Ojetý Fiat Panda 4x4 (141) v testu Martina Vaculíka – To nepochopíte

16/67
Přehled fotografií
Zavřít
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Tomáš Zouhar cestuje se svou Pandou Van. Na střeše si statečné vozítko veze stan.
    Tomáš Zouhar cestuje se svou Pandou Van. Na střeše si statečné vozítko veze stan.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Pandy 4x4 mají silný klub příznivců i v Česku. S touto se nám pochlubil Jarda Král.
    Pandy 4x4 mají silný klub příznivců i v Česku. S touto se nám pochlubil Jarda Král.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • V roce 1987 přišlo stylové provedení Sisley. Na snímku ve verzi s pevnou střechou. Ta je lepší, protože skrz plátěnou vždycky teče.
    V roce 1987 přišlo stylové provedení Sisley. Na snímku ve verzi s pevnou střechou. Ta je lepší, protože skrz plátěnou vždycky teče.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Typická nabídka z aktuální inzerce: Sisley z roku 1988 s 184 000 najetými kilometry za 14 950 eur (373 750 Kč)
    Typická nabídka z aktuální inzerce: Sisley z roku 1988 s 184 000 najetými kilometry za 14 950 eur (373 750 Kč)| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Provedení 4x4 existovalo i jako nevzhledný van. Tuto verzi s přidaným prostorem však dnes cestovatelé vyhledávají nejvíc.
    Provedení 4x4 existovalo i jako nevzhledný van. Tuto verzi s přidaným prostorem však dnes cestovatelé vyhledávají nejvíc.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Levná palubní deska je zároveň nesmírně účelná. Nedostatkem odkládacího prostoru nikdo netrpí.
    Levná palubní deska je zároveň nesmírně účelná. Nedostatkem odkládacího prostoru nikdo netrpí.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ovladače topení a světel jsou doslova pár centimetrů od volantu. Lepší ergonomii vymyslet nelze
    Ovladače topení a světel jsou doslova pár centimetrů od volantu. Lepší ergonomii vymyslet nelze| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Pohon zadní nápravy se připojuje táhlem za řadicí pákou. Překvapivě má i kontrolku v přístrojovém štítu.
    Pohon zadní nápravy se připojuje táhlem za řadicí pákou. Překvapivě má i kontrolku v přístrojovém štítu.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Malá panda má velmi prostorný interiér. V sedačkách se po letech obvykle rozpadají molitanové výplně.
    Malá panda má velmi prostorný interiér. V sedačkách se po letech obvykle rozpadají molitanové výplně.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • O tvarových výplních dveří si panda mohla nechat zdát. Řešení s prolisovaným plechem je však vtipné a hezké.
    O tvarových výplních dveří si panda mohla nechat zdát. Řešení s prolisovaným plechem je však vtipné a hezké.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Rezervní kolo v motorovém prostoru je přežité řešení. V zimě je však příjemné, že je zde suché a teplé.
    Rezervní kolo v motorovém prostoru je přežité řešení. V zimě je však příjemné, že je zde suché a teplé.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Z přímých nasávacích otvorů ventilace pod čelním sklem fouká vždy jen chladný náporový vzduch
    Z přímých nasávacích otvorů ventilace pod čelním sklem fouká vždy jen chladný náporový vzduch| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Příkladem účelné konstrukce je absence dveřních klik. Prostě zmáčknete zámek a vezmete za dveře.
    Příkladem účelné konstrukce je absence dveřních klik. Prostě zmáčknete zámek a vezmete za dveře.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Přední náprava je složena z tlumičové vzpěry a dvojice ramen kotvených bez nápravnice přímo do karoserie
    Přední náprava je složena z tlumičové vzpěry a dvojice ramen kotvených bez nápravnice přímo do karoserie| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Plechová nádrž na 35 litrů je největším problémem verze 4x4. Často rezne a teče.
    Plechová nádrž na 35 litrů je největším problémem verze 4x4. Často rezne a teče.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Protáčející se poloosy ve stojících manžetách jsou asi jedinou konstrukční chybou vozu
    Protáčející se poloosy ve stojících manžetách jsou asi jedinou konstrukční chybou vozu| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Panda dostala do vínku plochou podlahu, proto kardan nejde středovým tunelem, ale mírně stranou tak, jak vyšel výstup z převodovky
    Panda dostala do vínku plochou podlahu, proto kardan nejde středovým tunelem, ale mírně stranou tak, jak vyšel výstup z převodovky| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Majitel si do vozu doplnil i držák na autorádio. Jedině v něm je totiž místo pro 12V zásuvku. Tu panda v sériovém provedení nemá, mobil si v ní tak nenabijete.
    Majitel si do vozu doplnil i držák na autorádio. Jedině v něm je totiž místo pro 12V zásuvku. Tu panda v sériovém provedení nemá, mobil si v ní tak nenabijete.| Zdroj: Svět Motorů
  • Obratný vůz si rychle získá vaši důvěru. I kdyby zapadl, ve dvou či třech jej nějak vystrkáte. S dnešními SUV to končí obíháním vesnice, zda někdo nemá traktor.
    Obratný vůz si rychle získá vaši důvěru. I kdyby zapadl, ve dvou či třech jej nějak vystrkáte. S dnešními SUV to končí obíháním vesnice, zda někdo nemá traktor.| Zdroj: Svět Motorů
  • Při brodění se sériovou verzí to chce opatrnost a zkušenost, aby si nenasála vodu. Opravdoví nadšenci proto instalují zvýšené sání na sloupek A.
    Při brodění se sériovou verzí to chce opatrnost a zkušenost, aby si nenasála vodu. Opravdoví nadšenci proto instalují zvýšené sání na sloupek A.| Zdroj: Svět Motorů
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů
  • S rozvorem náprav 2159 mm téměř nemusíte mít strach, že byste pandu pověsili na břicho. Zvládne mnohem více, než byste mysleli.
    S rozvorem náprav 2159 mm téměř nemusíte mít strach, že byste pandu pověsili na břicho. Zvládne mnohem více, než byste mysleli.| Zdroj: Svět Motorů
  • Při kroužení v písku je cítit, že se vůz buď hrne rovně, nebo uhýbá protáčející se zádí. Standardní chování čtyřkolek, které nemají centrální diferenciál či lamelovou spojku.
    Při kroužení v písku je cítit, že se vůz buď hrne rovně, nebo uhýbá protáčející se zádí. Standardní chování čtyřkolek, které nemají centrální diferenciál či lamelovou spojku.| Zdroj: Svět Motorů
  • Fiat Panda 4x4
    Fiat Panda 4x4| Zdroj: Svět Motorů
  • Motorový prostor je vzorně čistý a bez úniků oleje. Auto na STK legálně projde.
    Motorový prostor je vzorně čistý a bez úniků oleje. Auto na STK legálně projde.| Zdroj: Svět Motorů
  • Znamená Panda 4x4 dobrý život? Za nás jednoznačně ano, protože je spolehlivá, dojede všude a zapomenete v ní na každodenní starosti.
    Znamená Panda 4x4 dobrý život? Za nás jednoznačně ano, protože je spolehlivá, dojede všude a zapomenete v ní na každodenní starosti.| Zdroj: Svět Motorů
  • Před ochranný rám agregátu si majitel doplnil plech. Jinak má totiž panda tendenci se o rám nepříjemně zarazit.
    Před ochranný rám agregátu si majitel doplnil plech. Jinak má totiž panda tendenci se o rám nepříjemně zarazit.| Zdroj: Svět Motorů
  • Nebrzděný vlek smí Panda 4x4 táhnout jen lehoučký – 250 kg. Brzděný však už smí vážit slušných 900 kg. To stačí i na menší karavan.
    Nebrzděný vlek smí Panda 4x4 táhnout jen lehoučký – 250 kg. Brzděný však už smí vážit slušných 900 kg. To stačí i na menší karavan.| Zdroj: Svět Motorů
Fiat Panda 4x4
Fiat Panda 4x4
Tomáš Zouhar cestuje se svou Pandou Van. Na střeše si statečné vozítko veze stan.
Pandy 4x4 mají silný klub příznivců i v Česku. S touto se nám pochlubil Jarda Král.
V roce 1987 přišlo stylové provedení Sisley. Na snímku ve verzi s pevnou střechou. Ta je lepší, protože skrz plátěnou vždycky teče.
Typická nabídka z aktuální inzerce: Sisley z roku 1988 s 184 000 najetými kilometry za 14 950 eur (373 750 Kč)
Provedení 4x4 existovalo i jako nevzhledný van. Tuto verzi s přidaným prostorem však dnes cestovatelé vyhledávají nejvíc.
Fiat Panda 4x4
Fiat Panda 4x4
Fiat Panda 4x4
Fiat Panda 4x4
Fiat Panda 4x4
Levná palubní deska je zároveň nesmírně účelná. Nedostatkem odkládacího prostoru nikdo netrpí.
Fiat Panda 4x4
Fiat Panda 4x4
Ovladače topení a světel jsou doslova pár centimetrů od volantu. Lepší ergonomii vymyslet nelze
Fiat Panda 4x4
Pohon zadní nápravy se připojuje táhlem za řadicí pákou. Překvapivě má i kontrolku v přístrojovém štítu.
Malá panda má velmi prostorný interiér. V sedačkách se po letech obvykle rozpadají molitanové výplně.
Fiat Panda 4x4
Fiat Panda 4x4
O tvarových výplních dveří si panda mohla nechat zdát. Řešení s prolisovaným plechem je však vtipné a hezké.
Fiat Panda 4x4
Fiat Panda 4x4
Fiat Panda 4x4
Fiat Panda 4x4
Fiat Panda 4x4
Fiat Panda 4x4
Fiat Panda 4x4
Fiat Panda 4x4
Fiat Panda 4x4
Fiat Panda 4x4
Fiat Panda 4x4
Fiat Panda 4x4
Fiat Panda 4x4
Fiat Panda 4x4
Rezervní kolo v motorovém prostoru je přežité řešení. V zimě je však příjemné, že je zde suché a teplé.
Fiat Panda 4x4
Fiat Panda 4x4
Z přímých nasávacích otvorů ventilace pod čelním sklem fouká vždy jen chladný náporový vzduch
Fiat Panda 4x4
Fiat Panda 4x4
Příkladem účelné konstrukce je absence dveřních klik. Prostě zmáčknete zámek a vezmete za dveře.
Fiat Panda 4x4
Fiat Panda 4x4
Fiat Panda 4x4
Fiat Panda 4x4
Přední náprava je složena z tlumičové vzpěry a dvojice ramen kotvených bez nápravnice přímo do karoserie
Fiat Panda 4x4
Fiat Panda 4x4
Fiat Panda 4x4
Plechová nádrž na 35 litrů je největším problémem verze 4x4. Často rezne a teče.
Fiat Panda 4x4
Protáčející se poloosy ve stojících manžetách jsou asi jedinou konstrukční chybou vozu
Panda dostala do vínku plochou podlahu, proto kardan nejde středovým tunelem, ale mírně stranou tak, jak vyšel výstup z převodovky
Fiat Panda 4x4
Majitel si do vozu doplnil i držák na autorádio. Jedině v něm je totiž místo pro 12V zásuvku. Tu panda v sériovém provedení nemá, mobil si v ní tak nenabijete.
Obratný vůz si rychle získá vaši důvěru. I kdyby zapadl, ve dvou či třech jej nějak vystrkáte. S dnešními SUV to končí obíháním vesnice, zda někdo nemá traktor.
Při brodění se sériovou verzí to chce opatrnost a zkušenost, aby si nenasála vodu. Opravdoví nadšenci proto instalují zvýšené sání na sloupek A.
Fiat Panda 4x4
S rozvorem náprav 2159 mm téměř nemusíte mít strach, že byste pandu pověsili na břicho. Zvládne mnohem více, než byste mysleli.
Při kroužení v písku je cítit, že se vůz buď hrne rovně, nebo uhýbá protáčející se zádí. Standardní chování čtyřkolek, které nemají centrální diferenciál či lamelovou spojku.
Fiat Panda 4x4
Motorový prostor je vzorně čistý a bez úniků oleje. Auto na STK legálně projde.
Znamená Panda 4x4 dobrý život? Za nás jednoznačně ano, protože je spolehlivá, dojede všude a zapomenete v ní na každodenní starosti.
Před ochranný rám agregátu si majitel doplnil plech. Jinak má totiž panda tendenci se o rám nepříjemně zarazit.
Nebrzděný vlek smí Panda 4x4 táhnout jen lehoučký – 250 kg. Brzděný však už smí vážit slušných 900 kg. To stačí i na menší karavan.