Ojetá Kia Optima (JF): Sluha bez emocí i jako plug-in hybrid
1
/
34
Prohlédnout znovu
Ojetá Kia Optima (JF): Sluha bez emocí i jako plug-in hybrid
Kia Optima
|
acz
Kia Optima
|
acz
Kia Optima
|
acz
Kia Optima
|
acz
Kia Optima
|
acz
Kia Optima
|
acz
Kia Optima
|
acz
Kia Optima
|
acz
Kia Optima
|
acz
Kia Optima
|
acz
Kia Optima
|
acz
Kia Optima
|
acz
Kia Optima
|
acz
Kia Optima
|
acz
Kia Optima
|
acz
Kia Optima
|
acz
Kia Optima
|
acz
Kia Optima
|
acz
Kia Optima
|
acz
Kia Optima
|
acz
Kia Optima
|
acz
Kia Optima
|
acz
Kia Optima
|
acz
Kia Optima
|
acz
Kia Optima
|
acz
Kia Optima
|
acz
Kia Optima
|
acz
Kia Optima
|
acz
Kia Optima
|
acz
Kia Optima
|
acz
Kia Optima
|
acz
Kia Optima
|
acz
Kia Optima
|
acz
Kia Optima
|
acz
Ferrari 12Cilindri oficiálně: Oslava V12 o 830 koních stojí od 10 milionů
Velký test nosičů jízdních kol: Stejná věc, přesto takové rozdíly
BFGoodrich vylepšil slavnou pneumatiku. Je lepší na štěrku i sněhu
Největší problém plug-in hybridů jsou řidiči. Neumějí je nabíjet