Ojetý Mercedes-Benz E řady 210: Kvůli korozi bude drahý

2/34
Přehled fotografií
Zavřít
  • Mercedes-Benz E řada 210
    Mercedes-Benz E řada 210| Zdroj: Svět motorů
  • Mercedes-Benz E řada 210
    Mercedes-Benz E řada 210| Zdroj: Svět motorů
  • Mercedes-Benz E řada 210
    Mercedes-Benz E řada 210| Zdroj: Svět motorů
  • Obrovským kladem vozu je dokonale ergonomický, vysoce estetický a perfektně zpracovaný interiér
    Obrovským kladem vozu je dokonale ergonomický, vysoce estetický a perfektně zpracovaný interiér| Zdroj: Svět motorů
  • Motor E230
    Motor E230| Zdroj: Svět motorů
  • Motor E240
    Motor E240| Zdroj: Svět motorů
  • Motor E300 Turbodiesel
    Motor E300 Turbodiesel| Zdroj: Svět motorů
  • Motor E55 AMG
    Motor E55 AMG| Zdroj: Svět motorů
  • Kombi se ne každému líbí, ale se samočinným udržováním světlé výšky a zavazadelníkem o objemu 600 l se zcela rovnou plochou je to neuvěřitelný stěhovák, v němž na dovolené v pohodě přespíte
    Kombi se ne každému líbí, ale se samočinným udržováním světlé výšky a zavazadelníkem o objemu 600 l se zcela rovnou plochou je to neuvěřitelný stěhovák, v němž na dovolené v pohodě přespíte| Zdroj: Svět motorů
  • Kombi se ne každému líbí, ale se samočinným udržováním světlé výšky a zavazadelníkem o objemu 600 l se zcela rovnou plochou je to neuvěřitelný stěhovák, v němž na dovolené v pohodě přespíte
    Kombi se ne každému líbí, ale se samočinným udržováním světlé výšky a zavazadelníkem o objemu 600 l se zcela rovnou plochou je to neuvěřitelný stěhovák, v němž na dovolené v pohodě přespíte| Zdroj: Svět motorů
  • Jediné provedení řady 210, které trochu drží cenu, je vrcholné E55 AMG s motorem M113 převrtaným na 5,4 litru a s výkonem 260 kW.
    Jediné provedení řady 210, které trochu drží cenu, je vrcholné E55 AMG s motorem M113 převrtaným na 5,4 litru a s výkonem 260 kW.| Zdroj: Svět motorů
  • Proti ostatní osmiválcové německé konkurenci jsou však částky přesto velmi nízké.
    Proti ostatní osmiválcové německé konkurenci jsou však částky přesto velmi nízké.| Zdroj: Svět motorů
  • Tohoto krasavce koupíte za 384 560 Kč.
    Tohoto krasavce koupíte za 384 560 Kč.| Zdroj: Svět motorů
  • Xenonové světlomety, na které byl výrobce hodně hrdý, se v praxi projevily jako velmi nekvalitní, respektive nepřizpůsobené pro celodenní svícení. Vypálí se v nich úplně vše – parabola, zpětné zrcátko i krycí sklo.
    Xenonové světlomety, na které byl výrobce hodně hrdý, se v praxi projevily jako velmi nekvalitní, respektive nepřizpůsobené pro celodenní svícení. Vypálí se v nich úplně vše – parabola, zpětné zrcátko i krycí sklo.| Zdroj: Svět motorů
  • Kvůli nespolehlivosti infračerveným paprskem ovládaných spínacích skříněk a elektrických zámků volantu si cestovatelé s řadou 210 vyrobenou po roce 1997 musí vozit tuto kompletní sadu včetně řídicí jednotky. Všechny vyobrazené součásti totiž spojuje jeden kód imobilizéru.
    Kvůli nespolehlivosti infračerveným paprskem ovládaných spínacích skříněk a elektrických zámků volantu si cestovatelé s řadou 210 vyrobenou po roce 1997 musí vozit tuto kompletní sadu včetně řídicí jednotky. Všechny vyobrazené součásti totiž spojuje jeden kód imobilizéru.| Zdroj: Svět motorů
  • Starý kulový čep, který se podařilo vyndat i se středicím kolíkem. Častěji se ulomí, zůstane v těhlici, a pokud jej mechanik neodvrtá, blokuje správnou montáž nového čepu.
    Starý kulový čep, který se podařilo vyndat i se středicím kolíkem. Častěji se ulomí, zůstane v těhlici, a pokud jej mechanik neodvrtá, blokuje správnou montáž nového čepu.| Zdroj: Svět motorů
  • Tento krásný osmiválec E430 o výkonu 205 kW s pěknou výbavou včetně kůže z řady Designo je teď v německé inzerci za 8950 eur, to máte 227 000 Kč.
    Tento krásný osmiválec E430 o výkonu 205 kW s pěknou výbavou včetně kůže z řady Designo je teď v německé inzerci za 8950 eur, to máte 227 000 Kč.| Zdroj: Svět motorů
  • Ceny i nejhezčích „masařek“ zkrátka nyní lížou dno.
    Ceny i nejhezčích „masařek“ zkrátka nyní lížou dno.| Zdroj: Svět motorů
  • Ceny i nejhezčích „masařek“ zkrátka nyní lížou dno.
    Ceny i nejhezčích „masařek“ zkrátka nyní lížou dno.| Zdroj: Svět motorů
  • Koroze karoserie je pověstným problémem modelu.
    Koroze karoserie je pověstným problémem modelu.| Zdroj: Svět motorů
  • Krom viditelných míst řádí i na skrytých, jako jsou části dveří pod těsněním či zadní kapsy v rozích zavazadelníku.
    Krom viditelných míst řádí i na skrytých, jako jsou části dveří pod těsněním či zadní kapsy v rozích zavazadelníku.| Zdroj: Svět motorů
  • Ke stáří auta však patří i rez pomocných rámů náprav (na snímku zadní) či brzdových trubek.
    Ke stáří auta však patří i rez pomocných rámů náprav (na snímku zadní) či brzdových trubek.| Zdroj: Svět motorů
  • Ke stáří auta však patří i rez pomocných rámů náprav či brzdových trubek.
    Ke stáří auta však patří i rez pomocných rámů náprav či brzdových trubek.| Zdroj: Svět motorů
  • Mercedes-Benz E řada 210
    Mercedes-Benz E řada 210| Zdroj: Svět motorů
  • Mercedes-Benz E řada 210
    Mercedes-Benz E řada 210| Zdroj: Svět motorů
  • Kdokoliv vám řekne, že má Mercedes-Benz v plné výbavě, vždy lže. Takový kus, kde by někdo zaškrtal celý ceník, asi ani neexistuje, neboť proč si objednávat třeba držáky na vlaječky. Testovanému kusu do pověstného obvyklého maxima však už chybí jen pár příplatků – například kůže Designo.
    Kdokoliv vám řekne, že má Mercedes-Benz v plné výbavě, vždy lže. Takový kus, kde by někdo zaškrtal celý ceník, asi ani neexistuje, neboť proč si objednávat třeba držáky na vlaječky. Testovanému kusu do pověstného obvyklého maxima však už chybí jen pár příplatků – například kůže Designo.| Zdroj: Svět motorů
  • Na přístrojové desce překvapivě není vysleplý displej, což je jinak pravidelná závada. Buď ho už někdo nechával opravovat, nebo vůz nestával venku. Závadu nejčastěji způsobuje horké počasí.
    Na přístrojové desce překvapivě není vysleplý displej, což je jinak pravidelná závada. Buď ho už někdo nechával opravovat, nebo vůz nestával venku. Závadu nejčastěji způsobuje horké počasí.| Zdroj: Svět motorů
  • Vzhledem k najetým kilometrům nás velice překvapila těsnost všech agregátů. Z motoru vůbec neteče olej.
    Vzhledem k najetým kilometrům nás velice překvapila těsnost všech agregátů. Z motoru vůbec neteče olej.| Zdroj: Svět motorů
  • Když někdo jezdí s kombíkem, kterému unikl tlak z koulí nivomatu, tak záď nepéruje a zničí se zavěšení
    Když někdo jezdí s kombíkem, kterému unikl tlak z koulí nivomatu, tak záď nepéruje a zničí se zavěšení| Zdroj: Svět motorů
  • Vozy Michal zvedá starou destou, jejíž vidle podepře masivní konstrukcí. Na práci pak má víc místa než v těsné dílně. Na zimu je zvyklý.
    Vozy Michal zvedá starou destou, jejíž vidle podepře masivní konstrukcí. Na práci pak má víc místa než v těsné dílně. Na zimu je zvyklý.| Zdroj: Svět motorů
  • Řada 210 nabízí čtyři varianty sedaček. Ty nejvzácnější jsou takzvané ortopedické s pneumatickým dofukováním sedáku i bočnic.
    Řada 210 nabízí čtyři varianty sedaček. Ty nejvzácnější jsou takzvané ortopedické s pneumatickým dofukováním sedáku i bočnic.| Zdroj: Svět motorů
  • Přesune se testovaný vůz za čas mezi vraky, nebo bude nadále jezdit? To záleží, kolik na něj bude mít majitel času.
    Přesune se testovaný vůz za čas mezi vraky, nebo bude nadále jezdit? To záleží, kolik na něj bude mít majitel času.| Zdroj: Svět motorů
  • Michal na vůz dal nejdelší péra, která výrobce pro model nabízí, a pod ně ještě podložky. A nazul terénní pneumatiky Discovery Cooper AT3 215/55 R17. S vozem nyní dokáže zdolat jakýkoliv terén.
    Michal na vůz dal nejdelší péra, která výrobce pro model nabízí, a pod ně ještě podložky. A nazul terénní pneumatiky Discovery Cooper AT3 215/55 R17. S vozem nyní dokáže zdolat jakýkoliv terén.| Zdroj: Svět motorů
  • Čtyřkolka má jinou přední nápravu než zadokolka. Tlumič vede uvnitř péra a prochází miskou, která pružinu drží. Celá sestava je stažena uchycením tlumiče k podběhu.
    Čtyřkolka má jinou přední nápravu než zadokolka. Tlumič vede uvnitř péra a prochází miskou, která pružinu drží. Celá sestava je stažena uchycením tlumiče k podběhu.| Zdroj: Svět motorů
Mercedes-Benz E řada 210
Mercedes-Benz E řada 210
Mercedes-Benz E řada 210
Obrovským kladem vozu je dokonale ergonomický, vysoce estetický a perfektně zpracovaný interiér
Motor E230
Motor E240
Motor E300 Turbodiesel
Motor E55 AMG
Kombi se ne každému líbí, ale se samočinným udržováním světlé výšky a zavazadelníkem o objemu 600 l se zcela rovnou plochou je to neuvěřitelný stěhovák, v němž na dovolené v pohodě přespíte
Kombi se ne každému líbí, ale se samočinným udržováním světlé výšky a zavazadelníkem o objemu 600 l se zcela rovnou plochou je to neuvěřitelný stěhovák, v němž na dovolené v pohodě přespíte
Jediné provedení řady 210, které trochu drží cenu, je vrcholné E55 AMG s motorem M113 převrtaným na 5,4 litru a s výkonem 260 kW.
Proti ostatní osmiválcové německé konkurenci jsou však částky přesto velmi nízké.
Tohoto krasavce koupíte za 384 560 Kč.
Xenonové světlomety, na které byl výrobce hodně hrdý, se v praxi projevily jako velmi nekvalitní, respektive nepřizpůsobené pro celodenní svícení. Vypálí se v nich úplně vše – parabola, zpětné zrcátko i krycí sklo.
Kvůli nespolehlivosti infračerveným paprskem ovládaných spínacích skříněk a elektrických zámků volantu si cestovatelé s řadou 210 vyrobenou po roce 1997 musí vozit tuto kompletní sadu včetně řídicí jednotky. Všechny vyobrazené součásti totiž spojuje jeden kód imobilizéru.
Starý kulový čep, který se podařilo vyndat i se středicím kolíkem. Častěji se ulomí, zůstane v těhlici, a pokud jej mechanik neodvrtá, blokuje správnou montáž nového čepu.
Tento krásný osmiválec E430 o výkonu 205 kW s pěknou výbavou včetně kůže z řady Designo je teď v německé inzerci za 8950 eur, to máte 227 000 Kč.
Ceny i nejhezčích „masařek“ zkrátka nyní lížou dno.
Ceny i nejhezčích „masařek“ zkrátka nyní lížou dno.
Koroze karoserie je pověstným problémem modelu.
Krom viditelných míst řádí i na skrytých, jako jsou části dveří pod těsněním či zadní kapsy v rozích zavazadelníku.
Ke stáří auta však patří i rez pomocných rámů náprav (na snímku zadní) či brzdových trubek.
Ke stáří auta však patří i rez pomocných rámů náprav či brzdových trubek.
Mercedes-Benz E řada 210
Mercedes-Benz E řada 210
Kdokoliv vám řekne, že má Mercedes-Benz v plné výbavě, vždy lže. Takový kus, kde by někdo zaškrtal celý ceník, asi ani neexistuje, neboť proč si objednávat třeba držáky na vlaječky. Testovanému kusu do pověstného obvyklého maxima však už chybí jen pár příplatků – například kůže Designo.
Na přístrojové desce překvapivě není vysleplý displej, což je jinak pravidelná závada. Buď ho už někdo nechával opravovat, nebo vůz nestával venku. Závadu nejčastěji způsobuje horké počasí.
Vzhledem k najetým kilometrům nás velice překvapila těsnost všech agregátů. Z motoru vůbec neteče olej.
Když někdo jezdí s kombíkem, kterému unikl tlak z koulí nivomatu, tak záď nepéruje a zničí se zavěšení
Vozy Michal zvedá starou destou, jejíž vidle podepře masivní konstrukcí. Na práci pak má víc místa než v těsné dílně. Na zimu je zvyklý.
Řada 210 nabízí čtyři varianty sedaček. Ty nejvzácnější jsou takzvané ortopedické s pneumatickým dofukováním sedáku i bočnic.
Přesune se testovaný vůz za čas mezi vraky, nebo bude nadále jezdit? To záleží, kolik na něj bude mít majitel času.
Michal na vůz dal nejdelší péra, která výrobce pro model nabízí, a pod ně ještě podložky. A nazul terénní pneumatiky Discovery Cooper AT3 215/55 R17. S vozem nyní dokáže zdolat jakýkoliv terén.
Čtyřkolka má jinou přední nápravu než zadokolka. Tlumič vede uvnitř péra a prochází miskou, která pružinu drží. Celá sestava je stažena uchycením tlumiče k podběhu.