Ojetý Citroën Berlingo/Peugeot Partner III (B9): Francouzský „sharan“ za polovic

1/64
Přehled fotografií
Zavřít
  • Citroën Berlingo
    Citroën Berlingo| Zdroj: Svět motorů
  • Citroën BerlingoPalubní deska verze s manuální převodovkou má střední panel protažený níže. Všimněte si dvouzónové samočinné klimatizace.
    Citroën BerlingoPalubní deska verze s manuální převodovkou má střední panel protažený níže. Všimněte si dvouzónové samočinné klimatizace.| Zdroj: Svět motorů
  • Varianta se samočinnou převodovkou má jinak řešený středový panel. Volič robotizované manuální skříně vidíte vpravo vedle volantu.
    Varianta se samočinnou převodovkou má jinak řešený středový panel. Volič robotizované manuální skříně vidíte vpravo vedle volantu.| Zdroj: Svět motorů
  • Pokud využijete třetí řadu sedadel, nezbyde skoro žádný prostor na zavazadla. Výrobce objem kufru v téhle konfi guraci neuvádí.
    Pokud využijete třetí řadu sedadel, nezbyde skoro žádný prostor na zavazadla. Výrobce objem kufru v téhle konfi guraci neuvádí.| Zdroj: Svět motorů
  • Pokud využijete třetí řadu sedadel, nezbyde skoro žádný prostor na zavazadla. Výrobce objem kufru v téhle konfi guraci neuvádí.
    Pokud využijete třetí řadu sedadel, nezbyde skoro žádný prostor na zavazadla. Výrobce objem kufru v téhle konfi guraci neuvádí.| Zdroj: Svět motorů
  • Opakem je uspořádání, kde sedadla druhé řady sklopíte dopředu. Komfort sezení vzadu a ve druhé řadě ukazuje Eda Belšan.
    Opakem je uspořádání, kde sedadla druhé řady sklopíte dopředu. Komfort sezení vzadu a ve druhé řadě ukazuje Eda Belšan.| Zdroj: Svět motorů
  • Opakem je uspořádání, kde sedadla druhé řady sklopíte dopředu. Komfort sezení vzadu a ve druhé řadě ukazuje Eda Belšan.
    Opakem je uspořádání, kde sedadla druhé řady sklopíte dopředu. Komfort sezení vzadu a ve druhé řadě ukazuje Eda Belšan.| Zdroj: Svět motorů
  • Tříválec 1.2 Puretech se nabízel jen poslední dva roky výroby. Je velmi kompaktní a jízdně bez výhrad.
    Tříválec 1.2 Puretech se nabízel jen poslední dva roky výroby. Je velmi kompaktní a jízdně bez výhrad.| Zdroj: Svět motorů
  • Nejrozšířenějším agregátem je HDi, od roku 2015 BlueHDi.
    Nejrozšířenějším agregátem je HDi, od roku 2015 BlueHDi.| Zdroj: Svět motorů
  • Na elektrickou verzi u nás moc často nenarazíte.
    Na elektrickou verzi u nás moc často nenarazíte.| Zdroj: Svět motorů
  • Prosklená střecha Modutop
    Prosklená střecha Modutop| Zdroj: Svět motorů
  • Možnosti interiéru
    Možnosti interiéru| Zdroj: Svět motorů
  • Zadní víko má samostatně otevíratelné sklo.
    Zadní víko má samostatně otevíratelné sklo.| Zdroj: Svět motorů
  • Pouze užitková verze Van se nabízela s delší karoserií 4628 mm. Hlavní rozdíl spočívá v délce zadního převisu. Ten u delší verze činí 975 mm, u kratší s délkou 4380 mm 727 mm. Rozvor náprav 2728 mm je u obou variant stejný.
    Pouze užitková verze Van se nabízela s delší karoserií 4628 mm. Hlavní rozdíl spočívá v délce zadního převisu. Ten u delší verze činí 975 mm, u kratší s délkou 4380 mm 727 mm. Rozvor náprav 2728 mm je u obou variant stejný.| Zdroj: Svět motorů
  • Pouze užitková verze Van se nabízela s delší karoserií 4628 mm. Hlavní rozdíl spočívá v délce zadního převisu. Ten u delší verze činí 975 mm, u kratší s délkou 4380 mm 727 mm. Rozvor náprav 2728 mm je u obou variant stejný.
    Pouze užitková verze Van se nabízela s delší karoserií 4628 mm. Hlavní rozdíl spočívá v délce zadního převisu. Ten u delší verze činí 975 mm, u kratší s délkou 4380 mm 727 mm. Rozvor náprav 2728 mm je u obou variant stejný.| Zdroj: Svět motorů
  • Osobní verze Multispace se nabízela výhradně v kratší karoserii. Důvody pro to neznáme.
    Osobní verze Multispace se nabízela výhradně v kratší karoserii. Důvody pro to neznáme.| Zdroj: Svět motorů
  • Užitková varianta Van měla zadní dvoukřídlové nestejně široké dveře, které lze aretovat ve dvou krajních polohách. Všimněte si, že do nákladového prostoru lze naložit euro paletu.
    Užitková varianta Van měla zadní dvoukřídlové nestejně široké dveře, které lze aretovat ve dvou krajních polohách. Všimněte si, že do nákladového prostoru lze naložit euro paletu.| Zdroj: Svět motorů
  • Nezvykle působila v době vzniku elektrická verze Electric, ukrývající v útrobách japonskou techniku od Mitsubishi.
    Nezvykle působila v době vzniku elektrická verze Electric, ukrývající v útrobách japonskou techniku od Mitsubishi.| Zdroj: Svět motorů
  • Po letech představuje jeden z problémů jednotka BSM. Je to vlastně modifikovaná pojistková skříňka v motorovém prostoru. Zatímco pojistky u ní normálně vyměníte, relátka jsou její nedílnou součástí a to je problém, pokud elektrika žije vlastním životem. Důležité je mít přesný typ jednotky BSM označený písmenem a číslem (zde L11).
    Po letech představuje jeden z problémů jednotka BSM. Je to vlastně modifikovaná pojistková skříňka v motorovém prostoru. Zatímco pojistky u ní normálně vyměníte, relátka jsou její nedílnou součástí a to je problém, pokud elektrika žije vlastním životem. Důležité je mít přesný typ jednotky BSM označený písmenem a číslem (zde L11).| Zdroj: Svět motorů
  • Po letech představuje jeden z problémů jednotka BSM. Je to vlastně modifikovaná pojistková skříňka v motorovém prostoru. Zatímco pojistky u ní normálně vyměníte, relátka jsou její nedílnou součástí a to je problém, pokud elektrika žije vlastním životem. Důležité je mít přesný typ jednotky BSM označený písmenem a číslem (zde L11).
    Po letech představuje jeden z problémů jednotka BSM. Je to vlastně modifikovaná pojistková skříňka v motorovém prostoru. Zatímco pojistky u ní normálně vyměníte, relátka jsou její nedílnou součástí a to je problém, pokud elektrika žije vlastním životem. Důležité je mít přesný typ jednotky BSM označený písmenem a číslem (zde L11).| Zdroj: Svět motorů
  • Spodek motoru 1.2 Puretech s demontovanou olejovou vanou a již vyčištěným sacím košem olejového čerpadla.
    Spodek motoru 1.2 Puretech s demontovanou olejovou vanou a již vyčištěným sacím košem olejového čerpadla.| Zdroj: Svět motorů
  • Poškozený rozvodový řemen
    Poškozený rozvodový řemen| Zdroj: Svět motorů
  • Pohled na složitou hlavu čtyřválce 1.6 VTi. V detailu vratné pružiny valvetronicu, které občas praskají.
    Pohled na složitou hlavu čtyřválce 1.6 VTi. V detailu vratné pružiny valvetronicu, které občas praskají.| Zdroj: Svět motorů
  • Pohled na složitou hlavu čtyřválce 1.6 VTi. V detailu vratné pružiny valvetronicu, které občas praskají.
    Pohled na složitou hlavu čtyřválce 1.6 VTi. V detailu vratné pružiny valvetronicu, které občas praskají.| Zdroj: Svět motorů
  • Svítící kontrolky emisního systému SCR, kvůli kterým jsme museli první auto záhy po zapůjčení vrátit.
    Svítící kontrolky emisního systému SCR, kvůli kterým jsme museli první auto záhy po zapůjčení vrátit.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
    Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Kabina druhého zapůjčeného auta s manuální převodovkou ukazuje verzi ventilační soustavy s manuální klimatizací. Kožený volant byl součástí atraktivní výbavy XTR.
    Kabina druhého zapůjčeného auta s manuální převodovkou ukazuje verzi ventilační soustavy s manuální klimatizací. Kožený volant byl součástí atraktivní výbavy XTR.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Svítící kontrolky emisního systému SCR, kvůli kterým jsme museli první auto záhy po zapůjčení vrátit.
    Svítící kontrolky emisního systému SCR, kvůli kterým jsme museli první auto záhy po zapůjčení vrátit.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
    Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
    Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
    Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
    Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
    Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
    Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
    Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
    Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
    Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
    Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
    Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
    Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
    Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
    Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
    Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
    Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
    Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
    Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
    Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
    Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Motor 1.6 BlueHDi si zachoval rozvod OHC a 8 ventilů.
    Motor 1.6 BlueHDi si zachoval rozvod OHC a 8 ventilů.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
    Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
    Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
    Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
    Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
    Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
    Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Nádrž na AdBlue
    Nádrž na AdBlue| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
    Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Přední zavěšení je originální koncepce PSA
    Přední zavěšení je originální koncepce PSA| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Jednotka dávkovacího čerpadla. S nádrží na aditiva pro DPF a naftu má berlingo tři nádoby
    Jednotka dávkovacího čerpadla. S nádrží na aditiva pro DPF a naftu má berlingo tři nádoby| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Snímač NOx
    Snímač NOx| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vstřikovač močoviny
    Vstřikovač močoviny| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
    Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
    Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Berlingo má z praktických důvodů rezervu pod autem. Zadní náprava je už torzní příčka.
    Berlingo má z praktických důvodů rezervu pod autem. Zadní náprava je už torzní příčka.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Citroën Berlingo
Citroën BerlingoPalubní deska verze s manuální převodovkou má střední panel protažený níže. Všimněte si dvouzónové samočinné klimatizace.
Varianta se samočinnou převodovkou má jinak řešený středový panel. Volič robotizované manuální skříně vidíte vpravo vedle volantu.
Pokud využijete třetí řadu sedadel, nezbyde skoro žádný prostor na zavazadla. Výrobce objem kufru v téhle konfi guraci neuvádí.
Pokud využijete třetí řadu sedadel, nezbyde skoro žádný prostor na zavazadla. Výrobce objem kufru v téhle konfi guraci neuvádí.
Opakem je uspořádání, kde sedadla druhé řady sklopíte dopředu. Komfort sezení vzadu a ve druhé řadě ukazuje Eda Belšan.
Opakem je uspořádání, kde sedadla druhé řady sklopíte dopředu. Komfort sezení vzadu a ve druhé řadě ukazuje Eda Belšan.
Tříválec 1.2 Puretech se nabízel jen poslední dva roky výroby. Je velmi kompaktní a jízdně bez výhrad.
Nejrozšířenějším agregátem je HDi, od roku 2015 BlueHDi.
Na elektrickou verzi u nás moc často nenarazíte.
Prosklená střecha Modutop
Možnosti interiéru
Zadní víko má samostatně otevíratelné sklo.
Pouze užitková verze Van se nabízela s delší karoserií 4628 mm. Hlavní rozdíl spočívá v délce zadního převisu. Ten u delší verze činí 975 mm, u kratší s délkou 4380 mm 727 mm. Rozvor náprav 2728 mm je u obou variant stejný.
Pouze užitková verze Van se nabízela s delší karoserií 4628 mm. Hlavní rozdíl spočívá v délce zadního převisu. Ten u delší verze činí 975 mm, u kratší s délkou 4380 mm 727 mm. Rozvor náprav 2728 mm je u obou variant stejný.
Osobní verze Multispace se nabízela výhradně v kratší karoserii. Důvody pro to neznáme.
Užitková varianta Van měla zadní dvoukřídlové nestejně široké dveře, které lze aretovat ve dvou krajních polohách. Všimněte si, že do nákladového prostoru lze naložit euro paletu.
Nezvykle působila v době vzniku elektrická verze Electric, ukrývající v útrobách japonskou techniku od Mitsubishi.
Po letech představuje jeden z problémů jednotka BSM. Je to vlastně modifikovaná pojistková skříňka v motorovém prostoru. Zatímco pojistky u ní normálně vyměníte, relátka jsou její nedílnou součástí a to je problém, pokud elektrika žije vlastním životem. Důležité je mít přesný typ jednotky BSM označený písmenem a číslem (zde L11).
Po letech představuje jeden z problémů jednotka BSM. Je to vlastně modifikovaná pojistková skříňka v motorovém prostoru. Zatímco pojistky u ní normálně vyměníte, relátka jsou její nedílnou součástí a to je problém, pokud elektrika žije vlastním životem. Důležité je mít přesný typ jednotky BSM označený písmenem a číslem (zde L11).
Spodek motoru 1.2 Puretech s demontovanou olejovou vanou a již vyčištěným sacím košem olejového čerpadla.
Poškozený rozvodový řemen
Pohled na složitou hlavu čtyřválce 1.6 VTi. V detailu vratné pružiny valvetronicu, které občas praskají.
Pohled na složitou hlavu čtyřválce 1.6 VTi. V detailu vratné pružiny valvetronicu, které občas praskají.
Svítící kontrolky emisního systému SCR, kvůli kterým jsme museli první auto záhy po zapůjčení vrátit.
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
Kabina druhého zapůjčeného auta s manuální převodovkou ukazuje verzi ventilační soustavy s manuální klimatizací. Kožený volant byl součástí atraktivní výbavy XTR.
Svítící kontrolky emisního systému SCR, kvůli kterým jsme museli první auto záhy po zapůjčení vrátit.
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
Motor 1.6 BlueHDi si zachoval rozvod OHC a 8 ventilů.
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
Nádrž na AdBlue
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
Přední zavěšení je originální koncepce PSA
Jednotka dávkovacího čerpadla. S nádrží na aditiva pro DPF a naftu má berlingo tři nádoby
Snímač NOx
Vstřikovač močoviny
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
Citroën Berlingo Multispace 1.6 BlueHDi XTR
Berlingo má z praktických důvodů rezervu pod autem. Zadní náprava je už torzní příčka.