Pro poslední čtyři roky přijal fi at trakční akumulátor. Skrývá se pod sedačkou a štítek radí nedotýkat se. Nový totiž stojí 18 308 Kč.|
Zdroj: Svět Motorů
Volant s bílou kůží vypadá nádherně, dokud se do něj nezažere špína z prstů. Za přešití zaplatíte čtyři tisícovky. Před modernizací se občas tlačítka na středu volantu obtížně mačkala, ale nikdy neselhala.|
Zdroj: Svět Motorů
S výjimkou vstupní série Naked byly všechny Fiaty 500 na českém trhu až do října 2015 vybaveny přehrávačem CD. Pro leckoho je tak ojetina jedinou příležitostí k oprášení sbírky cédéček.|
Zdroj: Svět Motorů
Před třemi lety zaplavily především pražské silnice tříkolky Ellennator. Jestliže máte pětistovku opravdu rádi, podivně levitujícího paskvilu pro šestnáctileté se vyvarujte.|
Zdroj: Svět Motorů
Fiat 500|
Zdroj: Svět Motorů
Neobyčejně bohatou výbavu testované ojetiny dokládal mimo jiné tempomat. Ovládá se pohodlně přídavnou levou páčkou pod volantem. Startuje se však vždy klíčkem.|
Zdroj: Svět Motorů
Škála originálního příslušenství pro Fiat 500 je dodnes dostupná na adrese moparshop.cz. Ochranná plachta s motivem retro je krásná věc, ale stojí 29 061 Kč.|
Zdroj: Svět Motorů
Finální edice spalovacího fi atu nese nostalgický název 1957-2024. Celkem vznikne 1957 kusů. Nikomu to neříkejte, ale pár jich mají objednaných čeští dealeři.|
Zdroj: Svět Motorů
Rejdový čep se dá pořídit pouze v celku s ramenem, což opravy prodraží. Mnohem častěji však budete měnit tyčky stabilizátoru.|
Zdroj: Svět Motorů
Jedním z největších překvapení se stalo tohle základní rádio sdílené s dodávkami koncernu Stellantis. Na trh totiž přišlo jen pár měsíců před ukončením výroby vozu…|
Zdroj: Svět Motorů
Nejmladší pětistovky se čtyřválcem 1.2 8V pocházejí z roku 2020 a osazeny už jsou jen robotizovanou převodovkou Dualogic|
Zdroj: Svět Motorů
Původní startovací baterie dokládá, že se autem jezdilo. V Autocentru Dojáček mají zkušenosti s výměnami už během záruky.|
Zdroj: Svět Motorů
Po faceliftu z podzimu 2015 se skupinové zadní svítilny proměnily v ozdobné rámečky. Nový elektromobil se o šest let později opět vrátil k plným lampám.|
Zdroj: Svět Motorů
V přilehlém autosalonu jsme se během testu seznámili i s úplně novou pětistovkou. Sice v nepřitažlivě holé výbavě, ale dokonce za lepší peníze.|
Zdroj: Svět Motorů
Z bohaté výbavy ojeté pětistovky nás stejně nejvíc fascinovaly tyhle skvělé sportovní sedačky|
Zdroj: Svět Motorů
Pětistovku si lidé rádi myjí sami. Kdybyste přesto z lenosti zamířili do myčky, počítejte s tím, že pod široké podokenní lišty kartáče nedosáhnou.|
Zdroj: Svět Motorů
Vedle virtuálního přístrojového štítu se konce výroby modelu dožil i ten analogový. V mild-hybridu je obohacen o ukazatel energie v akumulátoru.|
Zdroj: Svět Motorů
Letos na jaře uplynulo 20 let od premiéry konceptu Trepiuno, předobrazu pětistovky. Pojízdnou sochu s původními logy si můžete nechat ofi ciálně postavit.|
Zdroj: Svět Motorů
Fiat 500|
Zdroj: Svět Motorů
Prostředí vzadu je na pohled atraktivní, ale nadšení vzbuzuje jen u dětí. Původní pětistovka však byla mnohem, mnohem stísněnější…|
Zdroj: Svět Motorů
Zadní náprava je bezproblémová, občas si o výměnu řeknou ložiska kol. Výhodou většiny vozů jsou bubnové zadní brzdy.|
Zdroj: Svět Motorů