Ojetý Mercedes-Benz třídy C (W 203) (2000-2011): Luxus za pár babek

18/34
Přehled fotografií
Zavřít
  • V roce 2002 přišlo i provedení s pohonem všech kol 4Matic. Ten byl kombinován s motorizacemi 240 a 320.
    V roce 2002 přišlo i provedení s pohonem všech kol 4Matic. Ten byl kombinován s motorizacemi 240 a 320.| Zdroj: Svět motorů
  • Mercedes-Benz třídy C (W 203)
    Mercedes-Benz třídy C (W 203)| Zdroj: Svět motorů
  • Mezigenerační skok proti předchozímu W 202 byl obrovský, zejména z pohledu designu
    Mezigenerační skok proti předchozímu W 202 byl obrovský, zejména z pohledu designu| Zdroj: Svět motorů
  • Kvalita materiálů a zpracování pokulhávala zejména v prvních letech výroby, poté už se situace zásadně zlepšila
    Kvalita materiálů a zpracování pokulhávala zejména v prvních letech výroby, poté už se situace zásadně zlepšila| Zdroj: Svět motorů
  • Facelift přinesl interiéru ještě kvalitnější materiály
    Facelift přinesl interiéru ještě kvalitnější materiály| Zdroj: Svět motorů
  • Verzí AMG bylo několik, dokonce i jediná svého druhu s turbodieselem. Dnes jejich hodnota raketově roste. Ale pozor, vylétané kusy se umějí prodražit.
    Verzí AMG bylo několik, dokonce i jediná svého druhu s turbodieselem. Dnes jejich hodnota raketově roste. Ale pozor, vylétané kusy se umějí prodražit.| Zdroj: Svět motorů
  • Jednou z největších změn po modernizaci v roce 2004 je nový přístrojový panel s dvěma ciferníky. Nahradil starší, půlkruhový typ.
    Jednou z největších změn po modernizaci v roce 2004 je nový přístrojový panel s dvěma ciferníky. Nahradil starší, půlkruhový typ.| Zdroj: Svět motorů
  • Jednou z největších změn po modernizaci v roce 2004 je nový přístrojový panel s dvěma ciferníky. Nahradil starší, půlkruhový typ.
    Jednou z největších změn po modernizaci v roce 2004 je nový přístrojový panel s dvěma ciferníky. Nahradil starší, půlkruhový typ.| Zdroj: Svět motorů
  • Němci kdysi šestiválcové hatchbacky milovali. Verze Sportcoupé byla zajímavou alternativou k BMW řady 3 Compact generace E46.
    Němci kdysi šestiválcové hatchbacky milovali. Verze Sportcoupé byla zajímavou alternativou k BMW řady 3 Compact generace E46.| Zdroj: Svět motorů
  • Až do druhé modernizace v roce 2008 zůstalo variantě Sportcoupé i zajímavé dělené zadní sklo. Ukrývá zavazadelník s objemem 310 litrů.
    Až do druhé modernizace v roce 2008 zůstalo variantě Sportcoupé i zajímavé dělené zadní sklo. Ukrývá zavazadelník s objemem 310 litrů.| Zdroj: Svět motorů
  • Razantně zkrácená záď (-183 mm) implikuje, že technika CL 203 mohla být ošizená, není tomu ale tak. Je to stejně propracovaný vůz.
    Razantně zkrácená záď (-183 mm) implikuje, že technika CL 203 mohla být ošizená, není tomu ale tak. Je to stejně propracovaný vůz.| Zdroj: Svět motorů
  • Po modernizaci v roce 2004 dostaly čirou optiku i vozy s žárovkami ve světlometech. Kdo zvolil xenony, mohl je mít už dříve – jako u vozu z roku 2003 na obrázku.
    Po modernizaci v roce 2004 dostaly čirou optiku i vozy s žárovkami ve světlometech. Kdo zvolil xenony, mohl je mít už dříve – jako u vozu z roku 2003 na obrázku.| Zdroj: Svět motorů
  • Dobový průřez ukazuje odlišnou přední nápravu proti předchozí generaci W 202, místo dvojitých lichoběžníků má konvenčnější McPherson
    Dobový průřez ukazuje odlišnou přední nápravu proti předchozí generaci W 202, místo dvojitých lichoběžníků má konvenčnější McPherson| Zdroj: Svět motorů
  • Kombi s označením S 203 je již od pohledu spíš aerodynamické než praktické, objem zavazadelníku 470 litrů neoslní. Má však praktické tvarování.
    Kombi s označením S 203 je již od pohledu spíš aerodynamické než praktické, objem zavazadelníku 470 litrů neoslní. Má však praktické tvarování.| Zdroj: Svět motorů
  • Takhle si jej pamatujeme. Nedílnou součástí značky v nultých letech byl její věhlasný tým F1. Na obrázku s Mikou Häkkinenem, Davidem Coulthardem a monopostem Mercedes-McLaren MP4/15.
    Takhle si jej pamatujeme. Nedílnou součástí značky v nultých letech byl její věhlasný tým F1. Na obrázku s Mikou Häkkinenem, Davidem Coulthardem a monopostem Mercedes-McLaren MP4/15.| Zdroj: Svět motorů
  • Myšlenka syntetického biopaliva není novinkou – tento Mercedes-Benz W 203 na ně jezdil ještě v roce 2006 pod záštitou společnosti Choren.
    Myšlenka syntetického biopaliva není novinkou – tento Mercedes-Benz W 203 na ně jezdil ještě v roce 2006 pod záštitou společnosti Choren.| Zdroj: Svět motorů
  • Modelová řada 203: shora kombi S 203, Sportcoupé CL 203 a sedan W 203
    Modelová řada 203: shora kombi S 203, Sportcoupé CL 203 a sedan W 203| Zdroj: Svět motorů
  • Mercedes-Benz třídy C (W 203)
    Mercedes-Benz třídy C (W 203)| Zdroj: Svět motorů
  • Mercedes-Benz třídy C (W 203)
    Mercedes-Benz třídy C (W 203)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz třídy C (W 203)
    Mercedes-Benz třídy C (W 203)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Světlá verze interiéru před modernizací je ta, která snesla od odborné a laické veřejnosti nejvíce kvalitativní kritiky. Naživo to ale tak zlé není.
    Světlá verze interiéru před modernizací je ta, která snesla od odborné a laické veřejnosti nejvíce kvalitativní kritiky. Naživo to ale tak zlé není.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Překvapil displej palubního počítače, který netrpěl vypálenými pixely. Signalizoval však fantomové poruchy osvětlení.
    Překvapil displej palubního počítače, který netrpěl vypálenými pixely. Signalizoval však fantomové poruchy osvětlení.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz třídy C (W 203)
    Mercedes-Benz třídy C (W 203)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Největší konstrukční slabinou třídy C je jednoznačně nedostatek místa na zadních sedadlech. Tady moc pohodlí nehledejte.
    Největší konstrukční slabinou třídy C je jednoznačně nedostatek místa na zadních sedadlech. Tady moc pohodlí nehledejte.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jedinými vážnějšími servisními zásahy dvacetiletého vozu byly minoritní opravy chladicí soustavy. Nevydržely hadička ani expanzní nádobka.
    Jedinými vážnějšími servisními zásahy dvacetiletého vozu byly minoritní opravy chladicí soustavy. Nevydržely hadička ani expanzní nádobka.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jedinými vážnějšími servisními zásahy dvacetiletého vozu byly minoritní opravy chladicí soustavy. Nevydržely hadička ani expanzní nádobka.
    Jedinými vážnějšími servisními zásahy dvacetiletého vozu byly minoritní opravy chladicí soustavy. Nevydržely hadička ani expanzní nádobka.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Testovaný kus měl šestnáctipalcové ráfky, které byly standardem až od roku 2004. Začínalo se s 15“ koly.
    Testovaný kus měl šestnáctipalcové ráfky, které byly standardem až od roku 2004. Začínalo se s 15“ koly.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pod kapotou testovaného kusu pracoval kompresorový čtyřválec s výkonem 120 kW a točivým momentem 240 Nm, i po dvacet letech přede jako nový
    Pod kapotou testovaného kusu pracoval kompresorový čtyřválec s výkonem 120 kW a točivým momentem 240 Nm, i po dvacet letech přede jako nový| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Multifunkční volant byl ve standardu již od uvedení v roce 2000, na obrázku ovládání palubního počítače
    Multifunkční volant byl ve standardu již od uvedení v roce 2000, na obrázku ovládání palubního počítače| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Koroze je zase největším zabijákem vozu. V testovaném voze jen začínala, a to na typickém místě – na spodcích dveří a nejprve z vnitřní strany.
    Koroze je zase největším zabijákem vozu. V testovaném voze jen začínala, a to na typickém místě – na spodcích dveří a nejprve z vnitřní strany.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Koroze je zase největším zabijákem vozu. V testovaném voze jen začínala, a to na typickém místě – na spodcích dveří a nejprve z vnitřní strany.
    Koroze je zase největším zabijákem vozu. V testovaném voze jen začínala, a to na typickém místě – na spodcích dveří a nejprve z vnitřní strany.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Tento emblém značí základní výbavu. I tak ale mělo céčko klimatizaci, elektrické nastavování předních sedaček nebo multifunkční volant.
