Ojetá Škoda Superb III: Luxus bez rizika?

5/34
Přehled fotografií
Zavřít
  • Škoda Superb III
    Škoda Superb III| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Superb III (2015–2019)
    Škoda Superb III (2015–2019)| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Superb III (2019–2024)
    Škoda Superb III (2019–2024)| Zdroj: Svět motorů
  • V říjnu roku 2017 přišly nové generace palubního infotainmentu MIB 2.5 v celoskleněném provedení s novými funkcemi. Interiér faceliftu z roku 2019 se pak už zásadně neliší.
    V říjnu roku 2017 přišly nové generace palubního infotainmentu MIB 2.5 v celoskleněném provedení s novými funkcemi. Interiér faceliftu z roku 2019 se pak už zásadně neliší.| Zdroj: Svět motorů
  • Takto vypadal uvnitř Superb Style s příplatkovým koženým čalouněním do roku 2017. Laurin & Klement měl tehdy vždy hnědou kůži.
    Takto vypadal uvnitř Superb Style s příplatkovým koženým čalouněním do roku 2017. Laurin & Klement měl tehdy vždy hnědou kůži.| Zdroj: Svět motorů
  • V červnu roku 2019 byl při faceliftu motor 2.0 TDI/110 kW nahrazen novým provedením Evo. Má vyšší točivý moment, zase menší spotřebu, ale více trpí úniky provozních kapalin.
    V červnu roku 2019 byl při faceliftu motor 2.0 TDI/110 kW nahrazen novým provedením Evo. Má vyšší točivý moment, zase menší spotřebu, ale více trpí úniky provozních kapalin.| Zdroj: Svět motorů
  • Verze Combi má zavazadelník větší jen o něco: 660 místo 625 litrů. O pěkný kus horší má však aerodynamiku. Kdo jezdí hodně po dálnici, udělá lépe s liftbackem, zvaným limuzína.
    Verze Combi má zavazadelník větší jen o něco: 660 místo 625 litrů. O pěkný kus horší má však aerodynamiku. Kdo jezdí hodně po dálnici, udělá lépe s liftbackem, zvaným limuzína.| Zdroj: Svět motorů
  • Bez magického tlačítka přitom kusy s převodovkou DSG až do roku 2019 neumějí plachtit.
    Bez magického tlačítka přitom kusy s převodovkou DSG až do roku 2019 neumějí plachtit.| Zdroj: Svět motorů
  • Volba jízdních režimů Driving Mode Select byla za příplatek 3200 Kč a často se na ni zapomnělo.
    Volba jízdních režimů Driving Mode Select byla za příplatek 3200 Kč a často se na ni zapomnělo.| Zdroj: Svět motorů
  • Známou předností velké škodovky je zavazadelník. Kvůli velkému vstupnímu otvoru má však karosérie liftbacku kompromisní tuhost a není dobré dávat na ní například tvrdší tlumiče.
    Známou předností velké škodovky je zavazadelník. Kvůli velkému vstupnímu otvoru má však karosérie liftbacku kompromisní tuhost a není dobré dávat na ní například tvrdší tlumiče.| Zdroj: Svět motorů
  • Zařízení na zaměření radaru a kamery už mívají i lepší nezávislé servisy. Na snímku práce s přístrojem Bosch DAS 3000 z našeho nedávného videa.
    Zařízení na zaměření radaru a kamery už mívají i lepší nezávislé servisy. Na snímku práce s přístrojem Bosch DAS 3000 z našeho nedávného videa.| Zdroj: Svět motorů
  • Když silentbloky přední nápravy dlouho vržou a bouchají, mohou se i za jízdy vylisovat z remene. Naštěstí nemá jak vypadnout, ale zničí vám podmotorový rám (nápravnici) za 10 708 Kč.
    Když silentbloky přední nápravy dlouho vržou a bouchají, mohou se i za jízdy vylisovat z remene. Naštěstí nemá jak vypadnout, ale zničí vám podmotorový rám (nápravnici) za 10 708 Kč.| Zdroj: Svět motorů
  • Některé nezávislé servisy už laborují s vodním čerpadlem z Volkswagenu Transporter, které nemá vypínací clonku. Výměnou za mírně pomalejší ohřívání motoru a vyšší emise by měla být spolehlivější funkce.
    Některé nezávislé servisy už laborují s vodním čerpadlem z Volkswagenu Transporter, které nemá vypínací clonku. Výměnou za mírně pomalejší ohřívání motoru a vyšší emise by měla být spolehlivější funkce.| Zdroj: Svět motorů
  • Rozvody se jen málokdy dožijí udávaných 210 000 km. Buď je začne strouhat bok napínací kladky, nebo do nich nateče chladicí kapalina přes vodní pumpu. Obojí neřešeno může vést až k fatálními selhání.
    Rozvody se jen málokdy dožijí udávaných 210 000 km. Buď je začne strouhat bok napínací kladky, nebo do nich nateče chladicí kapalina přes vodní pumpu. Obojí neřešeno může vést až k fatálními selhání.| Zdroj: Svět motorů
  • Rozvody se jen málokdy dožijí udávaných 210 000 km. Buď je začne strouhat bok napínací kladky, nebo do nich nateče chladicí kapalina přes vodní pumpu. Obojí neřešeno může vést až k fatálními selhání.
    Rozvody se jen málokdy dožijí udávaných 210 000 km. Buď je začne strouhat bok napínací kladky, nebo do nich nateče chladicí kapalina přes vodní pumpu. Obojí neřešeno může vést až k fatálními selhání.| Zdroj: Svět motorů
  • Rozvody se jen málokdy dožijí udávaných 210 000 km. Buď je začne strouhat bok napínací kladky, nebo do nich nateče chladicí kapalina přes vodní pumpu. Obojí neřešeno může vést až k fatálními selhání.
    Rozvody se jen málokdy dožijí udávaných 210 000 km. Buď je začne strouhat bok napínací kladky, nebo do nich nateče chladicí kapalina přes vodní pumpu. Obojí neřešeno může vést až k fatálními selhání.| Zdroj: Svět motorů
  • Dost se nazlobilo startovací tlačítko, které trpí vlhkem v interiéru. Obsahuje čtyři mikrospínače, propojit stačí aspoň jeden z nich. Takže když superb nechce nastartovat, zkoušejte mačkat na různých místech plochy tlačítka.
    Dost se nazlobilo startovací tlačítko, které trpí vlhkem v interiéru. Obsahuje čtyři mikrospínače, propojit stačí aspoň jeden z nich. Takže když superb nechce nastartovat, zkoušejte mačkat na různých místech plochy tlačítka.| Zdroj: Svět motorů
  • Dost se nazlobilo startovací tlačítko, které trpí vlhkem v interiéru. Obsahuje čtyři mikrospínače, propojit stačí aspoň jeden z nich. Takže když superb nechce nastartovat, zkoušejte mačkat na různých místech plochy tlačítka.
    Dost se nazlobilo startovací tlačítko, které trpí vlhkem v interiéru. Obsahuje čtyři mikrospínače, propojit stačí aspoň jeden z nich. Takže když superb nechce nastartovat, zkoušejte mačkat na různých místech plochy tlačítka.| Zdroj: Svět motorů
  • Dost se nazlobilo startovací tlačítko, které trpí vlhkem v interiéru. Obsahuje čtyři mikrospínače, propojit stačí aspoň jeden z nich. Takže když superb nechce nastartovat, zkoušejte mačkat na různých místech plochy tlačítka.
    Dost se nazlobilo startovací tlačítko, které trpí vlhkem v interiéru. Obsahuje čtyři mikrospínače, propojit stačí aspoň jeden z nich. Takže když superb nechce nastartovat, zkoušejte mačkat na různých místech plochy tlačítka.| Zdroj: Svět motorů
  • Vozy vyrobené do června 2019 mají radar montovaný na chladičovou stěnu, jehož směr se dá seřídit. Od faceliftu je uchycen k masce a jakékoliv problémy se zaměřením vyústí v drahou výměnu nárazníku.
    Vozy vyrobené do června 2019 mají radar montovaný na chladičovou stěnu, jehož směr se dá seřídit. Od faceliftu je uchycen k masce a jakékoliv problémy se zaměřením vyústí v drahou výměnu nárazníku.| Zdroj: Svět motorů
  • Vozy vyrobené do června 2019 mají radar montovaný na chladičovou stěnu, jehož směr se dá seřídit. Od faceliftu je uchycen k masce a jakékoliv problémy se zaměřením vyústí v drahou výměnu nárazníku.
    Vozy vyrobené do června 2019 mají radar montovaný na chladičovou stěnu, jehož směr se dá seřídit. Od faceliftu je uchycen k masce a jakékoliv problémy se zaměřením vyústí v drahou výměnu nárazníku.| Zdroj: Svět motorů
  • Vozy vyrobené do června 2019 mají radar montovaný na chladičovou stěnu, jehož směr se dá seřídit. Od faceliftu je uchycen k masce a jakékoliv problémy se zaměřením vyústí v drahou výměnu nárazníku.
    Vozy vyrobené do června 2019 mají radar montovaný na chladičovou stěnu, jehož směr se dá seřídit. Od faceliftu je uchycen k masce a jakékoliv problémy se zaměřením vyústí v drahou výměnu nárazníku.| Zdroj: Svět motorů
  • Vozy vyrobené do června 2019 mají radar montovaný na chladičovou stěnu, jehož směr se dá seřídit. Od faceliftu je uchycen k masce a jakékoliv problémy se zaměřením vyústí v drahou výměnu nárazníku.
    Vozy vyrobené do června 2019 mají radar montovaný na chladičovou stěnu, jehož směr se dá seřídit. Od faceliftu je uchycen k masce a jakékoliv problémy se zaměřením vyústí v drahou výměnu nárazníku.| Zdroj: Svět motorů
  • Velikou výhodou vozu je sklopné tažné zařízení, u čtyřkolek až na dvě tuny. Bohužel s ním u kusů před faceliftem přijdete o klapky před chladičem.
    Velikou výhodou vozu je sklopné tažné zařízení, u čtyřkolek až na dvě tuny. Bohužel s ním u kusů před faceliftem přijdete o klapky před chladičem.| Zdroj: Svět motorů
  • Vůz jezdil celou dobu na palivo Verva Diesel od Benziny, dnes Orlen. Proto jsou vstřikovače stále jako nové a i fi ltr pevných částic je nespalitelným popílkem zanesený pouze z poloviny.
    Vůz jezdil celou dobu na palivo Verva Diesel od Benziny, dnes Orlen. Proto jsou vstřikovače stále jako nové a i fi ltr pevných částic je nespalitelným popílkem zanesený pouze z poloviny.| Zdroj: Svět motorů
  • Taktéž u volantu je estetické opotřebení minimální
    Taktéž u volantu je estetické opotřebení minimální| Zdroj: Svět motorů
  • Když natankujete plnou nádrž 66 l, zobrazí ukazatel dojezdu hodnoty přes 1100 km. Jsou zcela reálné, auto nikdy netankovalo dřív než po 1000 km.
    Když natankujete plnou nádrž 66 l, zobrazí ukazatel dojezdu hodnoty přes 1100 km. Jsou zcela reálné, auto nikdy netankovalo dřív než po 1000 km.| Zdroj: Svět motorů
  • V protikorozní ochraně dílů podvozku by měl český výrobce přidat. Sůl českých dálnic způsobila, že excentry nastavení geometrie takřka nejdou povolit.
    V protikorozní ochraně dílů podvozku by měl český výrobce přidat. Sůl českých dálnic způsobila, že excentry nastavení geometrie takřka nejdou povolit.| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Superb III
    Škoda Superb III| Zdroj: Svět motorů
  • Jeden ze dvou deštníků ve dveřích se v průběhu 200 000 km rozpadl a musel být vyměněn
    Jeden ze dvou deštníků ve dveřích se v průběhu 200 000 km rozpadl a musel být vyměněn| Zdroj: Svět motorů
  • Aktivní klapky před chladičem zásadně zlepšovaly aerodynamiku, bohužel s faceliftem v roce 2019 zmizely
    Aktivní klapky před chladičem zásadně zlepšovaly aerodynamiku, bohužel s faceliftem v roce 2019 zmizely| Zdroj: Svět motorů
  • Jako mimořádně odolné se projevilo čalounění sedaček. Kdyby někdo vůz stočil na 80 000 km, nemáte čím to rozporovat.
    Jako mimořádně odolné se projevilo čalounění sedaček. Kdyby někdo vůz stočil na 80 000 km, nemáte čím to rozporovat.| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Superb III
    Škoda Superb III| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Superb III
    Škoda Superb III| Zdroj: Svět motorů
Škoda Superb III
Škoda Superb III (2015–2019)
Škoda Superb III (2019–2024)
V říjnu roku 2017 přišly nové generace palubního infotainmentu MIB 2.5 v celoskleněném provedení s novými funkcemi. Interiér faceliftu z roku 2019 se pak už zásadně neliší.
Takto vypadal uvnitř Superb Style s příplatkovým koženým čalouněním do roku 2017. Laurin & Klement měl tehdy vždy hnědou kůži.
V červnu roku 2019 byl při faceliftu motor 2.0 TDI/110 kW nahrazen novým provedením Evo. Má vyšší točivý moment, zase menší spotřebu, ale více trpí úniky provozních kapalin.
Verze Combi má zavazadelník větší jen o něco: 660 místo 625 litrů. O pěkný kus horší má však aerodynamiku. Kdo jezdí hodně po dálnici, udělá lépe s liftbackem, zvaným limuzína.
Bez magického tlačítka přitom kusy s převodovkou DSG až do roku 2019 neumějí plachtit.
Volba jízdních režimů Driving Mode Select byla za příplatek 3200 Kč a často se na ni zapomnělo.
Známou předností velké škodovky je zavazadelník. Kvůli velkému vstupnímu otvoru má však karosérie liftbacku kompromisní tuhost a není dobré dávat na ní například tvrdší tlumiče.
Zařízení na zaměření radaru a kamery už mívají i lepší nezávislé servisy. Na snímku práce s přístrojem Bosch DAS 3000 z našeho nedávného videa.
Když silentbloky přední nápravy dlouho vržou a bouchají, mohou se i za jízdy vylisovat z remene. Naštěstí nemá jak vypadnout, ale zničí vám podmotorový rám (nápravnici) za 10 708 Kč.
Některé nezávislé servisy už laborují s vodním čerpadlem z Volkswagenu Transporter, které nemá vypínací clonku. Výměnou za mírně pomalejší ohřívání motoru a vyšší emise by měla být spolehlivější funkce.
Rozvody se jen málokdy dožijí udávaných 210 000 km. Buď je začne strouhat bok napínací kladky, nebo do nich nateče chladicí kapalina přes vodní pumpu. Obojí neřešeno může vést až k fatálními selhání.
Rozvody se jen málokdy dožijí udávaných 210 000 km. Buď je začne strouhat bok napínací kladky, nebo do nich nateče chladicí kapalina přes vodní pumpu. Obojí neřešeno může vést až k fatálními selhání.
Rozvody se jen málokdy dožijí udávaných 210 000 km. Buď je začne strouhat bok napínací kladky, nebo do nich nateče chladicí kapalina přes vodní pumpu. Obojí neřešeno může vést až k fatálními selhání.
Dost se nazlobilo startovací tlačítko, které trpí vlhkem v interiéru. Obsahuje čtyři mikrospínače, propojit stačí aspoň jeden z nich. Takže když superb nechce nastartovat, zkoušejte mačkat na různých místech plochy tlačítka.
Dost se nazlobilo startovací tlačítko, které trpí vlhkem v interiéru. Obsahuje čtyři mikrospínače, propojit stačí aspoň jeden z nich. Takže když superb nechce nastartovat, zkoušejte mačkat na různých místech plochy tlačítka.
Dost se nazlobilo startovací tlačítko, které trpí vlhkem v interiéru. Obsahuje čtyři mikrospínače, propojit stačí aspoň jeden z nich. Takže když superb nechce nastartovat, zkoušejte mačkat na různých místech plochy tlačítka.
Vozy vyrobené do června 2019 mají radar montovaný na chladičovou stěnu, jehož směr se dá seřídit. Od faceliftu je uchycen k masce a jakékoliv problémy se zaměřením vyústí v drahou výměnu nárazníku.
Vozy vyrobené do června 2019 mají radar montovaný na chladičovou stěnu, jehož směr se dá seřídit. Od faceliftu je uchycen k masce a jakékoliv problémy se zaměřením vyústí v drahou výměnu nárazníku.
Vozy vyrobené do června 2019 mají radar montovaný na chladičovou stěnu, jehož směr se dá seřídit. Od faceliftu je uchycen k masce a jakékoliv problémy se zaměřením vyústí v drahou výměnu nárazníku.
Vozy vyrobené do června 2019 mají radar montovaný na chladičovou stěnu, jehož směr se dá seřídit. Od faceliftu je uchycen k masce a jakékoliv problémy se zaměřením vyústí v drahou výměnu nárazníku.
Velikou výhodou vozu je sklopné tažné zařízení, u čtyřkolek až na dvě tuny. Bohužel s ním u kusů před faceliftem přijdete o klapky před chladičem.
Vůz jezdil celou dobu na palivo Verva Diesel od Benziny, dnes Orlen. Proto jsou vstřikovače stále jako nové a i fi ltr pevných částic je nespalitelným popílkem zanesený pouze z poloviny.
Taktéž u volantu je estetické opotřebení minimální
Když natankujete plnou nádrž 66 l, zobrazí ukazatel dojezdu hodnoty přes 1100 km. Jsou zcela reálné, auto nikdy netankovalo dřív než po 1000 km.
V protikorozní ochraně dílů podvozku by měl český výrobce přidat. Sůl českých dálnic způsobila, že excentry nastavení geometrie takřka nejdou povolit.
Škoda Superb III
Jeden ze dvou deštníků ve dveřích se v průběhu 200 000 km rozpadl a musel být vyměněn
Aktivní klapky před chladičem zásadně zlepšovaly aerodynamiku, bohužel s faceliftem v roce 2019 zmizely
Jako mimořádně odolné se projevilo čalounění sedaček. Kdyby někdo vůz stočil na 80 000 km, nemáte čím to rozporovat.
Škoda Superb III
Škoda Superb III