Ojetý Volkswagen Caddy (2010 až 2020): Berte mladší, méně utahané

1/23
Zavřít
  • Volkswagen Caddy
    Volkswagen Caddy| Zdroj: Svět motorů
  • Volkswagen Caddy
    Volkswagen Caddy| Zdroj: Svět motorů
  • Provedení z let 2010 až 2015 rozpoznáte podle zešikmených světlometů. Základní varianta osobních verzí tehdy mívala jen jedny posuvné zadní dveře, za levé se připlácelo.
    Provedení z let 2010 až 2015 rozpoznáte podle zešikmených světlometů. Základní varianta osobních verzí tehdy mívala jen jedny posuvné zadní dveře, za levé se připlácelo.| Zdroj: Svět motorů
  • Dvojí modernizací prošel i interiér. Toto je provedení z let 2010-2015 v jedné z vyšších výbav. Tvrdé plasty se u auta užitkového charakteru snesou, stejně jako spolehlivá mechanická parkovací brzda.
    Dvojí modernizací prošel i interiér. Toto je provedení z let 2010-2015 v jedné z vyšších výbav. Tvrdé plasty se u auta užitkového charakteru snesou, stejně jako spolehlivá mechanická parkovací brzda.| Zdroj: Svět motorů
  • Dvojí modernizací prošel i interiér. Toto je provedení od roku 2015 ve střední výbavě (s připlacenou dvouzónovou klimatizací). Tvrdé plasty se u auta užitkového charakteru snesou, stejně jako spolehlivá mechanická parkovací brzda.
    Dvojí modernizací prošel i interiér. Toto je provedení od roku 2015 ve střední výbavě (s připlacenou dvouzónovou klimatizací). Tvrdé plasty se u auta užitkového charakteru snesou, stejně jako spolehlivá mechanická parkovací brzda.| Zdroj: Svět motorů
  • Pohled na čtveřici ocelových takových nádrží variant na CNG – Caddy Maxi jich mívá pět. Tyto původní láhve s černými kloboučky na straně ventilů už výrobce zdarma měnil za lépe lakované jednobarevné. Jistotu dvacetileté životnosti ale nemáte ani s nimi a nové by vyšly na 19 000 Kč/kus.
    Pohled na čtveřici ocelových takových nádrží variant na CNG – Caddy Maxi jich mívá pět. Tyto původní láhve s černými kloboučky na straně ventilů už výrobce zdarma měnil za lépe lakované jednobarevné. Jistotu dvacetileté životnosti ale nemáte ani s nimi a nové by vyšly na 19 000 Kč/kus.| Zdroj: Svět motorů
  • Od roku 2011 se montuje přepracovaná přední náprava s plechovými rameny a jednodílnou nápravnicí, méně náchylná ke vzniku vůlí. S podvozkem je tu celkově minimum starostí.
    Od roku 2011 se montuje přepracovaná přední náprava s plechovými rameny a jednodílnou nápravnicí, méně náchylná ke vzniku vůlí. S podvozkem je tu celkově minimum starostí.| Zdroj: Svět motorů
  • Tuhá zadní náprava s listovými pery znamená omezená komfort, zato skoro nekonečnou životnost. Najdete ji zde i u čtyřkolek 4Motion. Pokud se tu něco mění, bývá to jen levné gumové uložení stabilizátoru.
    Tuhá zadní náprava s listovými pery znamená omezená komfort, zato skoro nekonečnou životnost. Najdete ji zde i u čtyřkolek 4Motion. Pokud se tu něco mění, bývá to jen levné gumové uložení stabilizátoru.| Zdroj: Svět motorů
  • Prodloužený Caddy Maxi hledejte jen tehdy, pokud sedm míst s velkým zavazadelníkem nezbytně potřebujete. S prodlouženým rozvorem přišel caddy o obratnost, a hlavně za sebou mívá těžší život.
    Prodloužený Caddy Maxi hledejte jen tehdy, pokud sedm míst s velkým zavazadelníkem nezbytně potřebujete. S prodlouženým rozvorem přišel caddy o obratnost, a hlavně za sebou mívá těžší život.| Zdroj: Svět motorů
  • Sedadla lze sklápět do stolku i vyjmout, ale u těžké dvoumístné lavice (u třetí řady sedadel vždy, u druhé podle verze) je to práce pro čtvery ruce. V bočních „šoupačkách“ najdete otevírací sklo málokdy, připlácelo se za něj přes 8000 Kč na jedny dveře.
    Sedadla lze sklápět do stolku i vyjmout, ale u těžké dvoumístné lavice (u třetí řady sedadel vždy, u druhé podle verze) je to práce pro čtvery ruce. V bočních „šoupačkách“ najdete otevírací sklo málokdy, připlácelo se za něj přes 8000 Kč na jedny dveře.| Zdroj: Svět motorů
  • Atraktivní „outdoorové“ varianty Cross Caddy, později Alltrack si nechal VW dobře zaplatit. Milovníci kempování by však určitě dali cokoli za tento Cross Caddy Tramper s improvizovanou postelí a skládacím stanem navazujícím na páté dveře.
    Atraktivní „outdoorové“ varianty Cross Caddy, později Alltrack si nechal VW dobře zaplatit. Milovníci kempování by však určitě dali cokoli za tento Cross Caddy Tramper s improvizovanou postelí a skládacím stanem navazujícím na páté dveře.| Zdroj: Svět motorů
  • Pojezdy posuvných dveří jsou spolehlivé, k manipulaci je ale zapotřebí větší síla, a pokud to vzadu necháváte na dětech, máte se co naběhat. Pro účely rodinného výletníku je určitě vhodnější touran.
    Pojezdy posuvných dveří jsou spolehlivé, k manipulaci je ale zapotřebí větší síla, a pokud to vzadu necháváte na dětech, máte se co naběhat. Pro účely rodinného výletníku je určitě vhodnější touran.| Zdroj: Svět motorů
  • Od roku 2015 zde TDI potřebuje AdBlue. U vozu s tuhou zadní nápravou se muselo improvizovat, nádržka je malá (9 l) a umístěná spolu s hrdlem v motorovém prostoru. V tuhých mrazech je to ovšem výhoda, snížené nároky na vyhřívání šetří baterii.
    Od roku 2015 zde TDI potřebuje AdBlue. U vozu s tuhou zadní nápravou se muselo improvizovat, nádržka je malá (9 l) a umístěná spolu s hrdlem v motorovém prostoru. V tuhých mrazech je to ovšem výhoda, snížené nároky na vyhřívání šetří baterii.| Zdroj: Svět motorů
  • Od roku 2015 zde TDI potřebuje AdBlue. U vozu s tuhou zadní nápravou se muselo improvizovat, nádržka je malá (9 l) a umístěná spolu s hrdlem v motorovém prostoru. V tuhých mrazech je to ovšem výhoda, snížené nároky na vyhřívání šetří baterii.
    Od roku 2015 zde TDI potřebuje AdBlue. U vozu s tuhou zadní nápravou se muselo improvizovat, nádržka je malá (9 l) a umístěná spolu s hrdlem v motorovém prostoru. V tuhých mrazech je to ovšem výhoda, snížené nároky na vyhřívání šetří baterii.| Zdroj: Svět motorů
  • Volkswagen Caddy
    Volkswagen Caddy| Zdroj: Svět motorů
  • Volkswagen Caddy
    Volkswagen Caddy| Zdroj: Svět motorů
  • Běžnější, halogenové světlomety může mít Caddy 4 dvojího typu: tyto jednodušší s žárovkami H4, nebo lepší s H7 a páskem denního LED svícení. Obojí svítí slušně, neškodilo by ale, kdyby dálková svítila v tandemu s potkávacími – při dálkových je před vozem zase tma.
    Běžnější, halogenové světlomety může mít Caddy 4 dvojího typu: tyto jednodušší s žárovkami H4, nebo lepší s H7 a páskem denního LED svícení. Obojí svítí slušně, neškodilo by ale, kdyby dálková svítila v tandemu s potkávacími – při dálkových je před vozem zase tma.| Zdroj: Svět motorů
  • Míra zjednodušení auta tu místy jde na dřeň – dieselům už z fabriky chybí kryt, úchyty bezpečnostních pásů jsou pevné a víčko nádrže odemykáte klíčkem. Proti výchozímu touranu jsou tu i konvenční souběžné stěrače.
    Míra zjednodušení auta tu místy jde na dřeň – dieselům už z fabriky chybí kryt, úchyty bezpečnostních pásů jsou pevné a víčko nádrže odemykáte klíčkem. Proti výchozímu touranu jsou tu i konvenční souběžné stěrače.| Zdroj: Svět motorů
  • Míra zjednodušení auta tu místy jde na dřeň – dieselům už z fabriky chybí kryt, úchyty bezpečnostních pásů jsou pevné a víčko nádrže odemykáte klíčkem. Proti výchozímu touranu jsou tu i konvenční souběžné stěrače.
    Míra zjednodušení auta tu místy jde na dřeň – dieselům už z fabriky chybí kryt, úchyty bezpečnostních pásů jsou pevné a víčko nádrže odemykáte klíčkem. Proti výchozímu touranu jsou tu i konvenční souběžné stěrače.| Zdroj: Svět motorů
  • Volkswagen Caddy
    Volkswagen Caddy| Zdroj: Svět motorů
  • Volkswagen Caddy
    Volkswagen Caddy| Zdroj: Svět motorů
  • Volkswagen Caddy
    Volkswagen Caddy| Zdroj: Svět motorů
  • Volkswagen Caddy
    Volkswagen Caddy| Zdroj: Svět motorů
Volkswagen Caddy
Volkswagen Caddy
Provedení z let 2010 až 2015 rozpoznáte podle zešikmených světlometů. Základní varianta osobních verzí tehdy mívala jen jedny posuvné zadní dveře, za levé se připlácelo.
Dvojí modernizací prošel i interiér. Toto je provedení z let 2010-2015 v jedné z vyšších výbav. Tvrdé plasty se u auta užitkového charakteru snesou, stejně jako spolehlivá mechanická parkovací brzda.
Dvojí modernizací prošel i interiér. Toto je provedení od roku 2015 ve střední výbavě (s připlacenou dvouzónovou klimatizací). Tvrdé plasty se u auta užitkového charakteru snesou, stejně jako spolehlivá mechanická parkovací brzda.
Pohled na čtveřici ocelových takových nádrží variant na CNG – Caddy Maxi jich mívá pět. Tyto původní láhve s černými kloboučky na straně ventilů už výrobce zdarma měnil za lépe lakované jednobarevné. Jistotu dvacetileté životnosti ale nemáte ani s nimi a nové by vyšly na 19 000 Kč/kus.
Od roku 2011 se montuje přepracovaná přední náprava s plechovými rameny a jednodílnou nápravnicí, méně náchylná ke vzniku vůlí. S podvozkem je tu celkově minimum starostí.
Tuhá zadní náprava s listovými pery znamená omezená komfort, zato skoro nekonečnou životnost. Najdete ji zde i u čtyřkolek 4Motion. Pokud se tu něco mění, bývá to jen levné gumové uložení stabilizátoru.
Prodloužený Caddy Maxi hledejte jen tehdy, pokud sedm míst s velkým zavazadelníkem nezbytně potřebujete. S prodlouženým rozvorem přišel caddy o obratnost, a hlavně za sebou mívá těžší život.
Sedadla lze sklápět do stolku i vyjmout, ale u těžké dvoumístné lavice (u třetí řady sedadel vždy, u druhé podle verze) je to práce pro čtvery ruce. V bočních „šoupačkách“ najdete otevírací sklo málokdy, připlácelo se za něj přes 8000 Kč na jedny dveře.
Atraktivní „outdoorové“ varianty Cross Caddy, později Alltrack si nechal VW dobře zaplatit. Milovníci kempování by však určitě dali cokoli za tento Cross Caddy Tramper s improvizovanou postelí a skládacím stanem navazujícím na páté dveře.
Pojezdy posuvných dveří jsou spolehlivé, k manipulaci je ale zapotřebí větší síla, a pokud to vzadu necháváte na dětech, máte se co naběhat. Pro účely rodinného výletníku je určitě vhodnější touran.
Od roku 2015 zde TDI potřebuje AdBlue. U vozu s tuhou zadní nápravou se muselo improvizovat, nádržka je malá (9 l) a umístěná spolu s hrdlem v motorovém prostoru. V tuhých mrazech je to ovšem výhoda, snížené nároky na vyhřívání šetří baterii.
Od roku 2015 zde TDI potřebuje AdBlue. U vozu s tuhou zadní nápravou se muselo improvizovat, nádržka je malá (9 l) a umístěná spolu s hrdlem v motorovém prostoru. V tuhých mrazech je to ovšem výhoda, snížené nároky na vyhřívání šetří baterii.
Volkswagen Caddy
Volkswagen Caddy
Běžnější, halogenové světlomety může mít Caddy 4 dvojího typu: tyto jednodušší s žárovkami H4, nebo lepší s H7 a páskem denního LED svícení. Obojí svítí slušně, neškodilo by ale, kdyby dálková svítila v tandemu s potkávacími – při dálkových je před vozem zase tma.
Míra zjednodušení auta tu místy jde na dřeň – dieselům už z fabriky chybí kryt, úchyty bezpečnostních pásů jsou pevné a víčko nádrže odemykáte klíčkem. Proti výchozímu touranu jsou tu i konvenční souběžné stěrače.
Míra zjednodušení auta tu místy jde na dřeň – dieselům už z fabriky chybí kryt, úchyty bezpečnostních pásů jsou pevné a víčko nádrže odemykáte klíčkem. Proti výchozímu touranu jsou tu i konvenční souběžné stěrače.
Volkswagen Caddy
Volkswagen Caddy
Volkswagen Caddy
Volkswagen Caddy