Dovoz auta z Itálie a ze zámoří: Veterán z Jihu a přepych z USA

1/46
Přehled fotografií
Zavřít
  • Italské mýtné brány nemusí akceptovat všechny typy platebních karet. Je proto dobré mít vždy k dispozici dostatek hotovosti. Souprava s větším počtem náprav (pět náprav) se tarifi kovala v nejvyšší možné sazbě, srovnatelné s kamionem!
    Italské mýtné brány nemusí akceptovat všechny typy platebních karet. Je proto dobré mít vždy k dispozici dostatek hotovosti. Souprava s větším počtem náprav (pět náprav) se tarifi kovala v nejvyšší možné sazbě, srovnatelné s kamionem!| Zdroj: Ladislav Semián
  • Dovoz auta ze zahraničí
    Dovoz auta ze zahraničí| Zdroj: Ladislav Semián
  • Pokud se pro auto do zahraničí vydáte na vlastní pěst s návěsem, pak v případě delších vzdáleností raději počítejte s případným přenocováním. Málokdy se totiž podaří časově sladit volný čas prodávajícího s otevírací dobou úřadu. Před objednáním ubytování nezapomeňte na rozměry jízdní soupravy – třeba v Itálii může parkování dlouhých vozů s přívěsem přivodit řidiči značné komplikace.
    Pokud se pro auto do zahraničí vydáte na vlastní pěst s návěsem, pak v případě delších vzdáleností raději počítejte s případným přenocováním. Málokdy se totiž podaří časově sladit volný čas prodávajícího s otevírací dobou úřadu. Před objednáním ubytování nezapomeňte na rozměry jízdní soupravy – třeba v Itálii může parkování dlouhých vozů s přívěsem přivodit řidiči značné komplikace.| Zdroj: Ladislav Semián
  • Tenhle doklad dostanete k vyvezenému autu z Itálie. Ostatní včetně registračních značek zabaví úřad. Pokud je chcete mít jako suvenýr, nezbývá než nahlásit krádež.
    Tenhle doklad dostanete k vyvezenému autu z Itálie. Ostatní včetně registračních značek zabaví úřad. Pokud je chcete mít jako suvenýr, nezbývá než nahlásit krádež.| Zdroj: Ladislav Semián
  • Protokol o absolvování technické kontroly platí pro vývoz šest měsíců. Tento ofi ciální doklad tedy smíte použít až do letošního května. Samotná TK platí do roku 2026.
    Protokol o absolvování technické kontroly platí pro vývoz šest měsíců. Tento ofi ciální doklad tedy smíte použít až do letošního května. Samotná TK platí do roku 2026.| Zdroj: Ladislav Semián
  • Na italských informačních webech jsme se dozvěděli, že mezinárodně platný protokol o technické kontrole se povinně vydává už od 31. března 2019. Informace jsou zároveň přeneseny do digitální databáze tamního ministerstva dopravy. Není tedy žádný důvod k tomu, aby ho jiné unijní státy neuznávaly.
    Na italských informačních webech jsme se dozvěděli, že mezinárodně platný protokol o technické kontrole se povinně vydává už od 31. března 2019. Informace jsou zároveň přeneseny do digitální databáze tamního ministerstva dopravy. Není tedy žádný důvod k tomu, aby ho jiné unijní státy neuznávaly.| Zdroj: Ladislav Semián
  • Na italských informačních webech jsme se dozvěděli, že mezinárodně platný protokol o technické kontrole se povinně vydává už od 31. března 2019. Informace jsou zároveň přeneseny do digitální databáze tamního ministerstva dopravy. Není tedy žádný důvod k tomu, aby ho jiné unijní státy neuznávaly.
    Na italských informačních webech jsme se dozvěděli, že mezinárodně platný protokol o technické kontrole se povinně vydává už od 31. března 2019. Informace jsou zároveň přeneseny do digitální databáze tamního ministerstva dopravy. Není tedy žádný důvod k tomu, aby ho jiné unijní státy neuznávaly.| Zdroj: Ladislav Semián
  • Pozor na stanovené limity na převoz hotovosti v rámci EU. Překročení může vést ke zdlouhavému vysvětlování, či dokonce k zabavení prostředků, pokud neprokážete legální původ peněz.
    Pozor na stanovené limity na převoz hotovosti v rámci EU. Překročení může vést ke zdlouhavému vysvětlování, či dokonce k zabavení prostředků, pokud neprokážete legální původ peněz.| Zdroj: Ladislav Semián
  • Najít v malém, ale auty přeplněném městě místo k zaparkování skoro dvanáctimetrové jízdní soupravy je většinou obrovský problém
    Najít v malém, ale auty přeplněném městě místo k zaparkování skoro dvanáctimetrové jízdní soupravy je většinou obrovský problém| Zdroj: Ladislav Semián
  • Takzvaná dovozová technická se u nás netýká jen motorových vozidel, ale stejně jako v případě pravidelných kontrol i přívěsů
    Takzvaná dovozová technická se u nás netýká jen motorových vozidel, ale stejně jako v případě pravidelných kontrol i přívěsů| Zdroj: Ladislav Semián
  • případě nezakrytého přívěsu je každá zastávka pro přepravovaný náklad rizikem – především kvůli vandalům a sběratelům trofejí
    případě nezakrytého přívěsu je každá zastávka pro přepravovaný náklad rizikem – především kvůli vandalům a sběratelům trofejí| Zdroj: Ladislav Semián
  • Cesta pětimetrovým pick-upem s dlouhým přívěsem není zadarmo – přesto nám zhruba dvanáctilitrová spotřeba přijde relativně příznivá
    Cesta pětimetrovým pick-upem s dlouhým přívěsem není zadarmo – přesto nám zhruba dvanáctilitrová spotřeba přijde relativně příznivá| Zdroj: Ladislav Semián
  • Dovoz auta ze zahraničí
    Dovoz auta ze zahraničí| Zdroj: Ladislav Semián
  • Když dorazí vyškolený technik k zahraničnímu prodejci, auto nejprve důkladně prohlédne a veškerá objevená poškození ihned nahlásí zákazníkovi
    Když dorazí vyškolený technik k zahraničnímu prodejci, auto nejprve důkladně prohlédne a veškerá objevená poškození ihned nahlásí zákazníkovi| Zdroj: Ladislav Semián
  • Když dorazí vyškolený technik k zahraničnímu prodejci, auto nejprve důkladně prohlédne a veškerá objevená poškození ihned nahlásí zákazníkovi
    Když dorazí vyškolený technik k zahraničnímu prodejci, auto nejprve důkladně prohlédne a veškerá objevená poškození ihned nahlásí zákazníkovi| Zdroj: Ladislav Semián
  • Dovoz auta ze zahraničí
    Dovoz auta ze zahraničí| Zdroj: Ladislav Semián
  • Dovoz auta ze zahraničí
    Dovoz auta ze zahraničí| Zdroj: Ladislav Semián
  • Dovoz auta ze zahraničí
    Dovoz auta ze zahraničí| Zdroj: Ladislav Semián
  • Dovoz auta ze zahraničí
    Dovoz auta ze zahraničí| Zdroj: Ladislav Semián
  • Dovoz auta ze zahraničí
    Dovoz auta ze zahraničí| Zdroj: Ladislav Semián
  • Dovoz auta ze zahraničí
    Dovoz auta ze zahraničí| Zdroj: Ladislav Semián
  • Dovoz auta ze zahraničí
    Dovoz auta ze zahraničí| Zdroj: Ladislav Semián
  • Dovoz auta ze zahraničí
    Dovoz auta ze zahraničí| Zdroj: Ladislav Semián
  • Dovoz auta ze zahraničí
    Dovoz auta ze zahraničí| Zdroj: Ladislav Semián
  • Vzhledově zajímavé, neokoukané a nenáročné miniauto s minimálním nájezdem – pro takový typ ojetiny bychom se na vlastní pěst klidně vydali sami. Naopak při oslovení importérské firmy už půjde o drahý špás, který se u takového auta nikomu nevyplatí.
    Vzhledově zajímavé, neokoukané a nenáročné miniauto s minimálním nájezdem – pro takový typ ojetiny bychom se na vlastní pěst klidně vydali sami. Naopak při oslovení importérské firmy už půjde o drahý špás, který se u takového auta nikomu nevyplatí.| Zdroj: mobile.de
  • Vzhledově zajímavé, neokoukané a nenáročné miniauto s minimálním nájezdem – pro takový typ ojetiny bychom se na vlastní pěst klidně vydali sami. Naopak při oslovení importérské firmy už půjde o drahý špás, který se u takového auta nikomu nevyplatí.
    Vzhledově zajímavé, neokoukané a nenáročné miniauto s minimálním nájezdem – pro takový typ ojetiny bychom se na vlastní pěst klidně vydali sami. Naopak při oslovení importérské firmy už půjde o drahý špás, který se u takového auta nikomu nevyplatí.| Zdroj: mobile.de
  • Vzhledově zajímavé, neokoukané a nenáročné miniauto s minimálním nájezdem – pro takový typ ojetiny bychom se na vlastní pěst klidně vydali sami. Naopak při oslovení importérské firmy už půjde o drahý špás, který se u takového auta nikomu nevyplatí.
    Vzhledově zajímavé, neokoukané a nenáročné miniauto s minimálním nájezdem – pro takový typ ojetiny bychom se na vlastní pěst klidně vydali sami. Naopak při oslovení importérské firmy už půjde o drahý špás, který se u takového auta nikomu nevyplatí.| Zdroj: mobile.de
  • Vzhledově zajímavé, neokoukané a nenáročné miniauto s minimálním nájezdem – pro takový typ ojetiny bychom se na vlastní pěst klidně vydali sami. Naopak při oslovení importérské firmy už půjde o drahý špás, který se u takového auta nikomu nevyplatí.
    Vzhledově zajímavé, neokoukané a nenáročné miniauto s minimálním nájezdem – pro takový typ ojetiny bychom se na vlastní pěst klidně vydali sami. Naopak při oslovení importérské firmy už půjde o drahý špás, který se u takového auta nikomu nevyplatí.| Zdroj: mobile.de
  • Auta ze Západu se k nám individuálně importovala už za socialismu, a to ojetá i nová. Tenkrát se však často vymýšlely složité kličky typu zahraničního svatebního daru.
    Auta ze Západu se k nám individuálně importovala už za socialismu, a to ojetá i nová. Tenkrát se však často vymýšlely složité kličky typu zahraničního svatebního daru.| Zdroj: Svět motorů
  • Než červený mercedes doputoval k prvnímu evropskému majiteli, musel lodí přebrodit půl světa. Zbytek dojel z námořního přístavu na podvalníku.
    Než červený mercedes doputoval k prvnímu evropskému majiteli, musel lodí přebrodit půl světa. Zbytek dojel z námořního přístavu na podvalníku.| Zdroj: Ladislav Semián
  • Na počátku zdlouhavého příběhu koupě vzácného roadsteru stál tenhle nenápadný inzerát z amerického regionálního webu
    Na počátku zdlouhavého příběhu koupě vzácného roadsteru stál tenhle nenápadný inzerát z amerického regionálního webu| Zdroj: Ladislav Semián
  • Takovouhle mezikontinentální plavbu si mnozí nedopřejí nikdy v životě. O to zajímavější je případ, kdy ji nadšenec dopřeje autu.
    Takovouhle mezikontinentální plavbu si mnozí nedopřejí nikdy v životě. O to zajímavější je případ, kdy ji nadšenec dopřeje autu.| Zdroj: Ladislav Semián
  • Ladislav Semián věděl, že kupuje unikát, a proto se nebál zariskovat. Po celé roky tak znal vůz jen z fotografi í zasílaných z Ameriky. I odborníci mu však k volbě auta přitakávali.
    Ladislav Semián věděl, že kupuje unikát, a proto se nebál zariskovat. Po celé roky tak znal vůz jen z fotografi í zasílaných z Ameriky. I odborníci mu však k volbě auta přitakávali.| Zdroj: Ladislav Semián
  • Ladislav Semián věděl, že kupuje unikát, a proto se nebál zariskovat. Po celé roky tak znal vůz jen z fotografi í zasílaných z Ameriky. I odborníci mu však k volbě auta přitakávali.
    Ladislav Semián věděl, že kupuje unikát, a proto se nebál zariskovat. Po celé roky tak znal vůz jen z fotografi í zasílaných z Ameriky. I odborníci mu však k volbě auta přitakávali.| Zdroj: Ladislav Semián
  • Ladislav Semián věděl, že kupuje unikát, a proto se nebál zariskovat. Po celé roky tak znal vůz jen z fotografi í zasílaných z Ameriky. I odborníci mu však k volbě auta přitakávali.
    Ladislav Semián věděl, že kupuje unikát, a proto se nebál zariskovat. Po celé roky tak znal vůz jen z fotografi í zasílaných z Ameriky. I odborníci mu však k volbě auta přitakávali.| Zdroj: Ladislav Semián
  • Jeden z nejhorších případů byrokracie, s nímž jsme se kdy setkali: Německý úředník hnal českého majitele s naloženým podvalníkem skoro tisíc kilometrů jen kvůli tomu, aby si školním pravítkem bez jakékoliv kalibrace přeměřil velikost rámečku zadní značky…
    Jeden z nejhorších případů byrokracie, s nímž jsme se kdy setkali: Německý úředník hnal českého majitele s naloženým podvalníkem skoro tisíc kilometrů jen kvůli tomu, aby si školním pravítkem bez jakékoliv kalibrace přeměřil velikost rámečku zadní značky…| Zdroj: Ladislav Semián
  • Českých značek se mercedes dočkal až po letech. Nejprve ho měl zdejší majitel přihlášený v Německu. I takové neuvěřitelnosti jsou možné.
    Českých značek se mercedes dočkal až po letech. Nejprve ho měl zdejší majitel přihlášený v Německu. I takové neuvěřitelnosti jsou možné.| Zdroj: Ladislav Semián
  • Českých značek se mercedes dočkal až po letech. Nejprve ho měl zdejší majitel přihlášený v Německu. I takové neuvěřitelnosti jsou možné.
    Českých značek se mercedes dočkal až po letech. Nejprve ho měl zdejší majitel přihlášený v Německu. I takové neuvěřitelnosti jsou možné.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Dovoz auta ze zahraničí
    Dovoz auta ze zahraničí| Zdroj: Ladislav Semián
  • Mercedes-Benz SL 55 AMG
    Mercedes-Benz SL 55 AMG| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Mercedes-Benz SL 55 AMG
    Mercedes-Benz SL 55 AMG| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Mercedes-Benz SL 55 AMG
    Mercedes-Benz SL 55 AMG| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Mercedes-Benz SL 55 AMG
    Mercedes-Benz SL 55 AMG| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Mercedes-Benz SL 55 AMG
    Mercedes-Benz SL 55 AMG| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Tenhle pohled pod kapotu znají spíš příznivci mladšího roadsteru R 230. V případě minulé generace R 129 se vzácné verze SL 55 AMG dočkalo 65 kusů.
    Tenhle pohled pod kapotu znají spíš příznivci mladšího roadsteru R 230. V případě minulé generace R 129 se vzácné verze SL 55 AMG dočkalo 65 kusů.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
  • Mercedes-Benz SL 55 AMG
    Mercedes-Benz SL 55 AMG| Zdroj: Auto Tip Klassik/Milan Veselý
Italské mýtné brány nemusí akceptovat všechny typy platebních karet. Je proto dobré mít vždy k dispozici dostatek hotovosti. Souprava s větším počtem náprav (pět náprav) se tarifi kovala v nejvyšší možné sazbě, srovnatelné s kamionem!
Dovoz auta ze zahraničí
Pokud se pro auto do zahraničí vydáte na vlastní pěst s návěsem, pak v případě delších vzdáleností raději počítejte s případným přenocováním. Málokdy se totiž podaří časově sladit volný čas prodávajícího s otevírací dobou úřadu. Před objednáním ubytování nezapomeňte na rozměry jízdní soupravy – třeba v Itálii může parkování dlouhých vozů s přívěsem přivodit řidiči značné komplikace.
Tenhle doklad dostanete k vyvezenému autu z Itálie. Ostatní včetně registračních značek zabaví úřad. Pokud je chcete mít jako suvenýr, nezbývá než nahlásit krádež.
Protokol o absolvování technické kontroly platí pro vývoz šest měsíců. Tento ofi ciální doklad tedy smíte použít až do letošního května. Samotná TK platí do roku 2026.
Na italských informačních webech jsme se dozvěděli, že mezinárodně platný protokol o technické kontrole se povinně vydává už od 31. března 2019. Informace jsou zároveň přeneseny do digitální databáze tamního ministerstva dopravy. Není tedy žádný důvod k tomu, aby ho jiné unijní státy neuznávaly.
Na italských informačních webech jsme se dozvěděli, že mezinárodně platný protokol o technické kontrole se povinně vydává už od 31. března 2019. Informace jsou zároveň přeneseny do digitální databáze tamního ministerstva dopravy. Není tedy žádný důvod k tomu, aby ho jiné unijní státy neuznávaly.
Pozor na stanovené limity na převoz hotovosti v rámci EU. Překročení může vést ke zdlouhavému vysvětlování, či dokonce k zabavení prostředků, pokud neprokážete legální původ peněz.
Najít v malém, ale auty přeplněném městě místo k zaparkování skoro dvanáctimetrové jízdní soupravy je většinou obrovský problém
Takzvaná dovozová technická se u nás netýká jen motorových vozidel, ale stejně jako v případě pravidelných kontrol i přívěsů
případě nezakrytého přívěsu je každá zastávka pro přepravovaný náklad rizikem – především kvůli vandalům a sběratelům trofejí
Cesta pětimetrovým pick-upem s dlouhým přívěsem není zadarmo – přesto nám zhruba dvanáctilitrová spotřeba přijde relativně příznivá
Dovoz auta ze zahraničí
Když dorazí vyškolený technik k zahraničnímu prodejci, auto nejprve důkladně prohlédne a veškerá objevená poškození ihned nahlásí zákazníkovi
Když dorazí vyškolený technik k zahraničnímu prodejci, auto nejprve důkladně prohlédne a veškerá objevená poškození ihned nahlásí zákazníkovi
Dovoz auta ze zahraničí
Dovoz auta ze zahraničí
Dovoz auta ze zahraničí
Dovoz auta ze zahraničí
Dovoz auta ze zahraničí
Dovoz auta ze zahraničí
Dovoz auta ze zahraničí
Dovoz auta ze zahraničí
Dovoz auta ze zahraničí
Vzhledově zajímavé, neokoukané a nenáročné miniauto s minimálním nájezdem – pro takový typ ojetiny bychom se na vlastní pěst klidně vydali sami. Naopak při oslovení importérské firmy už půjde o drahý špás, který se u takového auta nikomu nevyplatí.
Vzhledově zajímavé, neokoukané a nenáročné miniauto s minimálním nájezdem – pro takový typ ojetiny bychom se na vlastní pěst klidně vydali sami. Naopak při oslovení importérské firmy už půjde o drahý špás, který se u takového auta nikomu nevyplatí.
Vzhledově zajímavé, neokoukané a nenáročné miniauto s minimálním nájezdem – pro takový typ ojetiny bychom se na vlastní pěst klidně vydali sami. Naopak při oslovení importérské firmy už půjde o drahý špás, který se u takového auta nikomu nevyplatí.
Vzhledově zajímavé, neokoukané a nenáročné miniauto s minimálním nájezdem – pro takový typ ojetiny bychom se na vlastní pěst klidně vydali sami. Naopak při oslovení importérské firmy už půjde o drahý špás, který se u takového auta nikomu nevyplatí.
Auta ze Západu se k nám individuálně importovala už za socialismu, a to ojetá i nová. Tenkrát se však často vymýšlely složité kličky typu zahraničního svatebního daru.
Než červený mercedes doputoval k prvnímu evropskému majiteli, musel lodí přebrodit půl světa. Zbytek dojel z námořního přístavu na podvalníku.
Na počátku zdlouhavého příběhu koupě vzácného roadsteru stál tenhle nenápadný inzerát z amerického regionálního webu
Takovouhle mezikontinentální plavbu si mnozí nedopřejí nikdy v životě. O to zajímavější je případ, kdy ji nadšenec dopřeje autu.
Ladislav Semián věděl, že kupuje unikát, a proto se nebál zariskovat. Po celé roky tak znal vůz jen z fotografi í zasílaných z Ameriky. I odborníci mu však k volbě auta přitakávali.
Ladislav Semián věděl, že kupuje unikát, a proto se nebál zariskovat. Po celé roky tak znal vůz jen z fotografi í zasílaných z Ameriky. I odborníci mu však k volbě auta přitakávali.
Ladislav Semián věděl, že kupuje unikát, a proto se nebál zariskovat. Po celé roky tak znal vůz jen z fotografi í zasílaných z Ameriky. I odborníci mu však k volbě auta přitakávali.
Jeden z nejhorších případů byrokracie, s nímž jsme se kdy setkali: Německý úředník hnal českého majitele s naloženým podvalníkem skoro tisíc kilometrů jen kvůli tomu, aby si školním pravítkem bez jakékoliv kalibrace přeměřil velikost rámečku zadní značky…
Českých značek se mercedes dočkal až po letech. Nejprve ho měl zdejší majitel přihlášený v Německu. I takové neuvěřitelnosti jsou možné.
Českých značek se mercedes dočkal až po letech. Nejprve ho měl zdejší majitel přihlášený v Německu. I takové neuvěřitelnosti jsou možné.
Dovoz auta ze zahraničí
Mercedes-Benz SL 55 AMG
Mercedes-Benz SL 55 AMG
Mercedes-Benz SL 55 AMG
Mercedes-Benz SL 55 AMG
Mercedes-Benz SL 55 AMG
Tenhle pohled pod kapotu znají spíš příznivci mladšího roadsteru R 230. V případě minulé generace R 129 se vzácné verze SL 55 AMG dočkalo 65 kusů.
Mercedes-Benz SL 55 AMG