Ojetý Fiat 500 (312): Ukončené nekonečno

1/22
Zavřít
  • Fiat 500
    Fiat 500| Zdroj: Svět Motorů
  • Pro poslední čtyři roky přijal fi at trakční akumulátor. Skrývá se pod sedačkou a štítek radí nedotýkat se. Nový totiž stojí 18 308 Kč.
    Pro poslední čtyři roky přijal fi at trakční akumulátor. Skrývá se pod sedačkou a štítek radí nedotýkat se. Nový totiž stojí 18 308 Kč.| Zdroj: Svět Motorů
  • Volant s bílou kůží vypadá nádherně, dokud se do něj nezažere špína z prstů. Za přešití zaplatíte čtyři tisícovky. Před modernizací se občas tlačítka na středu volantu obtížně mačkala, ale nikdy neselhala.
    Volant s bílou kůží vypadá nádherně, dokud se do něj nezažere špína z prstů. Za přešití zaplatíte čtyři tisícovky. Před modernizací se občas tlačítka na středu volantu obtížně mačkala, ale nikdy neselhala.| Zdroj: Svět Motorů
  • S výjimkou vstupní série Naked byly všechny Fiaty 500 na českém trhu až do října 2015 vybaveny přehrávačem CD. Pro leckoho je tak ojetina jedinou příležitostí k oprášení sbírky cédéček.
    S výjimkou vstupní série Naked byly všechny Fiaty 500 na českém trhu až do října 2015 vybaveny přehrávačem CD. Pro leckoho je tak ojetina jedinou příležitostí k oprášení sbírky cédéček.| Zdroj: Svět Motorů
  • Před třemi lety zaplavily především pražské silnice tříkolky Ellennator. Jestliže máte pětistovku opravdu rádi, podivně levitujícího paskvilu pro šestnáctileté se vyvarujte.
    Před třemi lety zaplavily především pražské silnice tříkolky Ellennator. Jestliže máte pětistovku opravdu rádi, podivně levitujícího paskvilu pro šestnáctileté se vyvarujte.| Zdroj: Svět Motorů
  • Fiat 500
    Fiat 500| Zdroj: Svět Motorů
  • Neobyčejně bohatou výbavu testované ojetiny dokládal mimo jiné tempomat. Ovládá se pohodlně přídavnou levou páčkou pod volantem. Startuje se však vždy klíčkem.
    Neobyčejně bohatou výbavu testované ojetiny dokládal mimo jiné tempomat. Ovládá se pohodlně přídavnou levou páčkou pod volantem. Startuje se však vždy klíčkem.| Zdroj: Svět Motorů
  • Škála originálního příslušenství pro Fiat 500 je dodnes dostupná na adrese moparshop.cz. Ochranná plachta s motivem retro je krásná věc, ale stojí 29 061 Kč.
    Škála originálního příslušenství pro Fiat 500 je dodnes dostupná na adrese moparshop.cz. Ochranná plachta s motivem retro je krásná věc, ale stojí 29 061 Kč.| Zdroj: Svět Motorů
  • Finální edice spalovacího fi atu nese nostalgický název 1957-2024. Celkem vznikne 1957 kusů. Nikomu to neříkejte, ale pár jich mají objednaných čeští dealeři.
    Finální edice spalovacího fi atu nese nostalgický název 1957-2024. Celkem vznikne 1957 kusů. Nikomu to neříkejte, ale pár jich mají objednaných čeští dealeři.| Zdroj: Svět Motorů
  • Rejdový čep se dá pořídit pouze v celku s ramenem, což opravy prodraží. Mnohem častěji však budete měnit tyčky stabilizátoru.
    Rejdový čep se dá pořídit pouze v celku s ramenem, což opravy prodraží. Mnohem častěji však budete měnit tyčky stabilizátoru.| Zdroj: Svět Motorů
  • Jedním z největších překvapení se stalo tohle základní rádio sdílené s dodávkami koncernu Stellantis. Na trh totiž přišlo jen pár měsíců před ukončením výroby vozu…
    Jedním z největších překvapení se stalo tohle základní rádio sdílené s dodávkami koncernu Stellantis. Na trh totiž přišlo jen pár měsíců před ukončením výroby vozu…| Zdroj: Svět Motorů
  • Nejmladší pětistovky se čtyřválcem 1.2 8V pocházejí z roku 2020 a osazeny už jsou jen robotizovanou převodovkou Dualogic
    Nejmladší pětistovky se čtyřválcem 1.2 8V pocházejí z roku 2020 a osazeny už jsou jen robotizovanou převodovkou Dualogic| Zdroj: Svět Motorů
  • Původní startovací baterie dokládá, že se autem jezdilo. V Autocentru Dojáček mají zkušenosti s výměnami už během záruky.
    Původní startovací baterie dokládá, že se autem jezdilo. V Autocentru Dojáček mají zkušenosti s výměnami už během záruky.| Zdroj: Svět Motorů
  • Po faceliftu z podzimu 2015 se skupinové zadní svítilny proměnily v ozdobné rámečky. Nový elektromobil se o šest let později opět vrátil k plným lampám.
    Po faceliftu z podzimu 2015 se skupinové zadní svítilny proměnily v ozdobné rámečky. Nový elektromobil se o šest let později opět vrátil k plným lampám.| Zdroj: Svět Motorů
  • V přilehlém autosalonu jsme se během testu seznámili i s úplně novou pětistovkou. Sice v nepřitažlivě holé výbavě, ale dokonce za lepší peníze.
    V přilehlém autosalonu jsme se během testu seznámili i s úplně novou pětistovkou. Sice v nepřitažlivě holé výbavě, ale dokonce za lepší peníze.| Zdroj: Svět Motorů
  • Z bohaté výbavy ojeté pětistovky nás stejně nejvíc fascinovaly tyhle skvělé sportovní sedačky
    Z bohaté výbavy ojeté pětistovky nás stejně nejvíc fascinovaly tyhle skvělé sportovní sedačky| Zdroj: Svět Motorů
  • Pětistovku si lidé rádi myjí sami. Kdybyste přesto z lenosti zamířili do myčky, počítejte s tím, že pod široké podokenní lišty kartáče nedosáhnou.
    Pětistovku si lidé rádi myjí sami. Kdybyste přesto z lenosti zamířili do myčky, počítejte s tím, že pod široké podokenní lišty kartáče nedosáhnou.| Zdroj: Svět Motorů
  • Vedle virtuálního přístrojového štítu se konce výroby modelu dožil i ten analogový. V mild-hybridu je obohacen o ukazatel energie v akumulátoru.
    Vedle virtuálního přístrojového štítu se konce výroby modelu dožil i ten analogový. V mild-hybridu je obohacen o ukazatel energie v akumulátoru.| Zdroj: Svět Motorů
  • Letos na jaře uplynulo 20 let od premiéry konceptu Trepiuno, předobrazu pětistovky. Pojízdnou sochu s původními logy si můžete nechat ofi ciálně postavit.
    Letos na jaře uplynulo 20 let od premiéry konceptu Trepiuno, předobrazu pětistovky. Pojízdnou sochu s původními logy si můžete nechat ofi ciálně postavit.| Zdroj: Svět Motorů
  • Fiat 500
    Fiat 500| Zdroj: Svět Motorů
  • Prostředí vzadu je na pohled atraktivní, ale nadšení vzbuzuje jen u dětí. Původní pětistovka však byla mnohem, mnohem stísněnější…
    Prostředí vzadu je na pohled atraktivní, ale nadšení vzbuzuje jen u dětí. Původní pětistovka však byla mnohem, mnohem stísněnější…| Zdroj: Svět Motorů
  • Zadní náprava je bezproblémová, občas si o výměnu řeknou ložiska kol. Výhodou většiny vozů jsou bubnové zadní brzdy.
    Zadní náprava je bezproblémová, občas si o výměnu řeknou ložiska kol. Výhodou většiny vozů jsou bubnové zadní brzdy.| Zdroj: Svět Motorů
Fiat 500
Pro poslední čtyři roky přijal fi at trakční akumulátor. Skrývá se pod sedačkou a štítek radí nedotýkat se. Nový totiž stojí 18 308 Kč.
Volant s bílou kůží vypadá nádherně, dokud se do něj nezažere špína z prstů. Za přešití zaplatíte čtyři tisícovky. Před modernizací se občas tlačítka na středu volantu obtížně mačkala, ale nikdy neselhala.
S výjimkou vstupní série Naked byly všechny Fiaty 500 na českém trhu až do října 2015 vybaveny přehrávačem CD. Pro leckoho je tak ojetina jedinou příležitostí k oprášení sbírky cédéček.
Před třemi lety zaplavily především pražské silnice tříkolky Ellennator. Jestliže máte pětistovku opravdu rádi, podivně levitujícího paskvilu pro šestnáctileté se vyvarujte.
Fiat 500
Neobyčejně bohatou výbavu testované ojetiny dokládal mimo jiné tempomat. Ovládá se pohodlně přídavnou levou páčkou pod volantem. Startuje se však vždy klíčkem.
Škála originálního příslušenství pro Fiat 500 je dodnes dostupná na adrese moparshop.cz. Ochranná plachta s motivem retro je krásná věc, ale stojí 29 061 Kč.
Finální edice spalovacího fi atu nese nostalgický název 1957-2024. Celkem vznikne 1957 kusů. Nikomu to neříkejte, ale pár jich mají objednaných čeští dealeři.
Rejdový čep se dá pořídit pouze v celku s ramenem, což opravy prodraží. Mnohem častěji však budete měnit tyčky stabilizátoru.
Jedním z největších překvapení se stalo tohle základní rádio sdílené s dodávkami koncernu Stellantis. Na trh totiž přišlo jen pár měsíců před ukončením výroby vozu…
Nejmladší pětistovky se čtyřválcem 1.2 8V pocházejí z roku 2020 a osazeny už jsou jen robotizovanou převodovkou Dualogic
Původní startovací baterie dokládá, že se autem jezdilo. V Autocentru Dojáček mají zkušenosti s výměnami už během záruky.
Po faceliftu z podzimu 2015 se skupinové zadní svítilny proměnily v ozdobné rámečky. Nový elektromobil se o šest let později opět vrátil k plným lampám.
V přilehlém autosalonu jsme se během testu seznámili i s úplně novou pětistovkou. Sice v nepřitažlivě holé výbavě, ale dokonce za lepší peníze.
Z bohaté výbavy ojeté pětistovky nás stejně nejvíc fascinovaly tyhle skvělé sportovní sedačky
Pětistovku si lidé rádi myjí sami. Kdybyste přesto z lenosti zamířili do myčky, počítejte s tím, že pod široké podokenní lišty kartáče nedosáhnou.
Vedle virtuálního přístrojového štítu se konce výroby modelu dožil i ten analogový. V mild-hybridu je obohacen o ukazatel energie v akumulátoru.
Letos na jaře uplynulo 20 let od premiéry konceptu Trepiuno, předobrazu pětistovky. Pojízdnou sochu s původními logy si můžete nechat ofi ciálně postavit.
Fiat 500
Prostředí vzadu je na pohled atraktivní, ale nadšení vzbuzuje jen u dětí. Původní pětistovka však byla mnohem, mnohem stísněnější…
Zadní náprava je bezproblémová, občas si o výměnu řeknou ložiska kol. Výhodou většiny vozů jsou bubnové zadní brzdy.