MGF je krásný sporťák za dva platy. Na tohle si dejte před koupí pozor

1/18
Zavřít
  • MGF
    MGF| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Pokud už něco na MF F a TF podléhá korozi, je to podmotorový rám. Bohužel nový už Angličané nedodávají.
    Pokud už něco na MF F a TF podléhá korozi, je to podmotorový rám. Bohužel nový už Angličané nedodávají.| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Jednotka Hydragasu se skládá ze dvou hlavních částí - horní a spodní. Mezi nimi je těsnění. Součástka uprostřed ve spodní řadě je vnitřní část s ventily.
    Jednotka Hydragasu se skládá ze dvou hlavních částí - horní a spodní. Mezi nimi je těsnění. Součástka uprostřed ve spodní řadě je vnitřní část s ventily.| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Originální kapalina se prodává v tomhle balení.
    Originální kapalina se prodává v tomhle balení.| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • K plnění kapaliny Hydragasu slouží dva ventily (každá strana má vlastní) v prostoru pod přední kapotou
    K plnění kapaliny Hydragasu slouží dva ventily (každá strana má vlastní) v prostoru pod přední kapotou| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • K plnění kapaliny Hydragasu slouží dva ventily (každá strana má vlastní) v prostoru pod přední kapotou
    K plnění kapaliny Hydragasu slouží dva ventily (každá strana má vlastní) v prostoru pod přední kapotou| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Plnička Hydragasu není drahá. Ta vyobrazená ovšem nabízí možnost kapalinu doplnit, nikoliv celou vyměni.
    Plnička Hydragasu není drahá. Ta vyobrazená ovšem nabízí možnost kapalinu doplnit, nikoliv celou vyměni.| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Zadní náprava se od staršího MGF liší poměrně výrazně. A nejde jen o vinuté pružiny místo Hydragasu.
    Zadní náprava se od staršího MGF liší poměrně výrazně. A nejde jen o vinuté pružiny místo Hydragasu.| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Zadní náprava se od staršího MGF liší poměrně výrazně. A nejde jen o vinuté pružiny místo Hydragasu.
    Zadní náprava se od staršího MGF liší poměrně výrazně. A nejde jen o vinuté pružiny místo Hydragasu.| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • MGF
    MGF| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Motory Rover série K jsou obecně vcelku spolehlivé. Pozor ale na chlazení.
    Motory Rover série K jsou obecně vcelku spolehlivé. Pozor ale na chlazení.| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • MGF
    MGF| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • MGF
    MGF| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • MGF
    MGF| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • MGF
    MGF| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • MGF
    MGF| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • MGF
    MGF| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • MGF
    MGF| Zdroj: Auto Tip Klassik
MGF
Pokud už něco na MF F a TF podléhá korozi, je to podmotorový rám. Bohužel nový už Angličané nedodávají.
Jednotka Hydragasu se skládá ze dvou hlavních částí - horní a spodní. Mezi nimi je těsnění. Součástka uprostřed ve spodní řadě je vnitřní část s ventily.
Originální kapalina se prodává v tomhle balení.
K plnění kapaliny Hydragasu slouží dva ventily (každá strana má vlastní) v prostoru pod přední kapotou
K plnění kapaliny Hydragasu slouží dva ventily (každá strana má vlastní) v prostoru pod přední kapotou
Plnička Hydragasu není drahá. Ta vyobrazená ovšem nabízí možnost kapalinu doplnit, nikoliv celou vyměni.
Zadní náprava se od staršího MGF liší poměrně výrazně. A nejde jen o vinuté pružiny místo Hydragasu.
Zadní náprava se od staršího MGF liší poměrně výrazně. A nejde jen o vinuté pružiny místo Hydragasu.
MGF
Motory Rover série K jsou obecně vcelku spolehlivé. Pozor ale na chlazení.
MGF
MGF
MGF
MGF
MGF
MGF
MGF