Ojetý Volkswagen Multivan T6: Touha a strach

1/73
Přehled fotografií
Zavřít
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: auto.cz/Marek Pirner
  • Volkswagen Multivan T6
    Volkswagen Multivan T6| Zdroj: Svět motorů
  • Systém čtyř kolejnic, v nichž jde sedačky libovolně posouvat a otáčet, je geniální. Stříbrná podlaha patří akční verzi Panamericana, normální je kvalitní koberec s dlouhým vlasem.
    Systém čtyř kolejnic, v nichž jde sedačky libovolně posouvat a otáčet, je geniální. Stříbrná podlaha patří akční verzi Panamericana, normální je kvalitní koberec s dlouhým vlasem.| Zdroj: Svět motorů
  • Automatická převodovka DSG je oblíbená, od října 2018 už k nejsilnějšímu motoru výhradní volba. Nezanedbatelně však zvyšuje servisní náklady o výměny oleje za 7500 Kč každých 60 000 km.
    Automatická převodovka DSG je oblíbená, od října 2018 už k nejsilnějšímu motoru výhradní volba. Nezanedbatelně však zvyšuje servisní náklady o výměny oleje za 7500 Kč každých 60 000 km.| Zdroj: Svět motorů
  • Přední náprava je velice robustní, čep i silentbloky ramen se dají vyměnit samostatně. Na rozdíl od starších provedení už netrpí ani horní uložení tlumičů.
    Přední náprava je velice robustní, čep i silentbloky ramen se dají vyměnit samostatně. Na rozdíl od starších provedení už netrpí ani horní uložení tlumičů.| Zdroj: Svět motorů
  • Pohon všech čtyř kol 4Motion je spolehlivý, vyžaduje však výměny oleje. Kdo na ně zapomene, zadělá si na drahý problém.
    Pohon všech čtyř kol 4Motion je spolehlivý, vyžaduje však výměny oleje. Kdo na ně zapomene, zadělá si na drahý problém.| Zdroj: Svět motorů
  • Zásadní inovací motorů od 2015 je vodní mezichladič stlačeného vzduchu, který zmenšil objem tlakové části sání. Díky němu vozy velmi rychle reagují na sešlápnutí plynu.
    Zásadní inovací motorů od 2015 je vodní mezichladič stlačeného vzduchu, který zmenšil objem tlakové části sání. Díky němu vozy velmi rychle reagují na sešlápnutí plynu.| Zdroj: Svět motorů
  • Příplatkové elektrické nastavování sedaček s paměťmi bylo důležitou novinkou verze T6. Manuální jde totiž velmi ztuha.
    Příplatkové elektrické nastavování sedaček s paměťmi bylo důležitou novinkou verze T6. Manuální jde totiž velmi ztuha.| Zdroj: Svět motorů
  • Vůz má standardně přídavné naftové teplovodní topení, které se však spouští jen s motorem. Jeho nezávislá funkce je za vysoký příplatek, souvisí s ní však druhá baterka pod sedačkou spolujezdce. Vrcholem pak je topení horkovzdušné, které má minimální spotřebu energie a umožňuje i přespat ve voze.
    Vůz má standardně přídavné naftové teplovodní topení, které se však spouští jen s motorem. Jeho nezávislá funkce je za vysoký příplatek, souvisí s ní však druhá baterka pod sedačkou spolujezdce. Vrcholem pak je topení horkovzdušné, které má minimální spotřebu energie a umožňuje i přespat ve voze.| Zdroj: Svět motorů
  • V roce 2019 výrobce bohužel velmi zjednodušil interiér. Plejáda přihrádek a držáčků na nápoje je najednou pryč. Na druhou stranu levnější verze neměly víčka ani před tím.
    V roce 2019 výrobce bohužel velmi zjednodušil interiér. Plejáda přihrádek a držáčků na nápoje je najednou pryč. Na druhou stranu levnější verze neměly víčka ani před tím.| Zdroj: Svět motorů
  • V roce 2019 výrobce bohužel velmi zjednodušil interiér. Plejáda přihrádek a držáčků na nápoje je najednou pryč. Na druhou stranu levnější verze neměly víčka ani před tím.
    V roce 2019 výrobce bohužel velmi zjednodušil interiér. Plejáda přihrádek a držáčků na nápoje je najednou pryč. Na druhou stranu levnější verze neměly víčka ani před tím.| Zdroj: Svět motorů
  • Až od poslední modernizace v roce 2019 se dají nastavení vozidla dělat dotykově na centrálním displeji. Do té doby jen na volantu a mezi přístroji.
    Až od poslední modernizace v roce 2019 se dají nastavení vozidla dělat dotykově na centrálním displeji. Do té doby jen na volantu a mezi přístroji.| Zdroj: Svět motorů
  • Až od poslední modernizace v roce 2019 se dají nastavení vozidla dělat dotykově na centrálním displeji. Do té doby jen na volantu a mezi přístroji.
    Až od poslední modernizace v roce 2019 se dají nastavení vozidla dělat dotykově na centrálním displeji. Do té doby jen na volantu a mezi přístroji.| Zdroj: Svět motorů
  • Trakci čtyřkolek zásadně vylepšuje poctivá mechanická uzávěrka zadního diferenciálu. Hledejte zejména vozy s ní.
    Trakci čtyřkolek zásadně vylepšuje poctivá mechanická uzávěrka zadního diferenciálu. Hledejte zejména vozy s ní.| Zdroj: Svět motorů
  • Výsuvné stolky mezi sedačky jsou oblíbenou položkou příplatkové výbavy. Z vozů proto často mizí a jako náhradní díl stojí 27 000 Kč.
    Výsuvné stolky mezi sedačky jsou oblíbenou položkou příplatkové výbavy. Z vozů proto často mizí a jako náhradní díl stojí 27 000 Kč.| Zdroj: Svět motorů
  • Volkswagen Multivan T6
    Volkswagen Multivan T6| Zdroj: Svět motorů
  • Příplatková světla LED mají dobrý účinek (na rozdíl od standardních halogenů), a hlavně dlouhou vydrž. Velké překvapení.
    Příplatková světla LED mají dobrý účinek (na rozdíl od standardních halogenů), a hlavně dlouhou vydrž. Velké překvapení.| Zdroj: Svět motorů
  • Volkswagen Multivan T5
    Volkswagen Multivan T5| Zdroj: Svět motorů
  • Volkswagen Multivan T5 (facelift)
    Volkswagen Multivan T5 (facelift)| Zdroj: Svět motorů
  • Volkswagen Multivan T6
    Volkswagen Multivan T6| Zdroj: Svět motorů
  • Volkswagen Multivan T6
    Volkswagen Multivan T6| Zdroj: Svět motorů
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: auto.cz/Marek Pirner
  • Převodovka DSG zde už má návykovou funkci, že po ubrání plynu vyřadí a vůz pokračuje setrvačností. Zařadí a brzdí motorem, až když se dotknete brzdového pedálu. I díky tomu jsme jezdili za pouhých 7,5 l/100 km.
    Převodovka DSG zde už má návykovou funkci, že po ubrání plynu vyřadí a vůz pokračuje setrvačností. Zařadí a brzdí motorem, až když se dotknete brzdového pedálu. I díky tomu jsme jezdili za pouhých 7,5 l/100 km.| Zdroj: auto.cz/Marek Pirner
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: auto.cz/Marek Pirner
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: auto.cz/Marek Pirner
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: auto.cz/Marek Pirner
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: auto.cz/Marek Pirner
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: auto.cz/Marek Pirner
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: auto.cz/Marek Pirner
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: auto.cz/Marek Pirner
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: auto.cz/Marek Pirner
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: auto.cz/Marek Pirner
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: auto.cz/Marek Pirner
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: auto.cz/Marek Pirner
  • Prošlapaný koberec byl v interiéru tím jediným, co dokazovalo stav kilometrů. Když jej někdo koupí nový a vůz stočí na 60 000 km, nic nepoznáte.
    Prošlapaný koberec byl v interiéru tím jediným, co dokazovalo stav kilometrů. Když jej někdo koupí nový a vůz stočí na 60 000 km, nic nepoznáte.| Zdroj: auto.cz/Marek Pirner
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: auto.cz/Marek Pirner
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: auto.cz/Marek Pirner
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: auto.cz/Marek Pirner
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: auto.cz/Marek Pirner
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: auto.cz/Marek Pirner
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: auto.cz/Marek Pirner
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: auto.cz/Marek Pirner
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: auto.cz/Marek Pirner
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: auto.cz/Marek Pirner
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: auto.cz/Marek Pirner
  • Téměř 300 000 km překvapivě přežil původní akumulátor. Dle originálního testeru je ještě dobrý, stačí jej dobít.
    Téměř 300 000 km překvapivě přežil původní akumulátor. Dle originálního testeru je ještě dobrý, stačí jej dobít.| Zdroj: auto.cz/Marek Pirner
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: auto.cz/Marek Pirner
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: auto.cz/Marek Pirner
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: auto.cz/Marek Pirner
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: auto.cz/Marek Pirner
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: auto.cz/Marek Pirner
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: auto.cz/Marek Pirner
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nefunkční vyhřívání sedačky není bohužel banální závada. Odporová dečka je totiž u nových volkswagenů nedílnou součástí čalounění.
    Nefunkční vyhřívání sedačky není bohužel banální závada. Odporová dečka je totiž u nových volkswagenů nedílnou součástí čalounění.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zadní náprava je velice robustní a zajišťuje skvělé jízdní vlastnosti. Podobnou měl legendární Mercedes-Benz W123 „Piano“.
    Zadní náprava je velice robustní a zajišťuje skvělé jízdní vlastnosti. Podobnou měl legendární Mercedes-Benz W123 „Piano“.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Po sundání krytu nás překvapil motor zcela bez úniků oleje
    Po sundání krytu nás překvapil motor zcela bez úniků oleje| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Před začátkem testu jsme si změřili hladinu oleje, po testu též. Spotřeba nebyla na zkušebních 500 km měřitelná, takže na žádné drama to zatím nevypadá.
    Před začátkem testu jsme si změřili hladinu oleje, po testu též. Spotřeba nebyla na zkušebních 500 km měřitelná, takže na žádné drama to zatím nevypadá.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
    Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan T6
Systém čtyř kolejnic, v nichž jde sedačky libovolně posouvat a otáčet, je geniální. Stříbrná podlaha patří akční verzi Panamericana, normální je kvalitní koberec s dlouhým vlasem.
Automatická převodovka DSG je oblíbená, od října 2018 už k nejsilnějšímu motoru výhradní volba. Nezanedbatelně však zvyšuje servisní náklady o výměny oleje za 7500 Kč každých 60 000 km.
Přední náprava je velice robustní, čep i silentbloky ramen se dají vyměnit samostatně. Na rozdíl od starších provedení už netrpí ani horní uložení tlumičů.
Pohon všech čtyř kol 4Motion je spolehlivý, vyžaduje však výměny oleje. Kdo na ně zapomene, zadělá si na drahý problém.
Zásadní inovací motorů od 2015 je vodní mezichladič stlačeného vzduchu, který zmenšil objem tlakové části sání. Díky němu vozy velmi rychle reagují na sešlápnutí plynu.
Příplatkové elektrické nastavování sedaček s paměťmi bylo důležitou novinkou verze T6. Manuální jde totiž velmi ztuha.
Vůz má standardně přídavné naftové teplovodní topení, které se však spouští jen s motorem. Jeho nezávislá funkce je za vysoký příplatek, souvisí s ní však druhá baterka pod sedačkou spolujezdce. Vrcholem pak je topení horkovzdušné, které má minimální spotřebu energie a umožňuje i přespat ve voze.
V roce 2019 výrobce bohužel velmi zjednodušil interiér. Plejáda přihrádek a držáčků na nápoje je najednou pryč. Na druhou stranu levnější verze neměly víčka ani před tím.
V roce 2019 výrobce bohužel velmi zjednodušil interiér. Plejáda přihrádek a držáčků na nápoje je najednou pryč. Na druhou stranu levnější verze neměly víčka ani před tím.
Až od poslední modernizace v roce 2019 se dají nastavení vozidla dělat dotykově na centrálním displeji. Do té doby jen na volantu a mezi přístroji.
Až od poslední modernizace v roce 2019 se dají nastavení vozidla dělat dotykově na centrálním displeji. Do té doby jen na volantu a mezi přístroji.
Trakci čtyřkolek zásadně vylepšuje poctivá mechanická uzávěrka zadního diferenciálu. Hledejte zejména vozy s ní.
Výsuvné stolky mezi sedačky jsou oblíbenou položkou příplatkové výbavy. Z vozů proto často mizí a jako náhradní díl stojí 27 000 Kč.
Volkswagen Multivan T6
Příplatková světla LED mají dobrý účinek (na rozdíl od standardních halogenů), a hlavně dlouhou vydrž. Velké překvapení.
Volkswagen Multivan T5
Volkswagen Multivan T5 (facelift)
Volkswagen Multivan T6
Volkswagen Multivan T6
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Převodovka DSG zde už má návykovou funkci, že po ubrání plynu vyřadí a vůz pokračuje setrvačností. Zařadí a brzdí motorem, až když se dotknete brzdového pedálu. I díky tomu jsme jezdili za pouhých 7,5 l/100 km.
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Prošlapaný koberec byl v interiéru tím jediným, co dokazovalo stav kilometrů. Když jej někdo koupí nový a vůz stočí na 60 000 km, nic nepoznáte.
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Téměř 300 000 km překvapivě přežil původní akumulátor. Dle originálního testeru je ještě dobrý, stačí jej dobít.
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Nefunkční vyhřívání sedačky není bohužel banální závada. Odporová dečka je totiž u nových volkswagenů nedílnou součástí čalounění.
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Zadní náprava je velice robustní a zajišťuje skvělé jízdní vlastnosti. Podobnou měl legendární Mercedes-Benz W123 „Piano“.
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Po sundání krytu nás překvapil motor zcela bez úniků oleje
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Před začátkem testu jsme si změřili hladinu oleje, po testu též. Spotřeba nebyla na zkušebních 500 km měřitelná, takže na žádné drama to zatím nevypadá.
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI