Ojetý Renault Clio III – Nereznoucí za hubičku. Ale diesel nebrat!

60/76
Přehled fotografií
Zavřít
  • Renault Clio RS
    Renault Clio RS| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio III
    Renault Clio III| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio III
    Renault Clio III| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio III
    Renault Clio III| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio III
    Renault Clio III| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio III
    Renault Clio III| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio III
    Renault Clio III| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Pozice za volantem se oproti druhé generaci zlepšila. Základní verze ale postrádají podélné nastavování volantu.
    Pozice za volantem se oproti druhé generaci zlepšila. Základní verze ale postrádají podélné nastavování volantu.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Prostoru pro nohy a hlavu je vzadu pomálu. Dospělý se za sebe vešel spíše nouzově. Kombi je na tom lépe, ale nikoli výrazně.
    Prostoru pro nohy a hlavu je vzadu pomálu. Dospělý se za sebe vešel spíše nouzově. Kombi je na tom lépe, ale nikoli výrazně.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio III
    Renault Clio III| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio III
    Renault Clio III| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio III
    Renault Clio III| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio III
    Renault Clio III| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio III
    Renault Clio III| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio III
    Renault Clio III| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio III
    Renault Clio III| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio III
    Renault Clio III| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Klasické žárovky vyměníte svépomocí, vzhledem k jejich umístění to ale chce docela ohebnou a šikovnou ruku
    Klasické žárovky vyměníte svépomocí, vzhledem k jejich umístění to ale chce docela ohebnou a šikovnou ruku| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio III
    Renault Clio III| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kapacitní ploška bezklíčkového odemykání. Je spolehlivější než u starších modelů, zlobit může za deště nebo v mrazu.
    Kapacitní ploška bezklíčkového odemykání. Je spolehlivější než u starších modelů, zlobit může za deště nebo v mrazu.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio III
    Renault Clio III| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Vpředu (kromě RS) modifi kovaný mcpherson s plechovým spodním ramenem. Doporučujeme měnit celé, protože originál stojí okolo 3 tisíc Kč.
    Vpředu (kromě RS) modifi kovaný mcpherson s plechovým spodním ramenem. Doporučujeme měnit celé, protože originál stojí okolo 3 tisíc Kč.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio III
    Renault Clio III| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Klasická a spolehlivá. Vlečená zadní náprava s torzní příčkou a příčným stabilizátorem. Robustní a levné řešení pro segment B.
    Klasická a spolehlivá. Vlečená zadní náprava s torzní příčkou a příčným stabilizátorem. Robustní a levné řešení pro segment B.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio III
    Renault Clio III| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio III
    Renault Clio III| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio III
    Renault Clio III| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio III
    Renault Clio III| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio III
    Renault Clio III| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio III
    Renault Clio III| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio III
    Renault Clio III| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio III
    Renault Clio III| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio III
    Renault Clio III| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio III
    Renault Clio III| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio III
    Renault Clio III| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio III
    Renault Clio III| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio RS
    Renault Clio RS| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Interiér je slušně poskládaný, ale plasty jsou šedé a tvrdé. Pozor, ani každé Clio RS nemá podélně nastavitelný volant, což je pro vyšší postavy nutnost.
    Interiér je slušně poskládaný, ale plasty jsou šedé a tvrdé. Pozor, ani každé Clio RS nemá podélně nastavitelný volant, což je pro vyšší postavy nutnost.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio RS
    Renault Clio RS| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio RS
    Renault Clio RS| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio RS
    Renault Clio RS| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio RS
    Renault Clio RS| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio RS
    Renault Clio RS| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio RS
    Renault Clio RS| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio RS
    Renault Clio RS| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio RS
    Renault Clio RS| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Cliu RS nemůžeme odpustit snad jen to, jak vysoko jsou ukotvené sedačky. Posez je přitom už výrazně sportovnější než v obyčejném cliu.
    Cliu RS nemůžeme odpustit snad jen to, jak vysoko jsou ukotvené sedačky. Posez je přitom už výrazně sportovnější než v obyčejném cliu.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio RS
    Renault Clio RS| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio RS
    Renault Clio RS| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio RS
    Renault Clio RS| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio RS
    Renault Clio RS| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio RS
    Renault Clio RS| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio RS
    Renault Clio RS| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio RS
    Renault Clio RS| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio RS
    Renault Clio RS| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio RS
    Renault Clio RS| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio RS
    Renault Clio RS| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio RS
    Renault Clio RS| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio RS
    Renault Clio RS| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio RS
    Renault Clio RS| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Motor patří do pomyslné síně slávy. Všimněte si tuhého polyuretanového uložení, k tomu se uchyluje spousta majitelů.
    Motor patří do pomyslné síně slávy. Všimněte si tuhého polyuretanového uložení, k tomu se uchyluje spousta majitelů.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio RS
    Renault Clio RS| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio RS
    Renault Clio RS| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Xenonové světlomety byly příplatkovou výbavou. Při jejich opravě je nutné demontovat celý přední nárazník.
    Xenonové světlomety byly příplatkovou výbavou. Při jejich opravě je nutné demontovat celý přední nárazník.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Průduchy za předním blatníkem jsou funkční tak napůl. Volnému průchodu brání protihluková výplň, ale teplo z podběhů tudy přesto sálá.
    Průduchy za předním blatníkem jsou funkční tak napůl. Volnému průchodu brání protihluková výplň, ale teplo z podběhů tudy přesto sálá.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Funkční difuzor je u aut této třídy vzácný. U Clia RS skutečně pomáhá stabilizovat vůz ve vyšších rychlostech, vyvine přítlak až 40 kg.
    Funkční difuzor je u aut této třídy vzácný. U Clia RS skutečně pomáhá stabilizovat vůz ve vyšších rychlostech, vyvine přítlak až 40 kg.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio RS
    Renault Clio RS| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Občas nesvítí zadní brzdová světla, přestože jsou žárovky v pořádku. Na vině bývá pouze vadný spínač u pedálu.
    Občas nesvítí zadní brzdová světla, přestože jsou žárovky v pořádku. Na vině bývá pouze vadný spínač u pedálu.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio RS
    Renault Clio RS| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Větrané kotouče o průměru 312 mm vpředu a 300 mm vzadu. Clio hodně brzdí i zadními brzdami, aby nešla všechna hmotnost na předek.
    Větrané kotouče o průměru 312 mm vpředu a 300 mm vzadu. Clio hodně brzdí i zadními brzdami, aby nešla všechna hmotnost na předek.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio RS
    Renault Clio RS| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio RS
    Renault Clio RS| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio RS
    Renault Clio RS| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Široká, tuhá a silně vyztužená karoserie. Antikorozní ochrana je skvělá. Zaujme také kvalitní sportovní výfuk.
    Široká, tuhá a silně vyztužená karoserie. Antikorozní ochrana je skvělá. Zaujme také kvalitní sportovní výfuk.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Unikátní konstrukce s odděleným těhlicovým úchytem a větším odklonem rejdového čepu dokáže lépe potlačit přenos točivého momentu do řízení. Funguje skvěle.
    Unikátní konstrukce s odděleným těhlicovým úchytem a větším odklonem rejdového čepu dokáže lépe potlačit přenos točivého momentu do řízení. Funguje skvěle.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Náprava s torzní příčkou je jednoduchá, ale efektivní. V kombinaci s rozšířením, tvrdými silentbloky a povedeným naladěním nijak neomezuje.
    Náprava s torzní příčkou je jednoduchá, ale efektivní. V kombinaci s rozšířením, tvrdými silentbloky a povedeným naladěním nijak neomezuje.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio RS
Renault Clio III
Renault Clio III
Renault Clio III
Renault Clio III
Renault Clio III
Renault Clio III
Pozice za volantem se oproti druhé generaci zlepšila. Základní verze ale postrádají podélné nastavování volantu.
Prostoru pro nohy a hlavu je vzadu pomálu. Dospělý se za sebe vešel spíše nouzově. Kombi je na tom lépe, ale nikoli výrazně.
Renault Clio III
Renault Clio III
Renault Clio III
Renault Clio III
Renault Clio III
Renault Clio III
Renault Clio III
Renault Clio III
Klasické žárovky vyměníte svépomocí, vzhledem k jejich umístění to ale chce docela ohebnou a šikovnou ruku
Renault Clio III
Kapacitní ploška bezklíčkového odemykání. Je spolehlivější než u starších modelů, zlobit může za deště nebo v mrazu.
Renault Clio III
Vpředu (kromě RS) modifi kovaný mcpherson s plechovým spodním ramenem. Doporučujeme měnit celé, protože originál stojí okolo 3 tisíc Kč.
Renault Clio III
Klasická a spolehlivá. Vlečená zadní náprava s torzní příčkou a příčným stabilizátorem. Robustní a levné řešení pro segment B.
Renault Clio III
Renault Clio III
Renault Clio III
Renault Clio III
Renault Clio III
Renault Clio III
Renault Clio III
Renault Clio III
Renault Clio III
Renault Clio III
Renault Clio III
Renault Clio III
Renault Clio RS
Interiér je slušně poskládaný, ale plasty jsou šedé a tvrdé. Pozor, ani každé Clio RS nemá podélně nastavitelný volant, což je pro vyšší postavy nutnost.
Renault Clio RS
Renault Clio RS
Renault Clio RS
Renault Clio RS
Renault Clio RS
Renault Clio RS
Renault Clio RS
Renault Clio RS
Cliu RS nemůžeme odpustit snad jen to, jak vysoko jsou ukotvené sedačky. Posez je přitom už výrazně sportovnější než v obyčejném cliu.
Renault Clio RS
Renault Clio RS
Renault Clio RS
Renault Clio RS
Renault Clio RS
Renault Clio RS
Renault Clio RS
Renault Clio RS
Renault Clio RS
Renault Clio RS
Renault Clio RS
Renault Clio RS
Renault Clio RS
Motor patří do pomyslné síně slávy. Všimněte si tuhého polyuretanového uložení, k tomu se uchyluje spousta majitelů.
Renault Clio RS
Renault Clio RS
Xenonové světlomety byly příplatkovou výbavou. Při jejich opravě je nutné demontovat celý přední nárazník.
Průduchy za předním blatníkem jsou funkční tak napůl. Volnému průchodu brání protihluková výplň, ale teplo z podběhů tudy přesto sálá.
Funkční difuzor je u aut této třídy vzácný. U Clia RS skutečně pomáhá stabilizovat vůz ve vyšších rychlostech, vyvine přítlak až 40 kg.
Renault Clio RS
Občas nesvítí zadní brzdová světla, přestože jsou žárovky v pořádku. Na vině bývá pouze vadný spínač u pedálu.
Renault Clio RS
Větrané kotouče o průměru 312 mm vpředu a 300 mm vzadu. Clio hodně brzdí i zadními brzdami, aby nešla všechna hmotnost na předek.
Renault Clio RS
Renault Clio RS
Renault Clio RS
Široká, tuhá a silně vyztužená karoserie. Antikorozní ochrana je skvělá. Zaujme také kvalitní sportovní výfuk.
Unikátní konstrukce s odděleným těhlicovým úchytem a větším odklonem rejdového čepu dokáže lépe potlačit přenos točivého momentu do řízení. Funguje skvěle.
Náprava s torzní příčkou je jednoduchá, ale efektivní. V kombinaci s rozšířením, tvrdými silentbloky a povedeným naladěním nijak neomezuje.