Motor 1.2 VTi ve vozech PSA: HTP po francouzsku?

1/20
Přehled fotografií
Zavřít
  • Motor 1.2 VTi ve vozech PSA
    Motor 1.2 VTi ve vozech PSA| Zdroj: Svět motorů
  • Součástí pravidelného servisu musí být kontrola řemene skrz nalévací olejové hrdlo. Značkové servisy mají přípravek, kterým rychle změří, zda řemen neměkne a nerozválel se do šířky.
    Součástí pravidelného servisu musí být kontrola řemene skrz nalévací olejové hrdlo. Značkové servisy mají přípravek, kterým rychle změří, zda řemen neměkne a nerozválel se do šířky.| Zdroj: Svět motorů
  • Součástí pravidelného servisu musí být kontrola řemene skrz nalévací olejové hrdlo. Značkové servisy mají přípravek, kterým rychle změří, zda řemen neměkne a nerozválel se do šířky.
    Součástí pravidelného servisu musí být kontrola řemene skrz nalévací olejové hrdlo. Značkové servisy mají přípravek, kterým rychle změří, zda řemen neměkne a nerozválel se do šířky.| Zdroj: Svět motorů
  • Součástí pravidelného servisu musí být kontrola řemene skrz nalévací olejové hrdlo. Značkové servisy mají přípravek, kterým rychle změří, zda řemen neměkne a nerozválel se do šířky.
    Součástí pravidelného servisu musí být kontrola řemene skrz nalévací olejové hrdlo. Značkové servisy mají přípravek, kterým rychle změří, zda řemen neměkne a nerozválel se do šířky.| Zdroj: Svět motorů
  • Motor má chlazené výfukové svody integrované v hlavě, z níž už vede jen jeden otvor. Díky tomu se ráno rychle zahřívá.
    Motor má chlazené výfukové svody integrované v hlavě, z níž už vede jen jeden otvor. Díky tomu se ráno rychle zahřívá.| Zdroj: Svět motorů
  • Pokud někdo motory VTi honí a využívá výměnné lhůty oleje až 25 000 km, dočká se zakarbonování pístních kroužků. Zde se horní těsnicí již nehýbe a bez násilí nejde z pístu vyndat.
    Pokud někdo motory VTi honí a využívá výměnné lhůty oleje až 25 000 km, dočká se zakarbonování pístních kroužků. Zde se horní těsnicí již nehýbe a bez násilí nejde z pístu vyndat.| Zdroj: Svět motorů
  • Přeplňované motory 1.2 PureTech 130 používají nejkvalitnější kované písty od německého Mahle
    Přeplňované motory 1.2 PureTech 130 používají nejkvalitnější kované písty od německého Mahle| Zdroj: Svět motorů
  • Přeplňované motory 1.2 PureTech 130 používají nejkvalitnější kované písty od německého Mahle
    Přeplňované motory 1.2 PureTech 130 používají nejkvalitnější kované písty od německého Mahle| Zdroj: Svět motorů
  • Zátiší specialit pro spolehlivý provoz motorů Peugeot EB. Motorový olej Total Quartz Ineo First, kovaný píst Mahle a speciální rozvodový řemen odolávající mazivům.
    Zátiší specialit pro spolehlivý provoz motorů Peugeot EB. Motorový olej Total Quartz Ineo First, kovaný píst Mahle a speciální rozvodový řemen odolávající mazivům.| Zdroj: Svět motorů
  • Tato fotka zaplavila internetová fóra – je to olejem rozleptaný řemen motoru 1.2 PureTech z Opelu Crossland X (převlečený Peugeot 3008). Loupe se vnější vrstva a její kousky napadaly do oleje, kde ucpaly sítko sacího koše a snížily tlak mazání. Informace o zamítnutí reklamace dovozcem je však mylná.
    Tato fotka zaplavila internetová fóra – je to olejem rozleptaný řemen motoru 1.2 PureTech z Opelu Crossland X (převlečený Peugeot 3008). Loupe se vnější vrstva a její kousky napadaly do oleje, kde ucpaly sítko sacího koše a snížily tlak mazání. Informace o zamítnutí reklamace dovozcem je však mylná.| Zdroj: Svět motorů
  • Tato fotka zaplavila internetová fóra – je to olejem rozleptaný řemen motoru 1.2 PureTech z Opelu Crossland X (převlečený Peugeot 3008). Loupe se vnější vrstva a její kousky napadaly do oleje, kde ucpaly sítko sacího koše a snížily tlak mazání. Informace o zamítnutí reklamace dovozcem je však mylná.
    Tato fotka zaplavila internetová fóra – je to olejem rozleptaný řemen motoru 1.2 PureTech z Opelu Crossland X (převlečený Peugeot 3008). Loupe se vnější vrstva a její kousky napadaly do oleje, kde ucpaly sítko sacího koše a snížily tlak mazání. Informace o zamítnutí reklamace dovozcem je však mylná.| Zdroj: Svět motorů
  • Technický školitel českého importéra Josef Gamba doporučuje olej Total Quartz Ineo First 0W-30 také pro atmosférické tříválce, u nichž výrobce ještě umožňuje i starší specifi kace. Ekvivalenty jiných značek musí plnit normu B71 2312.
    Technický školitel českého importéra Josef Gamba doporučuje olej Total Quartz Ineo First 0W-30 také pro atmosférické tříválce, u nichž výrobce ještě umožňuje i starší specifi kace. Ekvivalenty jiných značek musí plnit normu B71 2312.| Zdroj: Svět motorů
  • Atmosférické varianty tříválců od PSA až do roku 2019 nemají stop-start, tudíž ani inteligentní dobíjení. Baterku tak nabíjejí neustále a její životnost je násobně vyšší než u konkurentů. Z výroby navíc šel typ s dobře přístupnými zátkami, v němž si můžete postaru doplňovat destilovanou vodu i měřit hustotu elektrolytu.
    Atmosférické varianty tříválců od PSA až do roku 2019 nemají stop-start, tudíž ani inteligentní dobíjení. Baterku tak nabíjejí neustále a její životnost je násobně vyšší než u konkurentů. Z výroby navíc šel typ s dobře přístupnými zátkami, v němž si můžete postaru doplňovat destilovanou vodu i měřit hustotu elektrolytu.| Zdroj: Svět motorů
  • Peugeot 2008 1.2 VTi
    Peugeot 2008 1.2 VTi| Zdroj: Svět motorů
  • Ani zadní kotouče nebyly po pěti letech zrezlé. U dnešních aut je to vzácnost.
    Ani zadní kotouče nebyly po pěti letech zrezlé. U dnešních aut je to vzácnost.| Zdroj: Svět motorů
  • Automobilky nám dnes často vysvětlují, že i nerezový výfuk rezaví a že je to tak v pořádku. Testovaný vůz nic vysvětlovat nemusel.
    Automobilky nám dnes často vysvětlují, že i nerezový výfuk rezaví a že je to tak v pořádku. Testovaný vůz nic vysvětlovat nemusel.| Zdroj: Svět motorů
  • Z motoru už někdo ztratil spodní kryt. Přístup k filtru je vzorný, lehký únik z dělicí roviny bloku ještě na STK vadit nebude.
    Z motoru už někdo ztratil spodní kryt. Přístup k filtru je vzorný, lehký únik z dělicí roviny bloku ještě na STK vadit nebude.| Zdroj: Svět motorů
  • I průměrná spotřeba 5,8 l v nikdy nevymazaném palubním počítači svědčila o tom, že autem se jezdilo plynule a rozumnými rychlostmi
    I průměrná spotřeba 5,8 l v nikdy nevymazaném palubním počítači svědčila o tom, že autem se jezdilo plynule a rozumnými rychlostmi| Zdroj: Svět motorů
  • Přístroje nad volantem jsou nesmysl, na kterém Peugeot trvá zřejmě z uražené ješitnosti. Překvapivě nepohodlné má vůz také sedačky.
    Přístroje nad volantem jsou nesmysl, na kterém Peugeot trvá zřejmě z uražené ješitnosti. Překvapivě nepohodlné má vůz také sedačky.| Zdroj: Svět motorů
  • Při 130 km/h točí motor 1.2 VTi v modelu 2008 už 4100 otáček. Malý výchozí typ 208 má převody delší, tam je to jen 3800 min-1.
    Při 130 km/h točí motor 1.2 VTi v modelu 2008 už 4100 otáček. Malý výchozí typ 208 má převody delší, tam je to jen 3800 min-1.| Zdroj: Svět motorů
Motor 1.2 VTi ve vozech PSA
Součástí pravidelného servisu musí být kontrola řemene skrz nalévací olejové hrdlo. Značkové servisy mají přípravek, kterým rychle změří, zda řemen neměkne a nerozválel se do šířky.
Součástí pravidelného servisu musí být kontrola řemene skrz nalévací olejové hrdlo. Značkové servisy mají přípravek, kterým rychle změří, zda řemen neměkne a nerozválel se do šířky.
Součástí pravidelného servisu musí být kontrola řemene skrz nalévací olejové hrdlo. Značkové servisy mají přípravek, kterým rychle změří, zda řemen neměkne a nerozválel se do šířky.
Motor má chlazené výfukové svody integrované v hlavě, z níž už vede jen jeden otvor. Díky tomu se ráno rychle zahřívá.
Pokud někdo motory VTi honí a využívá výměnné lhůty oleje až 25 000 km, dočká se zakarbonování pístních kroužků. Zde se horní těsnicí již nehýbe a bez násilí nejde z pístu vyndat.
Přeplňované motory 1.2 PureTech 130 používají nejkvalitnější kované písty od německého Mahle
Přeplňované motory 1.2 PureTech 130 používají nejkvalitnější kované písty od německého Mahle
Zátiší specialit pro spolehlivý provoz motorů Peugeot EB. Motorový olej Total Quartz Ineo First, kovaný píst Mahle a speciální rozvodový řemen odolávající mazivům.
Tato fotka zaplavila internetová fóra – je to olejem rozleptaný řemen motoru 1.2 PureTech z Opelu Crossland X (převlečený Peugeot 3008). Loupe se vnější vrstva a její kousky napadaly do oleje, kde ucpaly sítko sacího koše a snížily tlak mazání. Informace o zamítnutí reklamace dovozcem je však mylná.
Tato fotka zaplavila internetová fóra – je to olejem rozleptaný řemen motoru 1.2 PureTech z Opelu Crossland X (převlečený Peugeot 3008). Loupe se vnější vrstva a její kousky napadaly do oleje, kde ucpaly sítko sacího koše a snížily tlak mazání. Informace o zamítnutí reklamace dovozcem je však mylná.
Technický školitel českého importéra Josef Gamba doporučuje olej Total Quartz Ineo First 0W-30 také pro atmosférické tříválce, u nichž výrobce ještě umožňuje i starší specifi kace. Ekvivalenty jiných značek musí plnit normu B71 2312.
Atmosférické varianty tříválců od PSA až do roku 2019 nemají stop-start, tudíž ani inteligentní dobíjení. Baterku tak nabíjejí neustále a její životnost je násobně vyšší než u konkurentů. Z výroby navíc šel typ s dobře přístupnými zátkami, v němž si můžete postaru doplňovat destilovanou vodu i měřit hustotu elektrolytu.
Peugeot 2008 1.2 VTi
Ani zadní kotouče nebyly po pěti letech zrezlé. U dnešních aut je to vzácnost.
Automobilky nám dnes často vysvětlují, že i nerezový výfuk rezaví a že je to tak v pořádku. Testovaný vůz nic vysvětlovat nemusel.
Z motoru už někdo ztratil spodní kryt. Přístup k filtru je vzorný, lehký únik z dělicí roviny bloku ještě na STK vadit nebude.
I průměrná spotřeba 5,8 l v nikdy nevymazaném palubním počítači svědčila o tom, že autem se jezdilo plynule a rozumnými rychlostmi
Přístroje nad volantem jsou nesmysl, na kterém Peugeot trvá zřejmě z uražené ješitnosti. Překvapivě nepohodlné má vůz také sedačky.
Při 130 km/h točí motor 1.2 VTi v modelu 2008 už 4100 otáček. Malý výchozí typ 208 má převody delší, tam je to jen 3800 min-1.