Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?

62/88
Zavřít
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia G-Tec
    Škoda Octavia G-Tec| Zdroj: Svět motorů
  • Pokud kupujete provedení 1.4 TSI (do roku 2018), musíte sundat kryt tlakových nádob a zkontrolovat, zda se do nich nezakousla koroze
    Pokud kupujete provedení 1.4 TSI (do roku 2018), musíte sundat kryt tlakových nádob a zkontrolovat, zda se do nich nezakousla koroze| Zdroj: Svět motorů
  • Motor G-Tec 1.4 TSI
    Motor G-Tec 1.4 TSI| Zdroj: Svět motorů
  • Nálepku CNG majitelé často sundávají. STK je však pilně kontrolují a je to častá vada.
    Nálepku CNG majitelé často sundávají. STK je však pilně kontrolují a je to častá vada.| Zdroj: Svět motorů
  • Původní provedení s ocelovými nádobami může trpět korozí. Kvůli vysoké hmotnosti mělo víceprvkovou zadní nápravu.
    Původní provedení s ocelovými nádobami může trpět korozí. Kvůli vysoké hmotnosti mělo víceprvkovou zadní nápravu.| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Octavia III
    Škoda Octavia III| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Scala
    Škoda Scala| Zdroj: Svět motorů
  • Koncem roku 2018 došlo k zásadní přestavbě, kdy přišly zadní nádoby kompozitního typu a třetí malá ocelová. Čtvrtá generace octavie toto uspořádání přejala beze změn.
    Koncem roku 2018 došlo k zásadní přestavbě, kdy přišly zadní nádoby kompozitního typu a třetí malá ocelová. Čtvrtá generace octavie toto uspořádání přejala beze změn.| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Uvnitř nešlo mluvit o žádném opotřebení.
    Uvnitř nešlo mluvit o žádném opotřebení.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • V letech 2019 až 2021 byla standardem automatická převodovka DSG, a to v choulostivějším provedení se suchými spojkami. Zájemce o ojetinu, jenž se bojí vyšších nákladů, by se měl držet ročníků, které nabídly manuál.
    V letech 2019 až 2021 byla standardem automatická převodovka DSG, a to v choulostivějším provedení se suchými spojkami. Zájemce o ojetinu, jenž se bojí vyšších nákladů, by se měl držet ročníků, které nabídly manuál.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • U vozu s příplatkovou automatickou klimatizací by člověk snadno přehlédl, že mu chybí vyhřívání sedaček.
    U vozu s příplatkovou automatickou klimatizací by člověk snadno přehlédl, že mu chybí vyhřívání sedaček.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Zamrzí též nutnost dodatečně aktivovat zrcadlení telefonu.
    Zamrzí též nutnost dodatečně aktivovat zrcadlení telefonu.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Zavazadlový prostor kombi se v řeči čísel smrskl pořádně – z 610 na 490 l. Odnesly to však hlavně prostory pod ním. Nezbylo míst na rezervu.
    Zavazadlový prostor kombi se v řeči čísel smrskl pořádně – z 610 na 490 l. Odnesly to však hlavně prostory pod ním. Nezbylo míst na rezervu.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Zavazadlový prostor kombi se v řeči čísel smrskl pořádně – z 610 na 490 l. Odnesly to však hlavně prostory pod ním. Nezbylo míst na rezervu.
    Zavazadlový prostor kombi se v řeči čísel smrskl pořádně – z 610 na 490 l. Odnesly to však hlavně prostory pod ním. Nezbylo míst na rezervu.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • U prvních plynových volkswagenů byl problematický reduktor tlaku v motorovém prostoru. Škoda už použila odolnější typ.
    U prvních plynových volkswagenů byl problematický reduktor tlaku v motorovém prostoru. Škoda už použila odolnější typ.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Základní halogenové světlomety nejsou u modernizovaných octavií časté. Typ LED sice svítí lépe, ale zároveň trpí na praskání a mlžení. Takže chudší člověk udělá lépe s halogeny.
    Základní halogenové světlomety nejsou u modernizovaných octavií časté. Typ LED sice svítí lépe, ale zároveň trpí na praskání a mlžení. Takže chudší člověk udělá lépe s halogeny.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Na rozdíl od individuálních přestaveb je plnicí hrdlo vytažené pod víčko nádrže
    Na rozdíl od individuálních přestaveb je plnicí hrdlo vytažené pod víčko nádrže| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Pokud kupujete provedení 1.4 TSI (do roku 2018), musíte sundat kryt tlakových nádob a zkontrolovat, zda se do nich nezakousla koroze
    Pokud kupujete provedení 1.4 TSI (do roku 2018), musíte sundat kryt tlakových nádob a zkontrolovat, zda se do nich nezakousla koroze| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • S lehčími kompozitními nádobami vůz přišel o víceprvkovou zadní nápravu. Vzhledem k nižší hmotnosti stačí vlečená.
    S lehčími kompozitními nádobami vůz přišel o víceprvkovou zadní nápravu. Vzhledem k nižší hmotnosti stačí vlečená.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Uzavírací ventily u nádrží mohou sem tam zazlobit. Plynaři je umějí repasovat.
    Uzavírací ventily u nádrží mohou sem tam zazlobit. Plynaři je umějí repasovat.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Pověřená a proškolená osoba, třeba nezávislý specialista na plynové pohony vozidel, vám musí každé dva roky zkontrolovat těsnost a původnost. V roce 2040 podobná revize toto vozidlo nadobro zastaví, neboť skončí výrobcem stanovená životnost nádob.
    Pověřená a proškolená osoba, třeba nezávislý specialista na plynové pohony vozidel, vám musí každé dva roky zkontrolovat těsnost a původnost. V roce 2040 podobná revize toto vozidlo nadobro zastaví, neboť skončí výrobcem stanovená životnost nádob.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Combi G-Tec
    Škoda Octavia Combi G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • V testu nás potrápily pražské zácpy. Motoristé jezdící defenzivně a mimo město se s tímto vozem umějí dostat i pod 3,4 kg/100 km.
    V testu nás potrápily pražské zácpy. Motoristé jezdící defenzivně a mimo město se s tímto vozem umějí dostat i pod 3,4 kg/100 km.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia G-Tec
Pokud kupujete provedení 1.4 TSI (do roku 2018), musíte sundat kryt tlakových nádob a zkontrolovat, zda se do nich nezakousla koroze
Motor G-Tec 1.4 TSI
Nálepku CNG majitelé často sundávají. STK je však pilně kontrolují a je to častá vada.
Původní provedení s ocelovými nádobami může trpět korozí. Kvůli vysoké hmotnosti mělo víceprvkovou zadní nápravu.
Škoda Octavia III
Škoda Octavia IV
Škoda Scala
Koncem roku 2018 došlo k zásadní přestavbě, kdy přišly zadní nádoby kompozitního typu a třetí malá ocelová. Čtvrtá generace octavie toto uspořádání přejala beze změn.
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Uvnitř nešlo mluvit o žádném opotřebení.
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
V letech 2019 až 2021 byla standardem automatická převodovka DSG, a to v choulostivějším provedení se suchými spojkami. Zájemce o ojetinu, jenž se bojí vyšších nákladů, by se měl držet ročníků, které nabídly manuál.
U vozu s příplatkovou automatickou klimatizací by člověk snadno přehlédl, že mu chybí vyhřívání sedaček.
Zamrzí též nutnost dodatečně aktivovat zrcadlení telefonu.
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Zavazadlový prostor kombi se v řeči čísel smrskl pořádně – z 610 na 490 l. Odnesly to však hlavně prostory pod ním. Nezbylo míst na rezervu.
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Zavazadlový prostor kombi se v řeči čísel smrskl pořádně – z 610 na 490 l. Odnesly to však hlavně prostory pod ním. Nezbylo míst na rezervu.
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
U prvních plynových volkswagenů byl problematický reduktor tlaku v motorovém prostoru. Škoda už použila odolnější typ.
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Základní halogenové světlomety nejsou u modernizovaných octavií časté. Typ LED sice svítí lépe, ale zároveň trpí na praskání a mlžení. Takže chudší člověk udělá lépe s halogeny.
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Na rozdíl od individuálních přestaveb je plnicí hrdlo vytažené pod víčko nádrže
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Pokud kupujete provedení 1.4 TSI (do roku 2018), musíte sundat kryt tlakových nádob a zkontrolovat, zda se do nich nezakousla koroze
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
S lehčími kompozitními nádobami vůz přišel o víceprvkovou zadní nápravu. Vzhledem k nižší hmotnosti stačí vlečená.
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Uzavírací ventily u nádrží mohou sem tam zazlobit. Plynaři je umějí repasovat.
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Pověřená a proškolená osoba, třeba nezávislý specialista na plynové pohony vozidel, vám musí každé dva roky zkontrolovat těsnost a původnost. V roce 2040 podobná revize toto vozidlo nadobro zastaví, neboť skončí výrobcem stanovená životnost nádob.
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
Škoda Octavia Combi G-Tec
V testu nás potrápily pražské zácpy. Motoristé jezdící defenzivně a mimo město se s tímto vozem umějí dostat i pod 3,4 kg/100 km.