Peugeot 206 CC (2003)|
Zdroj: Auto Tip/Jiří Křenek
Peugeot 206 CC (2003)|
Zdroj: Auto Tip/Jiří Křenek
Peugeot 206 je jedním ze tří malých aut s nejhezčím interiérem. Těmi dalšími jsou první Renault Clio a minulý Ford Fiesta.|
Zdroj: Auto Tip/Jiří Křenek
Peugeot 206 CC (2003)|
Zdroj: Auto Tip/Jiří Křenek
206 CC stálo na vrcholu potravního řetězce řady 206, Výbava bývá často velmi bohatá s až překvapivými prvky. Na přání mohla být i integrovaná navigace. Příplatkové kožené čalounění bylo k mání v mnoha odstínech.|
Zdroj: Auto Tip/Jiří Křenek
Peugeot 206 CC (2003)|
Zdroj: Auto Tip/Jiří Křenek
Peugeot 206 CC (2003)|
Zdroj: Auto Tip/Jiří Křenek
Elektrohydraulická střecha se musí nejprve odjistit u rámu čelního skla. Pak už jen stačí držet tlačítko.|
Zdroj: Auto Tip/Jiří Křenek
Peugeot 206 CC (2003)|
Zdroj: Auto Tip/Jiří Křenek
Peugeot 206 CC (2003)|
Zdroj: Auto Tip/Jiří Křenek
Peugeot 206 CC (2003)|
Zdroj: Auto Tip/Jiří Křenek
Peugeot 206 CC (2003)|
Zdroj: Auto Tip/Jiří Křenek
Peugeot 206 CC (2003)|
Zdroj: Auto Tip/Jiří Křenek
Po otočení klíčkem v zapalování se objeví okamžité množství oleje v motoru (čtverečkové segmenty). Nechybí ani teploměr oleje.|
Zdroj: acz
Peugeot 206 CC|
Zdroj: acz
Peugeot 206 CC|
Zdroj: acz
Peugeot 206 CC|
Zdroj: acz
Peugeot 206 CC|
Zdroj: acz
Hliníková hlava páky v zimě studí.|
Zdroj: acz
Peugeot 206 CC|
Zdroj: acz
Peugeot 206 CC|
Zdroj: acz
Peugeot 206 CC|
Zdroj: acz
Peugeot 206 CC|
Zdroj: acz
Peugeot 206 CC|
Zdroj: acz
Peugeot 206 CC|
Zdroj: acz
206 CC lze díky pevné střeše používat bez problémů také v zimě|
Zdroj: acz
Peugeot 206 CC|
Zdroj: acz
Peugeot 206 CC|
Zdroj: acz
Se staženou střechou se zavazadelník zmenší. Zbude jen prostor pod roletou. Tu pokud nemáte vytaženou, nelze střechu stáhnout.|
Zdroj: acz
Peugeot 206 CC|
Zdroj: acz
Peugeot 206 CC|
Zdroj: acz
Peugeot 206 CC|
Zdroj: acz
Peugeot 206 CC|
Zdroj: acz
Menší zážehový motor (na snímku) byl v přídi skloněný dopředu, dvoulitr dozadu|
Zdroj: acz
Peugeot 206 CC|
Zdroj: acz
Peugeot 206 CC|
Zdroj: acz
Peugeot 206 CC|
Zdroj: acz
Jedním z tajemství přesného řízení starých peugeotů je konstrukce přední nápravy. Rameno vypadá jak ze závodního auta. Čep ale není výměnný samostatně.|
Zdroj: acz
Peugeot 206 CC|
Zdroj: acz
Peugeot 206 CC|
Zdroj: acz
Podlahový rošt vyztužují čtyři dodatečné tyčové profi ly přišroubované k podlaze|
Zdroj: acz
Zadní náprava je původní konstrukce. Po letech může vyžadovat pozornost.|
Zdroj: acz