Ojetý Mercedes-Benz třídy C (W 203) (2000-2011): Luxus za pár babek
1
/
34
Přehled fotografií
Zavřít
V roce 2002 přišlo i provedení s pohonem všech kol 4Matic. Ten byl kombinován s motorizacemi 240 a 320.
|
Zdroj: Svět motorů
Mercedes-Benz třídy C (W 203)
|
Zdroj: Svět motorů
Mezigenerační skok proti předchozímu W 202 byl obrovský, zejména z pohledu designu
|
Zdroj: Svět motorů
Kvalita materiálů a zpracování pokulhávala zejména v prvních letech výroby, poté už se situace zásadně zlepšila
|
Zdroj: Svět motorů
Facelift přinesl interiéru ještě kvalitnější materiály
|
Zdroj: Svět motorů
Verzí AMG bylo několik, dokonce i jediná svého druhu s turbodieselem. Dnes jejich hodnota raketově roste. Ale pozor, vylétané kusy se umějí prodražit.
|
Zdroj: Svět motorů
Jednou z největších změn po modernizaci v roce 2004 je nový přístrojový panel s dvěma ciferníky. Nahradil starší, půlkruhový typ.
|
Zdroj: Svět motorů
Jednou z největších změn po modernizaci v roce 2004 je nový přístrojový panel s dvěma ciferníky. Nahradil starší, půlkruhový typ.
|
Zdroj: Svět motorů
Němci kdysi šestiválcové hatchbacky milovali. Verze Sportcoupé byla zajímavou alternativou k BMW řady 3 Compact generace E46.
|
Zdroj: Svět motorů
Až do druhé modernizace v roce 2008 zůstalo variantě Sportcoupé i zajímavé dělené zadní sklo. Ukrývá zavazadelník s objemem 310 litrů.
|
Zdroj: Svět motorů
Razantně zkrácená záď (-183 mm) implikuje, že technika CL 203 mohla být ošizená, není tomu ale tak. Je to stejně propracovaný vůz.
|
Zdroj: Svět motorů
Po modernizaci v roce 2004 dostaly čirou optiku i vozy s žárovkami ve světlometech. Kdo zvolil xenony, mohl je mít už dříve – jako u vozu z roku 2003 na obrázku.
|
Zdroj: Svět motorů
Dobový průřez ukazuje odlišnou přední nápravu proti předchozí generaci W 202, místo dvojitých lichoběžníků má konvenčnější McPherson
|
Zdroj: Svět motorů
Kombi s označením S 203 je již od pohledu spíš aerodynamické než praktické, objem zavazadelníku 470 litrů neoslní. Má však praktické tvarování.
|
Zdroj: Svět motorů
Takhle si jej pamatujeme. Nedílnou součástí značky v nultých letech byl její věhlasný tým F1. Na obrázku s Mikou Häkkinenem, Davidem Coulthardem a monopostem Mercedes-McLaren MP4/15.
|
Zdroj: Svět motorů
Myšlenka syntetického biopaliva není novinkou – tento Mercedes-Benz W 203 na ně jezdil ještě v roce 2006 pod záštitou společnosti Choren.
|
Zdroj: Svět motorů
Modelová řada 203: shora kombi S 203, Sportcoupé CL 203 a sedan W 203
|
Zdroj: Svět motorů
Mercedes-Benz třídy C (W 203)
|
Zdroj: Svět motorů
Mercedes-Benz třídy C (W 203)
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz třídy C (W 203)
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Světlá verze interiéru před modernizací je ta, která snesla od odborné a laické veřejnosti nejvíce kvalitativní kritiky. Naživo to ale tak zlé není.
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Překvapil displej palubního počítače, který netrpěl vypálenými pixely. Signalizoval však fantomové poruchy osvětlení.
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz třídy C (W 203)
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Největší konstrukční slabinou třídy C je jednoznačně nedostatek místa na zadních sedadlech. Tady moc pohodlí nehledejte.
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jedinými vážnějšími servisními zásahy dvacetiletého vozu byly minoritní opravy chladicí soustavy. Nevydržely hadička ani expanzní nádobka.
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jedinými vážnějšími servisními zásahy dvacetiletého vozu byly minoritní opravy chladicí soustavy. Nevydržely hadička ani expanzní nádobka.
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Testovaný kus měl šestnáctipalcové ráfky, které byly standardem až od roku 2004. Začínalo se s 15“ koly.
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pod kapotou testovaného kusu pracoval kompresorový čtyřválec s výkonem 120 kW a točivým momentem 240 Nm, i po dvacet letech přede jako nový
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Multifunkční volant byl ve standardu již od uvedení v roce 2000, na obrázku ovládání palubního počítače
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Koroze je zase největším zabijákem vozu. V testovaném voze jen začínala, a to na typickém místě – na spodcích dveří a nejprve z vnitřní strany.
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Koroze je zase největším zabijákem vozu. V testovaném voze jen začínala, a to na typickém místě – na spodcích dveří a nejprve z vnitřní strany.
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Tento emblém značí základní výbavu. I tak ale mělo céčko klimatizaci, elektrické nastavování předních sedaček nebo multifunkční volant.
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz třídy C (W 203)
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz třídy C (W 203)
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zavřít