Ojetý Mercedes-Benz SLK (R 170): Už to není jen o snění
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK
|
Mercedes-Benz
SLK 230 Kompressor
|
Mercedes-Benz
Design původního konceptu Mercedesu SLK z roku 1994 byl mnohem odvážnější. Základní proporce se však do sériové výroby dostaly.
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz SLK, rok 2004
|
Svět motorů
Mercedes-Benz SLK, rok 2011
|
Svět motorů
Mercedes-Benz SL R 107 (1971-1989)
|
Svět motorů
Mercedes-Benz SL R 129 (1989-2001)
|
Svět motorů
Mercedes-Benz SL R 230 (2001-2011)
|
Svět motorů
Mercedes-Benz SLK
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz SLK
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz SLK
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz SLK
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Základní tvar palubní desky působí dodnes nadčasově, což už ale o silně zastaralých detailech prohlásit nemůžeme
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Pohyb střešních panelů je možný i bez spuštěného motoru, kvůli značnému odběru energie to však zásadně nedoporučujeme
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Koženková kapsa mezi opěradly sedadel pojme klidně i velký autoatlas, gumička však má sklony k nevzhlednému vytahání
|
Svět motorů/Jiří Káš
Interiérové plasty přílišnou trvanlivostí nevynikají, povrch se loupe. Zabránit se tomu bohužel příliš nedá. Ledaže byste auto odstavili do garáže a chodili se na něj dívat.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Bočnice kožených sedadel pohybem osob těžce trpí. Podobné odřeniny nejsou neobvyklé ani u vozů s pouze stotisícovým nájezdem.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Pětadvacetisekundový baletní výstup střešní konstrukce představuje dodnes hezkou podívanou
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Zavazadlový prostor odpovídá běžnému rodinnému kompaktu. Platí to však pouze se střechou nad kabinou, v případě složení se omezuje pouze na skulinu pod roletkou.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Zavazadlový prostor odpovídá běžnému rodinnému kompaktu. Platí to však pouze se střechou nad kabinou, v případě složení se omezuje pouze na skulinu pod roletkou.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Netknuté původní disky na dvacetiletém autě považujeme za unikát. Zrovna tak instalaci úplně nových brzdičů.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Pouzdra těhlice si vysloužila přezdívku vrzáky. Pročpak asi? Schválně si všimněte, jaké zvuky se na silnici dokážou ozývat od zadní nápravy starých mercedesů…
|
Svět motorů/Jiří Káš
Ochranný nástřik podvozku je pro dlouhodobý provoz důležitý, zde zachovalý spodek dvacetiletého vozu
|
Svět motorů/Jiří Káš
Odcházející tlumič maticového řízení umí život na zámku proměnit v utrpení mladého Boháčka
|
Svět motorů/Jiří Káš
Tato dvojice výztuh na každé z náprav je zespodu hlavním rozpoznávacím znakem Mercedesu SLK proti třídě C
|
Svět motorů/Jiří Káš
V minulosti mercedes zažil lehký čelní kontakt s překážkou, jednoduchá oprava naznačuje, že škoda nestála za řeč
|
Svět motorů/Jiří Káš
Mercedes-Benz SLK 200 Kompressor (120 kW)
|
Svět motorů/Jiří Káš
Silentblok táhla řazení se často vinou zpuchření zcela ztratí a zespoda jsou pak slyšet nepříjemné cvakavé zvuky
|
Svět motorů/Jiří Káš
Dan Žák obdivuje zachovalý původní výfuk. „Zrovna nedávno jsem na Mercedesu SLK jeden měnil,“ vzpomíná.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Podvozek je sice vzorně ošetřen vůči korozi, ale do dutin ani skrytých zákoutí se tehdy mechanikům příliš nechtělo…
|
Svět motorů/Jiří Káš