Ojetá Mazda 6 (GJ/GL): Recept na dlouhověkost

55/74
Zavřít
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6
    Mazda 6| Zdroj: Svět motorů
  • Mazda 6
    Mazda 6| Zdroj: Svět motorů
  • Mazda 6
    Mazda 6| Zdroj: Svět motorů
  • Původní verze palubní desky do roku 2015.
    Původní verze palubní desky do roku 2015.| Zdroj: Svět motorů
  • Varianta po první modernizaci nabízená do roku 2018 , která přinesla 8palcovou dotykovou obrazovku nad středním panelem (původní 7 palců)
    Varianta po první modernizaci nabízená do roku 2018 , která přinesla 8palcovou dotykovou obrazovku nad středním panelem (původní 7 palců)| Zdroj: Svět motorů
  • Poslední evoluce od roku 2018.
    Poslední evoluce od roku 2018.| Zdroj: Svět motorů
  • Jak se Mazda 6 měnila v čase, vyvíjelo se také ovládání topení a klimatizace. Verze z let 2015 až 2018
    Jak se Mazda 6 měnila v čase, vyvíjelo se také ovládání topení a klimatizace. Verze z let 2015 až 2018| Zdroj: Svět motorů
  • Jak se Mazda 6 měnila v čase, vyvíjelo se také ovládání topení a klimatizace. Verze z let 2012 až 2015
    Jak se Mazda 6 měnila v čase, vyvíjelo se také ovládání topení a klimatizace. Verze z let 2012 až 2015| Zdroj: Svět motorů
  • Manuální klimatizace
    Manuální klimatizace| Zdroj: Svět motorů
  • Varianta přístrojového štítu z let 2015 až 2018
    Varianta přístrojového štítu z let 2015 až 2018| Zdroj: Svět motorů
  • Varianta přístrojového štítu do roku 2015. Všimněte si částečně analogových ukazatelů.
    Varianta přístrojového štítu do roku 2015. Všimněte si částečně analogových ukazatelů.| Zdroj: Svět motorů
  • Palubní deska edice ke 100. výročí založení značky Mazda.
    Palubní deska edice ke 100. výročí založení značky Mazda.| Zdroj: Svět motorů
  • Přední sedadla edice ke 100. výročí založení značky Mazda.
    Přední sedadla edice ke 100. výročí založení značky Mazda.| Zdroj: Svět motorů
  • Zadní sedadla edice ke 100. výročí založení značky Mazda.
    Zadní sedadla edice ke 100. výročí založení značky Mazda.| Zdroj: Svět motorů
  • Motor Skyactiv-D vyniká nízkými emisemi a tichým chodem, ale má hodně problémů
    Motor Skyactiv-D vyniká nízkými emisemi a tichým chodem, ale má hodně problémů| Zdroj: Svět motorů
  • Zadní čtyřprvková náprava
    Zadní čtyřprvková náprava| Zdroj: Svět motorů
  • Zadní čtyřprvková náprava
    Zadní čtyřprvková náprava| Zdroj: Svět motorů
  • Zavěšení předních kol. Všimněte si rozměrného podmotorového rámu.
    Zavěšení předních kol. Všimněte si rozměrného podmotorového rámu.| Zdroj: Svět motorů
  • Rameno přední nápravy a jeho zadní silentblok, který se trhá jako první
    Rameno přední nápravy a jeho zadní silentblok, který se trhá jako první| Zdroj: Svět motorů
  • Rameno přední nápravy a jeho zadní silentblok, který se trhá jako první
    Rameno přední nápravy a jeho zadní silentblok, který se trhá jako první| Zdroj: Svět motorů
  • Zadní kapsa téměř bez koroze
    Zadní kapsa téměř bez koroze| Zdroj: Svět motorů
  • Hlava motoru 2.2 Skyactiv-D bez ventilového víka s nánosy karbonových úsad
    Hlava motoru 2.2 Skyactiv-D bez ventilového víka s nánosy karbonových úsad| Zdroj: Svět motorů
  • Původní neadaptivní světlomet do roku 2015
    Původní neadaptivní světlomet do roku 2015| Zdroj: Svět motorů
  • Adaptivní diodová svítilna, která umí tvarovat světelný kužel a přepínat automaticky na dálkové/potkávací světlo
    Adaptivní diodová svítilna, která umí tvarovat světelný kužel a přepínat automaticky na dálkové/potkávací světlo| Zdroj: Svět motorů
  • Dvojice nestejně velkých turbodmychadel řazených kaskádovitě u 2.2 Skyactiv-D. Občas upadávají nýty přívěry malého turba.
    Dvojice nestejně velkých turbodmychadel řazených kaskádovitě u 2.2 Skyactiv-D. Občas upadávají nýty přívěry malého turba.| Zdroj: Svět motorů
  • Výfukové vačkové hřídele se systémem IDEVA. Nahoře jsou vidět vykrojené vačky, dole pro porovnání hřídel se zdravými vačkami.
    Výfukové vačkové hřídele se systémem IDEVA. Nahoře jsou vidět vykrojené vačky, dole pro porovnání hřídel se zdravými vačkami.| Zdroj: Svět motorů
  • Modul řízení teploty zážehových motorů. Když selže, motor se zpravidla neohřeje.
    Modul řízení teploty zážehových motorů. Když selže, motor se zpravidla neohřeje.| Zdroj: Svět motorů
  • Napínák plochého řemene kompresoru klimatizace a alternátoru u benzinových motorů
    Napínák plochého řemene kompresoru klimatizace a alternátoru u benzinových motorů| Zdroj: Svět motorů
  • Mazda 6
    Mazda 6| Zdroj: Svět motorů
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Pokud se vám Apple CarPlay a Android Auto zobrazují takhle, potřebujete propojovací kabel na mobil
    Pokud se vám Apple CarPlay a Android Auto zobrazují takhle, potřebujete propojovací kabel na mobil| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Čtyřválec 2.5 Skyactiv-G platí za spolehlivý a odolný
    Čtyřválec 2.5 Skyactiv-G platí za spolehlivý a odolný| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Technická zajímavost: elektricky ovládané variabilní časování na sání S-VT. Na výfuku stačí hydraulické
    Technická zajímavost: elektricky ovládané variabilní časování na sání S-VT. Na výfuku stačí hydraulické| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Detail vysokotlakého čerpadla přímého vstřikování. Výjimečně umí selhat.
    Detail vysokotlakého čerpadla přímého vstřikování. Výjimečně umí selhat.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Světlomet typu matrix LED s přidanou vnitřní čočkou
    Světlomet typu matrix LED s přidanou vnitřní čočkou| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Samočinná převodovka od Aisin vyžaduje nešizený a pravidelný servis.
    Samočinná převodovka od Aisin vyžaduje nešizený a pravidelný servis.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Jediný správný olej pro mazdu ATF FZ
    Jediný správný olej pro mazdu ATF FZ| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda 6 vyžaduje i kvůli specifické technice věci znalý servis. Třeba Auto Dufek.
    Mazda 6 vyžaduje i kvůli specifické technice věci znalý servis. Třeba Auto Dufek.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Mazda 6
Mazda 6
Mazda 6
Původní verze palubní desky do roku 2015.
Varianta po první modernizaci nabízená do roku 2018 , která přinesla 8palcovou dotykovou obrazovku nad středním panelem (původní 7 palců)
Poslední evoluce od roku 2018.
Jak se Mazda 6 měnila v čase, vyvíjelo se také ovládání topení a klimatizace. Verze z let 2015 až 2018
Jak se Mazda 6 měnila v čase, vyvíjelo se také ovládání topení a klimatizace. Verze z let 2012 až 2015
Manuální klimatizace
Varianta přístrojového štítu z let 2015 až 2018
Varianta přístrojového štítu do roku 2015. Všimněte si částečně analogových ukazatelů.
Palubní deska edice ke 100. výročí založení značky Mazda.
Přední sedadla edice ke 100. výročí založení značky Mazda.
Zadní sedadla edice ke 100. výročí založení značky Mazda.
Motor Skyactiv-D vyniká nízkými emisemi a tichým chodem, ale má hodně problémů
Zadní čtyřprvková náprava
Zadní čtyřprvková náprava
Zavěšení předních kol. Všimněte si rozměrného podmotorového rámu.
Rameno přední nápravy a jeho zadní silentblok, který se trhá jako první
Rameno přední nápravy a jeho zadní silentblok, který se trhá jako první
Zadní kapsa téměř bez koroze
Hlava motoru 2.2 Skyactiv-D bez ventilového víka s nánosy karbonových úsad
Původní neadaptivní světlomet do roku 2015
Adaptivní diodová svítilna, která umí tvarovat světelný kužel a přepínat automaticky na dálkové/potkávací světlo
Dvojice nestejně velkých turbodmychadel řazených kaskádovitě u 2.2 Skyactiv-D. Občas upadávají nýty přívěry malého turba.
Výfukové vačkové hřídele se systémem IDEVA. Nahoře jsou vidět vykrojené vačky, dole pro porovnání hřídel se zdravými vačkami.
Modul řízení teploty zážehových motorů. Když selže, motor se zpravidla neohřeje.
Napínák plochého řemene kompresoru klimatizace a alternátoru u benzinových motorů
Mazda 6
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Pokud se vám Apple CarPlay a Android Auto zobrazují takhle, potřebujete propojovací kabel na mobil
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Čtyřválec 2.5 Skyactiv-G platí za spolehlivý a odolný
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Technická zajímavost: elektricky ovládané variabilní časování na sání S-VT. Na výfuku stačí hydraulické
Detail vysokotlakého čerpadla přímého vstřikování. Výjimečně umí selhat.
Světlomet typu matrix LED s přidanou vnitřní čočkou
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Samočinná převodovka od Aisin vyžaduje nešizený a pravidelný servis.
Jediný správný olej pro mazdu ATF FZ
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G
Mazda 6 vyžaduje i kvůli specifické technice věci znalý servis. Třeba Auto Dufek.