Martin Vaculík a ojetý motor OM 651 (180 až 250 CDI) v mercedesech: Zlobil, ale dnes maká

1/107
Přehled fotografií
Zavřít
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Mercedes-Benz
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Mercedes-Benz
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Mercedes-Benz
  • Domeček plný koleček. Rozvody jsou zkonstruovány úplně jinak než u BMW. Řetěz nevede až ke klikové hřídeli, není tak dlouhý a mnohem méně trpí natahováním. Mění se nejdříve při 200 000 km, častěji až při 300 000 km.
    Domeček plný koleček. Rozvody jsou zkonstruovány úplně jinak než u BMW. Řetěz nevede až ke klikové hřídeli, není tak dlouhý a mnohem méně trpí natahováním. Mění se nejdříve při 200 000 km, častěji až při 300 000 km.| Zdroj: Mercedes-Benz
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Mercedes-Benz
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Mercedes-Benz
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Mercedes-Benz
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Mercedes-Benz
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Mercedes-Benz
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Mercedes-Benz
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Mercedes-Benz
  • Auto s motorem OM 651 má i jeden z nejšikovnějších lidí na světě. A je s ním velice spokojený.
    Auto s motorem OM 651 má i jeden z nejšikovnějších lidí na světě. A je s ním velice spokojený.| Zdroj: Mercedes-Benz
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Když OM 651 přestane mazat, rychle se zadře a uvnitř nic nesvítí. Ložiska se připečou ke klikové hřídeli a s ní se protočí v bloku, takže jej servis musí kompletně odstrojit a poslat na svrtání středového uložení.
    Když OM 651 přestane mazat, rychle se zadře a uvnitř nic nesvítí. Ložiska se připečou ke klikové hřídeli a s ní se protočí v bloku, takže jej servis musí kompletně odstrojit a poslat na svrtání středového uložení.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Když OM 651 přestane mazat, rychle se zadře a uvnitř nic nesvítí. Ložiska se připečou ke klikové hřídeli a s ní se protočí v bloku, takže jej servis musí kompletně odstrojit a poslat na svrtání středového uložení.
    Když OM 651 přestane mazat, rychle se zadře a uvnitř nic nesvítí. Ložiska se připečou ke klikové hřídeli a s ní se protočí v bloku, takže jej servis musí kompletně odstrojit a poslat na svrtání středového uložení.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mechanik Radek Pavelka demontuje rám vyvažovacích hřídelí, který slouží zároveň jako překlad hřídele klikové.
    Mechanik Radek Pavelka demontuje rám vyvažovacích hřídelí, který slouží zároveň jako překlad hřídele klikové.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Na snímku zadní strana motoru OM 651, na které jsou rozvody. V popředí nové a staré olejové čerpadlo, která jsou hlavní příčinou zadřených motorů. Můžete jej koupit přímo od originálního výrobce Pierburg, ale proti dílu od Mercedesu za 8614 Kč mnoho neušetříte.
    Na snímku zadní strana motoru OM 651, na které jsou rozvody. V popředí nové a staré olejové čerpadlo, která jsou hlavní příčinou zadřených motorů. Můžete jej koupit přímo od originálního výrobce Pierburg, ale proti dílu od Mercedesu za 8614 Kč mnoho neušetříte.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Celosvětová rozšířenost mercedesů zaručuje skvělou nabídku náhradních dílů. Na snímku hlavní ložiska od fi rmy Kolbenschmidt určená pro přebroušenou klikovou hřídel a nově vystružený blok.
    Celosvětová rozšířenost mercedesů zaručuje skvělou nabídku náhradních dílů. Na snímku hlavní ložiska od fi rmy Kolbenschmidt určená pro přebroušenou klikovou hřídel a nově vystružený blok.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Většina zadřených motorů se dá opravit. Jen málokdy se blok zkroutí silami zadírající se klikové hřídele.
    Většina zadřených motorů se dá opravit. Jen málokdy se blok zkroutí silami zadírající se klikové hřídele.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • V tomto kole je pružina vymezující vůle. Po letech bývá vymačkaná a je hlavní příčinou charakteristického zvuku drtičky na šutry, který mnohá ojetá CDI provází.
    V tomto kole je pružina vymezující vůle. Po letech bývá vymačkaná a je hlavní příčinou charakteristického zvuku drtičky na šutry, který mnohá ojetá CDI provází.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Častou příčinou úniků plnicího tlaku je prasklé plastové sání. Výměnou za nové se zbavíte i nánosů karbonu od ventilu EGR, které by se jinak obtížně čistily.
