Ojetý Fiat Punto III. generace (2005–2018): Drobek v obleku

3/70
Přehled fotografií
Zavřít
  • Fiat Punto III. generace
    Fiat Punto III. generace| Zdroj: Svět Motorů
  • Fiat Punto III. generace
    Fiat Punto III. generace| Zdroj: Svět Motorů
  • Fiat Punto III. generace
    Fiat Punto III. generace| Zdroj: Svět Motorů
  • Levé tlačítko se symbolem volantu je režim City, zvyšující účinek posilovače řízení. Pravé tlačítko s S v kolečku vypíná stop-start.
    Levé tlačítko se symbolem volantu je režim City, zvyšující účinek posilovače řízení. Pravé tlačítko s S v kolečku vypíná stop-start.| Zdroj: Svět Motorů
  • Táhlo odklápění přední sedačky u třídveřových vozů může prasknout. Řeší se výměnou sedačky.
    Táhlo odklápění přední sedačky u třídveřových vozů může prasknout. Řeší se výměnou sedačky.| Zdroj: Svět Motorů
  • Punto Evo poznáte podle plastových dílů předního a zadního nárazníku
    Punto Evo poznáte podle plastových dílů předního a zadního nárazníku| Zdroj: Svět Motorů
  • Původní Grande Punto už ukazuje věk zejména na zadních svítilnách
    Původní Grande Punto už ukazuje věk zejména na zadních svítilnách| Zdroj: Svět Motorů
  • Výfukový systém má jen jeden tlumič vzadu a koroze jeho vnějšího pláště není automaticky problémem. Nejčastějším místem netěsnosti výfuku je vlnovec.
    Výfukový systém má jen jeden tlumič vzadu a koroze jeho vnějšího pláště není automaticky problémem. Nejčastějším místem netěsnosti výfuku je vlnovec.| Zdroj: Svět Motorů
  • V miskách zadních pružin se drží nepořádek, a mohou tak proreznout, nápravnice však není drahá. Bubnové brzdy slabších motorizací jsou spolehlivé.
    V miskách zadních pružin se drží nepořádek, a mohou tak proreznout, nápravnice však není drahá. Bubnové brzdy slabších motorizací jsou spolehlivé.| Zdroj: Svět Motorů
  • Expanzní nádobky chladicí kapaliny rády praskají jak v nátrubku vratky (nahoře vedle víčka), tak klidně i ve švu nebo stěně
    Expanzní nádobky chladicí kapaliny rády praskají jak v nátrubku vratky (nahoře vedle víčka), tak klidně i ve švu nebo stěně| Zdroj: Svět Motorů
  • Tenká příčka pod výfukem není strukturální částí, naopak při neopatrné jízdě mimo asfalt se může ohnout a pak o ni drnčí výfuk. Na zvedáku však nemusí být vidět, že za jízdy dochází ke kontaktu.
    Tenká příčka pod výfukem není strukturální částí, naopak při neopatrné jízdě mimo asfalt se může ohnout a pak o ni drnčí výfuk. Na zvedáku však nemusí být vidět, že za jízdy dochází ke kontaktu.| Zdroj: Svět Motorů
  • Klikové ozubené kolo pohonu rozvodového řemene s ustřiženým klínkem, který ho drží v pozci
    Klikové ozubené kolo pohonu rozvodového řemene s ustřiženým klínkem, který ho drží v pozci| Zdroj: Svět Motorů
  • Takto vypadá řemenice klikové hřídele vznětového motoru, které se utrhl, protočil a přehřál gumový tlumič vibrací
    Takto vypadá řemenice klikové hřídele vznětového motoru, které se utrhl, protočil a přehřál gumový tlumič vibrací| Zdroj: Svět Motorů
  • Gumové těsnění sacího koše oleje u 1,6 Multijet je v pořádku, když má hranu takto trčící dolů. Plochá hrana značí ztvrdlé těsnění, které je třeba vyměnit.
    Gumové těsnění sacího koše oleje u 1,6 Multijet je v pořádku, když má hranu takto trčící dolů. Plochá hrana značí ztvrdlé těsnění, které je třeba vyměnit.| Zdroj: Svět Motorů
  • Je-li zadní náprava hlučná, nejistá a nepříjemná, na vině nemusí být tlumiče, nýbrž tyto silentbloky, držící zadní nápravu v karoserii
    Je-li zadní náprava hlučná, nejistá a nepříjemná, na vině nemusí být tlumiče, nýbrž tyto silentbloky, držící zadní nápravu v karoserii| Zdroj: Svět Motorů
  • Na první pohled je punto, které testujeme na následující dvoustraně, hodně zrezivělé, avšak jde jen o povrchovou korozi
    Na první pohled je punto, které testujeme na následující dvoustraně, hodně zrezivělé, avšak jde jen o povrchovou korozi| Zdroj: Svět Motorů
  • Zadní část obalu převodovky M32. V miskách uložení hřídelí je vidět vnější část ložisek, vydírá se však v těchto místech přímo obal, nikoliv ložiska samotná.
    Zadní část obalu převodovky M32. V miskách uložení hřídelí je vidět vnější část ložisek, vydírá se však v těchto místech přímo obal, nikoliv ložiska samotná.| Zdroj: Svět Motorů
  • Přístrojový štít v modernizovaném designu není dobře čitelný, nesvítí-li jako zde podsvícení a máte-li sluneční brýle
    Přístrojový štít v modernizovaném designu není dobře čitelný, nesvítí-li jako zde podsvícení a máte-li sluneční brýle| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Pětistupňový manuál jde při řazení zpátečky někdy přes zuby. Je to vlastnost. Vyhnete se tomu zařazením jedničky a pak až zpátečky.
    Pětistupňový manuál jde při řazení zpátečky někdy přes zuby. Je to vlastnost. Vyhnete se tomu zařazením jedničky a pak až zpátečky.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Přední místa jsou prostorná, sedačky mají dost dlouhé sedáky. Opěradla s výrazným vyboulením v oblasti beder nesednou všem.
    Přední místa jsou prostorná, sedačky mají dost dlouhé sedáky. Opěradla s výrazným vyboulením v oblasti beder nesednou všem.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Na zadní sedačky třídveřové karoserie se hůř nastupuje, ale 184cm autor se sem vejde
    Na zadní sedačky třídveřové karoserie se hůř nastupuje, ale 184cm autor se sem vejde| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Tlačítka vlevo pod volantem ovládají mj. menu nastavení vozu v displeji přístrojového štítu. Práce s menu je frustrující, naštěstí jí není třeba často.
    Tlačítka vlevo pod volantem ovládají mj. menu nastavení vozu v displeji přístrojového štítu. Práce s menu je frustrující, naštěstí jí není třeba často.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Zavazadlový prostor třídvířka je dostatečně velký, všimněte si ale, že některé verze včetně této neměly dělená zadní opěradla
    Zavazadlový prostor třídvířka je dostatečně velký, všimněte si ale, že některé verze včetně této neměly dělená zadní opěradla| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Osmiventilová čtrnáctistovka nemá výraznou výkonovou špičku, je ale spolehlivá a kultivovaná, rozsah použitelných otáček je obrovský a spotřeba nízká
    Osmiventilová čtrnáctistovka nemá výraznou výkonovou špičku, je ale spolehlivá a kultivovaná, rozsah použitelných otáček je obrovský a spotřeba nízká| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Zadní lampy má punto tradičně vysoko. Líbí se nám jejich velké segmenty i obrysovka, kterou tvoří svítící „hokejky“ po stranách.
    Zadní lampy má punto tradičně vysoko. Líbí se nám jejich velké segmenty i obrysovka, kterou tvoří svítící „hokejky“ po stranách.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Punto
    Fiat Punto| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Karoserie rezne v místech, kde došlo k nějakému poškození, a hlavně zvenčí, nikoliv zevnitř jako u starších fi atů
    Karoserie rezne v místech, kde došlo k nějakému poškození, a hlavně zvenčí, nikoliv zevnitř jako u starších fi atů| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto III. generace
Fiat Punto III. generace
Fiat Punto III. generace
Levé tlačítko se symbolem volantu je režim City, zvyšující účinek posilovače řízení. Pravé tlačítko s S v kolečku vypíná stop-start.
Táhlo odklápění přední sedačky u třídveřových vozů může prasknout. Řeší se výměnou sedačky.
Punto Evo poznáte podle plastových dílů předního a zadního nárazníku
Původní Grande Punto už ukazuje věk zejména na zadních svítilnách
Výfukový systém má jen jeden tlumič vzadu a koroze jeho vnějšího pláště není automaticky problémem. Nejčastějším místem netěsnosti výfuku je vlnovec.
V miskách zadních pružin se drží nepořádek, a mohou tak proreznout, nápravnice však není drahá. Bubnové brzdy slabších motorizací jsou spolehlivé.
Expanzní nádobky chladicí kapaliny rády praskají jak v nátrubku vratky (nahoře vedle víčka), tak klidně i ve švu nebo stěně
Tenká příčka pod výfukem není strukturální částí, naopak při neopatrné jízdě mimo asfalt se může ohnout a pak o ni drnčí výfuk. Na zvedáku však nemusí být vidět, že za jízdy dochází ke kontaktu.
Klikové ozubené kolo pohonu rozvodového řemene s ustřiženým klínkem, který ho drží v pozci
Takto vypadá řemenice klikové hřídele vznětového motoru, které se utrhl, protočil a přehřál gumový tlumič vibrací
Gumové těsnění sacího koše oleje u 1,6 Multijet je v pořádku, když má hranu takto trčící dolů. Plochá hrana značí ztvrdlé těsnění, které je třeba vyměnit.
Je-li zadní náprava hlučná, nejistá a nepříjemná, na vině nemusí být tlumiče, nýbrž tyto silentbloky, držící zadní nápravu v karoserii
Na první pohled je punto, které testujeme na následující dvoustraně, hodně zrezivělé, avšak jde jen o povrchovou korozi
Zadní část obalu převodovky M32. V miskách uložení hřídelí je vidět vnější část ložisek, vydírá se však v těchto místech přímo obal, nikoliv ložiska samotná.
Přístrojový štít v modernizovaném designu není dobře čitelný, nesvítí-li jako zde podsvícení a máte-li sluneční brýle
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Pětistupňový manuál jde při řazení zpátečky někdy přes zuby. Je to vlastnost. Vyhnete se tomu zařazením jedničky a pak až zpátečky.
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Přední místa jsou prostorná, sedačky mají dost dlouhé sedáky. Opěradla s výrazným vyboulením v oblasti beder nesednou všem.
Na zadní sedačky třídveřové karoserie se hůř nastupuje, ale 184cm autor se sem vejde
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Tlačítka vlevo pod volantem ovládají mj. menu nastavení vozu v displeji přístrojového štítu. Práce s menu je frustrující, naštěstí jí není třeba často.
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Zavazadlový prostor třídvířka je dostatečně velký, všimněte si ale, že některé verze včetně této neměly dělená zadní opěradla
Fiat Punto
Fiat Punto
Osmiventilová čtrnáctistovka nemá výraznou výkonovou špičku, je ale spolehlivá a kultivovaná, rozsah použitelných otáček je obrovský a spotřeba nízká
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Zadní lampy má punto tradičně vysoko. Líbí se nám jejich velké segmenty i obrysovka, kterou tvoří svítící „hokejky“ po stranách.
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Karoserie rezne v místech, kde došlo k nějakému poškození, a hlavně zvenčí, nikoliv zevnitř jako u starších fi atů