Ojeté Volvo V50: Technika moc přesvědčivá není
1
/
51
Prohlédnout znovu
Ojeté Volvo V50: Technika moc přesvědčivá není
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mezi často odcházející, ale naštěstí nikterak drahé podvozkové komponenty patří zteřelé silentbloky zadních ramen. Jinak je spodek auta bezproblémový.
|
Svět motorů
Jinak slušně fungující naftový čtyřválec 1.6 D může ohrozit výměna drahého částicového filtru. Ceny včetně DPH jsou následující: originál Volvo 19 965 Kč, druhovýroba Starline 14 841 Kč, případně Walker 31 125 Kč…
|
Svět motorů
Koroze jsou zespoda ohrožena především ramena a nápravnice, hlodat však může i chladičovou stěnu: zcela nerušeně a nenápadně pod ochranným krytem…
|
Svět motorů
Na neautorizovaný lakýrnický nástřik levého zadního boku upozorňuje odlupující se lak pod střechou
|
Svět motorů
Diletantsky opravený pravý blatník pro změnu prozrazuje „kocour“ jak od malířského lempla
|
Svět motorů
Přerušená vrchní vrstva laku na levém zadním blatníku prozrazuje nový nástřik. Autorizovaný servis má však v případě nehody předepsáno nastříkat celý bok auta.
|
Svět motorů
Spaliny na obalu částicového filtru neznačí nic romantického. Příští majitel by se měl raději připravit na skutečnost, že za pár let místo dovolené bude vybírat nový.
|
Svět motorů
Spodní karosářský bodykit sice vypadá atraktivně, jenže každé zaparkování na obrubníku na něm vytvoří šrám. A tady už se podařilo ucelit bohatou sbírku.
|
Svět motorů
Po demontáži spodního motorového krytu se nelekejte lehkých úniků oleje. I v tomto případě se s ním zatím žít dá.
|
Svět motorů
Za spoustu problémů s jinak nenáročným motorem 1.6 D si mohou majitelé sami
|
Svět motorů
Utržený plastový spoj podběhu na přední nápravě značí, že tady už se někdo neodborně vrtal. Důvod však mohl mít banální.
|
Svět motorů
Volvo V50
|
Svět motorů
Pavel Soldát okamžitě odhaluje neoriginální částicový filtr, který se při výměně podařilo jakžtakž napasovat
|
Svět motorů
Volvo C30
|
Svět motorů
Volvo S40
|
Svět motorů
Volvo C70
|
Svět motorů
Čtyřmilionté volvo opustilo brány závodu v belgickém Gentu dne 8. srpna 2008. Oslavencem se stalo kombi V50 se sportovním paketem R Design.
|
Svět motorů
V nejluxusnějších specifikacích mohl být elegantní středový panel obložený imitací dřeva. Snaha nekonkurovat jen focusům, ale troufnout si i na Audi A4 je zde patrná.
|
Svět motorů
Volvo V50
|
Svět motorů
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Palubní deska sází na jednoduché tvary, které dodnes nestačily pořádně zestárnout. Neplatí to však pro audiosystém s úzkým monochromatickým displejem.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nastavování ventilace, klimatizace a rádia už přehlednější ani snazší být nemůže…
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Automatická převodovka je lákavá, pověst prvních powershiftů od Fordu však není nejlepší. Proto se od poctivé manuální skříně nenechte odradit.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ovladače osvětlení a seřízení sklonu jsou soustředěny nalevo od volantu. Škoda že se reflektory nespouštějí automaticky.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vnitřní prostředí levné ojetiny švédské značky může dodnes působit lehce reprezentativním dojmem
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Podprůměrný zavazadlový prostor se automobilka snažila zachránit alespoň průměrnou variabilitou
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Čalounění sedaček na rozdíl od karoserie příliš odolné není, takto nevzhledné praskliny kalí jinak pozitivní dojem z auta po nájezdu necelých 200 000 km
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zmodernizované modely od roku 2007 prozradí upravené zadní lampy a odrazky přemístěné do rohů nárazníku. Grafifi ka svítilen se vždy hrdě inspirovala v SUV XC90.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zavazadlový prostor nabízí nijak využitelný ohromující objem 417 litrů, čímž za stejně starou octavií zaostává o 163 litrů
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Už základní vznětová šestnáctistovka jede přesvědčivě, servisně ani výkonnostně však není žádný důvod dát jí přednost před dvoulitrem
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid