Ojeté Subaru Impreza WRX STI III: Vyplatí se vůbec koupit?

48/74
Přehled fotografií
Zavřít
  • Subaru Impreza WRX STI III
    Subaru Impreza WRX STI III| Zdroj: Svět motorů
  • Subaru Impreza WRX STI III
    Subaru Impreza WRX STI III| Zdroj: Svět motorů
  • První usednutí do interiéru WRX STI může přivodit zklamání. Působí lacině, milionové cenovce nového kusu neodpovídá a i u udržovaných ojetin může být rozvrzaný.
    První usednutí do interiéru WRX STI může přivodit zklamání. Působí lacině, milionové cenovce nového kusu neodpovídá a i u udržovaných ojetin může být rozvrzaný.| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 2.5 Turbo
    Motor 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů
  • Ovládání lamelových spojek je možné nechat na automatice nebo je nastavovat automaticky. Jízdní režimy se volí otočným ovladačem, v módu Intelligent se dá jezdit relativně komfortně a úsporně. Sport Sharp je už naopak opravdu ostrý.
    Ovládání lamelových spojek je možné nechat na automatice nebo je nastavovat automaticky. Jízdní režimy se volí otočným ovladačem, v módu Intelligent se dá jezdit relativně komfortně a úsporně. Sport Sharp je už naopak opravdu ostrý.| Zdroj: Svět motorů
  • Třetí generace WRX STI se dá používat i jako rodinné auto na běžné jezdění. Motor umožňuje cestovat i relativně úsporně a podvozek je dostatečně komfortní, aby delší cesty se subaru nebolely. V tom pomáhá i solidní pohodlí a sportovní sedačky.
    Třetí generace WRX STI se dá používat i jako rodinné auto na běžné jezdění. Motor umožňuje cestovat i relativně úsporně a podvozek je dostatečně komfortní, aby delší cesty se subaru nebolely. V tom pomáhá i solidní pohodlí a sportovní sedačky.| Zdroj: Svět motorů
  • Subaru Impreza WRX STI III
    Subaru Impreza WRX STI III| Zdroj: Svět motorů
  • Šestistupňový manuál má velmi krátké dráhy a dlouhou šestku pro dálniční jízdu. Rychleji se zde opotřebovávají synchronizační spojky, zejména při ostřejší jízdě.
    Šestistupňový manuál má velmi krátké dráhy a dlouhou šestku pro dálniční jízdu. Rychleji se zde opotřebovávají synchronizační spojky, zejména při ostřejší jízdě.| Zdroj: Svět motorů
  • Subaru v prvních letech produkce nabízelo v Evropě pro WRX pouze karoserii hatchback, předpokládaje, že bude stejně vzhledem k místní oblibě tohoto stylu podstatně populárnější. Po uvedení sedanu však jeho prodeje rychle převládly. Ikonický tvar prostě k tomuto vozu patří, stejně jako mohutné křídlo na víku kufru.
    Subaru v prvních letech produkce nabízelo v Evropě pro WRX pouze karoserii hatchback, předpokládaje, že bude stejně vzhledem k místní oblibě tohoto stylu podstatně populárnější. Po uvedení sedanu však jeho prodeje rychle převládly. Ikonický tvar prostě k tomuto vozu patří, stejně jako mohutné křídlo na víku kufru.| Zdroj: Svět motorů
  • Kufr je sice kvůli tvaru karoserie hůře přístupný, ale velký.
    Kufr je sice kvůli tvaru karoserie hůře přístupný, ale velký.| Zdroj: Svět motorů
  • Subaru Impreza WRX STI s karoserií hatchback
    Subaru Impreza WRX STI s karoserií hatchback| Zdroj: Svět motorů
  • Subaru Impreza WRX STI III
    Subaru Impreza WRX STI III| Zdroj: Svět motorů
  • Impreza WRX STI I (1992–2000)
    Impreza WRX STI I (1992–2000)| Zdroj: Svět motorů
  • WRX STI II (2000-2007)
    WRX STI II (2000-2007)| Zdroj: Svět motorů
  • WRX STI II (2000-2007)
    WRX STI II (2000-2007)| Zdroj: Svět motorů
  • Subaru WRX (od 2014)
    Subaru WRX (od 2014)| Zdroj: Svět motorů
  • Subaru Impreza WRX STI III
    Subaru Impreza WRX STI III| Zdroj: Svět motorů
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Místo sériového rádia se v bílem STI objevil čínský tablet. Jinak je ale interiér původní a i přes jistou chatrnost docela zachovalý.
    Místo sériového rádia se v bílem STI objevil čínský tablet. Jinak je ale interiér původní a i přes jistou chatrnost docela zachovalý.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mnoho lidí tvrdí, že řídicí jednotka pro mezinápravové diferenciály DCCD od inženýra Pavla Skácela je pro WRX STI v podstatě nutností, která podstatně vylepšuje jízdní vlastnosti, především nedotáčivost v nájezdu do zatáček. Vyjde asi na 33 000 Kč.
    Mnoho lidí tvrdí, že řídicí jednotka pro mezinápravové diferenciály DCCD od inženýra Pavla Skácela je pro WRX STI v podstatě nutností, která podstatně vylepšuje jízdní vlastnosti, především nedotáčivost v nájezdu do zatáček. Vyjde asi na 33 000 Kč.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Stav těsnění pod hlavou technici při prohlídce nezjišťují, proto je potřeba důkladná jízdní zkouška. Doporučuje se vyměnit svíčky a další spotřební komponenty.
    Stav těsnění pod hlavou technici při prohlídce nezjišťují, proto je potřeba důkladná jízdní zkouška. Doporučuje se vyměnit svíčky a další spotřební komponenty.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ventil blow-off HKS, uvolňující tlak mezi turbodmychadlem a škrticí klapkou, snižuje opotřebení turbodmychadla. A taky dodává vozu charakteristický syčivý zvuk známý z počítačových her, který je mnohdy větším důvodem pro jeho instalaci.
    Ventil blow-off HKS, uvolňující tlak mezi turbodmychadlem a škrticí klapkou, snižuje opotřebení turbodmychadla. A taky dodává vozu charakteristický syčivý zvuk známý z počítačových her, který je mnohdy větším důvodem pro jeho instalaci.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Subaru Impreza WRX STI 2.5 TurboZadní jsou sériové, přední modifikované, celkově jsou ale brzdy ve slušném stavu. Na výměnu je však ložisko pravého zadního kola, což vyjde na 6000 Kč.
    Subaru Impreza WRX STI 2.5 TurboZadní jsou sériové, přední modifikované, celkově jsou ale brzdy ve slušném stavu. Na výměnu je však ložisko pravého zadního kola, což vyjde na 6000 Kč.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Při prohlídce je nutné zkontrolovat také kola, řidiči vzpomínající na časy za počítačem s autem často prolétají díry ve vozovce a disky bývají nakopnuté
    Při prohlídce je nutné zkontrolovat také kola, řidiči vzpomínající na časy za počítačem s autem často prolétají díry ve vozovce a disky bývají nakopnuté| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Sériové brzdy podle Miloše Merty ze servisu AWD vystačí 80 % majitelů WRX STI, zejména pokud použijí brzdovou kapalinu s vyšším bodem varu. Přesto budou právě brzdy nejčastěji modifi kovaným komponentem na bazarových kusech.
    Sériové brzdy podle Miloše Merty ze servisu AWD vystačí 80 % majitelů WRX STI, zejména pokud použijí brzdovou kapalinu s vyšším bodem varu. Přesto budou právě brzdy nejčastěji modifi kovaným komponentem na bazarových kusech.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Více než hodinovou prohlídku bazarového testu udělají v AWD za tisícovku, což je vzhledem k ceně naprosto zanedbatelná částka. Může přitom zabránit nečekaně vysokým výdajům, investice kolem 200 000 Kč do ojetiny po nákupu prý nejsou ničím až tak neobvyklým.
    Více než hodinovou prohlídku bazarového testu udělají v AWD za tisícovku, což je vzhledem k ceně naprosto zanedbatelná částka. Může přitom zabránit nečekaně vysokým výdajům, investice kolem 200 000 Kč do ojetiny po nákupu prý nejsou ničím až tak neobvyklým.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ačkoliv byl zpočátku kritizován, pere se podvozek s ostrou jízdou statečně. Především na sedanu, který už dorazil s upravenými komponenty podvozku, zejména novými rameny. Přesto je doporučeno udělat pořádnou prohlídku zavěšení.