    Častou příčinou úniků plnicího tlaku je prasklé plastové sání. Výměnou za nové se zbavíte i nánosů karbonu od ventilu EGR, které by se jinak obtížně čistily.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Vedoucí servisu Auto Doli Libor Varmužka ukazuje asi nejčastěji vadný díl – držák palivového fi ltru, přes který vedou hadice chlazení
    Vedoucí servisu Auto Doli Libor Varmužka ukazuje asi nejčastěji vadný díl – držák palivového fi ltru, přes který vedou hadice chlazení| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Vedoucí servisu Auto Doli Libor Varmužka ukazuje asi nejčastěji vadný díl – držák palivového fi ltru, přes který vedou hadice chlazení
    Vedoucí servisu Auto Doli Libor Varmužka ukazuje asi nejčastěji vadný díl – držák palivového fi ltru, přes který vedou hadice chlazení| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motor s původními vstřikovači Delphi Piezotec, které zlobily a měly být vyměněny i s celým systémem za standardní řešení s přepadem. Takovým 220 a 250 CDI se vyhněte, či počítejte s vyššími náklady.
    Motor s původními vstřikovači Delphi Piezotec, které zlobily a měly být vyměněny i s celým systémem za standardní řešení s přepadem. Takovým 220 a 250 CDI se vyhněte, či počítejte s vyššími náklady.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motor s přepracovaným systém s gumovými hadičkami přepadu.
    Motor s přepracovaným systém s gumovými hadičkami přepadu.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motor Mercedes-Benz OM 651
    Motor Mercedes-Benz OM 651| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Tak nízkým najetým kilometrům se nechce u pětiletého mercedesu věřit. Jenže tentokrát sedí. Auto jezdilo jen chvíli. Pak se velmi dlouho nemohlo prodat.
    Tak nízkým najetým kilometrům se nechce u pětiletého mercedesu věřit. Jenže tentokrát sedí. Auto jezdilo jen chvíli. Pak se velmi dlouho nemohlo prodat.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Modernizace v roce 2014 hodně zakulatila vnější hrany třídy E. Vnitřek však nadále schválně působil hodně robustním dojmem.
    Modernizace v roce 2014 hodně zakulatila vnější hrany třídy E. Vnitřek však nadále schválně působil hodně robustním dojmem.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kdo nechce připlácet, toho Mercedes potrestá. Hezkou ukázkou jsou sedačky potažené pytlovinou bez nastavitelné bederní opěrky.
    Kdo nechce připlácet, toho Mercedes potrestá. Hezkou ukázkou jsou sedačky potažené pytlovinou bez nastavitelné bederní opěrky.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Stav AdBlue se u starších mercedesů ještě nezjistí v palubním menu, ale přes diagnostiku. Nádrž byla naplněna až po okraj.
    Stav AdBlue se u starších mercedesů ještě nezjistí v palubním menu, ale přes diagnostiku. Nádrž byla naplněna až po okraj.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Po roce 2014 dostaly AdBlue i některé modely, které s ním původně nepočítaly. Třída E kvůli tomu přišla o místo na rezervní kolo, zato nádrž je na velmi slušných 27 litrů a vystačí většinou na celý servisní interval.
    Po roce 2014 dostaly AdBlue i některé modely, které s ním původně nepočítaly. Třída E kvůli tomu přišla o místo na rezervní kolo, zato nádrž je na velmi slušných 27 litrů a vystačí většinou na celý servisní interval.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kapkovou zkouškou jsme si ověřili, že olej je opravdu nový. Tak světlý se u dieselu běžně nevidí.
    Kapkovou zkouškou jsme si ověřili, že olej je opravdu nový. Tak světlý se u dieselu běžně nevidí.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kapkovou zkouškou jsme si ověřili, že olej je opravdu nový. Tak světlý se u dieselu běžně nevidí.
    Kapkovou zkouškou jsme si ověřili, že olej je opravdu nový. Tak světlý se u dieselu běžně nevidí.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
    Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Motor Mercedes-Benz OM 651
Motor Mercedes-Benz OM 651
Motor Mercedes-Benz OM 651
Domeček plný koleček. Rozvody jsou zkonstruovány úplně jinak než u BMW. Řetěz nevede až ke klikové hřídeli, není tak dlouhý a mnohem méně trpí natahováním. Mění se nejdříve při 200 000 km, častěji až při 300 000 km.
Motor Mercedes-Benz OM 651
Motor Mercedes-Benz OM 651
Motor Mercedes-Benz OM 651
Motor Mercedes-Benz OM 651
Motor Mercedes-Benz OM 651
Motor Mercedes-Benz OM 651
Motor Mercedes-Benz OM 651
Auto s motorem OM 651 má i jeden z nejšikovnějších lidí na světě. A je s ním velice spokojený.
Motor Mercedes-Benz OM 651
Když OM 651 přestane mazat, rychle se zadře a uvnitř nic nesvítí. Ložiska se připečou ke klikové hřídeli a s ní se protočí v bloku, takže jej servis musí kompletně odstrojit a poslat na svrtání středového uložení.