    Tento emblém značí základní výbavu. I tak ale mělo céčko klimatizaci, elektrické nastavování předních sedaček nebo multifunkční volant.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz třídy C (W 203)
    Mercedes-Benz třídy C (W 203)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz třídy C (W 203)
    Mercedes-Benz třídy C (W 203)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
V roce 2002 přišlo i provedení s pohonem všech kol 4Matic. Ten byl kombinován s motorizacemi 240 a 320.
Mercedes-Benz třídy C (W 203)
Mezigenerační skok proti předchozímu W 202 byl obrovský, zejména z pohledu designu
Kvalita materiálů a zpracování pokulhávala zejména v prvních letech výroby, poté už se situace zásadně zlepšila
Facelift přinesl interiéru ještě kvalitnější materiály
Verzí AMG bylo několik, dokonce i jediná svého druhu s turbodieselem. Dnes jejich hodnota raketově roste. Ale pozor, vylétané kusy se umějí prodražit.
Jednou z největších změn po modernizaci v roce 2004 je nový přístrojový panel s dvěma ciferníky. Nahradil starší, půlkruhový typ.
Jednou z největších změn po modernizaci v roce 2004 je nový přístrojový panel s dvěma ciferníky. Nahradil starší, půlkruhový typ.
Němci kdysi šestiválcové hatchbacky milovali. Verze Sportcoupé byla zajímavou alternativou k BMW řady 3 Compact generace E46.
Až do druhé modernizace v roce 2008 zůstalo variantě Sportcoupé i zajímavé dělené zadní sklo. Ukrývá zavazadelník s objemem 310 litrů.
Razantně zkrácená záď (-183 mm) implikuje, že technika CL 203 mohla být ošizená, není tomu ale tak. Je to stejně propracovaný vůz.
Po modernizaci v roce 2004 dostaly čirou optiku i vozy s žárovkami ve světlometech. Kdo zvolil xenony, mohl je mít už dříve – jako u vozu z roku 2003 na obrázku.
Dobový průřez ukazuje odlišnou přední nápravu proti předchozí generaci W 202, místo dvojitých lichoběžníků má konvenčnější McPherson
Kombi s označením S 203 je již od pohledu spíš aerodynamické než praktické, objem zavazadelníku 470 litrů neoslní. Má však praktické tvarování.
Takhle si jej pamatujeme. Nedílnou součástí značky v nultých letech byl její věhlasný tým F1. Na obrázku s Mikou Häkkinenem, Davidem Coulthardem a monopostem Mercedes-McLaren MP4/15.
Myšlenka syntetického biopaliva není novinkou – tento Mercedes-Benz W 203 na ně jezdil ještě v roce 2006 pod záštitou společnosti Choren.
Modelová řada 203: shora kombi S 203, Sportcoupé CL 203 a sedan W 203
Mercedes-Benz třídy C (W 203)
Mercedes-Benz třídy C (W 203)
Mercedes-Benz třídy C (W 203)
Světlá verze interiéru před modernizací je ta, která snesla od odborné a laické veřejnosti nejvíce kvalitativní kritiky. Naživo to ale tak zlé není.
Překvapil displej palubního počítače, který netrpěl vypálenými pixely. Signalizoval však fantomové poruchy osvětlení.
Mercedes-Benz třídy C (W 203)
Největší konstrukční slabinou třídy C je jednoznačně nedostatek místa na zadních sedadlech. Tady moc pohodlí nehledejte.
Jedinými vážnějšími servisními zásahy dvacetiletého vozu byly minoritní opravy chladicí soustavy. Nevydržely hadička ani expanzní nádobka.
Jedinými vážnějšími servisními zásahy dvacetiletého vozu byly minoritní opravy chladicí soustavy. Nevydržely hadička ani expanzní nádobka.
Testovaný kus měl šestnáctipalcové ráfky, které byly standardem až od roku 2004. Začínalo se s 15“ koly.
Pod kapotou testovaného kusu pracoval kompresorový čtyřválec s výkonem 120 kW a točivým momentem 240 Nm, i po dvacet letech přede jako nový
Multifunkční volant byl ve standardu již od uvedení v roce 2000, na obrázku ovládání palubního počítače
Koroze je zase největším zabijákem vozu. V testovaném voze jen začínala, a to na typickém místě – na spodcích dveří a nejprve z vnitřní strany.
Koroze je zase největším zabijákem vozu. V testovaném voze jen začínala, a to na typickém místě – na spodcích dveří a nejprve z vnitřní strany.
Tento emblém značí základní výbavu. I tak ale mělo céčko klimatizaci, elektrické nastavování předních sedaček nebo multifunkční volant.
Mercedes-Benz třídy C (W 203)
Mercedes-Benz třídy C (W 203)