Bílá místa v servisním plánu Škody Octavia II: Záměr, nebo omyl?
1
/
10
Prohlédnout znovu
Bílá místa v servisním plánu Škody Octavia II: Záměr, nebo omyl?
Chladící systém nikdy není naprosto těsný a časem dochází k oxidaci kapaliny.
|
acz
Pokud nevyměníte chladící kapalinu, zaděláte si na selhání těsnění pod hlavou.
|
acz
Rozvodový řemen stárne, i když nejezdí. napínací kladky jej šponují stále.
|
acz
Plastová vodní pumpa nevydrží věčně.
|
acz
Převodovka má odvětrání, kterým proniká vzdušná vlhkost.
|
acz
Když chladicí kapalina zkysne, dochází mezi kovovým těsněním a hliníkovou hlavou válců k chemickým reakcím. U nových aut s dokonale těsným chlazením se kapalina kazí pomaleji, nikoliv však vůbec.
|
acz
Na rozvodovém řemenu bývá uvedeno datum výroby. Tento je z 24. června 2008.
|
acz
Výměnu oleje v zadním diferenciálu (na snímku) automobilky ještě občas předepisují. U převodovek se však tvářívají, že je doživotní.
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Když chladicí kapalina zkysne, dochází mezi kovovým těsněním a hliníkovou hlavou válců k chemickým reakcím. U nových aut s dokonale těsným chlazením se kapalina kazí pomaleji, nikoliv však vůbec.
|
acz
Nesmyslné protlačování elektromobilů? V Británii o tom ví své
Konec V8 Hellcat neznamená konec drsných pick-upů. Přivítejte Ram 1500 RHO
Elektrické mercedesy budou vypadat jako běžná auta. Změní se i jména
Co vás zajímá o novém Dusteru: Diesel, krátká jednička i prostornost
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Pohrobek Saabu má šanci. NEVS Emily GT se může vyrábět v Itálii