Ojetá Škoda Octavia III po faceliftu: Nejdříve vysmívaná, ale kupujte, nebudou!

1/74
Přehled fotografií
Zavřít
  • U dieselů vždy zkontrolujte barvu chladicí kapaliny. Pokud není fialová, ale hnědá, čeká vás minimálně obtížné vymývání chladicího okruhu.
    U dieselů vždy zkontrolujte barvu chladicí kapaliny. Pokud není fialová, ale hnědá, čeká vás minimálně obtížné vymývání chladicího okruhu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: Svět motorů
  • Motory 1.8 TSI/132 kW a 2.0 TSI/140 kW jsou od Audi. Na rozdíl od starších verzí v předchozí generaci už netrpí selháváním rozvodů ani vysokou spotřebou oleje.
    Motory 1.8 TSI/132 kW a 2.0 TSI/140 kW jsou od Audi. Na rozdíl od starších verzí v předchozí generaci už netrpí selháváním rozvodů ani vysokou spotřebou oleje.| Zdroj: Svět motorů
  • Volkswagen EA 211 v kubaturách 1.0 až 1.5 litru jsou velmi spolehlivé a překvapivě úsporné. S předchůdci EA 111 v Octavii II nemají nic společného.
    Volkswagen EA 211 v kubaturách 1.0 až 1.5 litru jsou velmi spolehlivé a překvapivě úsporné. S předchůdci EA 111 v Octavii II nemají nic společného.| Zdroj: Svět motorů
  • Světlomety u zmodernizovaného provedení nejsou čtyři, ale také jen dva – překryté kusem nárazníku. Důležité je, že díky přechodu na technologii LED se na rozdíl od předchozích bixenonů nevypalují.
    Světlomety u zmodernizovaného provedení nejsou čtyři, ale také jen dva – překryté kusem nárazníku. Důležité je, že díky přechodu na technologii LED se na rozdíl od předchozích bixenonů nevypalují.| Zdroj: Svět motorů
  • Světlomety u zmodernizovaného provedení nejsou čtyři, ale také jen dva – překryté kusem nárazníku. Důležité je, že díky přechodu na technologii LED se na rozdíl od předchozích bixenonů nevypalují.
    Světlomety u zmodernizovaného provedení nejsou čtyři, ale také jen dva – překryté kusem nárazníku. Důležité je, že díky přechodu na technologii LED se na rozdíl od předchozích bixenonů nevypalují.| Zdroj: Svět motorů
  • Velkým problémem jsou klepající střešní okna a zatékání do interiéru skrz ně.
    Velkým problémem jsou klepající střešní okna a zatékání do interiéru skrz ně.| Zdroj: Svět motorů
  • Při každé servisní prohlídce je nutné kontrolovat odtoky a mazat kolejnice speciální vazelínou k vymezení vůle.
    Při každé servisní prohlídce je nutné kontrolovat odtoky a mazat kolejnice speciální vazelínou k vymezení vůle.| Zdroj: Svět motorů
  • Spodní roh zadního zádveří byl u Octavie II notoricky reznoucí místo. Trojka tento problém nezná.
    Spodní roh zadního zádveří byl u Octavie II notoricky reznoucí místo. Trojka tento problém nezná.| Zdroj: Svět motorů
  • Při koupi vozu s automatickou převodovkou DSG se ujistěte, že má volič jízdních režimů Driving Mode Select. Býval za pouhých 2900 Kč a automat bez něj neumí plachtit.
    Při koupi vozu s automatickou převodovkou DSG se ujistěte, že má volič jízdních režimů Driving Mode Select. Býval za pouhých 2900 Kč a automat bez něj neumí plachtit.| Zdroj: Svět motorů
  • Zatímco karoserie vzorně odolává korozi, podmotorové rámy moderních škodovek jsou ošizené až hrůza. Takto vypadá po čtyřech letech. Doporučujeme protikorozní nástřik.
