Ojetý Renault Thalia I (1999-2008): Symbol doby

25/29
Přehled fotografií
Zavřít
  • Renault Thalia
    Renault Thalia| Zdroj: Svět motorů
  • Renault Thalia
    Renault Thalia| Zdroj: Svět motorů
  • Zatímco clio dostalo nový interiér již v roce 2002, thalia si musela na vylepšený vnitřek počkat ještě další čtyři roky. Snesl ale daleko přísnější hodnocení.
    Zatímco clio dostalo nový interiér již v roce 2002, thalia si musela na vylepšený vnitřek počkat ještě další čtyři roky. Snesl ale daleko přísnější hodnocení.| Zdroj: Svět motorů
  • Velkou devízou thalie byl gigantický zavazadelník, ve kterém bylo bez problémů možné utopit až 510 litrů nákladu
    Velkou devízou thalie byl gigantický zavazadelník, ve kterém bylo bez problémů možné utopit až 510 litrů nákladu| Zdroj: Svět motorů
  • Pod ním se našlo místo na plnohodnotnou rezervu.
    Pod ním se našlo místo na plnohodnotnou rezervu.| Zdroj: Svět motorů
  • Nová palubní deska již připomíná druhou generaci, vyráběnou v letech 2008 až 2012. Materiály jsou podstatně lepší, zpracování jen trochu.
    Nová palubní deska již připomíná druhou generaci, vyráběnou v letech 2008 až 2012. Materiály jsou podstatně lepší, zpracování jen trochu.| Zdroj: Svět motorů
  • Že je interiér thalie skutečně úzký, napovídá i fotografie interiéru testovaného vozu. Další objektiv by se hodil.
    Že je interiér thalie skutečně úzký, napovídá i fotografie interiéru testovaného vozu. Další objektiv by se hodil.| Zdroj: Svět motorů
  • Thalia uměla i sklopit zadní lavici, výsledný průlez ale nebyl zrovna velkorysý. Mechanismus funguje postaru, tedy s výklopnými sedáky směrem vpřed
    Thalia uměla i sklopit zadní lavici, výsledný průlez ale nebyl zrovna velkorysý. Mechanismus funguje postaru, tedy s výklopnými sedáky směrem vpřed| Zdroj: Svět motorů
  • Thalia se stala legendární pro svou schopnost lehce vygenerovat přetáčivý smyk i ve zdánlivě neškodných podmínkách. Až 38 centimetrů za zadní nápravou navíc je znát.
    Thalia se stala legendární pro svou schopnost lehce vygenerovat přetáčivý smyk i ve zdánlivě neškodných podmínkách. Až 38 centimetrů za zadní nápravou navíc je znát.| Zdroj: Svět motorů
  • Druhá modernizace si ponechala světlomety z prvního vylepšení, nový je však jednodílný nárazník bez plastového obložení. Zbrusu nový je konečně i interiér vozu.
    Druhá modernizace si ponechala světlomety z prvního vylepšení, nový je však jednodílný nárazník bez plastového obložení. Zbrusu nový je konečně i interiér vozu.| Zdroj: Svět motorů
  • První modernizace přišla v roce 2002 a přinesla přední část s trojúhelníkovými světlomety a plastovým nelakovaným obložením nárazníku
    První modernizace přišla v roce 2002 a přinesla přední část s trojúhelníkovými světlomety a plastovým nelakovaným obložením nárazníku| Zdroj: Svět motorů
  • Zadní části se modifikace také nevyhnula, změny však byly spíše technického rázu a týkaly se především zadních pružin
    Zadní části se modifikace také nevyhnula, změny však byly spíše technického rázu a týkaly se především zadních pružin| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 1.4/55 kW
    Motor 1.4/55 kW| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 1.5 dCi/50 kW
    Motor 1.5 dCi/50 kW| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 1.2 16V/55 kW
    Motor 1.2 16V/55 kW| Zdroj: Svět motorů
  • Nenechte se zmást, tohle označení dostaly po roce 2006 všechny benzinové verze
    Nenechte se zmást, tohle označení dostaly po roce 2006 všechny benzinové verze| Zdroj: Svět motorů
  • Důvod, proč tady nevidíte spoušť umaštěných technických fotografií, je ten, že thalia téměř nepodléhá zkáze jak prostřednictvím koroze, tak na citlivých místech. Zde vidíme přední rameno, jehož uložení mohou vykazovat po čase vůle, v případě potřeby však jde o jednoduchou a nenákladnou výměnu.
    Důvod, proč tady nevidíte spoušť umaštěných technických fotografií, je ten, že thalia téměř nepodléhá zkáze jak prostřednictvím koroze, tak na citlivých místech. Zde vidíme přední rameno, jehož uložení mohou vykazovat po čase vůle, v případě potřeby však jde o jednoduchou a nenákladnou výměnu.| Zdroj: Svět motorů
  • První dvě modernizace si vystačily ještě s oranžovými blinkry
    První dvě modernizace si vystačily ještě s oranžovými blinkry| Zdroj: Svět motorů
  • Na fotografii obou vozů je zřejmé, proč je v thalii tak málo místa. Až po zadní nápravu vychází z clia druhé generace.
    Na fotografii obou vozů je zřejmé, proč je v thalii tak málo místa. Až po zadní nápravu vychází z clia druhé generace.| Zdroj: Svět motorů
  • Renault Thalia
    Renault Thalia| Zdroj: Svět motorů
  • Palubní deska posledních thalií první generace již svým provedením nezahanbí. Stále je ale co dohánět, zejména v kvalitě zpracování.
    Palubní deska posledních thalií první generace již svým provedením nezahanbí. Stále je ale co dohánět, zejména v kvalitě zpracování.| Zdroj: Svět motorů
  • Náš kus neměl to štěstí na originální autorádio s ovládáním pod volantem, posádku zabavilo aftermarketové rádio značky Pioneer
    Náš kus neměl to štěstí na originální autorádio s ovládáním pod volantem, posádku zabavilo aftermarketové rádio značky Pioneer| Zdroj: Svět motorů
  • Za volantem bychom našli jednoduchý přístrojový panel s monochromatickým počítadlem kilometrů a několika kontrolkami. I ten ale uměl vinou špatných kontaktů pozlobit.
    Za volantem bychom našli jednoduchý přístrojový panel s monochromatickým počítadlem kilometrů a několika kontrolkami. I ten ale uměl vinou špatných kontaktů pozlobit.| Zdroj: Svět motorů
  • Vpředu je cítit nedostatek místa zejména v příčném směru, vtipná je i pozice za volantem. Ten má řidič téměř na kolenou a stropnici si při tom mastí svými vlasy.
    Vpředu je cítit nedostatek místa zejména v příčném směru, vtipná je i pozice za volantem. Ten má řidič téměř na kolenou a stropnici si při tom mastí svými vlasy.| Zdroj: Svět motorů
  • Vzadu je situace ještě o kousek horší. Postavy výšky nad 180 centimetrů si povinně opírají nohy a hlavu o interiérové obložení thalie.
    Vzadu je situace ještě o kousek horší. Postavy výšky nad 180 centimetrů si povinně opírají nohy a hlavu o interiérové obložení thalie.| Zdroj: Svět motorů
  • Pneumatiky s profi lem 175/65 R14 již na první pohled slibují nezapomenutelné jízdní zážitky
    Pneumatiky s profi lem 175/65 R14 již na první pohled slibují nezapomenutelné jízdní zážitky| Zdroj: Svět motorů
  • Testovaná thalia patří k lepším specifikacím. Svědčí o tom i světlomety do mlhy, bájný příplatek nultých let symbolizující prestiž a úspěch.
    Testovaná thalia patří k lepším specifikacím. Svědčí o tom i světlomety do mlhy, bájný příplatek nultých let symbolizující prestiž a úspěch.| Zdroj: Svět motorů
  • Dvanáctistovka s výkonem 55 kW a 105 Nm je spolehlivá a na auto dané kategorie
    Dvanáctistovka s výkonem 55 kW a 105 Nm je spolehlivá a na auto dané kategorie| Zdroj: Svět motorů
  • Renault Thalia
    Renault Thalia| Zdroj: Svět motorů
Renault Thalia
Renault Thalia
Zatímco clio dostalo nový interiér již v roce 2002, thalia si musela na vylepšený vnitřek počkat ještě další čtyři roky. Snesl ale daleko přísnější hodnocení.
Velkou devízou thalie byl gigantický zavazadelník, ve kterém bylo bez problémů možné utopit až 510 litrů nákladu
Pod ním se našlo místo na plnohodnotnou rezervu.
Nová palubní deska již připomíná druhou generaci, vyráběnou v letech 2008 až 2012. Materiály jsou podstatně lepší, zpracování jen trochu.
Že je interiér thalie skutečně úzký, napovídá i fotografie interiéru testovaného vozu. Další objektiv by se hodil.
Thalia uměla i sklopit zadní lavici, výsledný průlez ale nebyl zrovna velkorysý. Mechanismus funguje postaru, tedy s výklopnými sedáky směrem vpřed
Thalia se stala legendární pro svou schopnost lehce vygenerovat přetáčivý smyk i ve zdánlivě neškodných podmínkách. Až 38 centimetrů za zadní nápravou navíc je znát.
Druhá modernizace si ponechala světlomety z prvního vylepšení, nový je však jednodílný nárazník bez plastového obložení. Zbrusu nový je konečně i interiér vozu.
První modernizace přišla v roce 2002 a přinesla přední část s trojúhelníkovými světlomety a plastovým nelakovaným obložením nárazníku
Zadní části se modifikace také nevyhnula, změny však byly spíše technického rázu a týkaly se především zadních pružin
Motor 1.4/55 kW
Motor 1.5 dCi/50 kW
Motor 1.2 16V/55 kW
Nenechte se zmást, tohle označení dostaly po roce 2006 všechny benzinové verze
Důvod, proč tady nevidíte spoušť umaštěných technických fotografií, je ten, že thalia téměř nepodléhá zkáze jak prostřednictvím koroze, tak na citlivých místech. Zde vidíme přední rameno, jehož uložení mohou vykazovat po čase vůle, v případě potřeby však jde o jednoduchou a nenákladnou výměnu.
První dvě modernizace si vystačily ještě s oranžovými blinkry
Na fotografii obou vozů je zřejmé, proč je v thalii tak málo místa. Až po zadní nápravu vychází z clia druhé generace.
Renault Thalia
Palubní deska posledních thalií první generace již svým provedením nezahanbí. Stále je ale co dohánět, zejména v kvalitě zpracování.
Náš kus neměl to štěstí na originální autorádio s ovládáním pod volantem, posádku zabavilo aftermarketové rádio značky Pioneer
Za volantem bychom našli jednoduchý přístrojový panel s monochromatickým počítadlem kilometrů a několika kontrolkami. I ten ale uměl vinou špatných kontaktů pozlobit.
Vpředu je cítit nedostatek místa zejména v příčném směru, vtipná je i pozice za volantem. Ten má řidič téměř na kolenou a stropnici si při tom mastí svými vlasy.
Vzadu je situace ještě o kousek horší. Postavy výšky nad 180 centimetrů si povinně opírají nohy a hlavu o interiérové obložení thalie.
Pneumatiky s profi lem 175/65 R14 již na první pohled slibují nezapomenutelné jízdní zážitky
Testovaná thalia patří k lepším specifikacím. Svědčí o tom i světlomety do mlhy, bájný příplatek nultých let symbolizující prestiž a úspěch.
Dvanáctistovka s výkonem 55 kW a 105 Nm je spolehlivá a na auto dané kategorie
Renault Thalia