Ojetý Nissan Pathfinder R51: Tento se vám nezlomí

23/37
Přehled fotografií
Zavřít
  • Nissan Pathfinder
    Nissan Pathfinder| Zdroj: Svět motorů
  • Interiér vzhledem i zpracováním odpovídá době uvedení, je ale podobně jako v pick-upu uzpůsobený pro jednoduché ovládání i v rukavicích. S modernizací v roce 2010 se změnil jen v detailech.
    Interiér vzhledem i zpracováním odpovídá době uvedení, je ale podobně jako v pick-upu uzpůsobený pro jednoduché ovládání i v rukavicích. S modernizací v roce 2010 se změnil jen v detailech.| Zdroj: Nissan
  • Interiér vzhledem i zpracováním odpovídá době uvedení, je ale podobně jako v pick-upu uzpůsobený pro jednoduché ovládání i v rukavicích. S modernizací v roce 2010 se změnil jen v detailech.
    Interiér vzhledem i zpracováním odpovídá době uvedení, je ale podobně jako v pick-upu uzpůsobený pro jednoduché ovládání i v rukavicích. S modernizací v roce 2010 se změnil jen v detailech.| Zdroj: Petr Žitný
  • Nissan Pathfinder
    Nissan Pathfinder| Zdroj: Petr Žitný
  • Kromě dvojice Navara a Pathfinder stál na stejném základě rovněž o něco menší off-road Xterra, sdílející přední část až po sloupek B a také tuhou zadní nápravu z navary. Nikdy se nenabízel v Evropě, i zde se však občas nějaký kousek dovezený z USA objeví.
    Kromě dvojice Navara a Pathfinder stál na stejném základě rovněž o něco menší off-road Xterra, sdílející přední část až po sloupek B a také tuhou zadní nápravu z navary. Nikdy se nenabízel v Evropě, i zde se však občas nějaký kousek dovezený z USA objeví.| Zdroj: Nissan
  • Diferenciál také není až tak bytelný, jak by mohl být, a náročnější používání jej dokáže rychle opotřebit. Doporučený interval pro výměnu oleje je 24 měsíců/30 000 kilometrů.
    Diferenciál také není až tak bytelný, jak by mohl být, a náročnější používání jej dokáže rychle opotřebit. Doporučený interval pro výměnu oleje je 24 měsíců/30 000 kilometrů.| Zdroj: Petr Žitný
  • S výměnou ložisek se u takového vozu musí počítat, je to prostě jen další spotřební materiál. V závislosti na náročnosti používání to může být v intervalech 15 000 až 100 000 kilometrů. Výměna ale není náročná a zvládne to i člověk s trochou nářadí. V předních je integrováno ABS čidlo.
    S výměnou ložisek se u takového vozu musí počítat, je to prostě jen další spotřební materiál. V závislosti na náročnosti používání to může být v intervalech 15 000 až 100 000 kilometrů. Výměna ale není náročná a zvládne to i člověk s trochou nářadí. V předních je integrováno ABS čidlo.| Zdroj: Petr Žitný
  • S výměnou ložisek se u takového vozu musí počítat, je to prostě jen další spotřební materiál. V závislosti na náročnosti používání to může být v intervalech 15 000 až 100 000 kilometrů. Výměna ale není náročná a zvládne to i člověk s trochou nářadí. V předních je integrováno ABS čidlo.
    S výměnou ložisek se u takového vozu musí počítat, je to prostě jen další spotřební materiál. V závislosti na náročnosti používání to může být v intervalech 15 000 až 100 000 kilometrů. Výměna ale není náročná a zvládne to i člověk s trochou nářadí. V předních je integrováno ABS čidlo.| Zdroj: Petr Žitný
  • S výměnou ložisek se u takového vozu musí počítat, je to prostě jen další spotřební materiál. V závislosti na náročnosti používání to může být v intervalech 15 000 až 100 000 kilometrů. Výměna ale není náročná a zvládne to i člověk s trochou nářadí. V předních je integrováno ABS čidlo.
    S výměnou ložisek se u takového vozu musí počítat, je to prostě jen další spotřební materiál. V závislosti na náročnosti používání to může být v intervalech 15 000 až 100 000 kilometrů. Výměna ale není náročná a zvládne to i člověk s trochou nářadí. V předních je integrováno ABS čidlo.| Zdroj: Petr Žitný
  • Pathfinder má také třetí řadu sedaček, na které se vejdou i dospělí jedinci. Příjemné na delší cesty to úplně není, jsou tu ale i výdechy klimatizace či držáky nápojů.
    Pathfinder má také třetí řadu sedaček, na které se vejdou i dospělí jedinci. Příjemné na delší cesty to úplně není, jsou tu ale i výdechy klimatizace či držáky nápojů.| Zdroj: Petr Žitný
  • Jedním ze způsobů, jak poznat americkou verzi, je tažné zařízení, které na zámořských kusech vypadá takto
    Jedním ze způsobů, jak poznat americkou verzi, je tažné zařízení, které na zámořských kusech vypadá takto| Zdroj: Petr Žitný
  • Tyto katalyzátory na benzinové verzi jsou potenciální zabijáci motoru a musí se jim věnovat pozornost, než se zcela rozpadnou
    Tyto katalyzátory na benzinové verzi jsou potenciální zabijáci motoru a musí se jim věnovat pozornost, než se zcela rozpadnou| Zdroj: Petr Žitný
  • Motor 2.5 dCi
    Motor 2.5 dCi| Zdroj: Petr Žitný
  • Motor 3.0 V6 dCi
    Motor 3.0 V6 dCi| Zdroj: Petr Žitný
  • Selhání ventilu EGR je jednou z nejčastějších závad dieselového šestiválce. Opravit nejde, nový ale není až tak drahý.
    Selhání ventilu EGR je jednou z nejčastějších závad dieselového šestiválce. Opravit nejde, nový ale není až tak drahý.| Zdroj: Petr Žitný
  • Takto může vypadat kříž kardanu v pokročilém stádiu rozkladu. Vůz, ve kterém jezdil, se při jízdě na dálnici nepříjemně třepal.
    Takto může vypadat kříž kardanu v pokročilém stádiu rozkladu. Vůz, ve kterém jezdil, se při jízdě na dálnici nepříjemně třepal.| Zdroj: Petr Žitný
  • I na přední nápravě se objevují vůle, spotřební komponenty nejsou drahé
    I na přední nápravě se objevují vůle, spotřební komponenty nejsou drahé| Zdroj: Petr Žitný
  • Toto jsou trubky topení v zadní spodní část vozu. Zde je už zjevný počátek koroze, která je může velmi rychle proděravět, čímž celý systém ztratí tlak.
    Toto jsou trubky topení v zadní spodní část vozu. Zde je už zjevný počátek koroze, která je může velmi rychle proděravět, čímž celý systém ztratí tlak.| Zdroj: Petr Žitný
  • Nezávislá zadní náprava je na rozdíl od tuhé nápravy navary složitější, s pružinami místo listových per Ramena jsou zde hned dvě.
    Nezávislá zadní náprava je na rozdíl od tuhé nápravy navary složitější, s pružinami místo listových per Ramena jsou zde hned dvě.| Zdroj: Petr Žitný
  • Zadní náprava je spolehlivější než u navary, přesto je nutné zde počítat s výměnami silentbloků a čepů. Výměnu můžou zkomplikovat zarezlé excentrické šrouby.
    Zadní náprava je spolehlivější než u navary, přesto je nutné zde počítat s výměnami silentbloků a čepů. Výměnu můžou zkomplikovat zarezlé excentrické šrouby.| Zdroj: Petr Žitný
  • Nissan Pathfinder
    Nissan Pathfinder| Zdroj: Petr Žitný
  • Nissan Pathfinder
    Nissan Pathfinder| Zdroj: Petr Žitný
  • Nissan Pathfinder
    Nissan Pathfinder| Zdroj: Nissan
  • Nissan Pathfinder
    Nissan Pathfinder| Zdroj: Nissan
  • Nissan Pathfinder
    Nissan Pathfinder| Zdroj: Nissan
  • Nissan Pathfinder
    Nissan Pathfinder| Zdroj: Petr Žitný
  • Kříživost náprav není ideální, do obzvláště náročného terénu je lepší se s pathfinderem nepouštět. Přesto dokáže projet až nečekané krpály.
    Kříživost náprav není ideální, do obzvláště náročného terénu je lepší se s pathfinderem nepouštět. Přesto dokáže projet až nečekané krpály.| Zdroj: Petr Žitný
  • Kufr pathfinderu je velký a dobře přístupný, alespoň v pětimístné konfiguraci. Vyklopená třetí řada sedaček jej výrazně zmenší.
    Kufr pathfinderu je velký a dobře přístupný, alespoň v pětimístné konfiguraci. Vyklopená třetí řada sedaček jej výrazně zmenší.| Zdroj: Petr Žitný
  • Takto vypadá nešťastný kardan po jízdě na pevném povrchu v režimu stálé čtyřkolky. Proto má pathfinder automatický režim, i v zimě se tak dá bezpečně jet po silnici a spoléhat na pohon všech kol.
    Takto vypadá nešťastný kardan po jízdě na pevném povrchu v režimu stálé čtyřkolky. Proto má pathfinder automatický režim, i v zimě se tak dá bezpečně jet po silnici a spoléhat na pohon všech kol.| Zdroj: Petr Žitný
  • Na podobné auto má benzinový šestiválec nadprůměrný výkon, za oceánem ale není problém koupit si kompresorový kit – jako ostatně téměř na vše, co v Americe jezdí
    Na podobné auto má benzinový šestiválec nadprůměrný výkon, za oceánem ale není problém koupit si kompresorový kit – jako ostatně téměř na vše, co v Americe jezdí| Zdroj: Petr Žitný
  • Petr se off-roadové schopnosti rozhodl vylepšit sadou nových pružin s o 5 cm větší světlou výškou, na jízdním komfortu není rozdíl příliš znatelný
    Petr se off-roadové schopnosti rozhodl vylepšit sadou nových pružin s o 5 cm větší světlou výškou, na jízdním komfortu není rozdíl příliš znatelný| Zdroj: Petr Žitný
  • U Petra se pathfinder dosti natahá. K udržení Mazdy RX-8 ve funkčním stavu je totiž lepší ji mezi okruhy a domovem vozit na vleku.
    U Petra se pathfinder dosti natahá. K udržení Mazdy RX-8 ve funkčním stavu je totiž lepší ji mezi okruhy a domovem vozit na vleku.| Zdroj: Petr Žitný
  • Na spodku je sice oranžovo, vše je však jen povrchová koroze. Hůře jsou na tom zjevně komponenty zavěšení kol, nejhorší je ovšem výfuk.
    Na spodku je sice oranžovo, vše je však jen povrchová koroze. Hůře jsou na tom zjevně komponenty zavěšení kol, nejhorší je ovšem výfuk.| Zdroj: Petr Žitný
  • Nissan Pathfinder
    Nissan Pathfinder| Zdroj: Petr Žitný
  • Nissan Pathfinder
    Nissan Pathfinder| Zdroj: Petr Žitný
  • Nissan Pathfinder
    Nissan Pathfinder| Zdroj: Petr Žitný
  • Nissan Pathfinder
    Nissan Pathfinder| Zdroj: Petr Žitný
Nissan Pathfinder
Interiér vzhledem i zpracováním odpovídá době uvedení, je ale podobně jako v pick-upu uzpůsobený pro jednoduché ovládání i v rukavicích. S modernizací v roce 2010 se změnil jen v detailech.
Interiér vzhledem i zpracováním odpovídá době uvedení, je ale podobně jako v pick-upu uzpůsobený pro jednoduché ovládání i v rukavicích. S modernizací v roce 2010 se změnil jen v detailech.
Nissan Pathfinder
Kromě dvojice Navara a Pathfinder stál na stejném základě rovněž o něco menší off-road Xterra, sdílející přední část až po sloupek B a také tuhou zadní nápravu z navary. Nikdy se nenabízel v Evropě, i zde se však občas nějaký kousek dovezený z USA objeví.
Diferenciál také není až tak bytelný, jak by mohl být, a náročnější používání jej dokáže rychle opotřebit. Doporučený interval pro výměnu oleje je 24 měsíců/30 000 kilometrů.
S výměnou ložisek se u takového vozu musí počítat, je to prostě jen další spotřební materiál. V závislosti na náročnosti používání to může být v intervalech 15 000 až 100 000 kilometrů. Výměna ale není náročná a zvládne to i člověk s trochou nářadí. V předních je integrováno ABS čidlo.
S výměnou ložisek se u takového vozu musí počítat, je to prostě jen další spotřební materiál. V závislosti na náročnosti používání to může být v intervalech 15 000 až 100 000 kilometrů. Výměna ale není náročná a zvládne to i člověk s trochou nářadí. V předních je integrováno ABS čidlo.
S výměnou ložisek se u takového vozu musí počítat, je to prostě jen další spotřební materiál. V závislosti na náročnosti používání to může být v intervalech 15 000 až 100 000 kilometrů. Výměna ale není náročná a zvládne to i člověk s trochou nářadí. V předních je integrováno ABS čidlo.
Pathfinder má také třetí řadu sedaček, na které se vejdou i dospělí jedinci. Příjemné na delší cesty to úplně není, jsou tu ale i výdechy klimatizace či držáky nápojů.
Jedním ze způsobů, jak poznat americkou verzi, je tažné zařízení, které na zámořských kusech vypadá takto
Tyto katalyzátory na benzinové verzi jsou potenciální zabijáci motoru a musí se jim věnovat pozornost, než se zcela rozpadnou
Motor 2.5 dCi
Motor 3.0 V6 dCi
Selhání ventilu EGR je jednou z nejčastějších závad dieselového šestiválce. Opravit nejde, nový ale není až tak drahý.
Takto může vypadat kříž kardanu v pokročilém stádiu rozkladu. Vůz, ve kterém jezdil, se při jízdě na dálnici nepříjemně třepal.
I na přední nápravě se objevují vůle, spotřební komponenty nejsou drahé
Toto jsou trubky topení v zadní spodní část vozu. Zde je už zjevný počátek koroze, která je může velmi rychle proděravět, čímž celý systém ztratí tlak.
Nezávislá zadní náprava je na rozdíl od tuhé nápravy navary složitější, s pružinami místo listových per Ramena jsou zde hned dvě.
Zadní náprava je spolehlivější než u navary, přesto je nutné zde počítat s výměnami silentbloků a čepů. Výměnu můžou zkomplikovat zarezlé excentrické šrouby.
Nissan Pathfinder
Nissan Pathfinder
Nissan Pathfinder
Nissan Pathfinder
Nissan Pathfinder
Nissan Pathfinder
Kříživost náprav není ideální, do obzvláště náročného terénu je lepší se s pathfinderem nepouštět. Přesto dokáže projet až nečekané krpály.
Kufr pathfinderu je velký a dobře přístupný, alespoň v pětimístné konfiguraci. Vyklopená třetí řada sedaček jej výrazně zmenší.
Takto vypadá nešťastný kardan po jízdě na pevném povrchu v režimu stálé čtyřkolky. Proto má pathfinder automatický režim, i v zimě se tak dá bezpečně jet po silnici a spoléhat na pohon všech kol.
Na podobné auto má benzinový šestiválec nadprůměrný výkon, za oceánem ale není problém koupit si kompresorový kit – jako ostatně téměř na vše, co v Americe jezdí
Petr se off-roadové schopnosti rozhodl vylepšit sadou nových pružin s o 5 cm větší světlou výškou, na jízdním komfortu není rozdíl příliš znatelný
U Petra se pathfinder dosti natahá. K udržení Mazdy RX-8 ve funkčním stavu je totiž lepší ji mezi okruhy a domovem vozit na vleku.
Na spodku je sice oranžovo, vše je však jen povrchová koroze. Hůře jsou na tom zjevně komponenty zavěšení kol, nejhorší je ovšem výfuk.
Nissan Pathfinder
Nissan Pathfinder
Nissan Pathfinder
Nissan Pathfinder