    Zatímco karoserie vzorně odolává korozi, podmotorové rámy moderních škodovek jsou ošizené až hrůza. Takto vypadá po čtyřech letech. Doporučujeme protikorozní nástřik.| Zdroj: Svět motorů
  • Novinkou třetí generace octavie bylo, že pohon 4x4 nabídla verze liftback i combi
    Novinkou třetí generace octavie bylo, že pohon 4x4 nabídla verze liftback i combi| Zdroj: Svět motorů
  • Novinkou třetí generace octavie bylo, že pohon 4x4 nabídla verze liftback i combi
    Novinkou třetí generace octavie bylo, že pohon 4x4 nabídla verze liftback i combi| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: Svět motorů
  • U těchto poškození už je pozdě zamatlat to štětečkem a barvou – ideální by byla výměna obou dílů, tu ale nikdo nezaplatí. Výrobce už vůbec ne, protože tato rez vznikla vnějším poškozením.
    U těchto poškození už je pozdě zamatlat to štětečkem a barvou – ideální by byla výměna obou dílů, tu ale nikdo nezaplatí. Výrobce už vůbec ne, protože tato rez vznikla vnějším poškozením.| Zdroj: Svět motorů
  • U těchto poškození už je pozdě zamatlat to štětečkem a barvou – ideální by byla výměna obou dílů, tu ale nikdo nezaplatí. Výrobce už vůbec ne, protože tato rez vznikla vnějším poškozením.
    U těchto poškození už je pozdě zamatlat to štětečkem a barvou – ideální by byla výměna obou dílů, tu ale nikdo nezaplatí. Výrobce už vůbec ne, protože tato rez vznikla vnějším poškozením.| Zdroj: Svět motorů
  • U těchto poškození už je pozdě zamatlat to štětečkem a barvou – ideální by byla výměna obou dílů, tu ale nikdo nezaplatí. Výrobce už vůbec ne, protože tato rez vznikla vnějším poškozením.
    U těchto poškození už je pozdě zamatlat to štětečkem a barvou – ideální by byla výměna obou dílů, tu ale nikdo nezaplatí. Výrobce už vůbec ne, protože tato rez vznikla vnějším poškozením.| Zdroj: Svět motorů
  • Vyvážená byla kola dobře. Ale pravé zadní bylo křivé – proto hrubá a hlučná jízda.
    Vyvážená byla kola dobře. Ale pravé zadní bylo křivé – proto hrubá a hlučná jízda.| Zdroj: Svět motorů
  • Vrzání přední nápravy u Škody Octavia III mají na svědomí vždy tyto silentbloky. Od 150 000 km výše neseřizujte geometrii, dokud je nevyměníte. Nemá to totiž cenu.
    Vrzání přední nápravy u Škody Octavia III mají na svědomí vždy tyto silentbloky. Od 150 000 km výše neseřizujte geometrii, dokud je nevyměníte. Nemá to totiž cenu.| Zdroj: Svět motorů
  • Převodovka DSG DQ 250 pro motor 2.0 TDI/110 kW má od května 2015 podstatně prodloužené převody. Nízká spotřeba tomu odpovídá, dále pak poklesla ještě na podzim roku 2018, kdy přišlo sedmistupňové ústrojí DQ 381.
    Převodovka DSG DQ 250 pro motor 2.0 TDI/110 kW má od května 2015 podstatně prodloužené převody. Nízká spotřeba tomu odpovídá, dále pak poklesla ještě na podzim roku 2018, kdy přišlo sedmistupňové ústrojí DQ 381.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Verze Style s paketem Comfort je bazarovým ideálem. Bohužel mnohé firmy objednávaly žebrácké varianty Ambition téměř bez příplatků.
    Verze Style s paketem Comfort je bazarovým ideálem. Bohužel mnohé firmy objednávaly žebrácké varianty Ambition téměř bez příplatků.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Při koupi vozu s automatickou převodovkou DSG se ujistěte, že má volič jízdních režimů Driving Mode Select. Býval za pouhých 2900 Kč a automat bez něj neumí plachtit.
    Při koupi vozu s automatickou převodovkou DSG se ujistěte, že má volič jízdních režimů Driving Mode Select. Býval za pouhých 2900 Kč a automat bez něj neumí plachtit.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zásuvka na 220 V a vyhřívání zadních sedaček se staly běžnou výbavou. Šlo buď o součást paketu Comfort, nebo únosné příplatky 2400 či 5100 Kč.
    Zásuvka na 220 V a vyhřívání zadních sedaček se staly běžnou výbavou. Šlo buď o součást paketu Comfort, nebo únosné příplatky 2400 či 5100 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kombík ve verzi Style měl v zavazadelníku praktickou vyjímatelnou akumulátorovou svítilnu. Chytrá věc, kterou odvál čas.
    Kombík ve verzi Style měl v zavazadelníku praktickou vyjímatelnou akumulátorovou svítilnu. Chytrá věc, kterou odvál čas.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
U dieselů vždy zkontrolujte barvu chladicí kapaliny. Pokud není fialová, ale hnědá, čeká vás minimálně obtížné vymývání chladicího okruhu.
Škoda Octavia
Motory 1.8 TSI/132 kW a 2.0 TSI/140 kW jsou od Audi. Na rozdíl od starších verzí v předchozí generaci už netrpí selháváním rozvodů ani vysokou spotřebou oleje.
Volkswagen EA 211 v kubaturách 1.0 až 1.5 litru jsou velmi spolehlivé a překvapivě úsporné. S předchůdci EA 111 v Octavii II nemají nic společného.
Světlomety u zmodernizovaného provedení nejsou čtyři, ale také jen dva – překryté kusem nárazníku. Důležité je, že díky přechodu na technologii LED se na rozdíl od předchozích bixenonů nevypalují.
Světlomety u zmodernizovaného provedení nejsou čtyři, ale také jen dva – překryté kusem nárazníku. Důležité je, že díky přechodu na technologii LED se na rozdíl od předchozích bixenonů nevypalují.
Velkým problémem jsou klepající střešní okna a zatékání do interiéru skrz ně.
Při každé servisní prohlídce je nutné kontrolovat odtoky a mazat kolejnice speciální vazelínou k vymezení vůle.
Spodní roh zadního zádveří byl u Octavie II notoricky reznoucí místo. Trojka tento problém nezná.
Při koupi vozu s automatickou převodovkou DSG se ujistěte, že má volič jízdních režimů Driving Mode Select. Býval za pouhých 2900 Kč a automat bez něj neumí plachtit.
Zatímco karoserie vzorně odolává korozi, podmotorové rámy moderních škodovek jsou ošizené až hrůza. Takto vypadá po čtyřech letech. Doporučujeme protikorozní nástřik.
Novinkou třetí generace octavie bylo, že pohon 4x4 nabídla verze liftback i combi
Novinkou třetí generace octavie bylo, že pohon 4x4 nabídla verze liftback i combi
Škoda Octavia
U těchto poškození už je pozdě zamatlat to štětečkem a barvou – ideální by byla výměna obou dílů, tu ale nikdo nezaplatí. Výrobce už vůbec ne, protože tato rez vznikla vnějším poškozením.
U těchto poškození už je pozdě zamatlat to štětečkem a barvou – ideální by byla výměna obou dílů, tu ale nikdo nezaplatí. Výrobce už vůbec ne, protože tato rez vznikla vnějším poškozením.
U těchto poškození už je pozdě zamatlat to štětečkem a barvou – ideální by byla výměna obou dílů, tu ale nikdo nezaplatí. Výrobce už vůbec ne, protože tato rez vznikla vnějším poškozením.
Vyvážená byla kola dobře. Ale pravé zadní bylo křivé – proto hrubá a hlučná jízda.
Vrzání přední nápravy u Škody Octavia III mají na svědomí vždy tyto silentbloky. Od 150 000 km výše neseřizujte geometrii, dokud je nevyměníte. Nemá to totiž cenu.
Převodovka DSG DQ 250 pro motor 2.0 TDI/110 kW má od května 2015 podstatně prodloužené převody. Nízká spotřeba tomu odpovídá, dále pak poklesla ještě na podzim roku 2018, kdy přišlo sedmistupňové ústrojí DQ 381.
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Verze Style s paketem Comfort je bazarovým ideálem. Bohužel mnohé firmy objednávaly žebrácké varianty Ambition téměř bez příplatků.
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Při koupi vozu s automatickou převodovkou DSG se ujistěte, že má volič jízdních režimů Driving Mode Select. Býval za pouhých 2900 Kč a automat bez něj neumí plachtit.
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Zásuvka na 220 V a vyhřívání zadních sedaček se staly běžnou výbavou. Šlo buď o součást paketu Comfort, nebo únosné příplatky 2400 či 5100 Kč.
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Kombík ve verzi Style měl v zavazadelníku praktickou vyjímatelnou akumulátorovou svítilnu. Chytrá věc, kterou odvál čas.
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi