Chrysler 300C Touring|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Plastové dřevo na věnci volantu může být po letech vybledlé, u tohoto kousku však vypadá v dobrém stavu. Přesto…|
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
… je světlejší než plastové dřevo na madle dveří řidiče. To je stále pevné, byť s prasklinami (bez vlivu na funkci).|
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Motor 3,0 CRD V6 (OM 642), vymontovaný z jiného Chrysleru 300C Touring. Všimněte si turba vzadu mezi řadami válců.|
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Pětiprvková zadní náprava Chrysleru 300C Touring po 303 tisících km. Všimněte si také výfuku s tlumičem vibrací.|
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Zadní náprava Mercedesu-Benz třídy E S210 je podobná, ale se zcela odlišnými díly včetně vedení stabilizátoru a jeho tyček|
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Chrysler 300 se ukázal nejdříve jako sedan. Na trhu ojetin je žádanější.|
Zdroj: auto.cz/Marek Oborník
Elektrický posuv pedálů byl zajímavým a užitečným příplatkem|
Zdroj: auto.cz/Marek Oborník
Zavěšení předního kola Mercedesu-Benz třídy E W211…|
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
… vs. zavěšení předního kola zkoumaného Chrysleru 300C Touring…|
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
… a zavěšení předního kola Mercedesu- Benz třídy E S210.|
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Zespoda vidíme suchý motor, lehce rosící vanu převodovky a známku bastlení – levý katalyzátor není originální a na potrubí jsou kolem něj netěsnosti|
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Chrysler 300C Touring|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Přístrojový štít má podsvícené plochy budíků, nikoliv čísla. Působí to luxusně a je to spolehlivé.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Chrysler 300C Touring|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Chrysler 300C Touring|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Chrysler 300C Touring|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mohutná palubní deska a velký volant jsou odrazem vnějšího designu|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Volič převodovky v tomto konkrétním voze nenabízí manuální volbu stupňů, jiné verze ji však mít mohly|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Chrysler 300C Touring|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Chrysler 300C Touring|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Chrysler 300C Touring|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Chrysler 300C Touring|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Chrysler 300C Touring|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Chrysler 300C Touring|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Přední sedačky jsou rozměrné, měkké a pohodlné. Plně elektrická je v tomto kousku jen řidičova.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Na zadních sedačkách je ohromné množství prostoru v podélném směru a dost místa je i nad hlavou|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Chrysler 300C Touring|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jak se zapíná interiérové osvětlení ve všech chryslerech za posledních 35 let? Otočíte kolečkem štelujícím jas podsvícení palubní desky úplně nahoru za druhou zarážku.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Po 303 tisících km je kůže na sedáku řidiče sice opotřebená a popraskaná, ale nejsou v ní trhliny|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Chrysler 300C Touring|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Chrysler 300C Touring|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Chrysler 300C Touring|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Chrysler 300C Touring|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Chrysler 300C Touring|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Chrysler 300C Touring|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Chrysler 300C Touring|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Chrysler 300C Touring|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Chrysler 300C Touring|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Chrysler 300C Touring|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Chrysler 300C Touring|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Chrysler 300C Touring|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Chrysler 300C Touring|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Sedan je hezčí, ale ani kombi není zezadu ošklivka|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Chrysler 300C Touring|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zavazadelník má 630 litrů standardního objemu a délku u podlahy bohatě přes metr|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pod podlahou zavazadelníku je plochá schránka na drobnosti. Po stranách si všimněte užitečných hlubokých kapes, které částečně nahrazují chybějící háčky na tašky.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Baterie našla místo pod schránkou v podlaze zavazadelníku vedle rezervy|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Motor 3,5 V6 je dobrou volbou, pokud předchozí majitelé nezanedbávali údržbu|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Chrysler 300C Touring|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Xenony byly v základu. Dálková světla už ale obstarávají halogeny, stejně jako...|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
… všechno zadní osvětlení, kde těší párové couvačky i mlhovky|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
18“ litá kola se montovala standardně, navíc s pneumatikou s tlustou bočnicí|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert