Renault Clio RS|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio III|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio III|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio III|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio III|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio III|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio III|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Pozice za volantem se oproti druhé generaci zlepšila. Základní verze ale postrádají podélné nastavování volantu.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Prostoru pro nohy a hlavu je vzadu pomálu. Dospělý se za sebe vešel spíše nouzově. Kombi je na tom lépe, ale nikoli výrazně.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio III|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio III|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio III|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio III|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio III|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio III|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio III|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio III|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Klasické žárovky vyměníte svépomocí, vzhledem k jejich umístění to ale chce docela ohebnou a šikovnou ruku|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio III|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kapacitní ploška bezklíčkového odemykání. Je spolehlivější než u starších modelů, zlobit může za deště nebo v mrazu.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio III|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Vpředu (kromě RS) modifi kovaný mcpherson s plechovým spodním ramenem. Doporučujeme měnit celé, protože originál stojí okolo 3 tisíc Kč.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio III|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Klasická a spolehlivá. Vlečená zadní náprava s torzní příčkou a příčným stabilizátorem. Robustní a levné řešení pro segment B.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio III|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio III|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio III|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio III|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio III|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio III|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio III|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio III|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio III|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio III|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio III|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio III|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio RS|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Interiér je slušně poskládaný, ale plasty jsou šedé a tvrdé. Pozor, ani každé Clio RS nemá podélně nastavitelný volant, což je pro vyšší postavy nutnost.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio RS|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio RS|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio RS|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio RS|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio RS|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio RS|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio RS|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio RS|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Cliu RS nemůžeme odpustit snad jen to, jak vysoko jsou ukotvené sedačky. Posez je přitom už výrazně sportovnější než v obyčejném cliu.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio RS|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio RS|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio RS|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio RS|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio RS|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio RS|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio RS|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio RS|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio RS|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio RS|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio RS|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio RS|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio RS|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Motor patří do pomyslné síně slávy. Všimněte si tuhého polyuretanového uložení, k tomu se uchyluje spousta majitelů.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio RS|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio RS|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Xenonové světlomety byly příplatkovou výbavou. Při jejich opravě je nutné demontovat celý přední nárazník.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Průduchy za předním blatníkem jsou funkční tak napůl. Volnému průchodu brání protihluková výplň, ale teplo z podběhů tudy přesto sálá.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Funkční difuzor je u aut této třídy vzácný. U Clia RS skutečně pomáhá stabilizovat vůz ve vyšších rychlostech, vyvine přítlak až 40 kg.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio RS|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Občas nesvítí zadní brzdová světla, přestože jsou žárovky v pořádku. Na vině bývá pouze vadný spínač u pedálu.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio RS|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Větrané kotouče o průměru 312 mm vpředu a 300 mm vzadu. Clio hodně brzdí i zadními brzdami, aby nešla všechna hmotnost na předek.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio RS|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio RS|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Clio RS|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Široká, tuhá a silně vyztužená karoserie. Antikorozní ochrana je skvělá. Zaujme také kvalitní sportovní výfuk.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Unikátní konstrukce s odděleným těhlicovým úchytem a větším odklonem rejdového čepu dokáže lépe potlačit přenos točivého momentu do řízení. Funguje skvěle.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Náprava s torzní příčkou je jednoduchá, ale efektivní. V kombinaci s rozšířením, tvrdými silentbloky a povedeným naladěním nijak neomezuje.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert