Prototypem Meriva Concept s dveřmi FlexDoors si v roce 2008 Opel otestoval reakce veřejnosti, o dva roky mladší sériové provedení má skoro identickou siluetu|
Zdroj: Svět motorů
Prototypem Meriva Concept s dveřmi FlexDoors si v roce 2008 Opel otestoval reakce veřejnosti, o dva roky mladší sériové provedení má skoro identickou siluetu|
Zdroj: Svět motorů
Středový panel zahuštěný tlačítky připomene technicky blízkou Astru J. Interiér se faceliftem moc nezměnil. Zde je základní výbava Selection s připlacenou klimatizací a nejmenším rádiem CD 300 s MP3. Od následné úrovně Enjoy šlo za pouhých 5000 Kč získat automatickou dvouzónovou klimatizaci, jež bývá u ojetin častá.|
Zdroj: Svět motorů
Od úrovně Enjoy byla standardem průběžná středová kolejnice FlexRail, tvořící zároveň úložný prostor. Příplatkově (u modelů Cosmo standardně) s posuvnou loketní opěrkou.|
Zdroj: Svět motorů
U 1.4 Turbo obzvlášť dbejte na stav ventilu PCV a ventilace klikové skříně obecně – může mít vliv na tvorbu směsi, skrze vytlačování oleje přetlakem pak i na životnost turbodmychadla či katalyzátoru. Pokud tímto otvorem (viz šipka) slyšitelně píská vzduch, čeká vás výměna plastového víka hlavy - v e-shopech od 4500 Kč.|
Zdroj: Svět motorů
Přínos protisměrných zadních dveří otevíratelných až téměř do pravého úhlu je hlavně ve snazším vystupování, případně přístupu k dětské autosedačce|
Zdroj: Svět motorů
Předchůdce měl luxusně dlouhé zadní sedáky i víc místa před nimi, Meriva B vzadu spíš připomene Škodu Roomster: dva a půl samostatně posuvných sedadel s jen středním pohodlím. Figurant s výškou 183 cm.|
Zdroj: Svět motorů
V zavazadelníku jsou praktické schránky po bocích a jen jeden, zato robustní výsuvný háček na tašku. Většina ojetin má dojezdovou rezervu.|
Zdroj: Svět motorů
Mezi největší příplatkové parádičky patřil důmyslný výsuvný nosič jízdních kol FlexFix, jinak schovaný v nárazníku. Více používaný mechanismus ale časem ve voze rachotí.|
Zdroj: Svět motorů
U předního zavěšení občas klepou plastové tyčky stabilizátoru (v náhradě od 600 Kč). Čep spodního ramene je v originálu přinýtovaný, jako díl jde ale koupit samostatně.|
Zdroj: Svět motorů
Palubní počítač má ještě starší opelovské ovládání na páčce směrovek. Přepíná a potvrzuje se tlačítky, listuje otočným kroužkem.|
Zdroj: Svět motorů
Údaj zbývající životnosti oleje v procentech jde resetovat, což napovídá, že nijak nezkoumá kvalitu oleje. Pouze z počtu studených startů, ujeté vzdálenosti a průměrného zatížení odhaduje jeho stav. Díky časově přetaženému intervalu půjde na výměnu tak jako tak.|
Zdroj: Svět motorů
Halogenové světlomety tu byly dvojího typu: tyto pěkně svítící dvouparabolové základní, nebo ještě lepší projektorové natáčecí AFL s přídavným odbočovacím světlem|
Zdroj: Svět motorů
Halogenové světlomety tu byly dvojího typu: tyto pěkně svítící dvouparabolové základní, nebo ještě lepší projektorové natáčecí AFL s přídavným odbočovacím světlem|
Zdroj: Svět motorů