U dieselů vždy zkontrolujte barvu chladicí kapaliny. Pokud není fialová, ale hnědá, čeká vás minimálně obtížné vymývání chladicího okruhu.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia|
Zdroj: Svět motorů
Motory 1.8 TSI/132 kW a 2.0 TSI/140 kW jsou od Audi. Na rozdíl od starších verzí v předchozí generaci už netrpí selháváním rozvodů ani vysokou spotřebou oleje.|
Zdroj: Svět motorů
Volkswagen EA 211 v kubaturách 1.0 až 1.5 litru jsou velmi spolehlivé a překvapivě úsporné. S předchůdci EA 111 v Octavii II nemají nic společného.|
Zdroj: Svět motorů
Světlomety u zmodernizovaného provedení nejsou čtyři, ale také jen dva – překryté kusem nárazníku. Důležité je, že díky přechodu na technologii LED se na rozdíl od předchozích bixenonů nevypalují.|
Zdroj: Svět motorů
Světlomety u zmodernizovaného provedení nejsou čtyři, ale také jen dva – překryté kusem nárazníku. Důležité je, že díky přechodu na technologii LED se na rozdíl od předchozích bixenonů nevypalují.|
Zdroj: Svět motorů
Velkým problémem jsou klepající střešní okna a zatékání do interiéru skrz ně.|
Zdroj: Svět motorů
Při každé servisní prohlídce je nutné kontrolovat odtoky a mazat kolejnice speciální vazelínou k vymezení vůle.|
Zdroj: Svět motorů
Spodní roh zadního zádveří byl u Octavie II notoricky reznoucí místo. Trojka tento problém nezná.|
Zdroj: Svět motorů
Při koupi vozu s automatickou převodovkou DSG se ujistěte, že má volič jízdních režimů Driving Mode Select. Býval za pouhých 2900 Kč a automat bez něj neumí plachtit.|
Zdroj: Svět motorů
Zatímco karoserie vzorně odolává korozi, podmotorové rámy moderních škodovek jsou ošizené až hrůza. Takto vypadá po čtyřech letech. Doporučujeme protikorozní nástřik.|
Zdroj: Svět motorů
Novinkou třetí generace octavie bylo, že pohon 4x4 nabídla verze liftback i combi|
Zdroj: Svět motorů
Novinkou třetí generace octavie bylo, že pohon 4x4 nabídla verze liftback i combi|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Octavia|
Zdroj: Svět motorů
U těchto poškození už je pozdě zamatlat to štětečkem a barvou – ideální by byla výměna obou dílů, tu ale nikdo nezaplatí. Výrobce už vůbec ne, protože tato rez vznikla vnějším poškozením.|
Zdroj: Svět motorů
U těchto poškození už je pozdě zamatlat to štětečkem a barvou – ideální by byla výměna obou dílů, tu ale nikdo nezaplatí. Výrobce už vůbec ne, protože tato rez vznikla vnějším poškozením.|
Zdroj: Svět motorů
U těchto poškození už je pozdě zamatlat to štětečkem a barvou – ideální by byla výměna obou dílů, tu ale nikdo nezaplatí. Výrobce už vůbec ne, protože tato rez vznikla vnějším poškozením.|
Zdroj: Svět motorů
Vyvážená byla kola dobře. Ale pravé zadní bylo křivé – proto hrubá a hlučná jízda.|
Zdroj: Svět motorů
Vrzání přední nápravy u Škody Octavia III mají na svědomí vždy tyto silentbloky. Od 150 000 km výše neseřizujte geometrii, dokud je nevyměníte. Nemá to totiž cenu.|
Zdroj: Svět motorů
Převodovka DSG DQ 250 pro motor 2.0 TDI/110 kW má od května 2015 podstatně prodloužené převody. Nízká spotřeba tomu odpovídá, dále pak poklesla ještě na podzim roku 2018, kdy přišlo sedmistupňové ústrojí DQ 381.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Verze Style s paketem Comfort je bazarovým ideálem. Bohužel mnohé firmy objednávaly žebrácké varianty Ambition téměř bez příplatků.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi vozu s automatickou převodovkou DSG se ujistěte, že má volič jízdních režimů Driving Mode Select. Býval za pouhých 2900 Kč a automat bez něj neumí plachtit.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Zásuvka na 220 V a vyhřívání zadních sedaček se staly běžnou výbavou. Šlo buď o součást paketu Comfort, nebo únosné příplatky 2400 či 5100 Kč.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Kombík ve verzi Style měl v zavazadelníku praktickou vyjímatelnou akumulátorovou svítilnu. Chytrá věc, kterou odvál čas.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka