Mazda 6 2.5 Skyactiv-G|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda 6|
Zdroj: Svět motorů
Mazda 6|
Zdroj: Svět motorů
Mazda 6|
Zdroj: Svět motorů
Původní verze palubní desky do roku 2015.|
Zdroj: Svět motorů
Varianta po první modernizaci nabízená do roku 2018 , která přinesla 8palcovou dotykovou obrazovku nad středním panelem (původní 7 palců)|
Zdroj: Svět motorů
Poslední evoluce od roku 2018.|
Zdroj: Svět motorů
Jak se Mazda 6 měnila v čase, vyvíjelo se také ovládání topení a klimatizace. Verze z let 2015 až 2018|
Zdroj: Svět motorů
Jak se Mazda 6 měnila v čase, vyvíjelo se také ovládání topení a klimatizace. Verze z let 2012 až 2015|
Zdroj: Svět motorů
Manuální klimatizace|
Zdroj: Svět motorů
Varianta přístrojového štítu z let 2015 až 2018|
Zdroj: Svět motorů
Varianta přístrojového štítu do roku 2015. Všimněte si částečně analogových ukazatelů.|
Zdroj: Svět motorů
Palubní deska edice ke 100. výročí založení značky Mazda.|
Zdroj: Svět motorů
Přední sedadla edice ke 100. výročí založení značky Mazda.|
Zdroj: Svět motorů
Zadní sedadla edice ke 100. výročí založení značky Mazda.|
Zdroj: Svět motorů
Motor Skyactiv-D vyniká nízkými emisemi a tichým chodem, ale má hodně problémů|
Zdroj: Svět motorů
Zadní čtyřprvková náprava|
Zdroj: Svět motorů
Zadní čtyřprvková náprava|
Zdroj: Svět motorů
Zavěšení předních kol. Všimněte si rozměrného podmotorového rámu.|
Zdroj: Svět motorů
Rameno přední nápravy a jeho zadní silentblok, který se trhá jako první|
Zdroj: Svět motorů
Rameno přední nápravy a jeho zadní silentblok, který se trhá jako první|
Zdroj: Svět motorů
Zadní kapsa téměř bez koroze|
Zdroj: Svět motorů
Hlava motoru 2.2 Skyactiv-D bez ventilového víka s nánosy karbonových úsad|
Zdroj: Svět motorů
Původní neadaptivní světlomet do roku 2015|
Zdroj: Svět motorů
Adaptivní diodová svítilna, která umí tvarovat světelný kužel a přepínat automaticky na dálkové/potkávací světlo|
Zdroj: Svět motorů
Dvojice nestejně velkých turbodmychadel řazených kaskádovitě u 2.2 Skyactiv-D. Občas upadávají nýty přívěry malého turba.|
Zdroj: Svět motorů
Výfukové vačkové hřídele se systémem IDEVA. Nahoře jsou vidět vykrojené vačky, dole pro porovnání hřídel se zdravými vačkami.|
Zdroj: Svět motorů
Modul řízení teploty zážehových motorů. Když selže, motor se zpravidla neohřeje.|
Zdroj: Svět motorů
Napínák plochého řemene kompresoru klimatizace a alternátoru u benzinových motorů|
Zdroj: Svět motorů
Mazda 6|
Zdroj: Svět motorů
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Pokud se vám Apple CarPlay a Android Auto zobrazují takhle, potřebujete propojovací kabel na mobil|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Čtyřválec 2.5 Skyactiv-G platí za spolehlivý a odolný|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Technická zajímavost: elektricky ovládané variabilní časování na sání S-VT. Na výfuku stačí hydraulické|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl