Ojeté Mitsubishi L200 4. generace: Prohrál se ctí

1/56
Přehled fotografií
Zavřít
  • Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
    Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mitsubishi L200
    Mitsubishi L200| Zdroj: Svět motorů
  • Vyšší specifikace nahrazují velkou skříňku na palubní desce barevným displejem, který zobrazuje funkce rádia, má ale i například i barometr či výškoměr.
    Vyšší specifikace nahrazují velkou skříňku na palubní desce barevným displejem, který zobrazuje funkce rádia, má ale i například i barometr či výškoměr.| Zdroj: Svět motorů
  • Super Select: Rozeznat, zda je ve voze přítomen základní Easy Select, nebo příplatkový sofistikovanější Super Select, je snadné. Stačí se podívat na páku pohonu 4x4 v interiéru. Easy Select nabízí pouze režimy 2H, 4H a 4L (čtyřkolka s redukcí). Super Select má také 4HLc (4WD bez redukce a s uzavřeným mezinápravovým diferenciálem) a 4LLc (4WD s redukcí a s uzavřeným mezinápravovým diferenciálem).
    Super Select: Rozeznat, zda je ve voze přítomen základní Easy Select, nebo příplatkový sofistikovanější Super Select, je snadné. Stačí se podívat na páku pohonu 4x4 v interiéru. Easy Select nabízí pouze režimy 2H, 4H a 4L (čtyřkolka s redukcí). Super Select má také 4HLc (4WD bez redukce a s uzavřeným mezinápravovým diferenciálem) a 4LLc (4WD s redukcí a s uzavřeným mezinápravovým diferenciálem).| Zdroj: Svět motorů
  • Kromě pětimístné kabiny se nabízela také krátká, dvoumístná varianta Single cab a čtyřmístná Club cab (na snímku), jejíž zadní sedačky ovšem byly pouze nouzové. Obě jsou na trhu ojetin vzácné, obvykle v nejnižších specifi kacích a po náročné službě jako pracovní vozidla.
    Kromě pětimístné kabiny se nabízela také krátká, dvoumístná varianta Single cab a čtyřmístná Club cab (na snímku), jejíž zadní sedačky ovšem byly pouze nouzové. Obě jsou na trhu ojetin vzácné, obvykle v nejnižších specifi kacích a po náročné službě jako pracovní vozidla.| Zdroj: Svět motorů
  • Kromě pětimístné kabiny se nabízela také krátká, dvoumístná varianta Single cab (na snímku) a čtyřmístná Club cab, jejíž zadní sedačky ovšem byly pouze nouzové. Obě jsou na trhu ojetin vzácné, obvykle v nejnižších specifi kacích a po náročné službě jako pracovní vozidla.
    Kromě pětimístné kabiny se nabízela také krátká, dvoumístná varianta Single cab (na snímku) a čtyřmístná Club cab, jejíž zadní sedačky ovšem byly pouze nouzové. Obě jsou na trhu ojetin vzácné, obvykle v nejnižších specifi kacích a po náročné službě jako pracovní vozidla.| Zdroj: Svět motorů
  • Podvozek s bytelným rámem je dobře chráněný i při průjezdu pořádným terénem. V podmotorovém prostoru se ale často montovaly kryty z druhovýroby, jako tomu je na vyfoceném exempláři. Sériový model zde má pouze plastový kryt.
    Podvozek s bytelným rámem je dobře chráněný i při průjezdu pořádným terénem. V podmotorovém prostoru se ale často montovaly kryty z druhovýroby, jako tomu je na vyfoceném exempláři. Sériový model zde má pouze plastový kryt.| Zdroj: Svět motorů
  • Velmi robustní je i kardan, který vydrží velmi tvrdé zacházení, a také nápravy, na nichž se musí počítat jen s výměnami spotřebních komponent.
    Velmi robustní je i kardan, který vydrží velmi tvrdé zacházení, a také nápravy, na nichž se musí počítat jen s výměnami spotřebních komponent.| Zdroj: Svět motorů
  • Velmi robustní je i kardan, který vydrží velmi tvrdé zacházení, a také nápravy, na nichž se musí počítat jen s výměnami spotřebních komponent.
    Velmi robustní je i kardan, který vydrží velmi tvrdé zacházení, a také nápravy, na nichž se musí počítat jen s výměnami spotřebních komponent.| Zdroj: Svět motorů
  • Povrchová koroze rámu dokáže rychle znemožnit přečtení kódu VIN vozidla. Ten se nachází pouze na tomto místě za pravým zadním kolem.
    Povrchová koroze rámu dokáže rychle znemožnit přečtení kódu VIN vozidla. Ten se nachází pouze na tomto místě za pravým zadním kolem.| Zdroj: Svět motorů
  • U vozů často jezdících s plnou korbou nebo tahajících těžké návěsy občas praskají listová pera, což se projeví pravidelným klepáním od zadní nápravy
    U vozů často jezdících s plnou korbou nebo tahajících těžké návěsy občas praskají listová pera, což se projeví pravidelným klepáním od zadní nápravy| Zdroj: Svět motorů
  • Výtky po uvedení čtvrté generace L200 směřovaly ke krátké korbě. Od roku 2009 se nabízela prodloužená o 18 cm, na českém trhu krátká verze úplně skončila. Rozdílné délky je nutné brát v potaz při nákupu příslušenství.
    Výtky po uvedení čtvrté generace L200 směřovaly ke krátké korbě. Od roku 2009 se nabízela prodloužená o 18 cm, na českém trhu krátká verze úplně skončila. Rozdílné délky je nutné brát v potaz při nákupu příslušenství.| Zdroj: Svět motorů
  • Výtky po uvedení čtvrté generace L200 směřovaly ke krátké korbě. Od roku 2009 (na snímku) se nabízela prodloužená o 18 cm, na českém trhu krátká verze úplně skončila. Rozdílné délky je nutné brát v potaz při nákupu příslušenství.
    Výtky po uvedení čtvrté generace L200 směřovaly ke krátké korbě. Od roku 2009 (na snímku) se nabízela prodloužená o 18 cm, na českém trhu krátká verze úplně skončila. Rozdílné délky je nutné brát v potaz při nákupu příslušenství.| Zdroj: Svět motorů
  • Mitsubishi L200 si s terénem rozumí lépe než konkurence, k dispozici je navíc široká škála komponent pro další terénní úpravy. Největší limit představuje dlouhý zadní převis a celková délka vozu.
    Mitsubishi L200 si s terénem rozumí lépe než konkurence, k dispozici je navíc široká škála komponent pro další terénní úpravy. Největší limit představuje dlouhý zadní převis a celková délka vozu.| Zdroj: Svět motorů
  • Mitsubishi L200 I (1978–1986)
    Mitsubishi L200 I (1978–1986)| Zdroj: Svět motorů
  • Mitsubishi L200 II (1986–1996)
    Mitsubishi L200 II (1986–1996)| Zdroj: Svět motorů
  • Mitsubishi L200 III (1996-2006)
    Mitsubishi L200 III (1996-2006)| Zdroj: Svět motorů
  • Mitsubishi L200 V (2015–dosud)
    Mitsubishi L200 V (2015–dosud)| Zdroj: Svět motorů
  • Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
    Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
    Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
    Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kabina má jednoduché tvary a průměrné zpracování, zejména v nižších výbavách působí spartánsky.
    Kabina má jednoduché tvary a průměrné zpracování, zejména v nižších výbavách působí spartánsky.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Easy Select:Rozeznat, zda je ve voze přítomen základní Easy Select, nebo příplatkový sofistikovanější Super Select, je snadné. Stačí se podívat na páku pohonu 4x4 v interiéru. Easy Select nabízí pouze režimy 2H, 4H a 4L (čtyřkolka s redukcí). Super Select má také 4HLc (4WD bez redukce a s uzavřeným mezinápravovým diferenciálem) a 4LLc (4WD s redukcí a s uzavřeným mezinápravovým diferenciálem).
    Easy Select:Rozeznat, zda je ve voze přítomen základní Easy Select, nebo příplatkový sofistikovanější Super Select, je snadné. Stačí se podívat na páku pohonu 4x4 v interiéru. Easy Select nabízí pouze režimy 2H, 4H a 4L (čtyřkolka s redukcí). Super Select má také 4HLc (4WD bez redukce a s uzavřeným mezinápravovým diferenciálem) a 4LLc (4WD s redukcí a s uzavřeným mezinápravovým diferenciálem).| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
    Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
    Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
    Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Jednoduché přední s sedačky nejsou příliš pohodlné na delších cestách, v testovaném kusu ale nenesou známky opotřebení
    Jednoduché přední s sedačky nejsou příliš pohodlné na delších cestách, v testovaném kusu ale nenesou známky opotřebení| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zadní sedačky jsou na pick-up překvapivě pohodlné, najdete zde spoustu místa na nohy, hlavu a i v nejnižší výbavě mají sklopnou opěrku na lokty
    Zadní sedačky jsou na pick-up překvapivě pohodlné, najdete zde spoustu místa na nohy, hlavu a i v nejnižší výbavě mají sklopnou opěrku na lokty| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
    Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
    Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
    Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
    Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
    Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
    Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
    Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
    Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
    Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
    Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
    Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
    Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
    Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
    Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
    Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
    Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Slabší varianta přeplňovaného čtyřválce s výkonem 100 kW je sice hlučný, ale naprosto spolehlivý motor, což potvrzuje i testovaný kus
    Slabší varianta přeplňovaného čtyřválce s výkonem 100 kW je sice hlučný, ale naprosto spolehlivý motor, což potvrzuje i testovaný kus| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
    Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
    Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nevýhodou jsou slabá potkávací světla se žárovkami H11, která osvětlují vozovku dosti chabě. Ve vyšších výbavách byly k dispozici účinnější, xenonové světlomety.
    Nevýhodou jsou slabá potkávací světla se žárovkami H11, která osvětlují vozovku dosti chabě. Ve vyšších výbavách byly k dispozici účinnější, xenonové světlomety.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
    Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mohutný kryt pod motorem je pozdějším přídavkem, stejně jako držák na naviják, který ale není součástí prodeje
    Mohutný kryt pod motorem je pozdějším přídavkem, stejně jako držák na naviják, který ale není součástí prodeje| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
    Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Příslušenství má menší kvalitu než zbytek vozu. Nášlapy zde sice chybějí, zato tyč s tažným zařízením je již korozí rozežraná.
    Příslušenství má menší kvalitu než zbytek vozu. Nášlapy zde sice chybějí, zato tyč s tažným zařízením je již korozí rozežraná.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
    Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
    Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Na voze nejsou příplatkové nášlapy, které chrání prahy při jízdě v terénu. Asi proto je na pravém boku vzpomínka na silnější náraz.
    Na voze nejsou příplatkové nášlapy, které chrání prahy při jízdě v terénu. Asi proto je na pravém boku vzpomínka na silnější náraz.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Povrchová rez se už na podvozku rozšiřuje. Místy hodně, například v okolí kardanu.
    Povrchová rez se už na podvozku rozšiřuje. Místy hodně, například v okolí kardanu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
Mitsubishi L200
Vyšší specifikace nahrazují velkou skříňku na palubní desce barevným displejem, který zobrazuje funkce rádia, má ale i například i barometr či výškoměr.
Super Select: Rozeznat, zda je ve voze přítomen základní Easy Select, nebo příplatkový sofistikovanější Super Select, je snadné. Stačí se podívat na páku pohonu 4x4 v interiéru. Easy Select nabízí pouze režimy 2H, 4H a 4L (čtyřkolka s redukcí). Super Select má také 4HLc (4WD bez redukce a s uzavřeným mezinápravovým diferenciálem) a 4LLc (4WD s redukcí a s uzavřeným mezinápravovým diferenciálem).
Kromě pětimístné kabiny se nabízela také krátká, dvoumístná varianta Single cab a čtyřmístná Club cab (na snímku), jejíž zadní sedačky ovšem byly pouze nouzové. Obě jsou na trhu ojetin vzácné, obvykle v nejnižších specifi kacích a po náročné službě jako pracovní vozidla.
Kromě pětimístné kabiny se nabízela také krátká, dvoumístná varianta Single cab (na snímku) a čtyřmístná Club cab, jejíž zadní sedačky ovšem byly pouze nouzové. Obě jsou na trhu ojetin vzácné, obvykle v nejnižších specifi kacích a po náročné službě jako pracovní vozidla.
Podvozek s bytelným rámem je dobře chráněný i při průjezdu pořádným terénem. V podmotorovém prostoru se ale často montovaly kryty z druhovýroby, jako tomu je na vyfoceném exempláři. Sériový model zde má pouze plastový kryt.
Velmi robustní je i kardan, který vydrží velmi tvrdé zacházení, a také nápravy, na nichž se musí počítat jen s výměnami spotřebních komponent.
Velmi robustní je i kardan, který vydrží velmi tvrdé zacházení, a také nápravy, na nichž se musí počítat jen s výměnami spotřebních komponent.
Povrchová koroze rámu dokáže rychle znemožnit přečtení kódu VIN vozidla. Ten se nachází pouze na tomto místě za pravým zadním kolem.
U vozů často jezdících s plnou korbou nebo tahajících těžké návěsy občas praskají listová pera, což se projeví pravidelným klepáním od zadní nápravy
Výtky po uvedení čtvrté generace L200 směřovaly ke krátké korbě. Od roku 2009 se nabízela prodloužená o 18 cm, na českém trhu krátká verze úplně skončila. Rozdílné délky je nutné brát v potaz při nákupu příslušenství.
Výtky po uvedení čtvrté generace L200 směřovaly ke krátké korbě. Od roku 2009 (na snímku) se nabízela prodloužená o 18 cm, na českém trhu krátká verze úplně skončila. Rozdílné délky je nutné brát v potaz při nákupu příslušenství.
Mitsubishi L200 si s terénem rozumí lépe než konkurence, k dispozici je navíc široká škála komponent pro další terénní úpravy. Největší limit představuje dlouhý zadní převis a celková délka vozu.
Mitsubishi L200 I (1978–1986)
Mitsubishi L200 II (1986–1996)
Mitsubishi L200 III (1996-2006)
Mitsubishi L200 V (2015–dosud)
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
Kabina má jednoduché tvary a průměrné zpracování, zejména v nižších výbavách působí spartánsky.
Easy Select:Rozeznat, zda je ve voze přítomen základní Easy Select, nebo příplatkový sofistikovanější Super Select, je snadné. Stačí se podívat na páku pohonu 4x4 v interiéru. Easy Select nabízí pouze režimy 2H, 4H a 4L (čtyřkolka s redukcí). Super Select má také 4HLc (4WD bez redukce a s uzavřeným mezinápravovým diferenciálem) a 4LLc (4WD s redukcí a s uzavřeným mezinápravovým diferenciálem).
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
Jednoduché přední s sedačky nejsou příliš pohodlné na delších cestách, v testovaném kusu ale nenesou známky opotřebení
Zadní sedačky jsou na pick-up překvapivě pohodlné, najdete zde spoustu místa na nohy, hlavu a i v nejnižší výbavě mají sklopnou opěrku na lokty
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
Slabší varianta přeplňovaného čtyřválce s výkonem 100 kW je sice hlučný, ale naprosto spolehlivý motor, což potvrzuje i testovaný kus
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
Nevýhodou jsou slabá potkávací světla se žárovkami H11, která osvětlují vozovku dosti chabě. Ve vyšších výbavách byly k dispozici účinnější, xenonové světlomety.
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
Mohutný kryt pod motorem je pozdějším přídavkem, stejně jako držák na naviják, který ale není součástí prodeje
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
Příslušenství má menší kvalitu než zbytek vozu. Nášlapy zde sice chybějí, zato tyč s tažným zařízením je již korozí rozežraná.
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
Na voze nejsou příplatkové nášlapy, které chrání prahy při jízdě v terénu. Asi proto je na pravém boku vzpomínka na silnější náraz.
Povrchová rez se už na podvozku rozšiřuje. Místy hodně, například v okolí kardanu.