Martin Vaculík, ojetý Mercedes A 124, C 124 a ty nejvzácnější karosářské verze

20/89
Přehled fotografií
Zavřít
  • Mercedes-Benz 230 CE a Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz 230 CE a Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz 230 CE a Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz 230 CE a Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz 230 CE a Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz 230 CE a Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz 230 CE a Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz 230 CE a Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz 230 CE a Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz 230 CE a Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz 230 CE a Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz 230 CE a Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz 230 CE a Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz 230 CE a Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz 230 CE a Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz 230 CE a Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz 230 CE a Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz 230 CE a Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz 230 CE a Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz 230 CE a Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Problémem řad C124 a A124 je, že se strefují do období špatně diagnostikovatelných vstřikovacích systémů velmi náročných na kvalitu servisu. Selhat stářím mohou i samotné řídicí jednotky.
    Problémem řad C124 a A124 je, že se strefují do období špatně diagnostikovatelných vstřikovacích systémů velmi náročných na kvalitu servisu. Selhat stářím mohou i samotné řídicí jednotky.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Petr Šebesta z Pelhřimova nad motorem M102 a vstřikováním KE Jetronic. Zrada tohoto systému je i v tom, že umí jezdit i bez elektronické regulace, to aby mercedesy nenechávaly své zákazníky stát u cesty. Mnohý Čech pak přesně takto jezdí, aniž by věděl, že věc má fungovat podstatně lépe.
    Petr Šebesta z Pelhřimova nad motorem M102 a vstřikováním KE Jetronic. Zrada tohoto systému je i v tom, že umí jezdit i bez elektronické regulace, to aby mercedesy nenechávaly své zákazníky stát u cesty. Mnohý Čech pak přesně takto jezdí, aniž by věděl, že věc má fungovat podstatně lépe.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Přístrojový štít má úctyhodný počet ukazatelů. Nechybí tlak oleje ani ekonoměr.
    Přístrojový štít má úctyhodný počet ukazatelů. Nechybí tlak oleje ani ekonoměr.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz 230 CE
    Mercedes-Benz 230 CE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz 230 CE
    Mercedes-Benz 230 CE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Staré, plně mechanické čtyřstupňové automatické převodovky Mercedes-Benz patří k nejspolehlivějším v automobilové historii
    Staré, plně mechanické čtyřstupňové automatické převodovky Mercedes-Benz patří k nejspolehlivějším v automobilové historii| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz 230 CE
    Mercedes-Benz 230 CE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz 230 CE
    Mercedes-Benz 230 CE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Interiér W 124 snoubí dokonalou funkci s estetikou. Testovaný ročník už má volant s airbagem řidiče.
    Interiér W 124 snoubí dokonalou funkci s estetikou. Testovaný ročník už má volant s airbagem řidiče.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pohled do interiéru kupé. Boční okna jdou stáhnout jako celek, nevadí zde žádný středový sloupek.
    Pohled do interiéru kupé. Boční okna jdou stáhnout jako celek, nevadí zde žádný středový sloupek.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nemusíte mít strach, že by se děti dozadu nevešly. Kupé je překvapivě prostorné, byť jen čtyřmístné.
    Nemusíte mít strach, že by se děti dozadu nevešly. Kupé je překvapivě prostorné, byť jen čtyřmístné.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz 230 CE
    Mercedes-Benz 230 CE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz 230 CE
    Mercedes-Benz 230 CE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz 230 CE
    Mercedes-Benz 230 CE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz 230 CE
    Mercedes-Benz 230 CE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz 230 CE
    Mercedes-Benz 230 CE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz 230 CE
    Mercedes-Benz 230 CE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz 230 CE
    Mercedes-Benz 230 CE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz 230 CE
    Mercedes-Benz 230 CE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz 230 CE
    Mercedes-Benz 230 CE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz 230 CE
    Mercedes-Benz 230 CE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz 230 CE
    Mercedes-Benz 230 CE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz 230 CE
    Mercedes-Benz 230 CE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz 230 CE
    Mercedes-Benz 230 CE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zavazadelník nelze zvětšit sklopením zadních sedaček. Za nimi je totiž palivová nádrž.
    Zavazadelník nelze zvětšit sklopením zadních sedaček. Za nimi je totiž palivová nádrž.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz 230 CE
    Mercedes-Benz 230 CE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Takto vypadají dvouventilové motory M102 z let 1987 až 1992. Třílitr M103 je jim velice podobný, jen má o dva válce víc.
    Takto vypadají dvouventilové motory M102 z let 1987 až 1992. Třílitr M103 je jim velice podobný, jen má o dva válce víc.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hydraulická pumpa na konci vačkového hřídele motoru M102 prokazuje přítomnost buď samočinného udržování světlé výšky vzadu, nebo uzávěrky diferenciálu. U kupé to bývá ta druhá věc.
    Hydraulická pumpa na konci vačkového hřídele motoru M102 prokazuje přítomnost buď samočinného udržování světlé výšky vzadu, nebo uzávěrky diferenciálu. U kupé to bývá ta druhá věc.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz 230 CE
    Mercedes-Benz 230 CE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kulatá zásuvka v motorovém prostoru aut do roku 1992 neznamená, že byste je napíchli na diagnostiku a něco vám řekla. Zde máte měřit multimetrem a srovnávat to s daty od výrobce.
    Kulatá zásuvka v motorovém prostoru aut do roku 1992 neznamená, že byste je napíchli na diagnostiku a něco vám řekla. Zde máte měřit multimetrem a srovnávat to s daty od výrobce.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz 230 CE
    Mercedes-Benz 230 CE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Standardem u kupé bylo takzvané neviditelné rozmrazování zadního skla. Tato se bohužel po letech rozlepují a šednou.
    Standardem u kupé bylo takzvané neviditelné rozmrazování zadního skla. Tato se bohužel po letech rozlepují a šednou.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz 230 CE
    Mercedes-Benz 230 CE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz 230 CE
    Mercedes-Benz 230 CE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ceněná je výbava Sportline. Znamená tužší a snížený podvozek se specifickou konstrukcí předních ramen, menší volant, ale také specifi ckou manuální převodovku Getrag s přímým řazením mezi dvojkou a trojkou. Většina kusů však má stejně automat, který se od běžných verzí neliší.
    Ceněná je výbava Sportline. Znamená tužší a snížený podvozek se specifickou konstrukcí předních ramen, menší volant, ale také specifi ckou manuální převodovku Getrag s přímým řazením mezi dvojkou a trojkou. Většina kusů však má stejně automat, který se od běžných verzí neliší.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Písmena 230 na zádi nejsou tak prestižní jako 300. Pro klidné výletování krajinou však neznamenají žádnou nevýhodu a potěší podstatně nižší spotřebou paliva.
    Písmena 230 na zádi nejsou tak prestižní jako 300. Pro klidné výletování krajinou však neznamenají žádnou nevýhodu a potěší podstatně nižší spotřebou paliva.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Interiér nejcennějšího kabrioletu Final Edition. Pozná se dle specifického dřeva a volantu v kombinaci dřeva a kůže. U všech pozdějších ročníků musela schránka před spolujezdcem ustoupit airbagu.
    Interiér nejcennějšího kabrioletu Final Edition. Pozná se dle specifického dřeva a volantu v kombinaci dřeva a kůže. U všech pozdějších ročníků musela schránka před spolujezdcem ustoupit airbagu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toto je manuální klimatizace s automatickou regulací teploty. Funguje většinou bezvadně. Naopak plně automatická s jen jedním otočným ovladačem a několika tlačítky je problémová.
    Toto je manuální klimatizace s automatickou regulací teploty. Funguje většinou bezvadně. Naopak plně automatická s jen jedním otočným ovladačem a několika tlačítky je problémová.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pokud kupujete vůz s koženým čalouněním, dejte si pozor, ať má vyhřívané sedačky. Šlo o samostatné příplatky a nejen vozům z Itálie výhřev často chybí. Za chladného počasí je pak kůže za trest.
    Pokud kupujete vůz s koženým čalouněním, dejte si pozor, ať má vyhřívané sedačky. Šlo o samostatné příplatky a nejen vozům z Itálie výhřev často chybí. Za chladného počasí je pak kůže za trest.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zajímavostí kupé a kabrioletů je okénko na servisní knížku v kapsách dveří. Sedany ani kombíky tuto vychytávku neměly.
    Zajímavostí kupé a kabrioletů je okénko na servisní knížku v kapsách dveří. Sedany ani kombíky tuto vychytávku neměly.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kabriolet s větrným štítem má velmi propracovanou aerodynamiku. Do 100 km/h v něm prakticky nefouká a dobře se i slyšíte.
    Kabriolet s větrným štítem má velmi propracovanou aerodynamiku. Do 100 km/h v něm prakticky nefouká a dobře se i slyšíte.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nejvíce ceněné jsou řadové šestiválce. Na snímku vrcholný E 320 z let 1992 až 1997.
    Nejvíce ceněné jsou řadové šestiválce. Na snímku vrcholný E 320 z let 1992 až 1997.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vodou ředitelné laky zavedené na podzim 1992 se pořádně pomstily a některé vozy rezly už po pár letech
    Vodou ředitelné laky zavedené na podzim 1992 se pořádně pomstily a některé vozy rezly už po pár letech| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Posledních 1390 kabrioletů bylo v závěrečné edici Final Edition. Vyráběly se od října 1996 do července 1997 a uzavřely epochu slavné řady 124.
    Posledních 1390 kabrioletů bylo v závěrečné edici Final Edition. Vyráběly se od října 1996 do července 1997 a uzavřely epochu slavné řady 124.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Plátěná střecha kabrioletu je ovládaná elektrohydraulicky. Ručně musíte zajistit jen zámky na rámu čelního skla.
    Plátěná střecha kabrioletu je ovládaná elektrohydraulicky. Ručně musíte zajistit jen zámky na rámu čelního skla.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 320
    Mercedes-Benz E 320| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz 230 CE a Mercedes-Benz E 320
Mercedes-Benz 230 CE a Mercedes-Benz E 320
Mercedes-Benz 230 CE a Mercedes-Benz E 320
Mercedes-Benz 230 CE a Mercedes-Benz E 320
Mercedes-Benz 230 CE a Mercedes-Benz E 320
Mercedes-Benz 230 CE a Mercedes-Benz E 320
Mercedes-Benz 230 CE a Mercedes-Benz E 320
Mercedes-Benz 230 CE a Mercedes-Benz E 320
Mercedes-Benz 230 CE a Mercedes-Benz E 320
Mercedes-Benz 230 CE a Mercedes-Benz E 320
Problémem řad C124 a A124 je, že se strefují do období špatně diagnostikovatelných vstřikovacích systémů velmi náročných na kvalitu servisu. Selhat stářím mohou i samotné řídicí jednotky.
Petr Šebesta z Pelhřimova nad motorem M102 a vstřikováním KE Jetronic. Zrada tohoto systému je i v tom, že umí jezdit i bez elektronické regulace, to aby mercedesy nenechávaly své zákazníky stát u cesty. Mnohý Čech pak přesně takto jezdí, aniž by věděl, že věc má fungovat podstatně lépe.
Přístrojový štít má úctyhodný počet ukazatelů. Nechybí tlak oleje ani ekonoměr.
Mercedes-Benz 230 CE
Mercedes-Benz 230 CE
Staré, plně mechanické čtyřstupňové automatické převodovky Mercedes-Benz patří k nejspolehlivějším v automobilové historii
Mercedes-Benz 230 CE
Mercedes-Benz 230 CE
Interiér W 124 snoubí dokonalou funkci s estetikou. Testovaný ročník už má volant s airbagem řidiče.
Pohled do interiéru kupé. Boční okna jdou stáhnout jako celek, nevadí zde žádný středový sloupek.
Nemusíte mít strach, že by se děti dozadu nevešly. Kupé je překvapivě prostorné, byť jen čtyřmístné.
Mercedes-Benz 230 CE
Mercedes-Benz 230 CE
Mercedes-Benz 230 CE
Mercedes-Benz 230 CE
Mercedes-Benz 230 CE
Mercedes-Benz 230 CE
Mercedes-Benz 230 CE
Mercedes-Benz 230 CE
Mercedes-Benz 230 CE
Mercedes-Benz 230 CE
Mercedes-Benz 230 CE
Mercedes-Benz 230 CE
Mercedes-Benz 230 CE
Zavazadelník nelze zvětšit sklopením zadních sedaček. Za nimi je totiž palivová nádrž.
Mercedes-Benz 230 CE
Takto vypadají dvouventilové motory M102 z let 1987 až 1992. Třílitr M103 je jim velice podobný, jen má o dva válce víc.
Hydraulická pumpa na konci vačkového hřídele motoru M102 prokazuje přítomnost buď samočinného udržování světlé výšky vzadu, nebo uzávěrky diferenciálu. U kupé to bývá ta druhá věc.
Mercedes-Benz 230 CE
Kulatá zásuvka v motorovém prostoru aut do roku 1992 neznamená, že byste je napíchli na diagnostiku a něco vám řekla. Zde máte měřit multimetrem a srovnávat to s daty od výrobce.
Mercedes-Benz 230 CE
Standardem u kupé bylo takzvané neviditelné rozmrazování zadního skla. Tato se bohužel po letech rozlepují a šednou.
Mercedes-Benz 230 CE
Mercedes-Benz 230 CE
Ceněná je výbava Sportline. Znamená tužší a snížený podvozek se specifickou konstrukcí předních ramen, menší volant, ale také specifi ckou manuální převodovku Getrag s přímým řazením mezi dvojkou a trojkou. Většina kusů však má stejně automat, který se od běžných verzí neliší.
Písmena 230 na zádi nejsou tak prestižní jako 300. Pro klidné výletování krajinou však neznamenají žádnou nevýhodu a potěší podstatně nižší spotřebou paliva.
Mercedes-Benz E 320
Mercedes-Benz E 320
Interiér nejcennějšího kabrioletu Final Edition. Pozná se dle specifického dřeva a volantu v kombinaci dřeva a kůže. U všech pozdějších ročníků musela schránka před spolujezdcem ustoupit airbagu.
Mercedes-Benz E 320
Mercedes-Benz E 320
Mercedes-Benz E 320
Toto je manuální klimatizace s automatickou regulací teploty. Funguje většinou bezvadně. Naopak plně automatická s jen jedním otočným ovladačem a několika tlačítky je problémová.
Mercedes-Benz E 320
Mercedes-Benz E 320
Mercedes-Benz E 320
Mercedes-Benz E 320
Mercedes-Benz E 320
Pokud kupujete vůz s koženým čalouněním, dejte si pozor, ať má vyhřívané sedačky. Šlo o samostatné příplatky a nejen vozům z Itálie výhřev často chybí. Za chladného počasí je pak kůže za trest.
Mercedes-Benz E 320
Zajímavostí kupé a kabrioletů je okénko na servisní knížku v kapsách dveří. Sedany ani kombíky tuto vychytávku neměly.
Mercedes-Benz E 320
Mercedes-Benz E 320
Mercedes-Benz E 320
Mercedes-Benz E 320
Mercedes-Benz E 320
Mercedes-Benz E 320
Kabriolet s větrným štítem má velmi propracovanou aerodynamiku. Do 100 km/h v něm prakticky nefouká a dobře se i slyšíte.
Mercedes-Benz E 320
Mercedes-Benz E 320
Mercedes-Benz E 320
Mercedes-Benz E 320
Mercedes-Benz E 320
Mercedes-Benz E 320
Mercedes-Benz E 320
Nejvíce ceněné jsou řadové šestiválce. Na snímku vrcholný E 320 z let 1992 až 1997.
Mercedes-Benz E 320
Mercedes-Benz E 320
Mercedes-Benz E 320
Mercedes-Benz E 320
Vodou ředitelné laky zavedené na podzim 1992 se pořádně pomstily a některé vozy rezly už po pár letech
Mercedes-Benz E 320
Posledních 1390 kabrioletů bylo v závěrečné edici Final Edition. Vyráběly se od října 1996 do července 1997 a uzavřely epochu slavné řady 124.
Mercedes-Benz E 320
Mercedes-Benz E 320
Plátěná střecha kabrioletu je ovládaná elektrohydraulicky. Ručně musíte zajistit jen zámky na rámu čelního skla.
Mercedes-Benz E 320
Mercedes-Benz E 320
Mercedes-Benz E 320