TEST ojeté Škody Felicia – Šrot, nebo investiční zlato?

9/64
Přehled fotografií
Zavřít
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů
  • První limitovaný model Laurin & Klement lákal na kožený interiér i elektrické nastavování zrcátek, či dokonce vyhřívání sedaček
    První limitovaný model Laurin & Klement lákal na kožený interiér i elektrické nastavování zrcátek, či dokonce vyhřívání sedaček| Zdroj: Svět Motorů
  • Tovární autorádia felicií sice nesla štítky německých značek Blaupunkt a později Grundig, ale na čelní stěně jim nechybělo hrdé logo Škody
    Tovární autorádia felicií sice nesla štítky německých značek Blaupunkt a později Grundig, ale na čelní stěně jim nechybělo hrdé logo Škody| Zdroj: Svět Motorů
  • V roce 1999 přinesly televizní zprávy druhovýroba. senzaci o vykrádání felicií pomocí provlečení provázku s očkem okolo kolíčku zámku. Na ohromující reportáž (nebo spíš návod) Škoda pohotově zareagovala těmito ochrannými kloboučky.
    V roce 1999 přinesly televizní zprávy druhovýroba. senzaci o vykrádání felicií pomocí provlečení provázku s očkem okolo kolíčku zámku. Na ohromující reportáž (nebo spíš návod) Škoda pohotově zareagovala těmito ochrannými kloboučky.| Zdroj: Svět Motorů
  • Záslepka v levém okraji přístrojové desky sloužila k instalaci počítače. Jeho pokročilejší verze uměla zobrazit i stav napětí akumulátoru nebo zásobu paliva
    Záslepka v levém okraji přístrojové desky sloužila k instalaci počítače. Jeho pokročilejší verze uměla zobrazit i stav napětí akumulátoru nebo zásobu paliva| Zdroj: Svět Motorů
  • Felicia zaujala i osobnosti. Jako první ji otestoval Václav Havel, mezi spokojené majitele patřil i herec Vlastimil Brodský
    Felicia zaujala i osobnosti. Jako první ji otestoval Václav Havel, mezi spokojené majitele patřil i herec Vlastimil Brodský| Zdroj: Svět Motorů
  • Půldruhého roku po představení octavie se podobné tváře a standardně nalakovaných nárazníků dočkala felicia. Základní tvar chladičové masky se dodnes moc nezměnil.
    Půldruhého roku po představení octavie se podobné tváře a standardně nalakovaných nárazníků dočkala felicia. Základní tvar chladičové masky se dodnes moc nezměnil.| Zdroj: Svět Motorů
  • Koncern VW si felicii zamiloval, oblíbilo si ji i jeho nejvyšší vedení. V některých zemích dokonce německý koncern prosadil, aby užitkový pick-up nesl jméno Volkswagen Caddy. Takových vozů vzniklo 18 861.
    Koncern VW si felicii zamiloval, oblíbilo si ji i jeho nejvyšší vedení. V některých zemích dokonce německý koncern prosadil, aby užitkový pick-up nesl jméno Volkswagen Caddy. Takových vozů vzniklo 18 861.| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů
  • Rodinná karoserie Combi poskytovala zavazadelník o využitelném objemu 447 litrů. Před 30 lety se představila v Brně s motorem 1.6 MPI a později nerealizovanou výbavou SLX.
    Rodinná karoserie Combi poskytovala zavazadelník o využitelném objemu 447 litrů. Před 30 lety se představila v Brně s motorem 1.6 MPI a později nerealizovanou výbavou SLX.| Zdroj: Svět Motorů
  • Felicia se třikrát vyletnila: vpředu zelený hatchback Blue Sky se střešním oknem Webasto pro německý trh, vlevo žlutý volnočasový pick-up Fun a vzadu bílý čtyřdveřový kabriolet MTX
    Felicia se třikrát vyletnila: vpředu zelený hatchback Blue Sky se střešním oknem Webasto pro německý trh, vlevo žlutý volnočasový pick-up Fun a vzadu bílý čtyřdveřový kabriolet MTX| Zdroj: Svět Motorů
  • Nejvýkonnější je německá šestnáctistovka o výkonu 55 kW. Po pravdě ale není důvod dávat jí přednost před 1.3 MPI/50 kW.
    Nejvýkonnější je německá šestnáctistovka o výkonu 55 kW. Po pravdě ale není důvod dávat jí přednost před 1.3 MPI/50 kW.| Zdroj: Svět Motorů
  • Největší současný problém felicie představuje koroze. Auto s takhle sežranou karoserií už dnes nemá cenu zachraňovat.
    Největší současný problém felicie představuje koroze. Auto s takhle sežranou karoserií už dnes nemá cenu zachraňovat.| Zdroj: Svět Motorů
  • Tlumiče pérování vydrží hodně, ale často je trápí odcházející horní uložení
    Tlumiče pérování vydrží hodně, ale často je trápí odcházející horní uložení| Zdroj: Svět Motorů
  • Felicia je stále dobré auto, jenže z benzinu se stal během tří desetiletí travič motorů. Díky, EU... Proto na něm nešetříme, navíc do paliva doléváme ochranná aditiva.
    Felicia je stále dobré auto, jenže z benzinu se stal během tří desetiletí travič motorů. Díky, EU... Proto na něm nešetříme, navíc do paliva doléváme ochranná aditiva.| Zdroj: Svět Motorů
  • Limitovaná Felicia Safe line v bezpečně viditelném červeném laku Rallye byla jako jediná standardně osazena čtveřicí airbagů a ABS
    Limitovaná Felicia Safe line v bezpečně viditelném červeném laku Rallye byla jako jediná standardně osazena čtveřicí airbagů a ABS| Zdroj: Svět Motorů
  • Na STK obvykle vadí úniky oleje, jejich příčina přitom bývá banální: opotřebené gufero kolem řadicí tyče
    Na STK obvykle vadí úniky oleje, jejich příčina přitom bývá banální: opotřebené gufero kolem řadicí tyče| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • V podstatě jedinou doplňkovou výbavu testovaného auta představoval mechanický zámek řazení Construct – na přelomu milénia u nových aut téměř povinnost
    V podstatě jedinou doplňkovou výbavu testovaného auta představoval mechanický zámek řazení Construct – na přelomu milénia u nových aut téměř povinnost| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Pod kapotou nás překvapil drahý originální akumulátor s logem VW. Další důkaz toho, že technice téhle felicie bylo dopřáváno.
    Pod kapotou nás překvapil drahý originální akumulátor s logem VW. Další důkaz toho, že technice téhle felicie bylo dopřáváno.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Na rozdíl od motoru a podvozku se karoserie felicie přílišné péči předchozího majitele netěšila. Každý máme holt priority někde jinde…
    Na rozdíl od motoru a podvozku se karoserie felicie přílišné péči předchozího majitele netěšila. Každý máme holt priority někde jinde…| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Jedno z hlavních ložisek zákeřné koroze se skrývalo za zadní lištou s osvětlením registrační značky. Takhle hezky dnes vypadají jen auta po pravidelném pečlivém ošetřování dutin.
    Jedno z hlavních ložisek zákeřné koroze se skrývalo za zadní lištou s osvětlením registrační značky. Takhle hezky dnes vypadají jen auta po pravidelném pečlivém ošetřování dutin.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Konzervační vosk z dutin často u posledních felicií stéká ze dveří zavazadelníku na nalakovaný nárazník. Tady vykukuje ze všech otvorů.
    Konzervační vosk z dutin často u posledních felicií stéká ze dveří zavazadelníku na nalakovaný nárazník. Tady vykukuje ze všech otvorů.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Úniky motorového a převodového oleje jsou u Škody Felicia dávno obehranou písničkou. Není divu, že dnes postihují i jinak krásně zachovalé automobily. Naproti tomu bývá zadek zespodu vzorně suchý.
    Úniky motorového a převodového oleje jsou u Škody Felicia dávno obehranou písničkou. Není divu, že dnes postihují i jinak krásně zachovalé automobily. Naproti tomu bývá zadek zespodu vzorně suchý.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Škoda Felicia
První limitovaný model Laurin & Klement lákal na kožený interiér i elektrické nastavování zrcátek, či dokonce vyhřívání sedaček
Tovární autorádia felicií sice nesla štítky německých značek Blaupunkt a později Grundig, ale na čelní stěně jim nechybělo hrdé logo Škody
V roce 1999 přinesly televizní zprávy druhovýroba. senzaci o vykrádání felicií pomocí provlečení provázku s očkem okolo kolíčku zámku. Na ohromující reportáž (nebo spíš návod) Škoda pohotově zareagovala těmito ochrannými kloboučky.
Záslepka v levém okraji přístrojové desky sloužila k instalaci počítače. Jeho pokročilejší verze uměla zobrazit i stav napětí akumulátoru nebo zásobu paliva
Felicia zaujala i osobnosti. Jako první ji otestoval Václav Havel, mezi spokojené majitele patřil i herec Vlastimil Brodský
Půldruhého roku po představení octavie se podobné tváře a standardně nalakovaných nárazníků dočkala felicia. Základní tvar chladičové masky se dodnes moc nezměnil.
Koncern VW si felicii zamiloval, oblíbilo si ji i jeho nejvyšší vedení. V některých zemích dokonce německý koncern prosadil, aby užitkový pick-up nesl jméno Volkswagen Caddy. Takových vozů vzniklo 18 861.
Škoda Felicia
Rodinná karoserie Combi poskytovala zavazadelník o využitelném objemu 447 litrů. Před 30 lety se představila v Brně s motorem 1.6 MPI a později nerealizovanou výbavou SLX.
Felicia se třikrát vyletnila: vpředu zelený hatchback Blue Sky se střešním oknem Webasto pro německý trh, vlevo žlutý volnočasový pick-up Fun a vzadu bílý čtyřdveřový kabriolet MTX
Nejvýkonnější je německá šestnáctistovka o výkonu 55 kW. Po pravdě ale není důvod dávat jí přednost před 1.3 MPI/50 kW.
Největší současný problém felicie představuje koroze. Auto s takhle sežranou karoserií už dnes nemá cenu zachraňovat.
Tlumiče pérování vydrží hodně, ale často je trápí odcházející horní uložení
Felicia je stále dobré auto, jenže z benzinu se stal během tří desetiletí travič motorů. Díky, EU... Proto na něm nešetříme, navíc do paliva doléváme ochranná aditiva.
Limitovaná Felicia Safe line v bezpečně viditelném červeném laku Rallye byla jako jediná standardně osazena čtveřicí airbagů a ABS
Na STK obvykle vadí úniky oleje, jejich příčina přitom bývá banální: opotřebené gufero kolem řadicí tyče
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Škoda Felicia
V podstatě jedinou doplňkovou výbavu testovaného auta představoval mechanický zámek řazení Construct – na přelomu milénia u nových aut téměř povinnost
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Pod kapotou nás překvapil drahý originální akumulátor s logem VW. Další důkaz toho, že technice téhle felicie bylo dopřáváno.
Škoda Felicia
Na rozdíl od motoru a podvozku se karoserie felicie přílišné péči předchozího majitele netěšila. Každý máme holt priority někde jinde…
Škoda Felicia
Jedno z hlavních ložisek zákeřné koroze se skrývalo za zadní lištou s osvětlením registrační značky. Takhle hezky dnes vypadají jen auta po pravidelném pečlivém ošetřování dutin.
Škoda Felicia
Konzervační vosk z dutin často u posledních felicií stéká ze dveří zavazadelníku na nalakovaný nárazník. Tady vykukuje ze všech otvorů.
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Úniky motorového a převodového oleje jsou u Škody Felicia dávno obehranou písničkou. Není divu, že dnes postihují i jinak krásně zachovalé automobily. Naproti tomu bývá zadek zespodu vzorně suchý.