Displej multimediálního systému byl za příplatek 32 000 a dle nabídky ojetých vozů je zřejmé, že si jej mnoho zájemců nezvolilo|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Manuální převodovka znamená zábavnější jízdu, menší spotřebu a menší riziko drahých oprav, není ale dostupná s pohonem všech kol|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Vzadu je dostatek místa na kolena, vyšší postavy se ale budou dotýkat hlavou stropu|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Zavazadlový prostor je kvůli úzkému víku hůře přístupný, tvarově také není ideální pro převozy větších nákladů|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kontakty kabeláže drží nad poměry ostatních modelů Suzuki|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kizashi velmi chutná kunám, jak dokazuje okousané těsnění a jeho po domácku dělané náhražky.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Takto může vypadat chladič klimatizace po dlouhém životě stráveném jízdou po německých dálnicích|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Karoserie má už dostačující protikorozní ochranu, některé svary a šrouby na exponovaných místech ale může pokrývat povrchová rez|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rezavějící díly na podvozku a silně zjizvený kryt dokazují nešetrné zacházení předchozího majitele|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Karoserie má už dostačující protikorozní ochranu, některé svary a šrouby na exponovaných místech ale může pokrývat povrchová rez|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Že se blíží selhání zadního tlumiče, lze poznat i dle vlhkosti na jeho obalu|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil