Martin Vaculík a ojetá Dacia Duster II: Hlavně nebourat!

1/81
Zavřít
  • Dacia Duster 1.0 TCe LPG
    Dacia Duster 1.0 TCe LPG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dacia Duster Blue dCi 115 4x4 Prestige
    Dacia Duster Blue dCi 115 4x4 Prestige| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • V roce 2021 došlo k četným změnám, například přišly nové systémy infotainmentu s lepším rozlišením, přičemž ten dražší Media Nav uměl i bezdrátové zrcadlení telefonu. To je bohužel minulost – kvůli nedostatku čipů byla funkce aktuálně opět odebrána.
    V roce 2021 došlo k četným změnám, například přišly nové systémy infotainmentu s lepším rozlišením, přičemž ten dražší Media Nav uměl i bezdrátové zrcadlení telefonu. To je bohužel minulost – kvůli nedostatku čipů byla funkce aktuálně opět odebrána.| Zdroj: Svět motorů
  • I u staré verze sedaček může být nastavitelná bederní opěrka. Dělá se to kolečkem na opěrce loketní.
    I u staré verze sedaček může být nastavitelná bederní opěrka. Dělá se to kolečkem na opěrce loketní.| Zdroj: Svět motorů
  • Obklad opěrky pro levou nohu se objevil až v roce 2021. Do té doby zde byl jen laciný koberec, podléhající rychlému opotřebení.
    Obklad opěrky pro levou nohu se objevil až v roce 2021. Do té doby zde byl jen laciný koberec, podléhající rychlému opotřebení.| Zdroj: Svět motorů
  • Verze 4x4 mají za řadicí pákou přepínač jízdních režimů. U dvoukolek zde najdete praktický držáček na malý kelímek s kávou.
    Verze 4x4 mají za řadicí pákou přepínač jízdních režimů. U dvoukolek zde najdete praktický držáček na malý kelímek s kávou.| Zdroj: Svět motorů
  • Slabinou dacie je provedení karty bezklíčového přístupu. Nejsou zde senzory v klikách, takže se vůz automaticky zamyká a odemyká pokaždé, když kolem něj projdete. K ovládání stahování oken také nestačí zapnout zapalování, ale je potřeba naprosto nepochopitelně nastartovat motor.
    Slabinou dacie je provedení karty bezklíčového přístupu. Nejsou zde senzory v klikách, takže se vůz automaticky zamyká a odemyká pokaždé, když kolem něj projdete. K ovládání stahování oken také nestačí zapnout zapalování, ale je potřeba naprosto nepochopitelně nastartovat motor.| Zdroj: Svět motorů
  • Předokolka se od čtyřkolek liší též umístěním rezervního kola. U verzí 4x4 se kvůli diferenciálu naštěstí nevešlo pod auto, a tak jej mají praktičtěji v kufru.
    Předokolka se od čtyřkolek liší též umístěním rezervního kola. U verzí 4x4 se kvůli diferenciálu naštěstí nevešlo pod auto, a tak jej mají praktičtěji v kufru.| Zdroj: Svět motorů
  • Předokolka se od čtyřkolek liší též umístěním rezervního kola. U verzí 4x4 se kvůli diferenciálu naštěstí nevešlo pod auto, a tak jej mají praktičtěji v kufru.
    Předokolka se od čtyřkolek liší též umístěním rezervního kola. U verzí 4x4 se kvůli diferenciálu naštěstí nevešlo pod auto, a tak jej mají praktičtěji v kufru.| Zdroj: Svět motorů
  • Předokolky mají podlahu zavazadelníku níže, takže nabídnou o 34 l větší základní objem (tedy 445 proti 411 l).
    Předokolky mají podlahu zavazadelníku níže, takže nabídnou o 34 l větší základní objem (tedy 445 proti 411 l).| Zdroj: Svět motorů
  • Předokolky mají podlahu zavazadelníku níže, takže nabídnou o 34 l větší základní objem (tedy 445 proti 411 l).
    Předokolky mají podlahu zavazadelníku níže, takže nabídnou o 34 l větší základní objem (tedy 445 proti 411 l).| Zdroj: Svět motorů
  • Verze 1.0 TCe LPG mají pomocné elektrické čerpadlo, které honí teplou vodu do reduktoru, aby se rychleji začal odpařovat plyn. Pokud nejsou vyloženě mrazy, jedou na LPG už po pár metrech. Bohužel jim pak ale zbývá málo tepla pro posádku.
    Verze 1.0 TCe LPG mají pomocné elektrické čerpadlo, které honí teplou vodu do reduktoru, aby se rychleji začal odpařovat plyn. Pokud nejsou vyloženě mrazy, jedou na LPG už po pár metrech. Bohužel jim pak ale zbývá málo tepla pro posádku.| Zdroj: Svět motorů
  • Verze před faceliftem měly pod motorem ve standardu odolný ocelový kryt. V roce 2021 byl v rámci hledání hmotnostních úspor nahrazen plastovým.
    Verze před faceliftem měly pod motorem ve standardu odolný ocelový kryt. V roce 2021 byl v rámci hledání hmotnostních úspor nahrazen plastovým.| Zdroj: Svět motorů
  • Přední zavěšení je maximálně robustní s jen malinkými silentbloky. Vůle zde nemají kde vzniknout.
    Přední zavěšení je maximálně robustní s jen malinkými silentbloky. Vůle zde nemají kde vzniknout.| Zdroj: Svět motorů
  • V letech 2018 až 2021 byl nabízen systém Media Nav Evolution. Zrcadlení telefonu zvládal, ale vyžadoval připojení kabelem na nepraktickém místě přímo samotného přístroje.
    V letech 2018 až 2021 byl nabízen systém Media Nav Evolution. Zrcadlení telefonu zvládal, ale vyžadoval připojení kabelem na nepraktickém místě přímo samotného přístroje.| Zdroj: Svět motorů
  • Verze N1, nabízené v roce 2020, byly jen čtyřmístné, což v bazaru snad nepřehlédnete. Ale pozor, nelze na ně namontovat ani tažné zařízení.
    Verze N1, nabízené v roce 2020, byly jen čtyřmístné, což v bazaru snad nepřehlédnete. Ale pozor, nelze na ně namontovat ani tažné zařízení.| Zdroj: Svět motorů
  • 1.0 TCe
    1.0 TCe| Zdroj: Svět motorů
  • 1.3 TCe
    1.3 TCe| Zdroj: Svět motorů
  • 1.6 SCe
    1.6 SCe| Zdroj: Svět motorů
  • 1.5 Blue dCi
    1.5 Blue dCi| Zdroj: Svět motorů
  • Druhá generace modelu Duster má kvůli aerodynamice více skloněné čelní sklo. To pak znesnadňuje nastupování.
    Druhá generace modelu Duster má kvůli aerodynamice více skloněné čelní sklo. To pak znesnadňuje nastupování.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Originální verze na LPG se rok od roku zlepšují. Od začátku mají plnění na komfortním místě, ne někde dole u nárazníku. V roce 2020 jim začal fungovat palubní počítač, od roku 2021 i přesný ukazatel hladiny plynu.
    Originální verze na LPG se rok od roku zlepšují. Od začátku mají plnění na komfortním místě, ne někde dole u nárazníku. V roce 2020 jim začal fungovat palubní počítač, od roku 2021 i přesný ukazatel hladiny plynu.| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Dacia Duster TCe 100 LPG
    Dacia Duster TCe 100 LPG| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Téměř každá dacia má tažné zařízení. Prodejci doporučovali klasický pevný typ, z nějž kouli po každém použití nemusíte sundávat a po letech nehrozí problémy s vyvikláním či zanesením bajonetu blátem.
    Téměř každá dacia má tažné zařízení. Prodejci doporučovali klasický pevný typ, z nějž kouli po každém použití nemusíte sundávat a po letech nehrozí problémy s vyvikláním či zanesením bajonetu blátem.| Zdroj: Svět motorů
  • Varianty na LPG do roku 2021 měly kvůli užitečné hmotnost nádrž na LPG jen 34 l. S faceliftem se podařilo ušetřit pár kil a nově je zde nádrž na 48 l umístěná v zavazadelníku. Auta na plyn nemohou mít rezervu.
    Varianty na LPG do roku 2021 měly kvůli užitečné hmotnost nádrž na LPG jen 34 l. S faceliftem se podařilo ušetřit pár kil a nově je zde nádrž na 48 l umístěná v zavazadelníku. Auta na plyn nemohou mít rezervu.| Zdroj: Svět motorů
  • Varianty na LPG do roku 2021 měly kvůli užitečné hmotnost nádrž na LPG jen 34 l. S faceliftem se podařilo ušetřit pár kil a nově je zde nádrž na 48 l umístěná v zavazadelníku. Auta na plyn nemohou mít rezervu.
    Varianty na LPG do roku 2021 měly kvůli užitečné hmotnost nádrž na LPG jen 34 l. S faceliftem se podařilo ušetřit pár kil a nově je zde nádrž na 48 l umístěná v zavazadelníku. Auta na plyn nemohou mít rezervu.| Zdroj: Svět motorů
  • Palubní deska má jen dva ručičkové ukazatele. Palivoměr je digitální, teplotu chladicí kapaliny si lze nalistovat v horní části displeje místo údaje o kilometrech.
    Palubní deska má jen dva ručičkové ukazatele. Palivoměr je digitální, teplotu chladicí kapaliny si lze nalistovat v horní části displeje místo údaje o kilometrech.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Topení s elektrickou odporovou spirálou bylo tak účinné, že stačilo nastavit si 19 stupňů. Markéta Pekarová Adamová by z nás měla radost.
    Topení s elektrickou odporovou spirálou bylo tak účinné, že stačilo nastavit si 19 stupňů. Markéta Pekarová Adamová by z nás měla radost.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Marketing firmy Castrol nám poslední dobou bere dech. Dle informace nahrané do palubního menu dacie její oleje snižují i opotřebení pneumatik.
    Marketing firmy Castrol nám poslední dobou bere dech. Dle informace nahrané do palubního menu dacie její oleje snižují i opotřebení pneumatik.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Díky slušnému rozvoru náprav 2674 mm obstojí dacia i jako rodinné auto. Pouze ten zavazadelník by mohl být větší.
    Díky slušnému rozvoru náprav 2674 mm obstojí dacia i jako rodinné auto. Pouze ten zavazadelník by mohl být větší.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vyhřívání sedačky je zde též uděláno zastaralým způsobem, kdy spínače na boku sedaček nemají ani kontrolku v přístrojovém štítu. Spolujezdci si jej rádi zapnou, ale už zapomenou vypnout.
    Vyhřívání sedačky je zde též uděláno zastaralým způsobem, kdy spínače na boku sedaček nemají ani kontrolku v přístrojovém štítu. Spolujezdci si jej rádi zapnou, ale už zapomenou vypnout.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vynikající přeplňovaná třináctistovka jezdí naprosto neuvěřitelně i ve své slabší verzi TCe 130 (96 kW)
    Vynikající přeplňovaná třináctistovka jezdí naprosto neuvěřitelně i ve své slabší verzi TCe 130 (96 kW)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Model do roku 2021 musí vystačit se žárovkami. I takový jednoduchý světlomet však jako náhradní díl stojí nemilých 10 190 Kč.
    Model do roku 2021 musí vystačit se žárovkami. I takový jednoduchý světlomet však jako náhradní díl stojí nemilých 10 190 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Duster TCe 130 Prestige
    Dacia Duster TCe 130 Prestige| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • V Německu se extrémně solí. Všechny odtamtud dovezené škodovky proto mají už po třech letech zcela orezlé podmotorové rámy. Dacia opět prokázala, že nosné části má proti rzi chráněny neuvěřitelně důkladně.
    V Německu se extrémně solí. Všechny odtamtud dovezené škodovky proto mají už po třech letech zcela orezlé podmotorové rámy. Dacia opět prokázala, že nosné části má proti rzi chráněny neuvěřitelně důkladně.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
Dacia Duster Blue dCi 115 4x4 Prestige
V roce 2021 došlo k četným změnám, například přišly nové systémy infotainmentu s lepším rozlišením, přičemž ten dražší Media Nav uměl i bezdrátové zrcadlení telefonu. To je bohužel minulost – kvůli nedostatku čipů byla funkce aktuálně opět odebrána.
I u staré verze sedaček může být nastavitelná bederní opěrka. Dělá se to kolečkem na opěrce loketní.
Obklad opěrky pro levou nohu se objevil až v roce 2021. Do té doby zde byl jen laciný koberec, podléhající rychlému opotřebení.
Verze 4x4 mají za řadicí pákou přepínač jízdních režimů. U dvoukolek zde najdete praktický držáček na malý kelímek s kávou.
Slabinou dacie je provedení karty bezklíčového přístupu. Nejsou zde senzory v klikách, takže se vůz automaticky zamyká a odemyká pokaždé, když kolem něj projdete. K ovládání stahování oken také nestačí zapnout zapalování, ale je potřeba naprosto nepochopitelně nastartovat motor.
Předokolka se od čtyřkolek liší též umístěním rezervního kola. U verzí 4x4 se kvůli diferenciálu naštěstí nevešlo pod auto, a tak jej mají praktičtěji v kufru.
Předokolka se od čtyřkolek liší též umístěním rezervního kola. U verzí 4x4 se kvůli diferenciálu naštěstí nevešlo pod auto, a tak jej mají praktičtěji v kufru.
Předokolky mají podlahu zavazadelníku níže, takže nabídnou o 34 l větší základní objem (tedy 445 proti 411 l).
Předokolky mají podlahu zavazadelníku níže, takže nabídnou o 34 l větší základní objem (tedy 445 proti 411 l).
Verze 1.0 TCe LPG mají pomocné elektrické čerpadlo, které honí teplou vodu do reduktoru, aby se rychleji začal odpařovat plyn. Pokud nejsou vyloženě mrazy, jedou na LPG už po pár metrech. Bohužel jim pak ale zbývá málo tepla pro posádku.
Verze před faceliftem měly pod motorem ve standardu odolný ocelový kryt. V roce 2021 byl v rámci hledání hmotnostních úspor nahrazen plastovým.
Přední zavěšení je maximálně robustní s jen malinkými silentbloky. Vůle zde nemají kde vzniknout.
V letech 2018 až 2021 byl nabízen systém Media Nav Evolution. Zrcadlení telefonu zvládal, ale vyžadoval připojení kabelem na nepraktickém místě přímo samotného přístroje.
Verze N1, nabízené v roce 2020, byly jen čtyřmístné, což v bazaru snad nepřehlédnete. Ale pozor, nelze na ně namontovat ani tažné zařízení.
1.0 TCe
1.3 TCe
1.6 SCe
1.5 Blue dCi
Druhá generace modelu Duster má kvůli aerodynamice více skloněné čelní sklo. To pak znesnadňuje nastupování.
Originální verze na LPG se rok od roku zlepšují. Od začátku mají plnění na komfortním místě, ne někde dole u nárazníku. V roce 2020 jim začal fungovat palubní počítač, od roku 2021 i přesný ukazatel hladiny plynu.
Dacia Duster TCe 100 LPG
Téměř každá dacia má tažné zařízení. Prodejci doporučovali klasický pevný typ, z nějž kouli po každém použití nemusíte sundávat a po letech nehrozí problémy s vyvikláním či zanesením bajonetu blátem.
Varianty na LPG do roku 2021 měly kvůli užitečné hmotnost nádrž na LPG jen 34 l. S faceliftem se podařilo ušetřit pár kil a nově je zde nádrž na 48 l umístěná v zavazadelníku. Auta na plyn nemohou mít rezervu.
Varianty na LPG do roku 2021 měly kvůli užitečné hmotnost nádrž na LPG jen 34 l. S faceliftem se podařilo ušetřit pár kil a nově je zde nádrž na 48 l umístěná v zavazadelníku. Auta na plyn nemohou mít rezervu.
Palubní deska má jen dva ručičkové ukazatele. Palivoměr je digitální, teplotu chladicí kapaliny si lze nalistovat v horní části displeje místo údaje o kilometrech.
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Topení s elektrickou odporovou spirálou bylo tak účinné, že stačilo nastavit si 19 stupňů. Markéta Pekarová Adamová by z nás měla radost.
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Marketing firmy Castrol nám poslední dobou bere dech. Dle informace nahrané do palubního menu dacie její oleje snižují i opotřebení pneumatik.
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Díky slušnému rozvoru náprav 2674 mm obstojí dacia i jako rodinné auto. Pouze ten zavazadelník by mohl být větší.
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Vyhřívání sedačky je zde též uděláno zastaralým způsobem, kdy spínače na boku sedaček nemají ani kontrolku v přístrojovém štítu. Spolujezdci si jej rádi zapnou, ale už zapomenou vypnout.
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Vynikající přeplňovaná třináctistovka jezdí naprosto neuvěřitelně i ve své slabší verzi TCe 130 (96 kW)
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Model do roku 2021 musí vystačit se žárovkami. I takový jednoduchý světlomet však jako náhradní díl stojí nemilých 10 190 Kč.
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
Dacia Duster TCe 130 Prestige
V Německu se extrémně solí. Všechny odtamtud dovezené škodovky proto mají už po třech letech zcela orezlé podmotorové rámy. Dacia opět prokázala, že nosné části má proti rzi chráněny neuvěřitelně důkladně.