Ojetý Chrysler 300C Touring: Americký švihák v letech

54/53
Zavřít
  • Chrysler 300C Touring
    Chrysler 300C Touring| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Plastové dřevo na věnci volantu může být po letech vybledlé, u tohoto kousku však vypadá v dobrém stavu. Přesto…
    Plastové dřevo na věnci volantu může být po letech vybledlé, u tohoto kousku však vypadá v dobrém stavu. Přesto…| Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • … je světlejší než plastové dřevo na madle dveří řidiče. To je stále pevné, byť s prasklinami (bez vlivu na funkci).
    … je světlejší než plastové dřevo na madle dveří řidiče. To je stále pevné, byť s prasklinami (bez vlivu na funkci).| Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Motor 3,0 CRD V6 (OM 642), vymontovaný z jiného Chrysleru 300C Touring. Všimněte si turba vzadu mezi řadami válců.
    Motor 3,0 CRD V6 (OM 642), vymontovaný z jiného Chrysleru 300C Touring. Všimněte si turba vzadu mezi řadami válců.| Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Pětiprvková zadní náprava Chrysleru 300C Touring po 303 tisících km. Všimněte si také výfuku s tlumičem vibrací.
    Pětiprvková zadní náprava Chrysleru 300C Touring po 303 tisících km. Všimněte si také výfuku s tlumičem vibrací.| Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Zadní náprava Mercedesu-Benz třídy E S210 je podobná, ale se zcela odlišnými díly včetně vedení stabilizátoru a jeho tyček
    Zadní náprava Mercedesu-Benz třídy E S210 je podobná, ale se zcela odlišnými díly včetně vedení stabilizátoru a jeho tyček| Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Chrysler 300 se ukázal nejdříve jako sedan. Na trhu ojetin je žádanější.
    Chrysler 300 se ukázal nejdříve jako sedan. Na trhu ojetin je žádanější.| Zdroj: auto.cz/Marek Oborník
  • Elektrický posuv pedálů byl zajímavým a užitečným příplatkem
    Elektrický posuv pedálů byl zajímavým a užitečným příplatkem| Zdroj: auto.cz/Marek Oborník
  • Zavěšení předního kola Mercedesu-Benz třídy E W211…
    Zavěšení předního kola Mercedesu-Benz třídy E W211…| Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • … vs. zavěšení předního kola zkoumaného Chrysleru 300C Touring…
    … vs. zavěšení předního kola zkoumaného Chrysleru 300C Touring…| Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • … a zavěšení předního kola Mercedesu- Benz třídy E S210.
    … a zavěšení předního kola Mercedesu- Benz třídy E S210.| Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Zespoda vidíme suchý motor, lehce rosící vanu převodovky a známku bastlení – levý katalyzátor není originální a na potrubí jsou kolem něj netěsnosti
    Zespoda vidíme suchý motor, lehce rosící vanu převodovky a známku bastlení – levý katalyzátor není originální a na potrubí jsou kolem něj netěsnosti| Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Chrysler 300C Touring
    Chrysler 300C Touring| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přístrojový štít má podsvícené plochy budíků, nikoliv čísla. Působí to luxusně a je to spolehlivé.
    Přístrojový štít má podsvícené plochy budíků, nikoliv čísla. Působí to luxusně a je to spolehlivé.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chrysler 300C Touring
    Chrysler 300C Touring| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chrysler 300C Touring
    Chrysler 300C Touring| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chrysler 300C Touring
    Chrysler 300C Touring| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mohutná palubní deska a velký volant jsou odrazem vnějšího designu
    Mohutná palubní deska a velký volant jsou odrazem vnějšího designu| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volič převodovky v tomto konkrétním voze nenabízí manuální volbu stupňů, jiné verze ji však mít mohly
    Volič převodovky v tomto konkrétním voze nenabízí manuální volbu stupňů, jiné verze ji však mít mohly| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chrysler 300C Touring
    Chrysler 300C Touring| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chrysler 300C Touring
    Chrysler 300C Touring| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chrysler 300C Touring
    Chrysler 300C Touring| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chrysler 300C Touring
    Chrysler 300C Touring| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chrysler 300C Touring
    Chrysler 300C Touring| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chrysler 300C Touring
    Chrysler 300C Touring| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přední sedačky jsou rozměrné, měkké a pohodlné. Plně elektrická je v tomto kousku jen řidičova.
    Přední sedačky jsou rozměrné, měkké a pohodlné. Plně elektrická je v tomto kousku jen řidičova.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Na zadních sedačkách je ohromné množství prostoru v podélném směru a dost místa je i nad hlavou
    Na zadních sedačkách je ohromné množství prostoru v podélném směru a dost místa je i nad hlavou| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chrysler 300C Touring
    Chrysler 300C Touring| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jak se zapíná interiérové osvětlení ve všech chryslerech za posledních 35 let? Otočíte kolečkem štelujícím jas podsvícení palubní desky úplně nahoru za druhou zarážku.
    Jak se zapíná interiérové osvětlení ve všech chryslerech za posledních 35 let? Otočíte kolečkem štelujícím jas podsvícení palubní desky úplně nahoru za druhou zarážku.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Po 303 tisících km je kůže na sedáku řidiče sice opotřebená a popraskaná, ale nejsou v ní trhliny
    Po 303 tisících km je kůže na sedáku řidiče sice opotřebená a popraskaná, ale nejsou v ní trhliny| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chrysler 300C Touring
    Chrysler 300C Touring| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chrysler 300C Touring
    Chrysler 300C Touring| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chrysler 300C Touring
    Chrysler 300C Touring| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chrysler 300C Touring
    Chrysler 300C Touring| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chrysler 300C Touring
    Chrysler 300C Touring| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chrysler 300C Touring
    Chrysler 300C Touring| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chrysler 300C Touring
    Chrysler 300C Touring| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chrysler 300C Touring
    Chrysler 300C Touring| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chrysler 300C Touring
    Chrysler 300C Touring| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chrysler 300C Touring
    Chrysler 300C Touring| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chrysler 300C Touring
    Chrysler 300C Touring| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chrysler 300C Touring
    Chrysler 300C Touring| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chrysler 300C Touring
    Chrysler 300C Touring| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Sedan je hezčí, ale ani kombi není zezadu ošklivka
    Sedan je hezčí, ale ani kombi není zezadu ošklivka| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chrysler 300C Touring
    Chrysler 300C Touring| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zavazadelník má 630 litrů standardního objemu a délku u podlahy bohatě přes metr
    Zavazadelník má 630 litrů standardního objemu a délku u podlahy bohatě přes metr| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pod podlahou zavazadelníku je plochá schránka na drobnosti. Po stranách si všimněte užitečných hlubokých kapes, které částečně nahrazují chybějící háčky na tašky.
    Pod podlahou zavazadelníku je plochá schránka na drobnosti. Po stranách si všimněte užitečných hlubokých kapes, které částečně nahrazují chybějící háčky na tašky.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Baterie našla místo pod schránkou v podlaze zavazadelníku vedle rezervy
    Baterie našla místo pod schránkou v podlaze zavazadelníku vedle rezervy| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Motor 3,5 V6 je dobrou volbou, pokud předchozí majitelé nezanedbávali údržbu
    Motor 3,5 V6 je dobrou volbou, pokud předchozí majitelé nezanedbávali údržbu| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chrysler 300C Touring
    Chrysler 300C Touring| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Xenony byly v základu. Dálková světla už ale obstarávají halogeny, stejně jako...
    Xenony byly v základu. Dálková světla už ale obstarávají halogeny, stejně jako...| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • … všechno zadní osvětlení, kde těší párové couvačky i mlhovky
    … všechno zadní osvětlení, kde těší párové couvačky i mlhovky| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • 18“ litá kola se montovala standardně, navíc s pneumatikou s tlustou bočnicí
    18“ litá kola se montovala standardně, navíc s pneumatikou s tlustou bočnicí| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Chrysler 300C Touring
Plastové dřevo na věnci volantu může být po letech vybledlé, u tohoto kousku však vypadá v dobrém stavu. Přesto…
… je světlejší než plastové dřevo na madle dveří řidiče. To je stále pevné, byť s prasklinami (bez vlivu na funkci).
Motor 3,0 CRD V6 (OM 642), vymontovaný z jiného Chrysleru 300C Touring. Všimněte si turba vzadu mezi řadami válců.
Pětiprvková zadní náprava Chrysleru 300C Touring po 303 tisících km. Všimněte si také výfuku s tlumičem vibrací.
Zadní náprava Mercedesu-Benz třídy E S210 je podobná, ale se zcela odlišnými díly včetně vedení stabilizátoru a jeho tyček
Chrysler 300 se ukázal nejdříve jako sedan. Na trhu ojetin je žádanější.
Elektrický posuv pedálů byl zajímavým a užitečným příplatkem
Zavěšení předního kola Mercedesu-Benz třídy E W211…
… vs. zavěšení předního kola zkoumaného Chrysleru 300C Touring…
… a zavěšení předního kola Mercedesu- Benz třídy E S210.
Zespoda vidíme suchý motor, lehce rosící vanu převodovky a známku bastlení – levý katalyzátor není originální a na potrubí jsou kolem něj netěsnosti
Chrysler 300C Touring
Přístrojový štít má podsvícené plochy budíků, nikoliv čísla. Působí to luxusně a je to spolehlivé.
Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring
Mohutná palubní deska a velký volant jsou odrazem vnějšího designu
Volič převodovky v tomto konkrétním voze nenabízí manuální volbu stupňů, jiné verze ji však mít mohly
Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring
Přední sedačky jsou rozměrné, měkké a pohodlné. Plně elektrická je v tomto kousku jen řidičova.
Na zadních sedačkách je ohromné množství prostoru v podélném směru a dost místa je i nad hlavou
Chrysler 300C Touring
Jak se zapíná interiérové osvětlení ve všech chryslerech za posledních 35 let? Otočíte kolečkem štelujícím jas podsvícení palubní desky úplně nahoru za druhou zarážku.
Po 303 tisících km je kůže na sedáku řidiče sice opotřebená a popraskaná, ale nejsou v ní trhliny
Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring
Chrysler 300C Touring
Sedan je hezčí, ale ani kombi není zezadu ošklivka
Chrysler 300C Touring
Zavazadelník má 630 litrů standardního objemu a délku u podlahy bohatě přes metr
Pod podlahou zavazadelníku je plochá schránka na drobnosti. Po stranách si všimněte užitečných hlubokých kapes, které částečně nahrazují chybějící háčky na tašky.
Baterie našla místo pod schránkou v podlaze zavazadelníku vedle rezervy
Motor 3,5 V6 je dobrou volbou, pokud předchozí majitelé nezanedbávali údržbu
Chrysler 300C Touring
Xenony byly v základu. Dálková světla už ale obstarávají halogeny, stejně jako...
… všechno zadní osvětlení, kde těší párové couvačky i mlhovky
18“ litá kola se montovala standardně, navíc s pneumatikou s tlustou bočnicí