V říjnu roku 2017 přišly nové generace palubního infotainmentu MIB 2.5 v celoskleněném provedení s novými funkcemi. Interiér faceliftu z roku 2019 se pak už zásadně neliší.|
Zdroj: Svět motorů
Takto vypadal uvnitř Superb Style s příplatkovým koženým čalouněním do roku 2017. Laurin & Klement měl tehdy vždy hnědou kůži.|
Zdroj: Svět motorů
V červnu roku 2019 byl při faceliftu motor 2.0 TDI/110 kW nahrazen novým provedením Evo. Má vyšší točivý moment, zase menší spotřebu, ale více trpí úniky provozních kapalin.|
Zdroj: Svět motorů
Verze Combi má zavazadelník větší jen o něco: 660 místo 625 litrů. O pěkný kus horší má však aerodynamiku. Kdo jezdí hodně po dálnici, udělá lépe s liftbackem, zvaným limuzína.|
Zdroj: Svět motorů
Bez magického tlačítka přitom kusy s převodovkou DSG až do roku 2019 neumějí plachtit.|
Zdroj: Svět motorů
Volba jízdních režimů Driving Mode Select byla za příplatek 3200 Kč a často se na ni zapomnělo.|
Zdroj: Svět motorů
Známou předností velké škodovky je zavazadelník. Kvůli velkému vstupnímu otvoru má však karosérie liftbacku kompromisní tuhost a není dobré dávat na ní například tvrdší tlumiče.|
Zdroj: Svět motorů
Zařízení na zaměření radaru a kamery už mívají i lepší nezávislé servisy. Na snímku práce s přístrojem Bosch DAS 3000 z našeho nedávného videa.|
Zdroj: Svět motorů
Když silentbloky přední nápravy dlouho vržou a bouchají, mohou se i za jízdy vylisovat z remene. Naštěstí nemá jak vypadnout, ale zničí vám podmotorový rám (nápravnici) za 10 708 Kč.|
Zdroj: Svět motorů
Některé nezávislé servisy už laborují s vodním čerpadlem z Volkswagenu Transporter, které nemá vypínací clonku. Výměnou za mírně pomalejší ohřívání motoru a vyšší emise by měla být spolehlivější funkce.|
Zdroj: Svět motorů
Rozvody se jen málokdy dožijí udávaných 210 000 km. Buď je začne strouhat bok napínací kladky, nebo do nich nateče chladicí kapalina přes vodní pumpu. Obojí neřešeno může vést až k fatálními selhání.|
Zdroj: Svět motorů
Rozvody se jen málokdy dožijí udávaných 210 000 km. Buď je začne strouhat bok napínací kladky, nebo do nich nateče chladicí kapalina přes vodní pumpu. Obojí neřešeno může vést až k fatálními selhání.|
Zdroj: Svět motorů
Rozvody se jen málokdy dožijí udávaných 210 000 km. Buď je začne strouhat bok napínací kladky, nebo do nich nateče chladicí kapalina přes vodní pumpu. Obojí neřešeno může vést až k fatálními selhání.|
Zdroj: Svět motorů
Dost se nazlobilo startovací tlačítko, které trpí vlhkem v interiéru. Obsahuje čtyři mikrospínače, propojit stačí aspoň jeden z nich. Takže když superb nechce nastartovat, zkoušejte mačkat na různých místech plochy tlačítka.|
Zdroj: Svět motorů
Dost se nazlobilo startovací tlačítko, které trpí vlhkem v interiéru. Obsahuje čtyři mikrospínače, propojit stačí aspoň jeden z nich. Takže když superb nechce nastartovat, zkoušejte mačkat na různých místech plochy tlačítka.|
Zdroj: Svět motorů
Dost se nazlobilo startovací tlačítko, které trpí vlhkem v interiéru. Obsahuje čtyři mikrospínače, propojit stačí aspoň jeden z nich. Takže když superb nechce nastartovat, zkoušejte mačkat na různých místech plochy tlačítka.|
Zdroj: Svět motorů
Vozy vyrobené do června 2019 mají radar montovaný na chladičovou stěnu, jehož směr se dá seřídit. Od faceliftu je uchycen k masce a jakékoliv problémy se zaměřením vyústí v drahou výměnu nárazníku.|
Zdroj: Svět motorů
Vozy vyrobené do června 2019 mají radar montovaný na chladičovou stěnu, jehož směr se dá seřídit. Od faceliftu je uchycen k masce a jakékoliv problémy se zaměřením vyústí v drahou výměnu nárazníku.|
Zdroj: Svět motorů
Vozy vyrobené do června 2019 mají radar montovaný na chladičovou stěnu, jehož směr se dá seřídit. Od faceliftu je uchycen k masce a jakékoliv problémy se zaměřením vyústí v drahou výměnu nárazníku.|
Zdroj: Svět motorů
Vozy vyrobené do června 2019 mají radar montovaný na chladičovou stěnu, jehož směr se dá seřídit. Od faceliftu je uchycen k masce a jakékoliv problémy se zaměřením vyústí v drahou výměnu nárazníku.|
Zdroj: Svět motorů
Velikou výhodou vozu je sklopné tažné zařízení, u čtyřkolek až na dvě tuny. Bohužel s ním u kusů před faceliftem přijdete o klapky před chladičem.|
Zdroj: Svět motorů
Vůz jezdil celou dobu na palivo Verva Diesel od Benziny, dnes Orlen. Proto jsou vstřikovače stále jako nové a i fi ltr pevných částic je nespalitelným popílkem zanesený pouze z poloviny.|
Zdroj: Svět motorů
Taktéž u volantu je estetické opotřebení minimální|
Zdroj: Svět motorů
Když natankujete plnou nádrž 66 l, zobrazí ukazatel dojezdu hodnoty přes 1100 km. Jsou zcela reálné, auto nikdy netankovalo dřív než po 1000 km.|
Zdroj: Svět motorů
V protikorozní ochraně dílů podvozku by měl český výrobce přidat. Sůl českých dálnic způsobila, že excentry nastavení geometrie takřka nejdou povolit.|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Superb III|
Zdroj: Svět motorů
Jeden ze dvou deštníků ve dveřích se v průběhu 200 000 km rozpadl a musel být vyměněn|
Zdroj: Svět motorů
Aktivní klapky před chladičem zásadně zlepšovaly aerodynamiku, bohužel s faceliftem v roce 2019 zmizely|
Zdroj: Svět motorů
Jako mimořádně odolné se projevilo čalounění sedaček. Kdyby někdo vůz stočil na 80 000 km, nemáte čím to rozporovat.|
Zdroj: Svět motorů