Ojetá Kia Sportage nudí mechaniky. Tohle SUV vám vydrží věky

3/21
Přehled fotografií
Zavřít
  • Kia Sportage
    Kia Sportage| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Konzervativní interiér už v nižších konfiguracích nabízí slušnou výbavu a jeho zpracování je na vysoké úrovni
    Konzervativní interiér už v nižších konfiguracích nabízí slušnou výbavu a jeho zpracování je na vysoké úrovni| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Displej multimediálního systému před faceliftem ještě nenabízí funkce zrcadlení mobilních telefonů, jinak ale nepůsobí příliš zastarale. Couvací kamera má slušné rozlišení.
    Displej multimediálního systému před faceliftem ještě nenabízí funkce zrcadlení mobilních telefonů, jinak ale nepůsobí příliš zastarale. Couvací kamera má slušné rozlišení.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • V nabídce českých bazarů převládají manuální převodovky. Starší kusy měly problémy s kvalitou spojky, většina kusů ji však má dávno vyměněnou.
    V nabídce českých bazarů převládají manuální převodovky. Starší kusy měly problémy s kvalitou spojky, většina kusů ji však má dávno vyměněnou.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Přední sedačky jsou pohodlné i na delší trasy a poskytují dostatek bočního vedení
    Přední sedačky jsou pohodlné i na delší trasy a poskytují dostatek bočního vedení| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Na zadních sedačkách je opravdu spousta místa.
    Na zadních sedačkách je opravdu spousta místa.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Původní tovární fólie na obou zrcátkách ve slunečních clonách
    Původní tovární fólie na obou zrcátkách ve slunečních clonách| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Sportage
    Kia Sportage| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Sportage
    Kia Sportage| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Sportage
    Kia Sportage| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kufr sportage je s 503 litry jen o drobek menší než u sesterského tucsonu (513 litrů) a konkurenčního karoqu (521 litrů). Tyto rozměry však platí jen pro verze s pohonem předních kol, čtyřkolky u všech tří omezí prostor pro zavazadla o pár desítek litrů.
    Kufr sportage je s 503 litry jen o drobek menší než u sesterského tucsonu (513 litrů) a konkurenčního karoqu (521 litrů). Tyto rozměry však platí jen pro verze s pohonem předních kol, čtyřkolky u všech tří omezí prostor pro zavazadla o pár desítek litrů.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Pečlivě uchovávané šrouby v kufru jsou jistě dobrým znamením pro budoucí majitele této sportage
    Pečlivě uchovávané šrouby v kufru jsou jistě dobrým znamením pro budoucí majitele této sportage| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Dieselová jednotka 1.7 CRDi je naprosto spolehlivá, hodí se však spíše pro klidnější řidiče. Předjíždění s ní je nutno plánovat dopředu, pružnost ve vyšších rychlostech je naprosto minimální.
    Dieselová jednotka 1.7 CRDi je naprosto spolehlivá, hodí se však spíše pro klidnější řidiče. Předjíždění s ní je nutno plánovat dopředu, pružnost ve vyšších rychlostech je naprosto minimální.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • V nárazníku umístěné zadní blinkry jsou příliš nízko a v některých situacích nemusí být pořádně vidět
    V nárazníku umístěné zadní blinkry jsou příliš nízko a v některých situacích nemusí být pořádně vidět| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Vysoko umístěná světla nabízejí denní svícení od základu a v noci svítí opravdu dobře
    Vysoko umístěná světla nabízejí denní svícení od základu a v noci svítí opravdu dobře| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Dodělávané tažné zařízení se kvalitou s kie nemůže rovnat. Rez už se na něm podepsala více, než bychom za čtyři roky čekali.
    Dodělávané tažné zařízení se kvalitou s kie nemůže rovnat. Rez už se na něm podepsala více, než bychom za čtyři roky čekali.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Sportage
    Kia Sportage| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Podvozek netrpí korozí, výjimku představuje lehká povrchová koroze méně kvalitních šroubů a spojů. Motor a převodovka jsou snadno přístupné po odstranění fi lcového krytu, který ovšem drží na více než desítce rezavějících šroubů.
    Podvozek netrpí korozí, výjimku představuje lehká povrchová koroze méně kvalitních šroubů a spojů. Motor a převodovka jsou snadno přístupné po odstranění fi lcového krytu, který ovšem drží na více než desítce rezavějících šroubů.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Sportage
    Kia Sportage| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Většina podvozku je v naprosto perfektním stavu. Jediná místa, kde se začíná projevovat povrchová rez, představují šrouby.
    Většina podvozku je v naprosto perfektním stavu. Jediná místa, kde se začíná projevovat povrchová rez, představují šrouby.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Senzor PM na střední části výfuku je jednou z mála problémových komponent, výměnu však řeší záruka
    Senzor PM na střední části výfuku je jednou z mála problémových komponent, výměnu však řeší záruka| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Sportage
Konzervativní interiér už v nižších konfiguracích nabízí slušnou výbavu a jeho zpracování je na vysoké úrovni
Displej multimediálního systému před faceliftem ještě nenabízí funkce zrcadlení mobilních telefonů, jinak ale nepůsobí příliš zastarale. Couvací kamera má slušné rozlišení.
V nabídce českých bazarů převládají manuální převodovky. Starší kusy měly problémy s kvalitou spojky, většina kusů ji však má dávno vyměněnou.
Přední sedačky jsou pohodlné i na delší trasy a poskytují dostatek bočního vedení
Na zadních sedačkách je opravdu spousta místa.
Původní tovární fólie na obou zrcátkách ve slunečních clonách
Kia Sportage
Kia Sportage
Kia Sportage
Kufr sportage je s 503 litry jen o drobek menší než u sesterského tucsonu (513 litrů) a konkurenčního karoqu (521 litrů). Tyto rozměry však platí jen pro verze s pohonem předních kol, čtyřkolky u všech tří omezí prostor pro zavazadla o pár desítek litrů.
Pečlivě uchovávané šrouby v kufru jsou jistě dobrým znamením pro budoucí majitele této sportage
Dieselová jednotka 1.7 CRDi je naprosto spolehlivá, hodí se však spíše pro klidnější řidiče. Předjíždění s ní je nutno plánovat dopředu, pružnost ve vyšších rychlostech je naprosto minimální.
V nárazníku umístěné zadní blinkry jsou příliš nízko a v některých situacích nemusí být pořádně vidět
Vysoko umístěná světla nabízejí denní svícení od základu a v noci svítí opravdu dobře
Dodělávané tažné zařízení se kvalitou s kie nemůže rovnat. Rez už se na něm podepsala více, než bychom za čtyři roky čekali.
Kia Sportage
Podvozek netrpí korozí, výjimku představuje lehká povrchová koroze méně kvalitních šroubů a spojů. Motor a převodovka jsou snadno přístupné po odstranění fi lcového krytu, který ovšem drží na více než desítce rezavějících šroubů.
Kia Sportage
Většina podvozku je v naprosto perfektním stavu. Jediná místa, kde se začíná projevovat povrchová rez, představují šrouby.
Senzor PM na střední části výfuku je jednou z mála problémových komponent, výměnu však řeší záruka