Motor Mercedes-Benz OM 651
Motor Mercedes-Benz OM 651
Motor Mercedes-Benz OM 651
Motor Mercedes-Benz OM 651
Když OM 651 přestane mazat, rychle se zadře a uvnitř nic nesvítí. Ložiska se připečou ke klikové hřídeli a s ní se protočí v bloku, takže jej servis musí kompletně odstrojit a poslat na svrtání středového uložení.
Motor Mercedes-Benz OM 651
Mechanik Radek Pavelka demontuje rám vyvažovacích hřídelí, který slouží zároveň jako překlad hřídele klikové.
Motor Mercedes-Benz OM 651
Motor Mercedes-Benz OM 651
Motor Mercedes-Benz OM 651
Na snímku zadní strana motoru OM 651, na které jsou rozvody. V popředí nové a staré olejové čerpadlo, která jsou hlavní příčinou zadřených motorů. Můžete jej koupit přímo od originálního výrobce Pierburg, ale proti dílu od Mercedesu za 8614 Kč mnoho neušetříte.
Motor Mercedes-Benz OM 651
Celosvětová rozšířenost mercedesů zaručuje skvělou nabídku náhradních dílů. Na snímku hlavní ložiska od fi rmy Kolbenschmidt určená pro přebroušenou klikovou hřídel a nově vystružený blok.
Většina zadřených motorů se dá opravit. Jen málokdy se blok zkroutí silami zadírající se klikové hřídele.
Motor Mercedes-Benz OM 651
V tomto kole je pružina vymezující vůle. Po letech bývá vymačkaná a je hlavní příčinou charakteristického zvuku drtičky na šutry, který mnohá ojetá CDI provází.
Motor Mercedes-Benz OM 651
Motor Mercedes-Benz OM 651
Motor Mercedes-Benz OM 651
Motor Mercedes-Benz OM 651
Motor Mercedes-Benz OM 651
Motor Mercedes-Benz OM 651
Motor Mercedes-Benz OM 651
Motor Mercedes-Benz OM 651
Častou příčinou úniků plnicího tlaku je prasklé plastové sání. Výměnou za nové se zbavíte i nánosů karbonu od ventilu EGR, které by se jinak obtížně čistily.
Motor Mercedes-Benz OM 651
Motor Mercedes-Benz OM 651
Motor Mercedes-Benz OM 651
Motor Mercedes-Benz OM 651
Motor Mercedes-Benz OM 651
Motor Mercedes-Benz OM 651
Motor Mercedes-Benz OM 651
Motor Mercedes-Benz OM 651
Motor Mercedes-Benz OM 651
Motor Mercedes-Benz OM 651
Vedoucí servisu Auto Doli Libor Varmužka ukazuje asi nejčastěji vadný díl – držák palivového fi ltru, přes který vedou hadice chlazení
Vedoucí servisu Auto Doli Libor Varmužka ukazuje asi nejčastěji vadný díl – držák palivového fi ltru, přes který vedou hadice chlazení
Motor s původními vstřikovači Delphi Piezotec, které zlobily a měly být vyměněny i s celým systémem za standardní řešení s přepadem. Takovým 220 a 250 CDI se vyhněte, či počítejte s vyššími náklady.
Motor s přepracovaným systém s gumovými hadičkami přepadu.
Motor Mercedes-Benz OM 651
Motor Mercedes-Benz OM 651
Motor Mercedes-Benz OM 651
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Tak nízkým najetým kilometrům se nechce u pětiletého mercedesu věřit. Jenže tentokrát sedí. Auto jezdilo jen chvíli. Pak se velmi dlouho nemohlo prodat.
Modernizace v roce 2014 hodně zakulatila vnější hrany třídy E. Vnitřek však nadále schválně působil hodně robustním dojmem.
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Kdo nechce připlácet, toho Mercedes potrestá. Hezkou ukázkou jsou sedačky potažené pytlovinou bez nastavitelné bederní opěrky.
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Stav AdBlue se u starších mercedesů ještě nezjistí v palubním menu, ale přes diagnostiku. Nádrž byla naplněna až po okraj.
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Po roce 2014 dostaly AdBlue i některé modely, které s ním původně nepočítaly. Třída E kvůli tomu přišla o místo na rezervní kolo, zato nádrž je na velmi slušných 27 litrů a vystačí většinou na celý servisní interval.
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Kapkovou zkouškou jsme si ověřili, že olej je opravdu nový. Tak světlý se u dieselu běžně nevidí.
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Kapkovou zkouškou jsme si ověřili, že olej je opravdu nový. Tak světlý se u dieselu běžně nevidí.
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic
Mercedes-Benz E 250 BlueTec 4Matic