Palubní deska TT je zcela originální. Snad jen sdružené páčky pocházejí z golfu. Nechybí leštěný hliník. Zpracování je výborné.|
Zdroj: Svět Motorů
Zde vidíte jednu z typických závad přístrojů, a sice nedopisující displej|
Zdroj: Svět Motorů
Přední sedadla jsou výborně vytvarovaná. Sedí se velmi nízko. Pozice za volantem je vynikající. Nechybějí boční airbagy.|
Zdroj: Svět Motorů
Řadicí páka výkonnější verze. Tlačítka před ní jsou zakryta posuvnými dvířky.|
Zdroj: Svět Motorů
Audi TT se prodávalo po celém světě, jak dokazuje obrázek roadsteru a kupé z Austrálie|
Zdroj: Svět Motorů
Výkonnější varianta se škrticí klapkou vpravo.|
Zdroj: Svět Motorů
Méně výkonná verze s jedním chladičem stlačeného vzduchu a škrticí klpakou vlevo.|
Zdroj: Svět Motorů
Chladič stlačeného vzduchu (intercooler) turbodmychadla. Méně výkonné verze mají pouze tenhle jeden. Výkonnější dostaly ještě druhý na stejném místě na opačné straně vozu.|
Zdroj: Svět Motorů
Příruba svodů kanálu turbíny. Právě tady to občas praská.|
Zdroj: Svět Motorů
Klika zde ovládá také mikrospínač skel dveří.|
Zdroj: Svět Motorů
Motor ovládání oken s řídicí jednotkou, která občas selže.|
Zdroj: Svět Motorů
Okolí osvětlení registrační značky u kupé podléhá koroze. V extrému lampička dokonce vypadne.|
Zdroj: Svět Motorů
Koroze ve spojnici mezi prahem a blatníkem.|
Zdroj: Svět Motorů
Zde je zmíněné potrubí posilovače řízení vidět na autě. Koroze v místě úchytu už bují.|
Zdroj: Svět Motorů
Zrezlé hydarulické vedení posilovače řízení. U verze 165 kW je dvoudílné.|
Zdroj: Svět Motorů
Kryt stažené platěnéné střechy, který u mnoha aut chybí.|
Zdroj: Svět Motorů
Plátěná střecha barevně často odpovídala laku karoserie. Sklo střechy je vyhřívané. V přechodu mezi ním a plátnem ale vznikají netěsnosti. Samotná střecha má elektrohydraulické ovládání vyřešené velmi jednoduše.|
Zdroj: Svět Motorů
Ochranné oblouky za sedadly se opírají o výztuhu karoserie.|
Zdroj: Svět Motorů
Šikmé výztužné kulatiny u kupé nenajdete.|
Zdroj: Svět Motorů
Spoj se zadním tlumičem podléhá korozi|
Zdroj: Svět Motorů
Zadní díl výfuku, který je nerezový, a tedy mimořádně kvalitní.|
Zdroj: Svět Motorů
Palivová nádrž quattra s pomocným modulem s druhým plovákem měření paliva. Palivová pumpa (vlevo) má dva vývody.|
Zdroj: Svět Motorů
Ploška s VIN, jež bývá po letech vyrezlé. Příčinou je nevhodné řešení, podporující průnik nečistot a vlhkosti.|
Zdroj: Svět Motorů
Po demontáži palubní desky se odhalí jedna z výztuh karoserie ve formě kulatiny vložené mezi sloupky A. Koroze u ní běžná není.|
Zdroj: Svět Motorů
Výztuha v motorovém prostoru je standardní. Všimněte si krytu fi ltrboxu.|
Zdroj: Svět Motorů
Specifi cké rameno zavěšení předních kol není svařené z plechových výlisků, ale je řešeno jako mnohem tužší výkovek. Spodní čep je k rameni upevněný trojicí šroubů a tedy jeho demontáž je vcelku snadná.|
Zdroj: Svět Motorů
Audi TT Quattro|
Zdroj: Svět Motorů
Spojovací tyč řízení je k těhlici upevněna zespodu, nikoliv shora jako u octavie|
Zdroj: Svět Motorů
Pokud je zadní spoiler namontovaný dodatečně, může být problémem koroze|
Zdroj: Svět Motorů
Srovnání původního předního uložení ramene (dole) a upraveného (nahoře)|
Zdroj: Svět Motorů
Těhlice (hlava kola) předních kol se u TT liší od zbytku sourozenců na stejném základě. Všimněte si spodního čepu.|
Zdroj: Svět Motorů
Zadní brzdič quattra je odlišný od brzdiče u varianty s pohonem předních kol. Také koutouče jsou u quattra vnitřně chlazené.|
Zdroj: Svět Motorů
Zadní tříprvková náprava verze quattro využívá dvě příčná (šikmá) ramena vedená nad sebou doplněná o jedno podélné|
Zdroj: Svět Motorů