Ojeté Volvo V50: Technika moc přesvědčivá není

3/51
Přehled fotografií
Zavřít
  • Volvo V50 1.6 D
    Volvo V50 1.6 D| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mezi často odcházející, ale naštěstí nikterak drahé podvozkové komponenty patří zteřelé silentbloky zadních ramen. Jinak je spodek auta bezproblémový.
    Mezi často odcházející, ale naštěstí nikterak drahé podvozkové komponenty patří zteřelé silentbloky zadních ramen. Jinak je spodek auta bezproblémový.| Zdroj: Svět motorů
  • Jinak slušně fungující naftový čtyřválec 1.6 D může ohrozit výměna drahého částicového filtru. Ceny včetně DPH jsou následující: originál Volvo 19 965 Kč, druhovýroba Starline 14 841 Kč, případně Walker 31 125 Kč…
    Jinak slušně fungující naftový čtyřválec 1.6 D může ohrozit výměna drahého částicového filtru. Ceny včetně DPH jsou následující: originál Volvo 19 965 Kč, druhovýroba Starline 14 841 Kč, případně Walker 31 125 Kč…| Zdroj: Svět motorů
  • Koroze jsou zespoda ohrožena především ramena a nápravnice, hlodat však může i chladičovou stěnu: zcela nerušeně a nenápadně pod ochranným krytem…
    Koroze jsou zespoda ohrožena především ramena a nápravnice, hlodat však může i chladičovou stěnu: zcela nerušeně a nenápadně pod ochranným krytem…| Zdroj: Svět motorů
  • Na neautorizovaný lakýrnický nástřik levého zadního boku upozorňuje odlupující se lak pod střechou
    Na neautorizovaný lakýrnický nástřik levého zadního boku upozorňuje odlupující se lak pod střechou| Zdroj: Svět motorů
  • Diletantsky opravený pravý blatník pro změnu prozrazuje „kocour“ jak od malířského lempla
    Diletantsky opravený pravý blatník pro změnu prozrazuje „kocour“ jak od malířského lempla| Zdroj: Svět motorů
  • Přerušená vrchní vrstva laku na levém zadním blatníku prozrazuje nový nástřik. Autorizovaný servis má však v případě nehody předepsáno nastříkat celý bok auta.
    Přerušená vrchní vrstva laku na levém zadním blatníku prozrazuje nový nástřik. Autorizovaný servis má však v případě nehody předepsáno nastříkat celý bok auta.| Zdroj: Svět motorů
  • Spaliny na obalu částicového filtru neznačí nic romantického. Příští majitel by se měl raději připravit na skutečnost, že za pár let místo dovolené bude vybírat nový.
    Spaliny na obalu částicového filtru neznačí nic romantického. Příští majitel by se měl raději připravit na skutečnost, že za pár let místo dovolené bude vybírat nový.| Zdroj: Svět motorů
  • Spodní karosářský bodykit sice vypadá atraktivně, jenže každé zaparkování na obrubníku na něm vytvoří šrám. A tady už se podařilo ucelit bohatou sbírku.
    Spodní karosářský bodykit sice vypadá atraktivně, jenže každé zaparkování na obrubníku na něm vytvoří šrám. A tady už se podařilo ucelit bohatou sbírku.| Zdroj: Svět motorů
  • Po demontáži spodního motorového krytu se nelekejte lehkých úniků oleje. I v tomto případě se s ním zatím žít dá.
    Po demontáži spodního motorového krytu se nelekejte lehkých úniků oleje. I v tomto případě se s ním zatím žít dá.| Zdroj: Svět motorů
  • Za spoustu problémů s jinak nenáročným motorem 1.6 D si mohou majitelé sami
    Za spoustu problémů s jinak nenáročným motorem 1.6 D si mohou majitelé sami| Zdroj: Svět motorů
  • Utržený plastový spoj podběhu na přední nápravě značí, že tady už se někdo neodborně vrtal. Důvod však mohl mít banální.
    Utržený plastový spoj podběhu na přední nápravě značí, že tady už se někdo neodborně vrtal. Důvod však mohl mít banální.| Zdroj: Svět motorů
  • Volvo V50
    Volvo V50| Zdroj: Svět motorů
  • Pavel Soldát okamžitě odhaluje neoriginální částicový filtr, který se při výměně podařilo jakžtakž napasovat
    Pavel Soldát okamžitě odhaluje neoriginální částicový filtr, který se při výměně podařilo jakžtakž napasovat| Zdroj: Svět motorů
  • Volvo C30
    Volvo C30| Zdroj: Svět motorů
  • Volvo S40
    Volvo S40| Zdroj: Svět motorů
  • Volvo C70
    Volvo C70| Zdroj: Svět motorů
  • Čtyřmilionté volvo opustilo brány závodu v belgickém Gentu dne 8. srpna 2008. Oslavencem se stalo kombi V50 se sportovním paketem R Design.
