Ojetý Mercedes-Benz E řady 210: Kvůli korozi bude drahý
28
/
34
Přehled fotografií
Zavřít
Mercedes-Benz E řada 210
|
Zdroj: Svět motorů
Mercedes-Benz E řada 210
|
Zdroj: Svět motorů
Mercedes-Benz E řada 210
|
Zdroj: Svět motorů
Obrovským kladem vozu je dokonale ergonomický, vysoce estetický a perfektně zpracovaný interiér
|
Zdroj: Svět motorů
Motor E230
|
Zdroj: Svět motorů
Motor E240
|
Zdroj: Svět motorů
Motor E300 Turbodiesel
|
Zdroj: Svět motorů
Motor E55 AMG
|
Zdroj: Svět motorů
Kombi se ne každému líbí, ale se samočinným udržováním světlé výšky a zavazadelníkem o objemu 600 l se zcela rovnou plochou je to neuvěřitelný stěhovák, v němž na dovolené v pohodě přespíte
|
Zdroj: Svět motorů
Kombi se ne každému líbí, ale se samočinným udržováním světlé výšky a zavazadelníkem o objemu 600 l se zcela rovnou plochou je to neuvěřitelný stěhovák, v němž na dovolené v pohodě přespíte
|
Zdroj: Svět motorů
Jediné provedení řady 210, které trochu drží cenu, je vrcholné E55 AMG s motorem M113 převrtaným na 5,4 litru a s výkonem 260 kW.
|
Zdroj: Svět motorů
Proti ostatní osmiválcové německé konkurenci jsou však částky přesto velmi nízké.
|
Zdroj: Svět motorů
Tohoto krasavce koupíte za 384 560 Kč.
|
Zdroj: Svět motorů
Xenonové světlomety, na které byl výrobce hodně hrdý, se v praxi projevily jako velmi nekvalitní, respektive nepřizpůsobené pro celodenní svícení. Vypálí se v nich úplně vše – parabola, zpětné zrcátko i krycí sklo.
|
Zdroj: Svět motorů
Kvůli nespolehlivosti infračerveným paprskem ovládaných spínacích skříněk a elektrických zámků volantu si cestovatelé s řadou 210 vyrobenou po roce 1997 musí vozit tuto kompletní sadu včetně řídicí jednotky. Všechny vyobrazené součásti totiž spojuje jeden kód imobilizéru.
|
Zdroj: Svět motorů
Starý kulový čep, který se podařilo vyndat i se středicím kolíkem. Častěji se ulomí, zůstane v těhlici, a pokud jej mechanik neodvrtá, blokuje správnou montáž nového čepu.
|
Zdroj: Svět motorů
Tento krásný osmiválec E430 o výkonu 205 kW s pěknou výbavou včetně kůže z řady Designo je teď v německé inzerci za 8950 eur, to máte 227 000 Kč.
|
Zdroj: Svět motorů
Ceny i nejhezčích „masařek“ zkrátka nyní lížou dno.
|
Zdroj: Svět motorů
Ceny i nejhezčích „masařek“ zkrátka nyní lížou dno.
|
Zdroj: Svět motorů
Koroze karoserie je pověstným problémem modelu.
|
Zdroj: Svět motorů
Krom viditelných míst řádí i na skrytých, jako jsou části dveří pod těsněním či zadní kapsy v rozích zavazadelníku.
|
Zdroj: Svět motorů
Ke stáří auta však patří i rez pomocných rámů náprav (na snímku zadní) či brzdových trubek.
|
Zdroj: Svět motorů
Ke stáří auta však patří i rez pomocných rámů náprav či brzdových trubek.
|
Zdroj: Svět motorů
Mercedes-Benz E řada 210
|
Zdroj: Svět motorů
Mercedes-Benz E řada 210
|
Zdroj: Svět motorů
Kdokoliv vám řekne, že má Mercedes-Benz v plné výbavě, vždy lže. Takový kus, kde by někdo zaškrtal celý ceník, asi ani neexistuje, neboť proč si objednávat třeba držáky na vlaječky. Testovanému kusu do pověstného obvyklého maxima však už chybí jen pár příplatků – například kůže Designo.
|
Zdroj: Svět motorů
Na přístrojové desce překvapivě není vysleplý displej, což je jinak pravidelná závada. Buď ho už někdo nechával opravovat, nebo vůz nestával venku. Závadu nejčastěji způsobuje horké počasí.
|
Zdroj: Svět motorů
Vzhledem k najetým kilometrům nás velice překvapila těsnost všech agregátů. Z motoru vůbec neteče olej.
|
Zdroj: Svět motorů
Když někdo jezdí s kombíkem, kterému unikl tlak z koulí nivomatu, tak záď nepéruje a zničí se zavěšení
|
Zdroj: Svět motorů
Vozy Michal zvedá starou destou, jejíž vidle podepře masivní konstrukcí. Na práci pak má víc místa než v těsné dílně. Na zimu je zvyklý.
|
Zdroj: Svět motorů
Řada 210 nabízí čtyři varianty sedaček. Ty nejvzácnější jsou takzvané ortopedické s pneumatickým dofukováním sedáku i bočnic.
|
Zdroj: Svět motorů
Přesune se testovaný vůz za čas mezi vraky, nebo bude nadále jezdit? To záleží, kolik na něj bude mít majitel času.
|
Zdroj: Svět motorů
Michal na vůz dal nejdelší péra, která výrobce pro model nabízí, a pod ně ještě podložky. A nazul terénní pneumatiky Discovery Cooper AT3 215/55 R17. S vozem nyní dokáže zdolat jakýkoliv terén.
|
Zdroj: Svět motorů
Čtyřkolka má jinou přední nápravu než zadokolka. Tlumič vede uvnitř péra a prochází miskou, která pružinu drží. Celá sestava je stažena uchycením tlumiče k podběhu.
|
Zdroj: Svět motorů
Zavřít