Původní volanty s tenkým a tvrdým plastovým věncem popraskaly a bývají nahrazeny různými sportovními|
Zdroj: acz
Trabant 601|
Zdroj: acz
Řadí se pákou pod volantem. Měli jsme štěstí, že se na skle dochovalo schéma.|
Zdroj: acz
Trabant 601|
Zdroj: acz
Trabant 601|
Zdroj: acz
Trabant 601|
Zdroj: acz
Trabant 601|
Zdroj: acz
Na dálnici jsme za chvíli hledali, kde se topení vypíná. Ve městě však proti mlžení oken pomůže jenom hadr.|
Zdroj: acz
Trabant 601|
Zdroj: acz
Trabant 601|
Zdroj: acz
Trabant 601|
Zdroj: acz
Trabant 601|
Zdroj: acz
Trabant 601|
Zdroj: acz
Trabant 601|
Zdroj: acz
Trabant 601|
Zdroj: acz
Trabant 601|
Zdroj: acz
Trabant 601|
Zdroj: acz
Trabant 601|
Zdroj: acz
Trabant 601|
Zdroj: acz
Trabant 601|
Zdroj: acz
Trabant 601|
Zdroj: acz
Trabant 601|
Zdroj: acz
Trabant je o půl metru kratší než běžné dnešní malé auto, ale také o půl metru delší než polský Fiat 126p. Rozvor náprav má dva metry a dva centimetry.|
Zdroj: acz
Trabant 601|
Zdroj: acz
Trabant 601|
Zdroj: acz
Trabant 601|
Zdroj: acz
Trabant 601|
Zdroj: acz
Válce jsou pod krytem zajišťujícím proudění vzduchu. Kolem změť trubek: těmi nejtlustšími měl prý dovnitř proudit teplý vzduch.|
Zdroj: acz
Trabant 601|
Zdroj: acz
Trabant 601|
Zdroj: acz
Trabant 601|
Zdroj: acz
Trabant 601|
Zdroj: acz
Trabant 601|
Zdroj: acz
Trabant 601|
Zdroj: acz
Trabant 601|
Zdroj: acz
Trabant 601|
Zdroj: acz
Trabant 601|
Zdroj: acz
Odvětrání karoserie i výklopná okénka trabant dostal až v průběhu „modelové péče“|
Zdroj: acz
Trabant 601|
Zdroj: acz
Trabant 601|
Zdroj: acz
Trabant 601|
Zdroj: acz
Válce chladí tento ventilátor hnaný řemenem. Trochu vzduchu žene i do topení.|
Zdroj: acz