    Čtyřmilionté volvo opustilo brány závodu v belgickém Gentu dne 8. srpna 2008. Oslavencem se stalo kombi V50 se sportovním paketem R Design.| Zdroj: Svět motorů
  • V nejluxusnějších specifikacích mohl být elegantní středový panel obložený imitací dřeva. Snaha nekonkurovat jen focusům, ale troufnout si i na Audi A4 je zde patrná.
    V nejluxusnějších specifikacích mohl být elegantní středový panel obložený imitací dřeva. Snaha nekonkurovat jen focusům, ale troufnout si i na Audi A4 je zde patrná.| Zdroj: Svět motorů
  • Volvo V50
    Volvo V50| Zdroj: Svět motorů
  • Volvo V50 1.6 D
    Volvo V50 1.6 D| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volvo V50 1.6 D
    Volvo V50 1.6 D| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volvo V50 1.6 D
    Volvo V50 1.6 D| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Palubní deska sází na jednoduché tvary, které dodnes nestačily pořádně zestárnout. Neplatí to však pro audiosystém s úzkým monochromatickým displejem.
    Palubní deska sází na jednoduché tvary, které dodnes nestačily pořádně zestárnout. Neplatí to však pro audiosystém s úzkým monochromatickým displejem.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nastavování ventilace, klimatizace a rádia už přehlednější ani snazší být nemůže…
    Nastavování ventilace, klimatizace a rádia už přehlednější ani snazší být nemůže…| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volvo V50 1.6 D
    Volvo V50 1.6 D| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Automatická převodovka je lákavá, pověst prvních powershiftů od Fordu však není nejlepší. Proto se od poctivé manuální skříně nenechte odradit.
    Automatická převodovka je lákavá, pověst prvních powershiftů od Fordu však není nejlepší. Proto se od poctivé manuální skříně nenechte odradit.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ovladače osvětlení a seřízení sklonu jsou soustředěny nalevo od volantu. Škoda že se reflektory nespouštějí automaticky.
    Ovladače osvětlení a seřízení sklonu jsou soustředěny nalevo od volantu. Škoda že se reflektory nespouštějí automaticky.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vnitřní prostředí levné ojetiny švédské značky může dodnes působit lehce reprezentativním dojmem
    Vnitřní prostředí levné ojetiny švédské značky může dodnes působit lehce reprezentativním dojmem| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volvo V50 1.6 D
    Volvo V50 1.6 D| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Podprůměrný zavazadlový prostor se automobilka snažila zachránit alespoň průměrnou variabilitou
    Podprůměrný zavazadlový prostor se automobilka snažila zachránit alespoň průměrnou variabilitou| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volvo V50 1.6 D
    Volvo V50 1.6 D| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volvo V50 1.6 D
    Volvo V50 1.6 D| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Čalounění sedaček na rozdíl od karoserie příliš odolné není, takto nevzhledné praskliny kalí jinak pozitivní dojem z auta po nájezdu necelých 200 000 km
    Čalounění sedaček na rozdíl od karoserie příliš odolné není, takto nevzhledné praskliny kalí jinak pozitivní dojem z auta po nájezdu necelých 200 000 km| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volvo V50 1.6 D
    Volvo V50 1.6 D| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volvo V50 1.6 D
    Volvo V50 1.6 D| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volvo V50 1.6 D
    Volvo V50 1.6 D| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volvo V50 1.6 D
    Volvo V50 1.6 D| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volvo V50 1.6 D
    Volvo V50 1.6 D| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volvo V50 1.6 D
    Volvo V50 1.6 D| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volvo V50 1.6 D
    Volvo V50 1.6 D| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zmodernizované modely od roku 2007 prozradí upravené zadní lampy a odrazky přemístěné do rohů nárazníku. Grafifi ka svítilen se vždy hrdě inspirovala v SUV XC90.
    Zmodernizované modely od roku 2007 prozradí upravené zadní lampy a odrazky přemístěné do rohů nárazníku. Grafifi ka svítilen se vždy hrdě inspirovala v SUV XC90.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volvo V50 1.6 D
    Volvo V50 1.6 D| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zavazadlový prostor nabízí nijak využitelný ohromující objem 417 litrů, čímž za stejně starou octavií zaostává o 163 litrů
    Zavazadlový prostor nabízí nijak využitelný ohromující objem 417 litrů, čímž za stejně starou octavií zaostává o 163 litrů| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volvo V50 1.6 D
    Volvo V50 1.6 D| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Už základní vznětová šestnáctistovka jede přesvědčivě, servisně ani výkonnostně však není žádný důvod dát jí přednost před dvoulitrem
    Už základní vznětová šestnáctistovka jede přesvědčivě, servisně ani výkonnostně však není žádný důvod dát jí přednost před dvoulitrem| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volvo V50 1.6 D
    Volvo V50 1.6 D| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volvo V50 1.6 D
    Volvo V50 1.6 D| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volvo V50 1.6 D
    Volvo V50 1.6 D| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volvo V50 1.6 D
    Volvo V50 1.6 D| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volvo V50 1.6 D
    Volvo V50 1.6 D| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
Mezi často odcházející, ale naštěstí nikterak drahé podvozkové komponenty patří zteřelé silentbloky zadních ramen. Jinak je spodek auta bezproblémový.
Jinak slušně fungující naftový čtyřválec 1.6 D může ohrozit výměna drahého částicového filtru. Ceny včetně DPH jsou následující: originál Volvo 19 965 Kč, druhovýroba Starline 14 841 Kč, případně Walker 31 125 Kč…
Koroze jsou zespoda ohrožena především ramena a nápravnice, hlodat však může i chladičovou stěnu: zcela nerušeně a nenápadně pod ochranným krytem…
Na neautorizovaný lakýrnický nástřik levého zadního boku upozorňuje odlupující se lak pod střechou
Diletantsky opravený pravý blatník pro změnu prozrazuje „kocour“ jak od malířského lempla
Přerušená vrchní vrstva laku na levém zadním blatníku prozrazuje nový nástřik. Autorizovaný servis má však v případě nehody předepsáno nastříkat celý bok auta.
Spaliny na obalu částicového filtru neznačí nic romantického. Příští majitel by se měl raději připravit na skutečnost, že za pár let místo dovolené bude vybírat nový.
Spodní karosářský bodykit sice vypadá atraktivně, jenže každé zaparkování na obrubníku na něm vytvoří šrám. A tady už se podařilo ucelit bohatou sbírku.
Po demontáži spodního motorového krytu se nelekejte lehkých úniků oleje. I v tomto případě se s ním zatím žít dá.
Za spoustu problémů s jinak nenáročným motorem 1.6 D si mohou majitelé sami
Utržený plastový spoj podběhu na přední nápravě značí, že tady už se někdo neodborně vrtal. Důvod však mohl mít banální.
Volvo V50
Pavel Soldát okamžitě odhaluje neoriginální částicový filtr, který se při výměně podařilo jakžtakž napasovat
Volvo C30
Volvo S40
Volvo C70
Čtyřmilionté volvo opustilo brány závodu v belgickém Gentu dne 8. srpna 2008. Oslavencem se stalo kombi V50 se sportovním paketem R Design.
V nejluxusnějších specifikacích mohl být elegantní středový panel obložený imitací dřeva. Snaha nekonkurovat jen focusům, ale troufnout si i na Audi A4 je zde patrná.
Volvo V50
Volvo V50 1.6 D
Volvo V50 1.6 D
Volvo V50 1.6 D
Palubní deska sází na jednoduché tvary, které dodnes nestačily pořádně zestárnout. Neplatí to však pro audiosystém s úzkým monochromatickým displejem.
Nastavování ventilace, klimatizace a rádia už přehlednější ani snazší být nemůže…
Volvo V50 1.6 D
Automatická převodovka je lákavá, pověst prvních powershiftů od Fordu však není nejlepší. Proto se od poctivé manuální skříně nenechte odradit.
Ovladače osvětlení a seřízení sklonu jsou soustředěny nalevo od volantu. Škoda že se reflektory nespouštějí automaticky.
Vnitřní prostředí levné ojetiny švédské značky může dodnes působit lehce reprezentativním dojmem
Volvo V50 1.6 D
Podprůměrný zavazadlový prostor se automobilka snažila zachránit alespoň průměrnou variabilitou
Volvo V50 1.6 D
Volvo V50 1.6 D
Čalounění sedaček na rozdíl od karoserie příliš odolné není, takto nevzhledné praskliny kalí jinak pozitivní dojem z auta po nájezdu necelých 200 000 km
Volvo V50 1.6 D
Volvo V50 1.6 D
Volvo V50 1.6 D
Volvo V50 1.6 D
Volvo V50 1.6 D
Volvo V50 1.6 D
Volvo V50 1.6 D
Zmodernizované modely od roku 2007 prozradí upravené zadní lampy a odrazky přemístěné do rohů nárazníku. Grafifi ka svítilen se vždy hrdě inspirovala v SUV XC90.
Volvo V50 1.6 D
Zavazadlový prostor nabízí nijak využitelný ohromující objem 417 litrů, čímž za stejně starou octavií zaostává o 163 litrů
Volvo V50 1.6 D
Už základní vznětová šestnáctistovka jede přesvědčivě, servisně ani výkonnostně však není žádný důvod dát jí přednost před dvoulitrem
Volvo V50 1.6 D
Volvo V50 1.6 D
Volvo V50 1.6 D
Volvo V50 1.6 D
Volvo V50 1.6 D