Martin Vaculík a ojetý Lincoln Navigator III: Americké auto pro lepší život

1/112
Přehled fotografií
Zavřít
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Přístrojová deska je krásné retro. Jezdili jsme s i za míň, než nám zobrazoval palubní počítač.
    Přístrojová deska je krásné retro. Jezdili jsme s i za míň, než nám zobrazoval palubní počítač.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Interiéry třináctiletých amerických aut bývají nevábné a modelka by si vám dovnitř nesedla. Testovaný lincoln voněl novotou.
    Interiéry třináctiletých amerických aut bývají nevábné a modelka by si vám dovnitř nesedla. Testovaný lincoln voněl novotou.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Volič automatické převodovky neumožňuje žádné sekvenční řazení, pouze omezení zvolených převodů kvůli účinnějšímu brzdění motorem. Tlačítkem „Odo Off “ na boku páky vyřadíte pětku i šestku najednou.
    Volič automatické převodovky neumožňuje žádné sekvenční řazení, pouze omezení zvolených převodů kvůli účinnějšímu brzdění motorem. Tlačítkem „Odo Off “ na boku páky vyřadíte pětku i šestku najednou.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Firma Executive Coach Builders už dnes osobní auta nepřestavuje. Několikakilové karafy koňaku, které by při nehodě začaly poletovat vnitřkem, už odporovaly i americkým předpisům.
    Firma Executive Coach Builders už dnes osobní auta nepřestavuje. Několikakilové karafy koňaku, které by při nehodě začaly poletovat vnitřkem, už odporovaly i americkým předpisům.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Tříventilový dvouvačkový osmiválec Ford Triton 5.4 V8 pohání jak pick-up Ford F150, tak velké SUV Expedition, jehož je Lincoln Navigator dražším dvojčetem.
    Tříventilový dvouvačkový osmiválec Ford Triton 5.4 V8 pohání jak pick-up Ford F150, tak velké SUV Expedition, jehož je Lincoln Navigator dražším dvojčetem.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Zatímco spotřební díly na americká auta jsou levné a objednány například z amazonu dojdou autoservisu druhý den, specifi cké na lincoln stojí naopak hodně. Třeba až xenonovému světlometu defi nitivně popraská krycí sklo, vyjde nový na 35 000 Kč.
    Zatímco spotřební díly na americká auta jsou levné a objednány například z amazonu dojdou autoservisu druhý den, specifi cké na lincoln stojí naopak hodně. Třeba až xenonovému světlometu defi nitivně popraská krycí sklo, vyjde nový na 35 000 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Vzadu překvapivě není tuhá náprava, ale víceprvkové řešení. Zajímavostí jsou poloosy procházející rámem.
    Vzadu překvapivě není tuhá náprava, ale víceprvkové řešení. Zajímavostí jsou poloosy procházející rámem.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Vzadu překvapivě není tuhá náprava, ale víceprvkové řešení. Zajímavostí jsou poloosy procházející rámem.
    Vzadu překvapivě není tuhá náprava, ale víceprvkové řešení. Zajímavostí jsou poloosy procházející rámem.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Přední náprava je velmi masivní, překvapuje přesné hřebenové řízení. Drobné úniky oleje z předního diferenciálu či samotného řízení jsou běžné a vyřeší se několika gufery a pár hodinami práce.
    Přední náprava je velmi masivní, překvapuje přesné hřebenové řízení. Drobné úniky oleje z předního diferenciálu či samotného řízení jsou běžné a vyřeší se několika gufery a pár hodinami práce.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Panu Pospíchalovi se podařilo vyndat jednu ze svíček, takže prapodivnou konstrukci vidíme v plné kráse. Byť do konce udávané životnosti zbývá ještě téměř 70 000 km, elektrodová vzdálenost se zvětšila už na 2,5 mm. Žádný jiný než americký motor proslulý velmi čistým spalováním by s takovými svíčkami nejel.
    Panu Pospíchalovi se podařilo vyndat jednu ze svíček, takže prapodivnou konstrukci vidíme v plné kráse. Byť do konce udávané životnosti zbývá ještě téměř 70 000 km, elektrodová vzdálenost se zvětšila už na 2,5 mm. Žádný jiný než americký motor proslulý velmi čistým spalováním by s takovými svíčkami nejel.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Druhým problémem vozu je pneumatický odpojovač předních poloos. Po čase membrána přestane těsnit a vůz nedokáže ani po zařazení polohy 4x4 pohánět přední kola. Oprava naštěstí není náročná a vejdete se do 10 000 Kč.
    Druhým problémem vozu je pneumatický odpojovač předních poloos. Po čase membrána přestane těsnit a vůz nedokáže ani po zařazení polohy 4x4 pohánět přední kola. Oprava naštěstí není náročná a vejdete se do 10 000 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Kromě problému se svíčkami se na amerických autech montuje velmi dobře. Pod olejovým fi ltrem je praktický žlábek na odtok oleje.
    Kromě problému se svíčkami se na amerických autech montuje velmi dobře. Pod olejovým fi ltrem je praktický žlábek na odtok oleje.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lincoln Navigator L
    Lincoln Navigator L| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
Přístrojová deska je krásné retro. Jezdili jsme s i za míň, než nám zobrazoval palubní počítač.
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Interiéry třináctiletých amerických aut bývají nevábné a modelka by si vám dovnitř nesedla. Testovaný lincoln voněl novotou.
Volič automatické převodovky neumožňuje žádné sekvenční řazení, pouze omezení zvolených převodů kvůli účinnějšímu brzdění motorem. Tlačítkem „Odo Off “ na boku páky vyřadíte pětku i šestku najednou.
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Firma Executive Coach Builders už dnes osobní auta nepřestavuje. Několikakilové karafy koňaku, které by při nehodě začaly poletovat vnitřkem, už odporovaly i americkým předpisům.
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Tříventilový dvouvačkový osmiválec Ford Triton 5.4 V8 pohání jak pick-up Ford F150, tak velké SUV Expedition, jehož je Lincoln Navigator dražším dvojčetem.
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Zatímco spotřební díly na americká auta jsou levné a objednány například z amazonu dojdou autoservisu druhý den, specifi cké na lincoln stojí naopak hodně. Třeba až xenonovému světlometu defi nitivně popraská krycí sklo, vyjde nový na 35 000 Kč.
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Vzadu překvapivě není tuhá náprava, ale víceprvkové řešení. Zajímavostí jsou poloosy procházející rámem.
Vzadu překvapivě není tuhá náprava, ale víceprvkové řešení. Zajímavostí jsou poloosy procházející rámem.
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Přední náprava je velmi masivní, překvapuje přesné hřebenové řízení. Drobné úniky oleje z předního diferenciálu či samotného řízení jsou běžné a vyřeší se několika gufery a pár hodinami práce.
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Panu Pospíchalovi se podařilo vyndat jednu ze svíček, takže prapodivnou konstrukci vidíme v plné kráse. Byť do konce udávané životnosti zbývá ještě téměř 70 000 km, elektrodová vzdálenost se zvětšila už na 2,5 mm. Žádný jiný než americký motor proslulý velmi čistým spalováním by s takovými svíčkami nejel.
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Druhým problémem vozu je pneumatický odpojovač předních poloos. Po čase membrána přestane těsnit a vůz nedokáže ani po zařazení polohy 4x4 pohánět přední kola. Oprava naštěstí není náročná a vejdete se do 10 000 Kč.
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Kromě problému se svíčkami se na amerických autech montuje velmi dobře. Pod olejovým fi ltrem je praktický žlábek na odtok oleje.
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L
Lincoln Navigator L