Ojeté Suzuki Kizashi je rarita pro nadšence. Ale hlavně nebourat!

42/54
Přehled fotografií
Zavřít
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Displej multimediálního systému byl za příplatek 32 000 a dle nabídky ojetých vozů je zřejmé, že si jej mnoho zájemců nezvolilo
    Displej multimediálního systému byl za příplatek 32 000 a dle nabídky ojetých vozů je zřejmé, že si jej mnoho zájemců nezvolilo| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Manuální převodovka znamená zábavnější jízdu, menší spotřebu a menší riziko drahých oprav, není ale dostupná s pohonem všech kol
    Manuální převodovka znamená zábavnější jízdu, menší spotřebu a menší riziko drahých oprav, není ale dostupná s pohonem všech kol| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Vzadu je dostatek místa na kolena, vyšší postavy se ale budou dotýkat hlavou stropu
    Vzadu je dostatek místa na kolena, vyšší postavy se ale budou dotýkat hlavou stropu| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Zavazadlový prostor je kvůli úzkému víku hůře přístupný, tvarově také není ideální pro převozy větších nákladů
    Zavazadlový prostor je kvůli úzkému víku hůře přístupný, tvarově také není ideální pro převozy větších nákladů| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kontakty kabeláže drží nad poměry ostatních modelů Suzuki
    Kontakty kabeláže drží nad poměry ostatních modelů Suzuki| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kizashi velmi chutná kunám, jak dokazuje okousané těsnění a jeho po domácku dělané náhražky.
    Kizashi velmi chutná kunám, jak dokazuje okousané těsnění a jeho po domácku dělané náhražky.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Takto může vypadat chladič klimatizace po dlouhém životě stráveném jízdou po německých dálnicích
    Takto může vypadat chladič klimatizace po dlouhém životě stráveném jízdou po německých dálnicích| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Karoserie má už dostačující protikorozní ochranu, některé svary a šrouby na exponovaných místech ale může pokrývat povrchová rez
    Karoserie má už dostačující protikorozní ochranu, některé svary a šrouby na exponovaných místech ale může pokrývat povrchová rez| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Rezavějící díly na podvozku a silně zjizvený kryt dokazují nešetrné zacházení předchozího majitele
    Rezavějící díly na podvozku a silně zjizvený kryt dokazují nešetrné zacházení předchozího majitele| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Karoserie má už dostačující protikorozní ochranu, některé svary a šrouby na exponovaných místech ale může pokrývat povrchová rez
    Karoserie má už dostačující protikorozní ochranu, některé svary a šrouby na exponovaných místech ale může pokrývat povrchová rez| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Že se blíží selhání zadního tlumiče, lze poznat i dle vlhkosti na jeho obalu
    Že se blíží selhání zadního tlumiče, lze poznat i dle vlhkosti na jeho obalu| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Suzuki
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Suzuki
  • Suzuki Kizashi
    Suzuki Kizashi| Zdroj: Suzuki
Suzuki Kizashi
Suzuki Kizashi
Suzuki Kizashi
Displej multimediálního systému byl za příplatek 32 000 a dle nabídky ojetých vozů je zřejmé, že si jej mnoho zájemců nezvolilo
Suzuki Kizashi
Manuální převodovka znamená zábavnější jízdu, menší spotřebu a menší riziko drahých oprav, není ale dostupná s pohonem všech kol
Suzuki Kizashi
Suzuki Kizashi
Suzuki Kizashi
Suzuki Kizashi
Suzuki Kizashi
Suzuki Kizashi
Vzadu je dostatek místa na kolena, vyšší postavy se ale budou dotýkat hlavou stropu
Suzuki Kizashi
Suzuki Kizashi
Suzuki Kizashi
Suzuki Kizashi
Suzuki Kizashi
Suzuki Kizashi
Suzuki Kizashi
Suzuki Kizashi
Suzuki Kizashi
Suzuki Kizashi
Suzuki Kizashi
Suzuki Kizashi
Suzuki Kizashi
Zavazadlový prostor je kvůli úzkému víku hůře přístupný, tvarově také není ideální pro převozy větších nákladů
Suzuki Kizashi
Suzuki Kizashi
Suzuki Kizashi
Suzuki Kizashi
Suzuki Kizashi
Suzuki Kizashi
Suzuki Kizashi
Kontakty kabeláže drží nad poměry ostatních modelů Suzuki
Suzuki Kizashi
Kizashi velmi chutná kunám, jak dokazuje okousané těsnění a jeho po domácku dělané náhražky.
Suzuki Kizashi
Suzuki Kizashi
Suzuki Kizashi
Suzuki Kizashi
Suzuki Kizashi
Takto může vypadat chladič klimatizace po dlouhém životě stráveném jízdou po německých dálnicích
Suzuki Kizashi
Suzuki Kizashi
Suzuki Kizashi
Suzuki Kizashi
Karoserie má už dostačující protikorozní ochranu, některé svary a šrouby na exponovaných místech ale může pokrývat povrchová rez
Rezavějící díly na podvozku a silně zjizvený kryt dokazují nešetrné zacházení předchozího majitele
Karoserie má už dostačující protikorozní ochranu, některé svary a šrouby na exponovaných místech ale může pokrývat povrchová rez
Že se blíží selhání zadního tlumiče, lze poznat i dle vlhkosti na jeho obalu
Suzuki Kizashi
Suzuki Kizashi
Suzuki Kizashi