Levé tlačítko se symbolem volantu je režim City, zvyšující účinek posilovače řízení. Pravé tlačítko s S v kolečku vypíná stop-start.|
Zdroj: Svět Motorů
Táhlo odklápění přední sedačky u třídveřových vozů může prasknout. Řeší se výměnou sedačky.|
Zdroj: Svět Motorů
Punto Evo poznáte podle plastových dílů předního a zadního nárazníku|
Zdroj: Svět Motorů
Původní Grande Punto už ukazuje věk zejména na zadních svítilnách|
Zdroj: Svět Motorů
Výfukový systém má jen jeden tlumič vzadu a koroze jeho vnějšího pláště není automaticky problémem. Nejčastějším místem netěsnosti výfuku je vlnovec.|
Zdroj: Svět Motorů
V miskách zadních pružin se drží nepořádek, a mohou tak proreznout, nápravnice však není drahá. Bubnové brzdy slabších motorizací jsou spolehlivé.|
Zdroj: Svět Motorů
Expanzní nádobky chladicí kapaliny rády praskají jak v nátrubku vratky (nahoře vedle víčka), tak klidně i ve švu nebo stěně|
Zdroj: Svět Motorů
Tenká příčka pod výfukem není strukturální částí, naopak při neopatrné jízdě mimo asfalt se může ohnout a pak o ni drnčí výfuk. Na zvedáku však nemusí být vidět, že za jízdy dochází ke kontaktu.|
Zdroj: Svět Motorů
Klikové ozubené kolo pohonu rozvodového řemene s ustřiženým klínkem, který ho drží v pozci|
Zdroj: Svět Motorů
Takto vypadá řemenice klikové hřídele vznětového motoru, které se utrhl, protočil a přehřál gumový tlumič vibrací|
Zdroj: Svět Motorů
Gumové těsnění sacího koše oleje u 1,6 Multijet je v pořádku, když má hranu takto trčící dolů. Plochá hrana značí ztvrdlé těsnění, které je třeba vyměnit.|
Zdroj: Svět Motorů
Je-li zadní náprava hlučná, nejistá a nepříjemná, na vině nemusí být tlumiče, nýbrž tyto silentbloky, držící zadní nápravu v karoserii|
Zdroj: Svět Motorů
Na první pohled je punto, které testujeme na následující dvoustraně, hodně zrezivělé, avšak jde jen o povrchovou korozi|
Zdroj: Svět Motorů
Zadní část obalu převodovky M32. V miskách uložení hřídelí je vidět vnější část ložisek, vydírá se však v těchto místech přímo obal, nikoliv ložiska samotná.|
Zdroj: Svět Motorů
Přístrojový štít v modernizovaném designu není dobře čitelný, nesvítí-li jako zde podsvícení a máte-li sluneční brýle|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Pětistupňový manuál jde při řazení zpátečky někdy přes zuby. Je to vlastnost. Vyhnete se tomu zařazením jedničky a pak až zpátečky.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Přední místa jsou prostorná, sedačky mají dost dlouhé sedáky. Opěradla s výrazným vyboulením v oblasti beder nesednou všem.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Na zadní sedačky třídveřové karoserie se hůř nastupuje, ale 184cm autor se sem vejde|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Tlačítka vlevo pod volantem ovládají mj. menu nastavení vozu v displeji přístrojového štítu. Práce s menu je frustrující, naštěstí jí není třeba často.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Zavazadlový prostor třídvířka je dostatečně velký, všimněte si ale, že některé verze včetně této neměly dělená zadní opěradla|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Osmiventilová čtrnáctistovka nemá výraznou výkonovou špičku, je ale spolehlivá a kultivovaná, rozsah použitelných otáček je obrovský a spotřeba nízká|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Zadní lampy má punto tradičně vysoko. Líbí se nám jejich velké segmenty i obrysovka, kterou tvoří svítící „hokejky“ po stranách.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Fiat Punto|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Karoserie rezne v místech, kde došlo k nějakému poškození, a hlavně zvenčí, nikoliv zevnitř jako u starších fi atů|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert