Vysouvací anténa je dobovým prvkem, ale často se ohne nebo nefunguje. Měnit se musí včetně výsuvného mechanismu.|
Zdroj: Svět motorů
Nissan 200SX|
Zdroj: Svět motorů
Nissan 200SX|
Zdroj: Svět motorů
Nissan 200SX|
Zdroj: Svět motorů
Nissan 200SX|
Zdroj: Svět motorů
Nissan 200SX|
Zdroj: Svět motorů
Nissan 200SX|
Zdroj: Svět motorů
Při pohledu zepředu vynikne šířka vozu a dlouhá nízká kapota. Ta je ocelová, takže i těžká.|
Zdroj: Svět motorů
Ventil, který otevírá okruh ze samosvorného diferenciálu do vlastního chladiče, bývá často už zatuhlý a nefunkční|
Zdroj: Svět motorů
Nissan 200SX|
Zdroj: Svět motorů
Sériová kola 6.5x16 ET45 jsou v podbězích utopená. Hezky je vyplní třeba rozměr 8x17 ET25.|
Zdroj: Svět motorů
Nissan 200SX|
Zdroj: Svět motorů
Nissan 200SX|
Zdroj: Svět motorů
Zadní anatomy jsou krásné, ale sezení nouzové.|
Zdroj: Svět motorů
Kufr má slušný objem a jdou sklopit zadní sedačky, kratší lyže se vejdou.|
Zdroj: Svět motorů
Nijak zvláštní přední náprava typu McPherson nezlobí, většina S14 stále přesně drží stopu. Řízení je hřebenové, posilovač hydraulický.|
Zdroj: Svět motorů
S14 je ze všech generací sportovní řady S největší – je nejdelší, nejširší a má nejdelší rozvor i zadní převis|
Zdroj: Svět motorů
Nissan 200SX|
Zdroj: Svět motorů
Nissan 200SX|
Zdroj: Svět motorů
Nissan 200SX|
Zdroj: Svět motorů
Pětiprvek vzadu byl inovativní, unavené silentbloky ale dnes způsobují spíše problémy a nestabilitu|
Zdroj: Svět motorů
Mechanik ukazuje, kde při vysunutí tisícihranu kardanu vyteče olej z převodovky. Japonské řešení, u BMW odděleno.|
Zdroj: Svět motorů