Vyšší specifikace nahrazují velkou skříňku na palubní desce barevným displejem, který zobrazuje funkce rádia, má ale i například i barometr či výškoměr.
|
Svět motorů
Super Select: Rozeznat, zda je ve voze přítomen základní Easy Select, nebo příplatkový sofistikovanější Super Select, je snadné. Stačí se podívat na páku pohonu 4x4 v interiéru. Easy Select nabízí pouze režimy 2H, 4H a 4L (čtyřkolka s redukcí). Super Select má také 4HLc (4WD bez redukce a s uzavřeným mezinápravovým diferenciálem) a 4LLc (4WD s redukcí a s uzavřeným mezinápravovým diferenciálem).
|
Svět motorů
Kromě pětimístné kabiny se nabízela také krátká, dvoumístná varianta Single cab a čtyřmístná Club cab (na snímku), jejíž zadní sedačky ovšem byly pouze nouzové. Obě jsou na trhu ojetin vzácné, obvykle v nejnižších specifi kacích a po náročné službě jako pracovní vozidla.
|
Svět motorů
Kromě pětimístné kabiny se nabízela také krátká, dvoumístná varianta Single cab (na snímku) a čtyřmístná Club cab, jejíž zadní sedačky ovšem byly pouze nouzové. Obě jsou na trhu ojetin vzácné, obvykle v nejnižších specifi kacích a po náročné službě jako pracovní vozidla.
|
Svět motorů
Podvozek s bytelným rámem je dobře chráněný i při průjezdu pořádným terénem. V podmotorovém prostoru se ale často montovaly kryty z druhovýroby, jako tomu je na vyfoceném exempláři. Sériový model zde má pouze plastový kryt.
|
Svět motorů
Velmi robustní je i kardan, který vydrží velmi tvrdé zacházení, a také nápravy, na nichž se musí počítat jen s výměnami spotřebních komponent.
|
Svět motorů
Velmi robustní je i kardan, který vydrží velmi tvrdé zacházení, a také nápravy, na nichž se musí počítat jen s výměnami spotřebních komponent.
|
Svět motorů
Povrchová koroze rámu dokáže rychle znemožnit přečtení kódu VIN vozidla. Ten se nachází pouze na tomto místě za pravým zadním kolem.
|
Svět motorů
U vozů často jezdících s plnou korbou nebo tahajících těžké návěsy občas praskají listová pera, což se projeví pravidelným klepáním od zadní nápravy
|
Svět motorů
Výtky po uvedení čtvrté generace L200 směřovaly ke krátké korbě. Od roku 2009 se nabízela prodloužená o 18 cm, na českém trhu krátká verze úplně skončila. Rozdílné délky je nutné brát v potaz při nákupu příslušenství.
|
Svět motorů
Výtky po uvedení čtvrté generace L200 směřovaly ke krátké korbě. Od roku 2009 (na snímku) se nabízela prodloužená o 18 cm, na českém trhu krátká verze úplně skončila. Rozdílné délky je nutné brát v potaz při nákupu příslušenství.
|
Svět motorů
Mitsubishi L200 si s terénem rozumí lépe než konkurence, k dispozici je navíc široká škála komponent pro další terénní úpravy. Největší limit představuje dlouhý zadní převis a celková délka vozu.
|
Svět motorů
Kabina má jednoduché tvary a průměrné zpracování, zejména v nižších výbavách působí spartánsky.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Easy Select:Rozeznat, zda je ve voze přítomen základní Easy Select, nebo příplatkový sofistikovanější Super Select, je snadné. Stačí se podívat na páku pohonu 4x4 v interiéru. Easy Select nabízí pouze režimy 2H, 4H a 4L (čtyřkolka s redukcí). Super Select má také 4HLc (4WD bez redukce a s uzavřeným mezinápravovým diferenciálem) a 4LLc (4WD s redukcí a s uzavřeným mezinápravovým diferenciálem).
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jednoduché přední s sedačky nejsou příliš pohodlné na delších cestách, v testovaném kusu ale nenesou známky opotřebení
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zadní sedačky jsou na pick-up překvapivě pohodlné, najdete zde spoustu místa na nohy, hlavu a i v nejnižší výbavě mají sklopnou opěrku na lokty
|
Svět motorů/Petr Homolka
Slabší varianta přeplňovaného čtyřválce s výkonem 100 kW je sice hlučný, ale naprosto spolehlivý motor, což potvrzuje i testovaný kus
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nevýhodou jsou slabá potkávací světla se žárovkami H11, která osvětlují vozovku dosti chabě. Ve vyšších výbavách byly k dispozici účinnější, xenonové světlomety.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Příslušenství má menší kvalitu než zbytek vozu. Nášlapy zde sice chybějí, zato tyč s tažným zařízením je již korozí rozežraná.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na voze nejsou příplatkové nášlapy, které chrání prahy při jízdě v terénu. Asi proto je na pravém boku vzpomínka na silnější náraz.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Povrchová rez se už na podvozku rozšiřuje. Místy hodně, například v okolí kardanu.
|
Svět motorů/Petr Homolka