    Ačkoliv byl zpočátku kritizován, pere se podvozek s ostrou jízdou statečně. Především na sedanu, který už dorazil s upravenými komponenty podvozku, zejména novými rameny. Přesto je doporučeno udělat pořádnou prohlídku zavěšení.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Koroze zatím imprezy třetí generace netrápí, s výjimkou plechového krytu pod motorem, který se už po pár letech téměř rozpadá a bývá problém jej i vůbec odmontovat. Jinak se zatím rez neprojevuje, dá se ale očekávat na místech, kde se zachytávají nečistoty.
    Koroze zatím imprezy třetí generace netrápí, s výjimkou plechového krytu pod motorem, který se už po pár letech téměř rozpadá a bývá problém jej i vůbec odmontovat. Jinak se zatím rez neprojevuje, dá se ale očekávat na místech, kde se zachytávají nečistoty.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Oplechování výfukových svodů povolilo vlivem vibrací a teploty, což se projevuje drnčivým zvukem zpod kapoty. Stačí přivařit zpět, bohužel ale toto místo není zrovna ideálně přístupné.
    Oplechování výfukových svodů povolilo vlivem vibrací a teploty, což se projevuje drnčivým zvukem zpod kapoty. Stačí přivařit zpět, bohužel ale toto místo není zrovna ideálně přístupné.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Někde v těchto místech měl být přední katalyzátor, při výměně výfukového potrubí za 3“ místo původního 2,5“ ale z auta zmizel. Docela standardní úprava, bohužel pro kupujícího to znamená, že ofi ciální cestou budoucí STK neprojde.
    Někde v těchto místech měl být přední katalyzátor, při výměně výfukového potrubí za 3“ místo původního 2,5“ ale z auta zmizel. Docela standardní úprava, bohužel pro kupujícího to znamená, že ofi ciální cestou budoucí STK neprojde.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Koroze zatím imprezy třetí generace netrápí, s výjimkou plechového krytu pod motorem, který se už po pár letech téměř rozpadá a bývá problém jej i vůbec odmontovat. Jinak se zatím rez neprojevuje, dá se ale očekávat na místech, kde se zachytávají nečistoty.
    Koroze zatím imprezy třetí generace netrápí, s výjimkou plechového krytu pod motorem, který se už po pár letech téměř rozpadá a bývá problém jej i vůbec odmontovat. Jinak se zatím rez neprojevuje, dá se ale očekávat na místech, kde se zachytávají nečistoty.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Zachovalý vůz, jehož podvozek stále nepoznal korozi, ale přední kryt pod motorem vypadá takto. Kvalita materiálu hodně zaostává za zbytkem auta.
    Zachovalý vůz, jehož podvozek stále nepoznal korozi, ale přední kryt pod motorem vypadá takto. Kvalita materiálu hodně zaostává za zbytkem auta.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Subaru Impreza WRX STI III
Subaru Impreza WRX STI III
První usednutí do interiéru WRX STI může přivodit zklamání. Působí lacině, milionové cenovce nového kusu neodpovídá a i u udržovaných ojetin může být rozvrzaný.
Motor 2.5 Turbo
Ovládání lamelových spojek je možné nechat na automatice nebo je nastavovat automaticky. Jízdní režimy se volí otočným ovladačem, v módu Intelligent se dá jezdit relativně komfortně a úsporně. Sport Sharp je už naopak opravdu ostrý.
Třetí generace WRX STI se dá používat i jako rodinné auto na běžné jezdění. Motor umožňuje cestovat i relativně úsporně a podvozek je dostatečně komfortní, aby delší cesty se subaru nebolely. V tom pomáhá i solidní pohodlí a sportovní sedačky.
Subaru Impreza WRX STI III
Šestistupňový manuál má velmi krátké dráhy a dlouhou šestku pro dálniční jízdu. Rychleji se zde opotřebovávají synchronizační spojky, zejména při ostřejší jízdě.
