Ojetá Toyota Yaris (P13): Bezproblémový společník

1/47
Přehled fotografií
Zavřít
  • Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
    Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris
    Toyota Yaris| Zdroj: Svět motorů
  • Toyota Yaris
    Toyota Yaris| Zdroj: Svět motorů
  • Systém Touch 1 před prvním faceliftem nepodporuje češtinu, tu získal až Touch 2. Apple Car Play a Android Auto se yaris naučil až v roce 2019 s novým multimediálním systémem TAS500.
    Systém Touch 1 před prvním faceliftem nepodporuje češtinu, tu získal až Touch 2. Apple Car Play a Android Auto se yaris naučil až v roce 2019 s novým multimediálním systémem TAS500.| Zdroj: Svět motorů
  • Manuální klimatizace s klasickými otočnými knoflíky.
    Manuální klimatizace s klasickými otočnými knoflíky.| Zdroj: Svět motorů
  • Denní svícení LED bylo vyhrazeno jen nejvyšším výbavám, ostatní yarisy se musí vypořádat s častějšími výměnami žárovek
    Denní svícení LED bylo vyhrazeno jen nejvyšším výbavám, ostatní yarisy se musí vypořádat s častějšími výměnami žárovek| Zdroj: Svět motorů
  • Hybridní yarisy jsou vybaveny planetovou skříní e-CVT. Díky výpomoci elektromotorů nedochází k velkému namáhání komponent motoru a zcela se jim vyhýbá natahování rozvodových řetězů. Poloha B umožňuje rekuperaci energie při zpomalování.
    Hybridní yarisy jsou vybaveny planetovou skříní e-CVT. Díky výpomoci elektromotorů nedochází k velkému namáhání komponent motoru a zcela se jim vyhýbá natahování rozvodových řetězů. Poloha B umožňuje rekuperaci energie při zpomalování.| Zdroj: Svět motorů
  • Trakční baterie NiMH hybridního yarisu se ukrývá pod zadní sedačkou. Toyota na ni dává záruku 10 let, dle zkušeností z priusu se zájemci o ojeté yarisy nemusí bát výrazného poklesu kapacity.
    Trakční baterie NiMH hybridního yarisu se ukrývá pod zadní sedačkou. Toyota na ni dává záruku 10 let, dle zkušeností z priusu se zájemci o ojeté yarisy nemusí bát výrazného poklesu kapacity.| Zdroj: Svět motorů
  • Pod přední kapotou hybridu se vedle patnáctistovky ukrývá velká krabice střídače napětí. Pod ní se pak nachází samotný trakční elektromotor.
    Pod přední kapotou hybridu se vedle patnáctistovky ukrývá velká krabice střídače napětí. Pod ní se pak nachází samotný trakční elektromotor.| Zdroj: Svět motorů
  • Třídveřová varianta yarisu je v Česku raritou, v bazarech se nacházejí jen jednotky kusů. Většina zákazníků dala přednost praktičtější variantě, která stála jen o 10 000 Kč více.
    Třídveřová varianta yarisu je v Česku raritou, v bazarech se nacházejí jen jednotky kusů. Většina zákazníků dala přednost praktičtější variantě, která stála jen o 10 000 Kč více.| Zdroj: Svět motorů
  • Sportovní derivát GRMN vychází z třídveřového yarisu, jeho technika se dočkala podstatných úprav. Díky tomu se stal podle mnohých téměř dokonalým hot-hatchem, vzhledem k produkci omezené pro Evropu na 400 kusů se v inzerci objeví velmi výjimečně.
    Sportovní derivát GRMN vychází z třídveřového yarisu, jeho technika se dočkala podstatných úprav. Díky tomu se stal podle mnohých téměř dokonalým hot-hatchem, vzhledem k produkci omezené pro Evropu na 400 kusů se v inzerci objeví velmi výjimečně.| Zdroj: Svět motorů
  • Od předchůdců se trojka liší nahrazením digitálního přístrojového štítu analogovou klasikou s malým monochromatickým displejem zobrazujícím dodatečné informace
    Od předchůdců se trojka liší nahrazením digitálního přístrojového štítu analogovou klasikou s malým monochromatickým displejem zobrazujícím dodatečné informace| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
    Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
    Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Třetí yaris získal konzervativnější interiér, který upustil od kapličky přístrojů umístěné uprostřed palubní desky, jako tomu bylo u prvních dvou generací. Minimalistický zůstal i nadále a během dvou faceliftů se příliš neměnil.
    Třetí yaris získal konzervativnější interiér, který upustil od kapličky přístrojů umístěné uprostřed palubní desky, jako tomu bylo u prvních dvou generací. Minimalistický zůstal i nadále a během dvou faceliftů se příliš neměnil.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
    Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
    Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Displej multimediálního systému nemá příliš velké rozlišení, ale snadno se ovládá, poslouchá i gesta a po vypnutí animací dokáže být rychlý.
    Displej multimediálního systému nemá příliš velké rozlišení, ale snadno se ovládá, poslouchá i gesta a po vypnutí animací dokáže být rychlý.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
    Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Automatická klimatizace je výsadou nejvyšších výbav, naopak u hybridu představuje standard už od základu.
    Automatická klimatizace je výsadou nejvyšších výbav, naopak u hybridu představuje standard už od základu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Konektor USB se na středový tunel dostal až po faceliftu, do té doby se ukrýval ve skřínce před spolujezdcem, kde o jeho existenci nemá mnoho majitelů ani tušení
    Konektor USB se na středový tunel dostal až po faceliftu, do té doby se ukrýval ve skřínce před spolujezdcem, kde o jeho existenci nemá mnoho majitelů ani tušení| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
    Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
    Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
    Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
    Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
    Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
    Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
    Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
    Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
    Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
    Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
    Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
    Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
    Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
    Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • S 286 litry nepatří kufr yarisu k největším, sklopením sedaček lze zvětšit objem na 768 litrů. Díky umístění baterie pod sedačkou se kapacita nemění ani u hybridní varianty.
    S 286 litry nepatří kufr yarisu k největším, sklopením sedaček lze zvětšit objem na 768 litrů. Díky umístění baterie pod sedačkou se kapacita nemění ani u hybridní varianty.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
    Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pod podlahou kufru se sice nachází místo pro rezervní kolo, i slušně vybavený yaris si tam ale vozí sadu na opravení defektu
    Pod podlahou kufru se sice nachází místo pro rezervní kolo, i slušně vybavený yaris si tam ale vozí sadu na opravení defektu| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
    Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
    Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • S atmosférickým čtyřválcem o objemu 1,33 se v českých bazarech setkáme nejčastěji, v naprosté většině případů s manuálem
    S atmosférickým čtyřválcem o objemu 1,33 se v českých bazarech setkáme nejčastěji, v naprosté většině případů s manuálem| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
    Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
    Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
    Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
    Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Oranžový mor si pomalinku hledá cestu na některé díly podvozku, což není v našich podmínkách nic neobvyklého. Dodatečná protikorozní ochrana po koupi by jistě neuškodila.
    Oranžový mor si pomalinku hledá cestu na některé díly podvozku, což není v našich podmínkách nic neobvyklého. Dodatečná protikorozní ochrana po koupi by jistě neuškodila.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Oranžový mor si pomalinku hledá cestu na některé díly podvozku, což není v našich podmínkách nic neobvyklého. Dodatečná protikorozní ochrana po koupi by jistě neuškodila.
    Oranžový mor si pomalinku hledá cestu na některé díly podvozku, což není v našich podmínkách nic neobvyklého. Dodatečná protikorozní ochrana po koupi by jistě neuškodila.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
Toyota Yaris
Toyota Yaris
Systém Touch 1 před prvním faceliftem nepodporuje češtinu, tu získal až Touch 2. Apple Car Play a Android Auto se yaris naučil až v roce 2019 s novým multimediálním systémem TAS500.
Manuální klimatizace s klasickými otočnými knoflíky.
Denní svícení LED bylo vyhrazeno jen nejvyšším výbavám, ostatní yarisy se musí vypořádat s častějšími výměnami žárovek
Hybridní yarisy jsou vybaveny planetovou skříní e-CVT. Díky výpomoci elektromotorů nedochází k velkému namáhání komponent motoru a zcela se jim vyhýbá natahování rozvodových řetězů. Poloha B umožňuje rekuperaci energie při zpomalování.
Trakční baterie NiMH hybridního yarisu se ukrývá pod zadní sedačkou. Toyota na ni dává záruku 10 let, dle zkušeností z priusu se zájemci o ojeté yarisy nemusí bát výrazného poklesu kapacity.
Pod přední kapotou hybridu se vedle patnáctistovky ukrývá velká krabice střídače napětí. Pod ní se pak nachází samotný trakční elektromotor.
Třídveřová varianta yarisu je v Česku raritou, v bazarech se nacházejí jen jednotky kusů. Většina zákazníků dala přednost praktičtější variantě, která stála jen o 10 000 Kč více.
Sportovní derivát GRMN vychází z třídveřového yarisu, jeho technika se dočkala podstatných úprav. Díky tomu se stal podle mnohých téměř dokonalým hot-hatchem, vzhledem k produkci omezené pro Evropu na 400 kusů se v inzerci objeví velmi výjimečně.
Od předchůdců se trojka liší nahrazením digitálního přístrojového štítu analogovou klasikou s malým monochromatickým displejem zobrazujícím dodatečné informace
Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
Třetí yaris získal konzervativnější interiér, který upustil od kapličky přístrojů umístěné uprostřed palubní desky, jako tomu bylo u prvních dvou generací. Minimalistický zůstal i nadále a během dvou faceliftů se příliš neměnil.
Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
Displej multimediálního systému nemá příliš velké rozlišení, ale snadno se ovládá, poslouchá i gesta a po vypnutí animací dokáže být rychlý.
Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
Automatická klimatizace je výsadou nejvyšších výbav, naopak u hybridu představuje standard už od základu.
Konektor USB se na středový tunel dostal až po faceliftu, do té doby se ukrýval ve skřínce před spolujezdcem, kde o jeho existenci nemá mnoho majitelů ani tušení
Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
S 286 litry nepatří kufr yarisu k největším, sklopením sedaček lze zvětšit objem na 768 litrů. Díky umístění baterie pod sedačkou se kapacita nemění ani u hybridní varianty.
Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
Pod podlahou kufru se sice nachází místo pro rezervní kolo, i slušně vybavený yaris si tam ale vozí sadu na opravení defektu
Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
S atmosférickým čtyřválcem o objemu 1,33 se v českých bazarech setkáme nejčastěji, v naprosté většině případů s manuálem
Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
Toyota Yaris 1.33 VVT-i (73 kW)
Oranžový mor si pomalinku hledá cestu na některé díly podvozku, což není v našich podmínkách nic neobvyklého. Dodatečná protikorozní ochrana po koupi by jistě neuškodila.
Oranžový mor si pomalinku hledá cestu na některé díly podvozku, což není v našich podmínkách nic neobvyklého. Dodatečná protikorozní ochrana po koupi by jistě neuškodila.