Pokud už něco na MF F a TF podléhá korozi, je to podmotorový rám. Bohužel nový už Angličané nedodávají.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Jednotka Hydragasu se skládá ze dvou hlavních částí - horní a spodní. Mezi nimi je těsnění. Součástka uprostřed ve spodní řadě je vnitřní část s ventily.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Originální kapalina se prodává v tomhle balení.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
K plnění kapaliny Hydragasu slouží dva ventily (každá strana má vlastní) v prostoru pod přední kapotou|
Zdroj: Auto Tip Klassik
K plnění kapaliny Hydragasu slouží dva ventily (každá strana má vlastní) v prostoru pod přední kapotou|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Plnička Hydragasu není drahá. Ta vyobrazená ovšem nabízí možnost kapalinu doplnit, nikoliv celou vyměni.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Zadní náprava se od staršího MGF liší poměrně výrazně. A nejde jen o vinuté pružiny místo Hydragasu.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Zadní náprava se od staršího MGF liší poměrně výrazně. A nejde jen o vinuté pružiny místo Hydragasu.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
MGF|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Motory Rover série K jsou obecně vcelku spolehlivé. Pozor ale na chlazení.|
Zdroj: Auto Tip Klassik