Subaru v prvních letech produkce nabízelo v Evropě pro WRX pouze karoserii hatchback, předpokládaje, že bude stejně vzhledem k místní oblibě tohoto stylu podstatně populárnější. Po uvedení sedanu však jeho prodeje rychle převládly. Ikonický tvar prostě k tomuto vozu patří, stejně jako mohutné křídlo na víku kufru.
Kufr je sice kvůli tvaru karoserie hůře přístupný, ale velký.
Subaru Impreza WRX STI s karoserií hatchback
Subaru Impreza WRX STI III
Impreza WRX STI I (1992–2000)
WRX STI II (2000-2007)
WRX STI II (2000-2007)
Subaru WRX (od 2014)
Subaru Impreza WRX STI III
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Místo sériového rádia se v bílem STI objevil čínský tablet. Jinak je ale interiér původní a i přes jistou chatrnost docela zachovalý.
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Mnoho lidí tvrdí, že řídicí jednotka pro mezinápravové diferenciály DCCD od inženýra Pavla Skácela je pro WRX STI v podstatě nutností, která podstatně vylepšuje jízdní vlastnosti, především nedotáčivost v nájezdu do zatáček. Vyjde asi na 33 000 Kč.
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Stav těsnění pod hlavou technici při prohlídce nezjišťují, proto je potřeba důkladná jízdní zkouška. Doporučuje se vyměnit svíčky a další spotřební komponenty.
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Ventil blow-off HKS, uvolňující tlak mezi turbodmychadlem a škrticí klapkou, snižuje opotřebení turbodmychadla. A taky dodává vozu charakteristický syčivý zvuk známý z počítačových her, který je mnohdy větším důvodem pro jeho instalaci.
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 Turbo
Subaru Impreza WRX STI 2.5 TurboZadní jsou sériové, přední modifikované, celkově jsou ale brzdy ve slušném stavu. Na výměnu je však ložisko pravého zadního kola, což vyjde na 6000 Kč.
Při prohlídce je nutné zkontrolovat také kola, řidiči vzpomínající na časy za počítačem s autem často prolétají díry ve vozovce a disky bývají nakopnuté
Sériové brzdy podle Miloše Merty ze servisu AWD vystačí 80 % majitelů WRX STI, zejména pokud použijí brzdovou kapalinu s vyšším bodem varu. Přesto budou právě brzdy nejčastěji modifi kovaným komponentem na bazarových kusech.
Více než hodinovou prohlídku bazarového testu udělají v AWD za tisícovku, což je vzhledem k ceně naprosto zanedbatelná částka. Může přitom zabránit nečekaně vysokým výdajům, investice kolem 200 000 Kč do ojetiny po nákupu prý nejsou ničím až tak neobvyklým.
Ačkoliv byl zpočátku kritizován, pere se podvozek s ostrou jízdou statečně. Především na sedanu, který už dorazil s upravenými komponenty podvozku, zejména novými rameny. Přesto je doporučeno udělat pořádnou prohlídku zavěšení.
Koroze zatím imprezy třetí generace netrápí, s výjimkou plechového krytu pod motorem, který se už po pár letech téměř rozpadá a bývá problém jej i vůbec odmontovat. Jinak se zatím rez neprojevuje, dá se ale očekávat na místech, kde se zachytávají nečistoty.
Oplechování výfukových svodů povolilo vlivem vibrací a teploty, což se projevuje drnčivým zvukem zpod kapoty. Stačí přivařit zpět, bohužel ale toto místo není zrovna ideálně přístupné.
Někde v těchto místech měl být přední katalyzátor, při výměně výfukového potrubí za 3“ místo původního 2,5“ ale z auta zmizel. Docela standardní úprava, bohužel pro kupujícího to znamená, že ofi ciální cestou budoucí STK neprojde.
Koroze zatím imprezy třetí generace netrápí, s výjimkou plechového krytu pod motorem, který se už po pár letech téměř rozpadá a bývá problém jej i vůbec odmontovat. Jinak se zatím rez neprojevuje, dá se ale očekávat na místech, kde se zachytávají nečistoty.
Zachovalý vůz, jehož podvozek stále nepoznal korozi, ale přední kryt pod motorem vypadá takto. Kvalita materiálu hodně zaostává za zbytkem auta.