Ojetý Renault Espace V: Poslední zhasne

16/24
Přehled fotografií
Zavřít
  • Renault Espace
    Renault Espace| Zdroj: Svět motorů
  • Verze před faceliftem se u Renaultu tradičně označují jako fáze 1. Prodávaly se až do konce loňského roku, na jiné zatím v bazarech ani nenarazíte.
    Verze před faceliftem se u Renaultu tradičně označují jako fáze 1. Prodávaly se až do konce loňského roku, na jiné zatím v bazarech ani nenarazíte.| Zdroj: Svět motorů
  • Interiér působí hodnotněji než u talismanu. S kůží i masážními sedadly se setkáte často, bohužel bez odvětrávání – to má jen verze Initiale Paris od modelového roku 2018. V nabídce byl i průhledový displej, aktivní parkovací asistent či multimediální centrum pro zadní cestující.
    Interiér působí hodnotněji než u talismanu. S kůží i masážními sedadly se setkáte často, bohužel bez odvětrávání – to má jen verze Initiale Paris od modelového roku 2018. V nabídce byl i průhledový displej, aktivní parkovací asistent či multimediální centrum pro zadní cestující.| Zdroj: Svět motorů
  • konvečními filtry FAP (zde u verze 1.6 DCi biturbo alias 160 EDC) nemá Renault problémy už léta, spolehlivě regenerují a v praxi vydrží přes 300 000 km. Mladší 2.0 BlueDCi ale potřebují navíc močovinu, o životnosti přidaných složitostí se víc dozvíme až za pár let.
    konvečními filtry FAP (zde u verze 1.6 DCi biturbo alias 160 EDC) nemá Renault problémy už léta, spolehlivě regenerují a v praxi vydrží přes 300 000 km. Mladší 2.0 BlueDCi ale potřebují navíc močovinu, o životnosti přidaných složitostí se víc dozvíme až za pár let.| Zdroj: Svět motorů
  • Renault EspaceModely před faceliftem měly výhradně infotainment R-Link2, který je zároveň branou do hlubších nastavení vozu. Průběžným záplatováním se jej podařilo vychytat, přibližně od léta 2017 podporuje Android Auto, Apple CarPlay, funkci zrcadlení a snáze se aktualizují mapy.
    Renault EspaceModely před faceliftem měly výhradně infotainment R-Link2, který je zároveň branou do hlubších nastavení vozu. Průběžným záplatováním se jej podařilo vychytat, přibližně od léta 2017 podporuje Android Auto, Apple CarPlay, funkci zrcadlení a snáze se aktualizují mapy.| Zdroj: Svět motorů
  • Kolem 120 000 km se už objevují vůle v předních ramenech, nejčastěji v zadním silentbloku. Samostatně ho výrobce nedodává, mění se s ramenem za 4939 Kč.
    Kolem 120 000 km se už objevují vůle v předních ramenech, nejčastěji v zadním silentbloku. Samostatně ho výrobce nedodává, mění se s ramenem za 4939 Kč.| Zdroj: Svět motorů
  • Převodovku si tu nešlo k motoru vybrat, ta byla přidělena. Jedinou možnou variantou s manuálem byl diesel s 96 kW (verze DCi 130). Díky skvělému zpřevodování jede lépe, než byste čekali.
    Převodovku si tu nešlo k motoru vybrat, ta byla přidělena. Jedinou možnou variantou s manuálem byl diesel s 96 kW (verze DCi 130). Díky skvělému zpřevodování jede lépe, než byste čekali.| Zdroj: Svět motorů
  • Elektronický volič automatu připomínající golfovou hůl má nezvyklé ovládání přes vyklánění páky doleva. Před ním je dnes čím dál vzácnější „prodloužená ruka“ infotainmentu – kruhový ovladač s tlačítky. Tím s květinkou rovnou vstupujete do individualizačního menu Multi-Sense, v němž si můžete vybrat z několika přednastavených, či vámi dotvořených přizpůsobení vozidla – od reakce motoru až třeba po světelnou atmosféru.
    Elektronický volič automatu připomínající golfovou hůl má nezvyklé ovládání přes vyklánění páky doleva. Před ním je dnes čím dál vzácnější „prodloužená ruka“ infotainmentu – kruhový ovladač s tlačítky. Tím s květinkou rovnou vstupujete do individualizačního menu Multi-Sense, v němž si můžete vybrat z několika přednastavených, či vámi dotvořených přizpůsobení vozidla – od reakce motoru až třeba po světelnou atmosféru.| Zdroj: Svět motorů
  • Renault Espace
    Renault Espace| Zdroj: Svět motorů
  • Zadní sedadla jsou menší a už si u nich nenastavíte sklon jako u předchůdce, zato je ve vteřině srovnáte do roviny stiskem tlačítka – jednotlivě, i všechna zaráz.
    Zadní sedadla jsou menší a už si u nich nenastavíte sklon jako u předchůdce, zato je ve vteřině srovnáte do roviny stiskem tlačítka – jednotlivě, i všechna zaráz.| Zdroj: Svět motorů
  • S paketem Winter máte i vyhřívaná zadní sedadla, samozřejmě jen krajní.
    S paketem Winter máte i vyhřívaná zadní sedadla, samozřejmě jen krajní.| Zdroj: Svět motorů
  • Zadní náprava varianty s 4Control. Řídicí systém vypadá jednoduše, ale levné jsou na něm jen páky. Pozáruční výměna ovládacího motoru by vyšla na 92 000 Kč, naštěstí není moc pravděpodobná. Systém 4Control ale znamená i adaptivní tlumiče – přední stojí proti běžným dvojnásobek, zadní trojnásobek.
    Zadní náprava varianty s 4Control. Řídicí systém vypadá jednoduše, ale levné jsou na něm jen páky. Pozáruční výměna ovládacího motoru by vyšla na 92 000 Kč, naštěstí není moc pravděpodobná. Systém 4Control ale znamená i adaptivní tlumiče – přední stojí proti běžným dvojnásobek, zadní trojnásobek.| Zdroj: Svět motorů
  • Genialita 7° skříně Getrag 7DCT300: pětice vyměnitelných elektromotorků – dva přesouvají vidlicemi rychlostní stupně, dva pohánějí zubové olejové čerpadlo ovládající spojku (každý v opačném směru) a poslední pro čerpadlo chladicí kapaliny (je-li potřeba).
    Genialita 7° skříně Getrag 7DCT300: pětice vyměnitelných elektromotorků – dva přesouvají vidlicemi rychlostní stupně, dva pohánějí zubové olejové čerpadlo ovládající spojku (každý v opačném směru) a poslední pro čerpadlo chladicí kapaliny (je-li potřeba).| Zdroj: Svět motorů
  • Renault Espace
    Renault Espace| Zdroj: Svět motorů
  • Hluboký šuplík před spolujezdcem po vzoru capturu je fajn, jen by nemusel mít elektrické odjišťování, které se odmlčí s každým přechodem do spícího módu. Zbytečně pak musíte znovu „blikat“ celým autem.
    Hluboký šuplík před spolujezdcem po vzoru capturu je fajn, jen by nemusel mít elektrické odjišťování, které se odmlčí s každým přechodem do spícího módu. Zbytečně pak musíte znovu „blikat“ celým autem.| Zdroj: Svět motorů
  • LED světlomety Pure Vision jsou překvapivě jednoduchého statického provedení, ale svítí hezky naširoko, a navíc jsou spolehlivé. Na dálkových trasách za špatného počasí ale proklejete chybějící ostřikovače. Ty může mít spolu s chytřejšími Matrix LED až současná fáze 2.
    LED světlomety Pure Vision jsou překvapivě jednoduchého statického provedení, ale svítí hezky naširoko, a navíc jsou spolehlivé. Na dálkových trasách za špatného počasí ale proklejete chybějící ostřikovače. Ty může mít spolu s chytřejšími Matrix LED až současná fáze 2.| Zdroj: Svět motorů
  • Renault Espace
    Renault Espace| Zdroj: Svět motorů
  • Renault Espace
    Renault Espace| Zdroj: Svět motorů
  • Renault Espace
    Renault Espace| Zdroj: Svět motorů
  • Renault Espace
    Renault Espace| Zdroj: Svět motorů
  • Renault Espace
    Renault Espace| Zdroj: Svět motorů
  • Renault Espace
    Renault Espace| Zdroj: Svět motorů
  • Renault Espace
    Renault Espace| Zdroj: Svět motorů
  • Renault Espace
    Renault Espace| Zdroj: Svět motorů
Renault Espace
Verze před faceliftem se u Renaultu tradičně označují jako fáze 1. Prodávaly se až do konce loňského roku, na jiné zatím v bazarech ani nenarazíte.
Interiér působí hodnotněji než u talismanu. S kůží i masážními sedadly se setkáte často, bohužel bez odvětrávání – to má jen verze Initiale Paris od modelového roku 2018. V nabídce byl i průhledový displej, aktivní parkovací asistent či multimediální centrum pro zadní cestující.
konvečními filtry FAP (zde u verze 1.6 DCi biturbo alias 160 EDC) nemá Renault problémy už léta, spolehlivě regenerují a v praxi vydrží přes 300 000 km. Mladší 2.0 BlueDCi ale potřebují navíc močovinu, o životnosti přidaných složitostí se víc dozvíme až za pár let.
Renault EspaceModely před faceliftem měly výhradně infotainment R-Link2, který je zároveň branou do hlubších nastavení vozu. Průběžným záplatováním se jej podařilo vychytat, přibližně od léta 2017 podporuje Android Auto, Apple CarPlay, funkci zrcadlení a snáze se aktualizují mapy.
Kolem 120 000 km se už objevují vůle v předních ramenech, nejčastěji v zadním silentbloku. Samostatně ho výrobce nedodává, mění se s ramenem za 4939 Kč.
Převodovku si tu nešlo k motoru vybrat, ta byla přidělena. Jedinou možnou variantou s manuálem byl diesel s 96 kW (verze DCi 130). Díky skvělému zpřevodování jede lépe, než byste čekali.
Elektronický volič automatu připomínající golfovou hůl má nezvyklé ovládání přes vyklánění páky doleva. Před ním je dnes čím dál vzácnější „prodloužená ruka“ infotainmentu – kruhový ovladač s tlačítky. Tím s květinkou rovnou vstupujete do individualizačního menu Multi-Sense, v němž si můžete vybrat z několika přednastavených, či vámi dotvořených přizpůsobení vozidla – od reakce motoru až třeba po světelnou atmosféru.
Renault Espace
Zadní sedadla jsou menší a už si u nich nenastavíte sklon jako u předchůdce, zato je ve vteřině srovnáte do roviny stiskem tlačítka – jednotlivě, i všechna zaráz.
S paketem Winter máte i vyhřívaná zadní sedadla, samozřejmě jen krajní.
Zadní náprava varianty s 4Control. Řídicí systém vypadá jednoduše, ale levné jsou na něm jen páky. Pozáruční výměna ovládacího motoru by vyšla na 92 000 Kč, naštěstí není moc pravděpodobná. Systém 4Control ale znamená i adaptivní tlumiče – přední stojí proti běžným dvojnásobek, zadní trojnásobek.
Genialita 7° skříně Getrag 7DCT300: pětice vyměnitelných elektromotorků – dva přesouvají vidlicemi rychlostní stupně, dva pohánějí zubové olejové čerpadlo ovládající spojku (každý v opačném směru) a poslední pro čerpadlo chladicí kapaliny (je-li potřeba).
Renault Espace
Hluboký šuplík před spolujezdcem po vzoru capturu je fajn, jen by nemusel mít elektrické odjišťování, které se odmlčí s každým přechodem do spícího módu. Zbytečně pak musíte znovu „blikat“ celým autem.
LED světlomety Pure Vision jsou překvapivě jednoduchého statického provedení, ale svítí hezky naširoko, a navíc jsou spolehlivé. Na dálkových trasách za špatného počasí ale proklejete chybějící ostřikovače. Ty může mít spolu s chytřejšími Matrix LED až současná fáze 2.
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace