Logo magazínu

Ojetý Mercedes-Benz SLK (R 170): Už to není jen o snění

1/67
Prohlédnout znovu

Ojetý Mercedes-Benz SLK (R 170): Už to není jen o snění

Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK | Mercedes-Benz
SLK 230 Kompressor | Mercedes-Benz
Design původního konceptu Mercedesu SLK z roku 1994 byl mnohem odvážnější. Základní proporce se však do sériové výroby dostaly. | Mercedes-Benz
Mercedes-Benz SLK, rok 2004 | Svět motorů
Mercedes-Benz SLK, rok 2011 | Svět motorů
Mercedes-Benz SL R 107 (1971-1989) | Svět motorů
Mercedes-Benz SL R 129 (1989-2001) | Svět motorů
Mercedes-Benz SL R 230 (2001-2011) | Svět motorů
Mercedes-Benz SLK | Mercedes-Benz
Mercedes-Benz SLK | Mercedes-Benz
Mercedes-Benz SLK | Mercedes-Benz
Mercedes-Benz SLK | Mercedes-Benz
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Základní tvar palubní desky působí dodnes nadčasově, což už ale o silně zastaralých detailech prohlásit nemůžeme | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Pohyb střešních panelů je možný i bez spuštěného motoru, kvůli značnému odběru energie to však zásadně nedoporučujeme | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Koženková kapsa mezi opěradly sedadel pojme klidně i velký autoatlas, gumička však má sklony k nevzhlednému vytahání | Svět motorů/Jiří Káš
Interiérové plasty přílišnou trvanlivostí nevynikají, povrch se loupe. Zabránit se tomu bohužel příliš nedá. Ledaže byste auto odstavili do garáže a chodili se na něj dívat. | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Bočnice kožených sedadel pohybem osob těžce trpí. Podobné odřeniny nejsou neobvyklé ani u vozů s pouze stotisícovým nájezdem. | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Pětadvacetisekundový baletní výstup střešní konstrukce představuje dodnes hezkou podívanou | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Zavazadlový prostor odpovídá běžnému rodinnému kompaktu. Platí to však pouze se střechou nad kabinou, v případě složení se omezuje pouze na skulinu pod roletkou. | Svět motorů/Jiří Káš
Zavazadlový prostor odpovídá běžnému rodinnému kompaktu. Platí to však pouze se střechou nad kabinou, v případě složení se omezuje pouze na skulinu pod roletkou. | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Netknuté původní disky na dvacetiletém autě považujeme za unikát. Zrovna tak instalaci úplně nových brzdičů. | Svět motorů/Jiří Káš
Pouzdra těhlice si vysloužila přezdívku vrzáky. Pročpak asi? Schválně si všimněte, jaké zvuky se na silnici dokážou ozývat od zadní nápravy starých mercedesů… | Svět motorů/Jiří Káš
Ochranný nástřik podvozku je pro dlouhodobý provoz důležitý, zde zachovalý spodek dvacetiletého vozu | Svět motorů/Jiří Káš
Odcházející tlumič maticového řízení umí život na zámku proměnit v utrpení mladého Boháčka | Svět motorů/Jiří Káš
Tato dvojice výztuh na každé z náprav je zespodu hlavním rozpoznávacím znakem Mercedesu SLK proti třídě C | Svět motorů/Jiří Káš
V minulosti mercedes zažil lehký čelní kontakt s překážkou, jednoduchá oprava naznačuje, že škoda nestála za řeč | Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW) | Svět motorů/Jiří Káš
Silentblok táhla řazení se často vinou zpuchření zcela ztratí a zespoda jsou pak slyšet nepříjemné cvakavé zvuky | Svět motorů/Jiří Káš
Dan Žák obdivuje zachovalý původní výfuk. „Zrovna nedávno jsem na Mercedesu SLK jeden měnil,“ vzpomíná. | Svět motorů/Jiří Káš
Podvozek je sice vzorně ošetřen vůči korozi, ale do dutin ani skrytých zákoutí se tehdy mechanikům příliš nechtělo… | Svět motorů/Jiří Káš

Lamborghini Revuelto představeno, nástupce Aventadoru má 1015 hybridních koní

Nesháníte neokoukané kabrio na léto? K mání je vzácné Ferrari Monza SP2

Je libo nové Metro 6R4? U MST vám ho postaví, klidně i pro silniční provoz

Chcete první mistrovský monopost Ferrari Michaela Schumachera? Nyní se prodává!

Kia EV9 do detailu: Dojezd 541 km, až 385 koní a ostrá verze GT

Ojetý Ford S-Max II: První dobrý, druhý lepší