Martin Vaculík a ojetý Ford Tourneo Connect: Proč je jich tak málo?
Ford Tourneo Connect
|
Svět motorů
Příplatková třetí řada sedaček je hodně nouzová a za ní už není téměř žádné místo pro zavazadla. Přesto je vůz s ní naprosto samoprodejný, takže do nového si ji objednejte, i pokud jezdíte maximálně v pěti.
|
Svět motorů
Příplatková třetí řada sedaček je hodně nouzová a za ní už není téměř žádné místo pro zavazadla. Přesto je vůz s ní naprosto samoprodejný, takže do nového si ji objednejte, i pokud jezdíte maximálně v pěti.
|
Svět motorů
Nejběžnějším pohonem ojetého Fordu Tourneo Connect je diesel 1.5 TDCi/74 kW.
|
Svět motorů
Benzinový tříválec 1.0 EcoBoost/74 kW vozu překvapivě dobře stačí. Bohužel na trhu ojetin je velmi vzácný.
|
Svět motorů
Ford Tourneo Connect
|
Svět motorů
Výhodou vozu jsou hydrodynamické automatické převodovky nabízené pro motory 1.6 EcoBoost, 1.5 TDCi a 1.5 EcoBlue. V bazaru jich je bohužel málo.
|
Svět motorů
Relativně často narazíte na elektricky vyhřívané čelní sklo. Je to super věc do chvíle, než vám jej někdo rozbije a zjistíte, že máte pojistku jen do 10 000 Kč. Samotný díl totiž stojí 17 000 Kč.
|
Svět motorů
O 40 cm delší verze Grand Tourneo (do 2018) či L2 má rozměrnější i zadní posuvné dveře a za příplatek může být až sedmimístná
|
Svět motorů
Ford Tourneo Connect
|
Svět motorů
Ford Tourneo Connect
|
Svět motorů
Tourneo vychází z užitkové verze Transit. Velkou novinkou této pracovní varianty byla až třímístná kabina.
|
Svět motorů
Tourneo vychází z užitkové verze Transit. Velkou novinkou této pracovní varianty byla až třímístná kabina.
|
Svět motorů
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Základní verze Trend se hodně liší od specifikací Titanium, s nimiž jsme se setkávali jako novináři. Chybějí dekory palubní desky i velký displej nahoře – rádio má jen malý svůj.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Dle zkušeností mechaniků je přední náprava velice odolná. V posledních letech se u Fordu zásadně zlepšila kvalita táhel příčných stabilizátorů i silentbloků coby dříve zlobivých věcí.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zkušený mechanik Jiří Hrdý si černé koncovky výfuku všiml hned. U dieselů od normy Euro 5 výše má být zcela čistá.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Dle zkušeností mechaniků je přední náprava velice odolná. V posledních letech se u Fordu zásadně zlepšila kvalita táhel příčných stabilizátorů i silentbloků coby dříve zlobivých věcí.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Plastová olejová vana motorů 1.6 a 1.5 diesel není žádná nevýhoda. Naopak. Jenom při výměně oleje nesmíte zapomenout dát nové těsnění na výpustní hrdlo.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zadní náprava má tuhé naladění a velmi účinné tlumiče. Většina kusů dostala rezervní kolo.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hezký vůz má zásadní problém - prasklý filtr pevných částic, s nímž na příštím měření emisí legálně neprojde. Oprava vyjde na 19 000 Kč.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Tourneo Connect Trend 1.6 TDCi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Na palubní desce se objevila výzva k výměně oleje. Ale jak dlouho už? Dle posledního štítku by byl v motoru skoro 50 000 km. Kapková zkouška na to naštěstí nevypadala, když ukazovala opotřebený, nikoliv katastrofi cký olej.
|
Svět motorů/Martin Vaculík